Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #19100 üzenetére
na most már valld be, hány hibapont?
Ali: motorteszt nem lehet, ez igaz, viszont az alábbi ötleteket túraleírásokkal bővíteném ki, kisebb-nagyobb gurulások tervei.
ja és még valami. ha objektív tesztet nem is tudsz a honlapra tenni, vagyunk itt egy páran, mindenki tud írni a saját motorjáról, én szívesen megteszem, ha ezzel előre mozdítom a honlapodat, sőt, az er6.hu-s társaságot is rámozdítom a témára.
a népítéleten sokan írnak, de a java csak alig párszáz karaktert. egy 5-6000 karakteres cikk képekkel már jobban mutat, és egy részletes beszámoló első kézből akár vonzóbb is lehet, mint egy gyári cikk, hiszen hosszú távú együtt élésről ad információt. még gondolkdom azért, hátha eszembe jut valami. -
NINJA_V
tag
válasz
Integra #19064 üzenetére
Érdekes dolog ez, nem igazán értem a gyártókat. Mivel a statisztikák azt mutatták hogy az emberek nagy része supersport géppel és utcán hal meg, ami elég rossz hírt keltett a supersport motoroknak, ezért megpróbáltak pár safety dolgot feltolni a gépekre. De ezzel az a baj hogy olyan is vesz most már ilyen gépet aki eddig azt mondta hogy ááá ez nekem sok. Ott az abs meg a teljesítmény program váltó, meg még kitudja mi lesz.. Most őszintén ki használja a nagy gixxert 600as programban...
Sztem pont azt kellene valahogy erőltetni hogy inkább pályán menjek ilyen géppel, nem pedig azt hogy egyre több ember érezze úgyhogy na erre már én is felülhetek.Marketing??Nekünk is béka civic van, tényleg elég nagy a csomagtere
-
Kevo
tag
válasz
Integra #19008 üzenetére
Én a motoros KRESZ-re úgy készültem fel, hogy csak teszteket oldottam meg (van ilyen gépen elvégezhető teszt, ua. mint a vizsgán is lesz, ami ha hibázol kijavít és megmagyarázza a hibád) és 2 hibaponttal át is mentem. Esténként mindig megoldottam párat, a végén már kívülröl ment az egész. Az egyik kérdés a következő volt (kapaszkodjatok
), nem pontosan idézem: amenyiben Ön motorkerékpárjával víz mellett halad, kötelező-e lekapcsolnia a távolsági fényszórókat, amennyiben szembe tart Önnel A a vízen egy vízi jármű? A válasz: Igen, mert a vízi jármű vezetőjét elvakíthatja a fény és egy esetleges hiretelen irányváltás balesetet okozhat. Könyörgöm, a vízen!
Max. lestukkol egy bóját vagy nem is tudom. Agyrém. A kedvenc kérdéseim az Ön szerint..., mert ilyenkor valójában lesz@rják ám, hogy szerinted mi a jó, egy válasz a helyes, amit többnyire épeszű ember sosem válaszolna
Egyébként el sok a motoros kiegészítés és főleg azokra mennek rá, érdemes készülni rá.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #19008 üzenetére
meg kell próbálni csinálgatni a programmal a tesztet. megcsinálsz 30-40 tesztet, és átlagban nincs több hibapontod 3-4-nél, akkor mehetsz.
én se tanultam kreszre, és a programot se kaptuk meg, viszont letöltöttem, és napokig nyomkodtam. random dobta be a létező összes kérdést. gyorsabban megtanulod, mint könyvből. vizsgán leültem a többiekkel, és kb 20 perc alatt végeztem, és kérdeztem a csajtól, kimehetek-e. az meg nézett furán, hogy wc-re? nem mondom, kész vagyok.
kikerekedtek a szemei, de nem bízott bennem, mondta, hogy akkor megnézi, hogy sikerült. nézi-nézi, kidobta a gép, hogy nulla hiba. csaj rám néz: ööö, hibátlan, mehetsz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #18888 üzenetére
Jajj, nem kell gsxr
, ott vannak az RS 125 ös tanfolyam, tavaly jóval 100 000 alatt volt, emlékeim szerint, sajnos pontos összegről megint nem tudok. Az bőven elég. Egyik ismerősöm volt - neki speciel cbr 1000 rrje van - azt mondta: "azokkal a kis szarokkal olyat lehet borítani kanyarokban, hogy ezzel a naggyal nem megyek úgy"
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #18812 üzenetére
hát igen, pl. a rutin vizsga helyett fel lehetne mutatni egy motoros oktatásos papírt, azt kész. a kresz tanfolyamot, meg a városi vezetést nem lehet megúszni, és szerintem szükség is van rá. ingyen meg senki nem dolgozik, a rutin vizsgához kötődő költség meg elég kicsi, asszem 5 óra a rutin pályán+vizsga max 10-12eFt.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #18800 üzenetére
Motor jogsi Csigaeknal
-
NINJA_V
tag
válasz
Integra #18455 üzenetére
Karbitól ne félj sztem, max felakadt úszó/tűszelep...de ha folyamatosan ömlik a benya a hengerbe az nem tesz neki túl jót, úgyhogy ha így van ne nagyon inditózz...mi jártunk egyszer úgy pegasoval hogy egy felakadt úszó+nyitva maradt benzincsap+ nyitott szívószelep kombináció során pár liter benzinnel feltöltődött a karter (pontosabban a forgattyúsház)...
...vidd a worldbe , ismerősöm szervizes ott.....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #18455 üzenetére
Én szerintem a karbikkal nem lehet nagy gond, az eséstől gondolom valami apróság történt, és az úszószint megváltozott, vagy mittomén vákuumprobléma. Nekem még a régi sornéggyekkel tűszelep meg vákuumproblémám folyamatosan volt. Ilyen tipusú, amit irtál. Ez biztos nem lesz egy óriási összeg. A rezonancia lehet váz. Valami feszültség van valahol.
Nem tud tuti beröffenni? Milyen távol vagy a Soroksári úttól? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #18448 üzenetére
Attól függ hol van az a 220kg
Minél jobban, ésszel használja az ember a motort annál kevesebb erő kell hozzá.
Elmondásod alapján nem lesz nagy nyűgje, a karbikat elég hamar rendbe tudják rakni, vagy a vákuumrendszert is, ha annak baja van, ráadásul előbb rájönnek a hibára, mint egy injektoros szarnál, amihez pad kell. Ergo olcsóbb is. A rezonanciától félnék. Nyárra csináltasd meg és gyere motorozni! -
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #16330 üzenetére
80 ezer kili nem rossz, de nem is nagy szám. bármelyik túraenduro teljesítené a feladatot. ezzel nem akarom rontani az africa twin becsületét, mert én is imádtam régen ezt a dögöt.
mondjuk azért egy BMW R 1200 GS-sel szívesebben indulnék el. azért a porban, mocsokban, stb. láncot takarítani, meg minden.... -
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #16300 üzenetére
6l-t evett a fazer?? az nagyon sok szerintem. Ha haladósan megyek (országút 120-150), sokat előzök, stb., akkor eszik az enyém 5l körül. Ha nagyon hajtom országúton, akkor 5,5, de akkor tényleg kap rendesen. Autópályán őrült tempóban eszik 6l-t, de eddig erre egyszer volt példa, a max fogyim 6,1l volt tankoláskor. Bp. - haza 1ó 10 perc. 180km.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16077 üzenetére
több hónapos állás után karbis gépet beindítani emlékeim szerint a nem jó dolog. Nekem a régi Kawasakimon volt egy PRI állás a benzincsapon, így vákuum nélkül is feltöltötte az úszóházat, ezek után már be lehetett indítani. Nem lehet, hogy egész egyszerűen kimegy a benzin a karbikból?
-
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #16045 üzenetére
yamaha world
a ket oreg szaki akik valtjak egymast jok nagyon. sajat tapasztalat. es nekem persu ajanlotta oket. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Integra #15828 üzenetére
Jay Leno vette meg a 2. sz prototípust,
MTT-J.Lenoa kipufogógáza 580 fokos ami kijön a 2 kis kidörrentőn
mesélte egyik műsorban hogy valami Infinity-s gyerek eccer rátapadt valami dugóban és araszolt utána... végül is csak az első lökhárítzója zsugorodott össze egy kissé -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #15839 üzenetére
ajjaj.
Szerintem van egy kis kavar, meg túlmisztifikálás itt. A kis RR nek az üléspozíciója az én R6 osomnál kényelmetlenebb. Legalábbis a 2005-ösről vannak tapasztalataim. Tehát racingosabban kell rajta ülni. Utcán ha az van, hogy valaki visszacsukja a tüzet egy géppel, valaki meg még húzza, az pilóta és gumi. Tudom sarkítottál egy picit, de ezt nem lehet így kijelenteni, hogy ennyivel jobb. Néhány katt, más gumik, más hőmérséklet, más guminyomás és teljesen nem ott vagyunk ahonann elindultunk. A másik amit nem értek. Az öszes motorkerékpár futóművét lehet állítani minden felé, úgyhogy teljesen nem értem ezt a "jó utcára" futóművet. A versenysportban valóban elért szép dolgokat a Honda. Más gyártónak is vannak legendái ugyanígy. Meg ugyebár a bótban amit veszel annak semmi köze ennek az egészhez. Pályán kívülre szupersport motor szerintem egy picit büntetés kategória. Még egy Honda is. Egyfolytában pörgeted, hogy menjen, zabál mint az állat. Haver RR je 7,5-et evett. Enyém ugyanígy eszik, ha 1000-esek is vannak a bandában egy karika alkalmával. -
Nightmare
senior tag
válasz
Integra #15842 üzenetére
Én is így vagyok vele, de azért maradtam a CBR-nél. A CBF is tetszik, de annyira nem. Az RR-t meg épp ezért nem akartam. Általában 20 percet megyek a motorral, de előfordul több 100 km is. Inkább úgy gondoltam, hogy nem akarok sírva leszállni róla
Aztán maradt a kompromisszum...félig túra, félig sport, így a CBR600F, amit nem bántam meg.
-
Nightmare
senior tag
válasz
Integra #15839 üzenetére
Itt konkrétan arra gondoltam, hogy kényelmetlen hosszabb távon. Nem véletlen olyan az RR amilyen, de abban megegyezhetünk, hogy hosszú távra biztos nem annyira kényelmes, mint egy CBF. Az, hogy a pályára való, leginkább a teljesítményre, üléspózra, és magára a technológiára gondoltam. Természetesen, ami jó pályára, utcára is az, de uccára kaphatsz kényelmesebbet is, ami nem egy utolsó szempont...
De attól elfogadnám 2. motornak
-
válasz
Integra #15802 üzenetére
Szerintem egyszerűen gyorsan ment. Aztán jött egy kanyar, aztán hello. Állítólag még most is kinnt feküdne, ha egy véletlen arra járó autósnak nem tűnik fel az, hogy egy motor fekszik az úton, és nincs rajta senki. Elkezdte keresni, aztán megtalálta.
Vigyázzunk, csúszik! Most már nem csak a murva és az olaj
-
válasz
Integra #15800 üzenetére
Ez kényes téma. Szerintem senki nem érdemli meg, hogy fél-egy órát töltsön 150 méterre a kihalt úttól ilyen állapotban késő este, (nagy jó azért van pár "ember" akit el tudnék képzelni), törésekkel, úgy, hogy fél óránként megy arra autó.
Minden esetre, néha ráfér a "menő csávókra" egy ilyen lecke. Jobb a beijedt élő, mint az érzéstelen hulla. Szerintem.
mod:
Múltkor kijöttek mentősök EÜ oktatást tartani.
Tavaly volt olyan motoros baleset, hogy rendőrök a kiérkezést követően a srácra zsákot húztak miután körberajzolták (!!!) Amikor kiértek a mentősök, megnézték a holttestet, srác beszélni akart hozzájuk, csak 8 törött bordával nem sikerült. Azért ez odab@sz
Tanulság. Ha élünk, próbáljunk integetni
Aktív témák
- LG OLED55C9 prémium TV - 140cm, 4k, 120Hz - apró vizuális hibával
- Erős Gamer / Munka PC i7-14700, RTX 3070 Ti, 32GB RAM, 1TB SSD
- Brutál ERŐMŰ! Lenovo P710 / 2x Xeon E5 (44 mag!) / 384GB DDR4 / 2x 512 SSD / 8TB HDD, ASUS 1660 6GB
- Asus ROG X13 Flow 2in1 Touch WUXGA 120Hz Ryzen9 5900HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 3050Ti Win11 Garancia
- Samsung Galaxy A33 5G / 128GB / 6GB RAM / Üzleti széria / Független / 49.990 Ft / Sopron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest