- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20166 üzenetére
Az az igazsag, hogy elegedett vagyok az Alpin ingemmel, de ez nekem is nagyon tettszik, s most en is lehet hogy ezt vennem. (bar most hogy lett borruham, es az ala csak a gerincvedo kell, a lezipzarozhatosag hianyozna)
Lajcsi: kocce, de en sem vettem volna amugy, ha ez a jo ajanlat be nem csuszik. Vasarnap ingyenes? Mondjuk en asszony udulesi utalvanyaval voltam + Motorrevu kartya, es igy 1100 volt a beugro.
mod: most nezem, ezen a Sharp teszten a Raid II-m negy csillagos lett. Joaz. Es az ot csillagosok ahogy latom a `kozepkategorias`, szuper aron levok. Vegul is jogos, az ar sokat szamit.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20129 üzenetére
Zsir, orulok hogy nem a torka veres a gepnek, es ismet a regi lesz. Majd jer talira (ami remelem lesz valamikor).
A bukorol: szvsz a HJC ar/ertek aranyban egesz jo bukot keszit, sot, abban az arban talan a legjobbakat. Az a 4x4-es marhasagtol a falra maszom. Miert nem irjak ki, hogy kurv@kemenytorhetetlenanyagbolvan...Mondjuk en szint masmilyent valasztanek
Persu: sajna szamomra eleg gaz volt a kiallitas.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #20129 üzenetére
szívesen. Viszont, miután abbahagyta a háromhengerezést az alapjáratod gyönyörű volt. Szóval szinkron sem kell. A kuplungod valszeg elkopott. Nem a bovden. Maga a kuplung. Azon gondolkodtam, hogy lehet a szilent nem fogja megszűntetni a zörgést, mivel a vetemedett váz miatt nagy a vibráció. Fene tudja. Majd yamakkánál megmondják. Szóval a kuplungcserére készülj fel
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #20129 üzenetére
szívesen. Viszont, miután abbahagyta a háromhengerezést az alapjáratod gyönyörű volt. Szóval szinkron sem kell. A kuplungod valszeg elkopott. Nem a bovden. Maga a kuplung. Azon gondolkodtam, hogy lehet a szilent nem fogja megszűntetni a zörgést, mivel a vetemedett váz miatt nagy a vibráció. Fene tudja. Majd yamakkánál megmondják. Szóval a kuplungcserére készülj fel
-
NINJA_V
tag
válasz
Integra #20133 üzenetére
Itt van egy szubjektív vélemény róla. Haveromnak HQ van tán az a HJC-nek a legjobb sisakja, azt mondta kényelmes, de zajos és párásodott a plexije. (lehet hogy csak egyéni eset)
Sokan úgy tartják hogy a motoros védőfelszerelések közül a sisak az egyedüli olyan termék ami ha drágább jobb is....
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20120 üzenetére
Jaja, latom ok, meg a Honda Dream az Attila uton forgalmazza. Lovat meg heggesszetek meg, mert mindjart tavasz van
mod: most latom, hogy ahol Forcefiledet neztem, ott Modeka meg Marushin cuccok is voltak. Akkor a Yamahaworld-standon voltam en is.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20118 üzenetére
Ize, a sima alaoltozonel semmi nincsen, amiket te kerdezel (szerintem), azok a protektoros gatyesz meg polo. Azokban valami masfele van, nem ez a haromszoges, de az is sajat szabadalom. Ja, az ingrol nem tudod levenni kulon a gerincprotit, de szerintem itt nem is erdekes, mert jol megcsinaltak, es nem fog zavarni a cuccos. Azt ellenben nem tudom, hogy le tudod-e venni a konyokvedot az egeszrol. Tepozaras az egesz, de ezt nemtom
Szerintem probald fel, es vedd meg. Akciot nem nem neztem, de szerntem nem volt (max. par %).
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20115 üzenetére
Megjottem vasarbol. Erzodik a valsag, csak az 'A' pavilonba lettek 'bezsufolva', de ott is voltak ures helyek. Bocsesz, kepeket nem keszitettem, mert semmi erdekes nem volt. Ja de, az R1. Mindenki akorul allt, de persze be nem inditottak. Annyira sokat nem voltak, de majd hetvegen...
Ami akcios, azok a Berik ruhak. Borrucik 2009-es modellek 199e helyett 125 volt, a kengurubor 150. Jol neztek ki, de nem versenyeznek a Dainese-emmel.
Motorakciokrol nem tudok beszamolni, nem kerdezgettem, de nagyon sok elado volt, s tukmaltak ra a cuccokat az emberekre.
Integra: megneztem, szvsz kurv@ jo. Nagyon erdekes, hogy alapbol puha, es tuti kenyelmes, de ved. Es ha tenyleg olyan a vedelme, mint ahogy mondjak, a legjobb valasztas lehet. Osszehasonlitottam a Dainese Wave-el ill. az Euromotornal voltak Ultimate Stuff protik, szinten 30-50e kornyeken, es tenyleg gagyi benyomast keltettek. En a forcefieldre szavazok. Ja es vannak alaoltozoik is, amik kicsit dragabbak a HH-nel, es nem is jobbak szerintem.
Na ezert is kerdeztem mas alternativat, f@s ez a kepfeltoltes...Ha kerdes van, lokjetek!
Ja, az origos cikkre: kb. ez volt a lenyeg: R1, Bimota (itt a csajok eleg poppecek voltak), Suzi versenygepek (en az uj Banditot nem lattam, pedig kerestem...), sok chopper es robesz, DN-1 (nem akkora szam), a Duki es Bomos tenyleg nem volt, es sokan meg hianyoztak. Osszessegeben csalodas volt.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20099 üzenetére
Azok a tornadresszek nagyon kiralyak voltak. Azt kell venni, jo hogy szoltal
Kevo: nalam genetika, en vagyok a leggizdabb a csaladban, igaz meg sulyzokat sose lattam, tobbiek sulyloko meg gerelyhajito, 190/110 kilo szinizom, engem otthon csufolnak bazz
De a ruha az nyaron jo kis fogyaszto is
Ninja: kicsit crossos
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20094 üzenetére
Azt anno en is akartam - marmint terdvedot ruha ala vagy fole - de folotte karcolja a motort, meg esesnel amugy is elforogna a terdeden. Szoval egy jobb gatyesszal jobban jarnal szvsz.
Gabo: jah, enis igy voltam, de azert beruhaztam egy borrucira, de teny is valo, szuknek kell lennie, hogy jol vedjen, de ezaltal kenyelmetlen is. Meg hat all ahogy all, rajtam mondjuk tok jol
Kevo: bazz, de fotoszitetizalsz, vagy levegotol novekedsz -
Kevo
tag
válasz
Integra #20081 üzenetére
ugye te sem gondolod komolyan, hogy majd kopogtatok valakinél, aki épp elperecelt és lerabolom.. köszi, ebből nem kérek.- ???
Szerinted én kopogtattam?
Csak egy példa volt, hogy olcsón is ki lehet fogni használt motoros felszerelést (mellesleg anno ő is ennyiért vette egy barátjától, akinek kényelmetlen volt és azért adta oda ennyiért, mert nem akarat rajtam keresni, mert barátok között ez ugye nem szokás, ennyi), hogy lehet ennyire félreértelmezni valamit, de most komolyan?
higgyétek el az isten sem fog lebeszélni arról, hogy mit tartok magamnak biztonságosnak és hogy motorozom és miben és miért - nem is akar senki lebeszélni, de rangod alapján tudhatnád, hogy ez egy fórum, itt az emberek beszélgetnek egymással, nem okoskodi akar senki, elhiheted, megosztjuk egymással a tapasztalatainkat, véleményt mondunk, eszmét cserélünk, hisz tudtommal erre való a fórum. Nem kell mindent személyes sértésnek venni...és pláne nem kell olyannak beállítani, amilyen távolról sem vagyok
-
Kevo
tag
válasz
Integra #20073 üzenetére
Igazából mindegy, hogy ua., vagy sem, mert ennyiért szézszor jobb ruhát is vehetnél magadnak, sőt, kevesebből is. Én pl. az AXO gerincprotimat 5K-ért vetem egy motoros barátomtól, aki két esés után úgy döntött, hogy elege van és mindentől meg akart szabadulni menekülő áron. Én a kabi + teknőspáncél híve vagyok, hogy cordura, vagy bőr, az majdnem mindegy, mindkettőnek van előnye is, hátránya is, kinek mi a szimpatikusabb, de 70 pár ezret tuti nem adnék egy proti ingért
u.i.: a motorozás olyan sport, ahol a drágább ált. többet ad (persze kivételek lehetnek), ha valami olcsó, de látszólag ua., akkor gyanús, hogy csak látszólag, lásd pl. bukósisakok.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #20074 üzenetére
Egy ilyen 50000FtMarhabőrből CE protektorokkal.
Ez pedig 19000Ft
Nem elégítené ki az igényedet. -
Kevo
tag
válasz
Integra #20051 üzenetére
A különbség véleményem szerint leginkább a hátprotektorban keresendő, a drágább változatban hosszabb, jobban tagolt -ergo kényelmesebb-, illetve desigban kicsit többet mutat. A protektorok az olcsóbbikban gondolom puhák (sokat nem ér), míg a drágábban szerintem kemények, ill. maga a ruha anyaga is vastagabb látszólag. Ütésre keményedő -gél alapú- protektorok tudtammal (nem szentírás) csak a Kushitani és az RS-Taichi ruhákban vannak. Amúgy nem vagyok a protektoring híve, pláne valami kabát nékül, egy barátomnak van és ok, hogy nyáron nem fősz meg benne, de mondta, hogy 100km/h felett elkapni egy bogarat nem túl szerencsés, konkrátan beugrik a sportszelet
Akkor már inkább egy jobb cordura (ill. bőr, persze az meleg, viszont a legjobban véd, ez kétségtelen), ennyiből ráadásul még egy jó teknőspáncél is kijönne
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20067 üzenetére
Jaja, gagyinak tunnek. Hat, akkor nezzel meg korul, es ezeket a forcefieldeket is lesd meg. Nekem XXL-es a pancelom, es tok jo, minden a helyen van. Biztosan markaja valogatja. Nekem mindenhol meg lehet huzni kis szijakkal a protikat, igy nem mozdulnak el. Remeltem azok is olyanok.
Hehh, es tenyleg nem a `legnagyobb` nevek a legjobbak. -
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20058 üzenetére
Annyi a `gond` vele, hogy ha lezipzarozod az ingrol a gerincvedot, akkor (legalabbis az enyemnel es az asszonyenal) a vallpant nem volt rajta. En veszek ra szeles gumianyagbol valamit, aztan ravarrom. Kb. ennyi. Daineseket nem neztem, de azok is kegyetlen jok. Ja, tesztek alapjan ez az egyik legjobb, es ez a nyertes
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20056 üzenetére
Ez ugy van Alpinnal, hogy az ing alja az maga a vesevedo, amit korbetekersz magadon, sot, le is lehet zipzarozni az ingrol a gerincvedot a vesevedovel es akkor ilyent kapsz.
Szoval ez egy gerincvedo es vesevedo kore varrt halo es protektorok osszessege. Nekem nagyon bejott, de mindig egyben hordom. Cordura kabatbol kivettem a szivacsprotikat, ezt alahuztam, oszt jovan. -
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20054 üzenetére
Igen, valami ilyesmi gel van benne, de meg en sem tudom pontosan.
Jaja, ez az enyem, sot itt vettem, csak 2 ezerrel olcsobban tavalyA kabat annyiban masabb, hogy kicsit lejjebb er az alja (az elejere gondolok, ez ugye vese magassagaban veget er), de a hatuk ugyan az, a kabatot ferden kell zipzarozni, az inget meg `rendesen`, ill az ing ritkabb halos, a kabit meg surubb. Oooo, remelem sikerult elmagyarazni.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #20051 üzenetére
Szerintem az elsoben `sima` protektorok vannak, a masodikban pedig utesre kemenyedo vagy valamilyen gel lehet benne. Nekem a masodik fajta van, csak Alpinban. Remelem sosem kell megtudnom, megerte-e az arat. De az 661-nek is vannak faja protiingjei.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #19956 üzenetére
Tapasztalatom alapján a karbis nem érzékeny rá annyira. De ezek a dolgok extrém körülmények között jönnek ki, pl 14 000 fordulatról visszaereszted valami miatt monnyuk 12 ig, vagy ilyen fordulatszám tartományban mész be egy kanyarba és próbálod finoman ráhúzni, erre gondolkodik, és nem jön a tűz, csak késve. Ez nekem rohadt zavaró, rajtahagyom a gyárit inkább. Karbisnál ha ezt érzed, akkor lehet fúvókázni kell a dob után.
A garázsos témába benne vagyok, majd megdumáljuk mikor, hogy. Keddig el vagyok havazva.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #19947 üzenetére
Enis, nagyfalunak
(alapbol videki vagyok)
NFree: sportmotor forumat ajanlom, ott rengeteg van, foleg GSXR-re, ill. joaron hoznak be kulfoldrol is - bar a fo ojro miatt most az nem a legkifizetodobb..
-
Maksifül
senior tag
válasz
Integra #19882 üzenetére
Nagyon egyszerű a dolog. Nem tudnak megszívatni, ha a tanuló nem hagyja magát.
Közölni kell jó előre, hogy márpedig Te le akarod, s le is fogod vezetni az összes kötelező órát /ki lenne olyan hülye, hogy ne tenné, ha egyszer fizet érte, másrészt meg nincs otthon saját motor, amivel gurulhatna? /.
Én ugyan mondtam előre, hogy felőlem akár mindennap mehetünk motorozni, nincs egyéb elfoglaltságom, bármikor ráérek, és amúgy is szeretek motorozni. Erre az volt a tahóparaszt válasza, aki mellesleg a STOP autós-motoros iskola vezetője, hogy "Majd vesz egy motort, és annyit motorozik, amennyit akar..."Ezek után volt 1 óra rutinom /igaz egy motorral egy másik sráccal felváltva/ utána vizsga. Vizsga előtt meg odadugja az orrom elé az oktatási lapot, hogy írjam alá, hogy levezettem az összes kötelező óraszámot /forgalmat is, holott ott még nem is voltam/, mert anélkül nem mehetek vizsgázni. Sajnos, nem volt választási lehetőségem, mert már igencsak október vége felé járt az idő, és nem szerettem volna hogy tavaszra csússzon a jogsi megszerzése, hiszen télen nincs oktatás, és nem lehet vizsgázni sem. Így aláírtam, és levizsgáztam. De ma már másként tennék. Azon nyomban panaszt tennék egy ilyen esetben a Közlekedési Főfelügyeletnél, és a Minisztériumnál, és úgy bevonnák az iskola engedélyét, mint a sicc! Szóval senki NE ÍRJA ALÁ ezt a papírt, ha nem vezette le a kötelező óraszámot, és úgy érzi, nincs meg a biztos tudása a vizsgához.
Sajnos a forgalmi oktatás is kb 2x1 órában merült ki, meg is buktam elsőre, mondjuk a saját hülyeségem miatt. Meg ugye nem is jattoltam le a vizsgabiztosnak, mikor odajött vizsga előtt az iskolavezető, hogy szeretnénk-e ilyen segítséget igénybe venni?
Másodjára átmentem.Vagyis lett egy nagymotoros jogsim 80-90e-ért, amit 1 db elméleti óráért, 30 perc rutinért+vizsgáért, 2 óra forgalom+vizsgáért, pótvizsgáért fizettem ki. De legalább a motor nem használódott el nagyon.
Utólag írtam egy levelet az iskola vezetőjének a hatályos jogszabályokra hivatkozva, miszerint panaszt teszek ez ellen az eljárás, és jogszabálysértés miatt a megfelelő hatóságoknál. Erre rögtön felhívott, mikor megkapta a postai úton küldött levelet, és háromnegyed órán keresztül győzködött arról, hogy ő milyen fasza oktató, és már huszonX éve a szakmában van, még soha senki nem volt elégedetlen, stb.
Végül csak azért nem küldtem el a panaszomat hatóságoknak, mert nem volt kedvem ahhoz, hogy a jogsimat elvegyék, és elölről kelljen kezdenem az egészet egy másik iskolában.FELHÍVÁS!
Ha valaki a STOP-hoz jár, vagy tervezi a tanfolyamot, keressen meg, mert azért ez az ügy nincs elfeledve... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #19898 üzenetére
Rendőrségi helyszínelésnél nincs betétlap. 4-6 hónap és lesz lóvé belőle. Inkább örüljünk, hogy a srác még irogat ide, bár a duplaszaltó valszeg a sokktól volt. Az csúnya dolgokat művel, nekem eddig két sima leszúrtam volt félpördülettel ebből az egyik vállficammal.
Jobbulást ezúton is. -
Maksifül
senior tag
válasz
Integra #19873 üzenetére
Grat!
Csak arra figyelj, hogy ragaszkodj ahhoz, hogy a kötelezően előírt olyan 25 órából minél többet LE IS VEZESS. Merthogy az iskolák előszeretettel szoktak ügyeskedni azzal, hogy a töredékét sem vezethetik le a tanulók a kötelező óráknak, ők meg persze kifizettetik a benzint, az oktatást, az amortizációt, mindent. A tanulónak meg kuss a neve. Fizessen, és ne tanuljon eleget, mert legfeljebb fizet majd a vizsgabiztosnak is, hogy könnyebben átcsússzon, vagy fizeti majd a pótvizsgát, meg a pótórákat, ha megbukik azért, mert nem gyakorolhatott eleget önhibáján kívül.
Saját szomorú tapasztalatom ez. A 25 kötelező órából /enélkül nem is engedhetnének vizsgára, jogszabály írja elő/ írd és mondd 2,5 órát ültem motoron a forgalmi vizsgát megelőzően.
-
Kevo
tag
válasz
Integra #19772 üzenetére
A rutinvizsga előtt van műszaki vizsga, nem egy nagy valami, de figyelmetlenségből könnyedén el lehet cseszni és akkor garantáltan befonod a szemöldököd. Az oktatást a rutinpáláyn kapod meg, miközben más lavírozik a bólyák dzsungelében. Sőt, még forgalmi vizsga előtt is át kell vizsgáli a motort úgy, hogy a vizsgabiztos lássa, mondjuk akkor tényleg csak a főbb dolgokat kell lecsekkolni. Sőt, a felszerelésed is ellenőrzik
Kapaszkodj, nekem fel kellett húzni a farmeromat majd a térdemig, mert a vizsgabiztos álítólag nem tudta eldönteni, hogy megfelelő-e a "lábbelim" szárának a magassága, miközben ez [link] volt a rajtam
Kemény
SzalaiG: én is 14.-én megyek fel egy cimbimmel
Venni nem szeretnék semmit, szerencsére mindenem megvan, maximum valami kihagyhatatlan apróságot
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #19774 üzenetére
Oksa, csak sokan ezen csusznak el.
...ize, feklampa vilagit, jovan...
De a kezevel nem csekkolta le, koszonjuk.
Ne aggodj, menni fog!
SzalaiG: en a Hungaroring Motorsport sulitol kaptam mailt, hogy meg nem toltottem le a ket napos free tanfolyamot, s mikor mennek... De a melo miatt nem erek ki szvsz. -
TayRol
nagyúr
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #19729 üzenetére
Meglesz az. En melo meg a sok koltozes miatt ket ev alatt vegeztem el az egeszet, de ha nem lenne az a szabaly, hogy kreszvizsgatol szamitott 2 even belul jogsit kell kapnod, lehet meg mindig nem lenne meg.
Pityu: jogos-jogos, de hat en nem varok el tobbet egy 250-estol
mod: illetve varnek, de nem lesz -
ALI_G
veterán
válasz
Integra #19691 üzenetére
hát nem tudom, én normális tanfolyamra jártam ahol képesek voltak még akkor a 17 éves fejemet ésszel meggyőzni, hogy az miért van úgy. Nem csak bemagoltuk a kérdés-választ.
barátnőm is ilyen hiper gyors tanfolyamra járt, ahol a csak a kérdés-válasszal foglalkoztak. Nem hiszem, hogy jó ez tömeg szinten.
Ha már kötelező, akkor ne csak akkor tudja az ember amikor kérdezik tőle. -
válasz
Integra #19702 üzenetére
Nincs is benzincsapom? Ha a másik oldalon van? 125ösön se volt. Vifferen sincs...
Tudod, nekem itt (is) olyan érzésem van, hogy az "oktatási" rendszer szinte teljesen felesleges, értelmetlen, és más gondolkodását rád erőltető, agyromboló, elbutító önhatalmú rendszer, ami életképtelennek kellene lennie, csak fenntartják az elhülyítés kedvéért.
Ki mondta, hogy az a helyes, amit megtanítanak neked? Ki mondta, hogy az úgy van, ahogy megtanítják, és ha saját gondolatod miatt buktatnak meg, amiről később kiderül, hogy igaz, de mondjuk ez miatt nem kapsz papírt, pedig jól tudtad, akkor milyen rendszer is ez?
kicsit eltértem pont a kresz-től, de mindegy.
Ja, igen. Persze a legkreatívabb, leginkább fogékony korszakban nyomják az emberbe a hülyeséget. Gyerekkorban. -
Maksifül
senior tag
válasz
Integra #19691 üzenetére
Tuti módszerrel tudok szolgálni a sikeres KRESZ vizsgához, ráadásul úgy, hogy a tankönyvbe bele sem kell nézni:
1. Szerzel egy példányt a legfrissebb TESZT könyvből, és egy megnézed, hogy mely kérdések az általánosak, amik minden közlekedőre érvényesek, meg melyek azok, amelyek kifejezetten motorosoknak szólnak.
2. Fogsz egy üres papírlapot, és egymás alá felírod a tesztkönyvben található kérdések számait 1-től egészen addig, ahány van az adott témakörben.
3. Ezt megteszed külön lapon az összes többi témakör kérdéseivel is.
4. Mindegyik lapból készítesz 3-4 fénymásolatot.
5. Jelenlegi tudásod legjavát latba vetve megoldod az ÖSSZES kérdést egymás után, a papírlapokra írva a válaszok betűjelét. Gondolkodj, ne tippelgess! Mindig válaszd a számodra leglogikusabb választ.
6. Leellenőrzöd a teszkönyv megoldásai alapján a válaszaidat, és a HIBÁSAKAT megnézed, átolvasod, megpróbálod megérteni, miért hibás a válasz, amit adtál, és miért helyes, ami helyes.
7. Szörnyülködsz egy sort, hogy milyen rengeteg hibád volt. Ez a legjobb része.
8. Másnap fogsz egy fénymásolatot, és megismétled az 5-7 pontban foglaltakat. Nagyon sok hibás válaszra, és a jó megoldásra emlékezni fogsz, egyrészt, mert friss az élmény, másrészt alaposan megjegyezted magadnak előző nap a kérdést, és a választ.
9. Nem szörnyülködsz annyit, mint tegnap, mert SOKKAL kevesebb hibás válaszod születik.
10. A fenti procerúrát annyiszor ismétled meg, amíg maximum 15-20 hibás válaszod marad legfeljebb.
11. Elmész vizsgázni, és marhára örülsz, hogy ők sem válogatnak máshonnan kérdéseke, mint a tesztkönyvből, amit jóformán betéve tudsz, és röhögve teszel sikeres vizsgát.
Én ezzel a módszerrel úgy vizsgáztam le KRESZ-ből, hogy sem oktatáson nem voltam, se a tankönyvet nem nyitottam ki egyszer sem. Elég volt az autós jogsinál. Egyetlen hibapontom nem lett.
FONTOS!!! A KRESZ vizsgán érintőképernyős monitorokon jelennek meg a kérdések, és a lehetséges válaszok. Bár van rá lehetőség, de SOSE LÉPJETEK TÚL egy kérdésen sem, mondván, hogy "majd később visszatérek rá, mert most nem tudom eldönteni, mi a helyes válasz"! Inkább gondolkozz kicsit többet, és a leglogikusabbnak tűnő választ jelöld meg, mintsem lejárjon az vizsgára adott idő, és megválaszolatlan kérdések maradjanak. A megválaszolatlan kérdés is hibás válasznak számít, meg a helytelen válasz is. De ha megpróbálod, lehet, hogy beletrafálsz a jó válaszba.
Sajnos az idő kevés, és arra meg aztán végképp nincs, hogy az üresen hagyott kérdéseket ÚJRA elolvassa az ember, értelmezze, és ISMÉT elkezdjen gondolkodni rajta, hogy mi lehet a helyes válasz, amit korábban sem tudott. Most sem fogja tudni. Meg ideje sem lesz rá.Dióhéjban ennyi jótanáccsal tudok szolgálni. Remélem, sokak hasznára válik!
Aktív témák
- Eladó 2 monitor csomagban, de akár külön-külön is ASUS XG438 + Acer B246HYL
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Bluering Libra irodai forgószék
- HP ProDesk 400 G5 DM Mini PC, Intel Core i5-9500T Processor, 8GB DDR4, 256GB SSD Win 11, Számla, 2
- HP Z240 PC, Intel Core i7-6700 Processor, 8GB DDR4, 256GB SSD, Win 11, Számla, 2 év garancia
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest