- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
A CBR 600F egy jól kezelhető dinamikus motor,eléggé aprócska nekem,elveszik alattam,főleg a Fazer után tűnt annak.
Teljesítménye magasabb fordulaton jelentkezik 8000től 14000ig keményen tol.
Alsó,középső tartományban kicsikét visszafogott,haver CBF600N lendületesebbnek tűnik alul és középen.
De ezt írták is tesztekben hogy a CBF-et alsó tartományra gyúrták rá.
Futóműve és a fékei kiválóak,összességében nagyon jó motornak tűnik így próba alapján. -
TayRol
nagyúr
5 ora alatt ertem haza tegnap, BP-Zeg. Deli part, megalltunk parszor. Holnap eszakin vissza. 8-ast nem szeretem, de lehet valamikor meglesem, milyen.
Ma bunoztem, rovidnadrag-pooloban mentem le a varosba, kb 10 percre. Kenyelmesebb, mint beoltozni, es fura volt, hogy a nehez borruha nincs rajtam, de azert maradok a borruha kombonal.
Tegnap hazafele jopar motoros megelozott amikor 95-100 korul mentem, es rendszerint szinten lenge oltozetu utasaik voltak. -
-
Topiccsendőr
addikt
nem, nem arra. Hanem arra, hogy nyomatékszegény üzemeltetés melett egy Dodge Viper is rángat. Nem ez a rángatás. Hanem az, amikor kiüvegeled 14 000 ig, majd látod hogy jön a kanyar, gázfröccs, visszadobsz kettőt, majd motorféküzemből kanyarodsz be és stabilgázt rárakod... de nincs... nincs... nincs... mostvan. Motorfék üzem után rárakod a tüzet akkor veszi-e egyből, vagy nem. Rángatva veszi-e, de ne ilyen 1000 fordulaton nézd mert ott mi nem rángat? Meg azt kit érdekel ha rángat... Vagy ami nekem még előfordult, csak 5-6 000 fordulaton, hogy ha visszaeresztettem mondjuk 8000 ről, akkor 5000 nél megint ráraktam egy finom gázt és elkezdett vonatozni. Nah ez a rángatás.
-
Chieftec
őstag
Ue volt mocimmal. Majom gyerek, fel eve nem toltotte fel az akksit azt ahogy jottunk ugye elkezdte visszatolteni. Megalltunk 50km utan, indulnek gyujtas, se kep se hang.. Betolni se lehetett mer full zarlatos lett az akksi es hiaba tologattad letiltott benn az elektronika es nem engedte elinditani... Ramertunk az akksira volt benn 0,42V
Jah mindezt este 7 kor.. 9 re lett bele akksi....
-
bajnokpityu
félisten
a feszszabira megy 5 ér.3 fázis a generátorból,2 ki az akksi irányába.ezeket kell mérni.testet meg általában a csavarkötésről kapja,de van,ahol ez a 6. láb.olvasd el manualt,milyen fordulaton milyen fesznek kell rajta lennie.
amugy erről nem hallottam,h a CBFnél tipushiba lenne a feszszabi.ugyanis ezt már olaszoknál gyártják,és a japánnál jobb duki feszszabi van rajtuk.haveroké legalábbis ilyen.
szerk:ja most látom,h tied is duki.és hogy forró.az azt jelenti,hogy még valahogyan működik.tehát feltétlen mérj.amikor kipukkadt,utána nem meleg.
amperpor?az esetleg kontakthibát okozhatott.és esetleg kinyirhatta az akksidat.
-
#25954560
törölt tag
nem feltetlenul kene addig akksit cserelni, amig nem derul ki mi a baj, nehogy tonkretegye ezt is. gondolom toltesi fesz-t mar mertel (az milyen?)
huzz le minden extrat a mocirol, ha van (gps, riaszto, akarmi - a sajat biztijuket ki tudod venni)
- akksi feltolt, megmer kapocsfesz.
- ratesz saru, megmer kapocsfesz. ha nagyot esett, akkor vmi terhel rendesen, akksi le.
- ha nem terhel semmi, akkor fenyek nelkul gyujtas ra (ha ki tudod kaccsolni a pilacsokat)
- ha megint nem terhel semmi, akkor aztan bajban vagyunkha terhel, akkor pl a biztik kiszedesevel meg lehet allapitani kb h melyik korben van a gonosz.
- ha itt is minden rendben, akkor szorakozhat vki hasznalat kozben, illetve meg mindig lehet a feszszabi. -
Steve Prefontaine alias Pre.
Amerikai hosszútáv futó. Egyszer épp egy csajjal próbált ki egy új pozitúrát, amikor leesett a lányról, bevágta a lábujj-közét a radiátor gerezdjének az élébe, és szétnyílt a lába. Másnap megverte az egész mezőny 5km-en. Vesztett több mint egy liter vért, de megcsinálta.
Aztán 25 évesen meghalt egy marhasága miatti autóbalesetben.
Hatalmas arc volt a srác.
Csak a lábadról jutott eszembe.
Gyógyulást! -
JJános
addikt
Én is gyors gyógyulást kívánok!
Eszembe jut tavaly május végén, védett úton haladva, bekapcsolt lámpával, piros motorral, piros sisakkal egy autó úgy lökött fel, hogy majdnem távoztam az élők közül. Totálkár, rohammentő, satöbbi, és hosszú-hosszú gyógyulás.
A drótok még a térdemben vannak, de már sok km-t motoroztam, pedig még csak egyenes részen tudok rendesen járni. Ahol ferde az út, ott rendesen még járni sem tudok, csak sántikálni.Mindez abból jutott eszembe, hogy írtad: "Valszeg előbb fogok motorozni, mint járni."
-
Kasza08
őstag
sejj...
jobbulást
ninja_v-ről tudunk valamit?
már jövőhéten meg kellett volna jönnije a cuccnak, de még mindig semmi. telót nem veszi fel, egésznap próbáltam. írtam neki sms-t, arra sem válaszolt.
ne mondjátok, hogy nyaralni ment, mert így kezdődött azaz MP4 lejátszós story, amivel átbaxtak -
Utóbbi évtizedek legszebb Hondája?!
Winkler barátunk nem látott még 400es rvf-et, vagy 750eset, de szerintem NR-t sem.
Az utóbbi évtized sem állná meg a helyét, mert szvsz ebből a tizedből az első generációs 1000RR repsolban üt mindent.De persze ízlések és pofonok.
De egyetértek veled, és gyors gyógyulást kívánok -
Gaboman
nagyúr
Látom ebben a tesztben is szidják az új Fazert,tényleg nem kapták el ott a befecskendezést.
Móri motorszerelőnek is volt karbis 1000 most meg injektoros van,és a karbist jobban szerette,erősebb,egyenletes erőleadás,alul is jobb volt.
Az újat pörgetni kell hogy haladjon igazán. -
Preda
aktív tag
Nekem tetszik, pedig az új fajta kipufogók eddig nem nagyon jöttek be, de ez tetszik. Csak a a kijelző szar. Ki a fenének kell ilyen szar mutató nélküli. Minek kellett változtatni? Én szeretem, ha csapkod a mutató
. A km/ óra még nem is lenne gáz digit-ben ,de ezek a skálás fordulatszám mérők kukába valók
.
-
Daniel Alves
őstag
Ezzel is tisztába vagyok hogy nem azért vesz valaki speedet hogy 110-el "tötyögjön" vele az illető! Idővel hangsúlyozom idővel majd igen én is repeszteni fogok de nem az lesz az első dolgom hogy kocsisok között szlalomozzak meg játszam a ghost ridert....
Volt pár balesetem pontosabann 2 is kocsiban! Mind a kétszer vétlenek voltunk... egyszer L1-es csigolya tört
utána meg láb törés! Szóval én az autósoktól tartok a legjobban. ....és talán a félelemérzet jobban bennem van mint valaha!
-
[Vazz]
tag
Nekem az Intruderen a metzeler m880 most van 19000 azaz tizenkilencezer kilóméternél, és már az idén nem fogok cserélni pedig remélhetőleg több ezer km még előtte van. A SRAD-on kábé kéthetente cserélek hátsót ha heti egyszer megyek pályára, igaz 50-60% használtakat rakok rá. Az első gumim pedig kibir két hátsót. Tehát ha valaki túrázik akár 1000-es sportmotorral is ne rakjon sportgumit mert az 5000km (ha vigyáz rá) és kuka. Van százféle gyártó százféle keverék, van miből válogatni. Fel kell rakni egy túrázósabb fajtát és nem kell kerekezni meg menni mint az állat és kibir az sokat is. Aki meg sportol az fizet! Ennyi!
-
Boci_83
őstag
Egy haverom 929-én átlagos motorozásnál 2500Km-t bír ki a vatta új Dunlop Qualifier. Nekem 6,5mm-es profil volt a vatta új Tomahawk-on 5000-et ment el. Egy másik haverom Hbusa-ján 2-3000-enként cserél jó állapotú használt gumit, és nem hajtja már csak A-ból B-be többnyire nagypapásan. Szomszéd R6-ján egyan az a Tomahawk gumi 5000 km alatt 1,5-2 mm-t kopott középen, igaz széle érintetlen.
-
cochy
tag
Mennék én is szivesen, de most hétvégén homokvárat szeretnék építeni a balcsin..
Amugy.. ez az Ausztriába mennyünk dolog tök jó lenne. Már mondtam én is, csak nem jött rá reakció. Egyik kollegám most volt a Grossglockner-en. Hát.. megnézném én is.
Szóval ha augusztusban össze tudjuk hozni, az tök jó lenne. De sztem én mék amugy is..
no? -
TayRol
nagyúr
ellenben a Sportster verzio sokkal jobb
-
bajnokpityu
félisten
-
ALI_G
veterán
Nem rossz az a g4, én 18000 km-t mentem vele. Semmi probléma nem volt vele, de hogy mi különbség van a többihez képest, azt nem tudom.
Most NINJA_V ajánlására full synti valvoline van benne, 10w40 of korz. Annyi tudok róla mondani, hogy hihetetlen de a honda vajpuha váltójából...hát..."mikrózott vaj"-puha lett a váltóSzóval ha lehet, akkor még puhább lett tőle a váltás, bár 6. után továbbra se találom a 7. sebességet.
-
ALI_G
veterán
á, alig bírtam beblokkolni a hátsó kereket, fékhatás nulla az eddigihez képest. És valami nagyon kerepelt 4000-es fordulatig, utána lehet csak nem hallom. Ajánlom, hogy a tiszta lánc hangját hallottam és nem a blokkból jött (mintha az olajcsere óta hallanám
).
Holnap majd meghallgattatom NINJA_V-vel, vagy addig el is múlhatna akár
Aktív témák
Hirdetés
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Változatos hardverbokréta
- BestBuy topik
- DOOM - The Dark Ages
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- E-roller topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RTX 3070Ti / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Mini 64GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest