- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Gaboman #13255 üzenetére
közben ráköltött vagy 150ezret.
mindenesetre nem jó jelek:"múlt évben full szinkront kapott."
91es motor korának megfelelő állapotban...volt haveromnak VFR400asa.elsőre leszűrtem, hogy egy rakás sz*r,csörgöttzörgött az egész,és rátoltak egy ordas kiput,hogy elnyomja.csipegette olajat,hát megbontották.sorra derültek ki a hunyóságok.a végén jó 200ezret költött az 500ezres motorra,uj blokk,stb.görbe főtengely,hordós henger,égett szelepek.
szal ne gondold,h fogaskerék vezésrlés,akkor már tuti jó.az csak 1 hibaforrással kevesebb,de ennyi.van mellé még 100 másik lehetőség.
-
feca81
aktív tag
válasz
Gaboman #13240 üzenetére
nekem mar van motorom
csak behalt,es most kell egy masik. egyertelmuen speedes vagyok.csak neha csap meg a mocsar ereje,arra meg ott a simson,azzal kielem
supermoto nagyon nem az en vilagom.nem hoz tuzbe,mint ahogy a csopper sem. de egy vinnyogo sor4, V4 olyan,mint mennyasszonynak a naszindulo
-
-
TayRol
nagyúr
válasz
Gaboman #12176 üzenetére
Hat sajnalom, hogy igy tortent, s ilyen hosszu utat tenyleg siman kifizettetnek a hirdetovel.
Remelem holnap tobb sikerrel jarsz. En azert nem merek/mertem uj motort venni, mert szerintem egy ilyen ember siman atvagna (meg kezdo vagyok e teren sajna, bar azert lenne olyan dolog, amit tuti eszrevennek)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #12178 üzenetére
Én telefonban már rutinosan meg szoktam kérdezni, hogy mennyi az igazságtartalma a hirdetésnek, meg azt szoktam mondani, hogy spóroljunk egymásnak időt, ha kimegyek és egy megütött szar lesz akkor inkább most mondja meg, mert ha csillió km után ott kiderül, az tuti hogy ráhívok valami szervet, vagy ügyvédet, vagy kopaszt, vagy felgyújtom, vagy ha nagyon nagy darab akkor kurvaanyázok és elfutok
Mindenesetre nekem tele van a tököm a hülyéneknézéssel. Tele van féreggel ez az egész motorpiac is. -
TayRol
nagyúr
válasz
Gaboman #12158 üzenetére
Mivel SM-eket nem ismerem, megneztem gugliban, melyik a 610-es, s rajottem, hogy mutereknel videken a gyermekkori jobaratom is ilyet vett. Sajna mivel havonta egyszer talalkozom vele, sok infot nem tudok a geprol, csak azt, hogy a gyari dobbal is eleg komoly a hangja. En csak a haz elott lattam (s hallottam) elhuzni...
Egyebkent jarj szerencsevel, remelem jo lesz -
ferkoboy
senior tag
válasz
Gaboman #12087 üzenetére
Helló!
Igen, Hyosung GT250R, fekete 2005.10.hó. Kb.14000km.
Tényleg nagyon pofás gép, elsőre beleszerettem.
Véleményem:
V2 - minden elönyével, s hátrányával együtt. Elöny: nyomatékos, nem túl pörgős blokk.
Hátrány: rezonálás, amit meg lehet szokni. Egy sor4-nek egyenletesebb a járása.2006-osat vesz 720e-ért? Ráadásul 2006-os?
Fekete vázas? 650-eknél 2005-ös modellek esetén (még szürke vázas) volt egy kisebb gond, előfordult pár szelepszakadás, amit gariba általában megoldottak, hengerfej-cserével.
125-ös után sor4 600as lehet kevésbé sok, mint 650 v2, bár attól függ hogyan használja. Nyomatéka GT650-nek picit nagyobb, mint pl a cbr600f-nek. Ráadásul azt nem 12-13e-nél adja le, hanem 7e-es fordulat környékén....
Megbizhatóság? Megoszlanak a vélemények. Még sajnos senki nem ment velük 60-100e km-t. Addig meg nem lehet mit mondani. Nem egy kínai motor azért. Dél-Kórea sokat fejlődött az utóbbi időben, nézd csak meg az autógyártást. pl Kia Ceed (ProCeed)
Egy Hondán azért a részletek, burkolatok felfogfatása szebb, nem lkátszanak pl csavarfejek, de ettől eltekintve szerintem jó.
Talán negativumként annyit tudnék mondani, hogy a burkolat műanyaga egy Hondáéhoz képest rosszabb. Vékonyabb. Megtekergetve ugy érzésre CBR burkolata hamarabb bír ki egy pályán való megcsuszást. Mondom ezt ugy, hogy szerencsére én még nem csusztam az enyémmel.
Fogyasztása meglehetősen jó mind a 250-esemnek, mind ugy tudom a 650-eseknek.
Ha van vmi konkrét kérdésed, szivesen válaszolok.Hegyekbe voltunk kicsit kanyarogni vasárnap, hárman. öcsém egy CBR600F3-al, haver egy 600as Hornettel, meg én a Hyo-val.
Hornetes haverral kergetőztünk kicsit, majd szakasz végén megálltunk, meg is jegyezte, hogy Qva jól megy ez a 250es. ( Azért a Hornet se kutya...)
Öcsém kicsit mindig előttünk ment, a majrécsíknak nála nyoma sincs, sőt a perem alatt is látszott nála kis belenyalások... Gumi: Conti RoadAttack. Jól vizsgázott. -
#25954560
törölt tag
válasz
Gaboman #12087 üzenetére
v2 650 v sor4 600 nem akkora egetrengeto kulonbseg a 'sok' tekinteteben. mas vilag, az tuti.
eleg sokan szeretik a hyo-kat, mar gyult ossze mas forumokon eleg sok tapasztalat. van par dolog amit erdemes megcsinalni az elejen es aztan mehet a buli. itt a ph!-rol tildy tud meselni a hyokrol. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Gaboman #11458 üzenetére
XRV550?hogy ugyanolyan igénytelen,mint a MT3? huh,ezt még emésztem.ha pegasót mondod,akkor értem.
hát nekem olaszokkal két elrettentő élményem volt:egy monster ellőtte a blokkját menet közben lágymányosin lefele,meg a másik nyáron szépasszonyvölgyben egy zsir uj pegaso.pegasó leállt a völgyben,és 2 órán át nem tudtak 5en sem életet lehetni beléje.hát nekem ne igy tegye emlékezetessé a túrát egy gép.
és tok jó példát is olaszról.például az aeroxom ma reggel.(áljapán,valójában 100%olasz) lágymányosin tépek 90el nyélen,mikoris durr,majd hrrőőőőőőő,és elment a meghajtás.na mondom, Q anyját. leszállok,kiderült hogy menet közben kitekeredett a gyertya.hát még ilyet nem b*sztam... hogy történik ilyen? menet közben??? azt gondoltam volna,h elmegy a kompresszió,de semmi ilyen,hogy húzom magam alatt a gyertyát az aszfalton.
-
Topiccsendőr
addikt
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Gaboman #11449 üzenetére
ilyen motorom még nem volt... meg nem is lesz
szerencsém volt már hozzá, igaz csak egy rövid próba erejéig,
jó kis motor, de túrázásra abszolúte alkalmatlan, tekintve hogy
SM és nem túramotor...
a nem annyira megbízhatósága meg köztudott motoros körökben,
de hátha te kifogsz egy megbízható darabot -
stargazer
senior tag
válasz
Gaboman #3311 üzenetére
azt nem tudom mi...
sztem csak idő kérdése és ki fog jönni az a verzió ahol a hátsó kerekek is ugyanilyen módszerrel fognak működni. na az lesz igazán kisautó. de nekem az is tuti bejönne. igazábol ha ettől nagyságrendekkel biztonságosabb lehet a "motorozás", akkor miért ne, sőt!
nekem az élmény-gépjárművezetés címszó alatt a következőkre van szükségem: legyen valamennyire nyitott a jármű (minnél nyitottabb annál jobb), tehát már a tetőablakos kocsi is egy lépés ebbe az irányba, egy kabrió a következő lépés, nekem az lenne az igazi csak az mocskosdrága, így jön a motor, ami árban sokkal jobban megfizethető és megkapom a szabadságot, a természettel, a környezettel való direktebb kontaktust. nekem nem annyira a döntögetés meg a gyorsulás. na jó a gyorsulás egy picit, meg a sebesség is egy picit, de a józan ész fontosabb meg a sebességkorlátozások. és ezt komolyan mondom. tehát én ezért szeretnék igazábol motort, vagy valami motorszerűt. mivel ez valamennyire rokon a quadokkal kinézetre meg enyhe terepalkalmasságával, ezért nekem tökéletes, tökéletes azért is mert nincs az nagy felesleges otromba burkolat a kormányon ami a nagyrobogóknál jellemző, azt utálom. és hát állítólag rendkívül stabil, stabilan lehet vele kanyarodni meg ha blokkolsz és megcsúszol akkor nincs fekvés, vagy legalábbis sokkal kisebb valószínűséggel.
a múltkor egy koncepciómotor skiccet láttam és megfogalmazódott bennem hogy biztos lesznek olyan majd a távolabbi jövőben olyan motorok, amik sokkal robosztusabb, több burkolattal fognak rendelkezni, és akár teljesen körbe is fogják venni a motorost, amitől robotszerűnek hatna az egész, persze ez is mind a bitzonság miatt. nekem sztem nagyon bejönne ilyesmi (jó tudom kicsit technofil vagyok), remélem az elborult japánok minél hamarabb kijönnek valami ilyesmivel. nem, nem olyan teljesen burkolt dolgokra gondolok mint ami pl svájcban is már kapható hogy az egész jármű plexivel van burkolva, hanem sokkal inkább valami keretszerű felépítményre. igazábol a minimális eszközöktől a maximálisokig sokféle átmenet elképzelhető és nekem nagyon élénk tud lenni a fantáziám. biztos sok sci-fi-t néztem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #1660 üzenetére
Az utcai motoroknál a tuningolás abból áll (értsd, power commander, sport légszűrő sport kipufogórendszer), hogy teljesen kiiktatják a környezetvédelmet a motorban. Ettől növekszik a teljesítmény egy icipicit, de valószínűleg a motor karakterisztikájának rovására. De ha rácsapsz egy valaki által csinált sportrendszert, valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy jöjjön az az 5 lóerő. Egy rendszertől nem történik semmi, vagy csak teljesítménycsökkenés. De honnan veszel olyat, aki lekoppint gyári sportrendszert?
-
DroneZ^
őstag
válasz
Gaboman #1565 üzenetére
képzeld ültem rajta... és kb a fenekemből kellett kihúzni
, lehet h te annyira vékony vagy hogy felférsz rá, de nekem nem volt kényelmes... amugy meg elözö hsz ben is irtad h kb 2x ülsz rá 1 honapban, mert állva motorozol... akkor most ülj rá, menj vele 6 orát és mond azt hogy annyira kényelmes volt hogy mész vele még 6-ot
amugy nem arrol van szó, mert a moci a célnak megfelel... csak nekem kellene 1 cseppet kényelmesebb és talán nem is ez a fö probléma, hanem alkatrész meg szerviz terén...
[Szerkesztve] -
Asserossz
Én a 400as után fizetek (2*2400) 4800 teljesítményadót, aztán húzzák arra rá, és pörgessék. szerencsére csak 30kw van a forgalmiba írvaAmúgy 5x
De mondjuk ez egyszerüen röhejes. Nem elég, hogy (jóesetben) havi 100-120ból spórol össze egy motorra, de amikor végre megvan az ára, akkor még gyűjtsél hozzá százezernyi regisztrációs baromságot, utána meg fizesd a horror kötelezőt, a horror benzint, meg a horror teljesítményadót.
Vagy üljél rá egy használt motorra, ami (itthon legalábbis) nagy valószínüséggel megellik alattad, mert a sok tapló gyökér már akkor kerekezik vele tiltásig, amikor még a hengerfej sem melegedett át, az olajról nem beszélve.
Műszakiról ne beszéljünk, mert mindjárt elönti az agyam a vér
Igen Igen Igen... -
Stalker-2572
veterán
14/45-öt rendeltem. Lesz vagy 150-200k a full javíttatás mindennel együtt
Forgalmi még necces, mert nemtom milyen lámpát lehetne rá feltenni. Gyári 20k, de az csak egy ledsor, annyit meg nem adok érte
Hol lehetne ilyet keresni? Valami olcsó netes bolt? Bontó?
Merre van az az erdő? -
Stalker-2572
veterán
Nekem 13/44, ami még kisebb
szépen felpakolták ezt a DRZ-re, akkor ezért megy ilyen veszett gyorsan
Asszem kicsit nagyobb áttételt kéne feltenni, 160-al úgysem megyek
Egy idő után úgyis kényelmetlen (nincs szélvédelem, elkezd rázni) pontosan nem tudom mennyinél, mert nincs km/óra
-
Stalker-2572
veterán
Ahhoz már nagyon *****nek kell lenni ha valaki végigmegy hiba nélkül és csakazértis megbuktatják. Pályán a legszubjektívebb pont talán az a rész, ahol lassan kell menni, de senki nem méri az időt, hogy a bólyák közt hány mp alatt mentél át. Arra érdemes figyelni.
szerk.: viszont igaz, hogy a vizsgabiztosok nem nagyon szeretik átengedni a fiatalokat... amikor voltam A-s vizsgán gyerek nem sokat hibázott (talán A1-re ment), de szidták mint a bokrot. Meg engem is anno A1-en
[Szerkesztve] -
ALI_G
veterán
úúú bazz. Vigyázzatok mán!!! Csak bukó volt rajtad? Öltözz fel rendesen, persuader is így úszta meg.
És tudod, ha keményet csattant az a bukó, akkor lehet cserélni kell. (igazából nekem azt mondták minden esés után cserélni kell, bár ez egy cross sisakra nem tudom mennyire kötelezően érvényes). -
Stalker-2572
veterán
Nem vagyok az a fajta. Sajnálom ezt a 125-öst a szántásba
Amerikában jó motorozni, annyi ''senki földje'' van, hogy minden benzin elfogy a motorből és még akkor sem sértetél meg semmilyen szabályt.
ThumperTalk fórumról egy kis community poll:
What types of riding do you do?
Motocross----------------39.22%
Woods/Trails-------------76.40%
Desert---------------------24.69%
Sand Dunes--------------13.16%
Dual Sport/Adventure --24.95%
Supermoto----------------5.78%
Trials-----------------------6.23%
Flattrack-------------------0.72%
Freestyle------------------ 0.95% -
Den
veterán
olyan quad sztem nincs, 27nm az egy jobb 250-300-as gép nyomatéka, 250-esből nem lehet kihozni 45 lóerőt, pláne nem egyhengeresből.
az adott fordulaton mérhető teljesítmény az azon a fordulatszámon ébredő nyomaték és a fordulatszám szorzata.
szívómotoroknál a nyomaték arányban áll a lökettérfogattal, nagyon legyszerűsítve a nyomaték az az erő amit az adott térfogatú elégetett benzin levegő keverék kifejt a dugattyún hajtókaron át a főtengelyre, mivel adott lökettérfogatban csak meghatározott mennyiségű benzint lehet elégetni (szívómotornál) ezért ugyanolyan lökettérfogatú motorok nyomatéka hasonló függetlenül a csúcsteljesítményüktől.
ha nagyob teljesítményt akarsz töb benzint kell elégetni növelni kell a fordulatszámot.
viszont ahogy növeled a max fordulatszámot úgy csökken a nyomaték alacsony fordulatszámon.
A teljesítmény, szintén nagyo legyszerűsítve a sebességgel függ össze. sportgépeknél, és általában utcai motporoknál a nagy sebesség fontosabb mint az hogy kis fordulaton nagyon erős legyen. terepmotoroknál quadoknálkisebb jelentőségű a csúcssebesség fontosabb az alacsony fordulatszámon is redelkezésre álló nagy erő.
mondjuk egy fizikatanár a haját tépné attól ahogy a dolgot leírtam de remélem érted a lényegét -
Ja, ertem.
A rejtely nyitja a fordulatszamokban rejlik: a KTM a max nyomatekot mar 2000-nel, a 65 LE-t meg 5900-nal leadja. Ez a motor egyertelmuen arrol szol, hogy mar alulrol is huzzon, mint allat. Annak semmi ertelme se lett volna, hogy ugy hangoljak, mint egy 125-os kavedaralot, mert a 10k kornyeken leadott 100-110 LE abszolut hasznalhatatlan lenne, igy viszont van egy gep, ami mindig megy, nem kell attol parazni, hogy leesik a fordulat aztan vege a mutatvanynak.
Szerk: a max nyomatek meg a teljesitmeny kozul barmelyik lehet nagyobb a masiknal tulajdonkeppen barmennyivel: porgos motorknal a teljesitmeny lesz nagyobb, lassan forgo motoroknal meg a nyomatek - es ez technologiatol, uzemanyagtol, miegyebtol fuggetlen igy van.
[Szerkesztve] -
Tovabbra sem latom, hogy mi a gond. A nagyjaboli ketszeres arany ott van (ahogy irtam is, ez leginkabb elmeleti, a gyakorlatban azert a ketutemuek kevesbe hatekony konstrukciok, mint a negyutemuek), ha meg egy 250-es ketutemubol kijon a 43 Nm, akkor azutan az otszazasnal a 80 Nm egyaltalan nem hihetetlen.
-
-
Stalker-2572
veterán
Ja az az YZ nem lett volna rossz ennyiért. Bár csak 4 sebességes
még mindig nem tudom, hogy pontosan melyik évtől (hónaptól) 5 sebességesek a Yamahak
Rendszám nélkülit nem merek megvenni, úgy tiszta az ha már az első tulaj ráteszi. Holnap ha jó idő lesz remélem tudok CRF-et tesztelni -
Stalker-2572
veterán
Hát ez horror ár
Meg mi van ha lopot...
Asszem csak rendszámosat szabad venni. Viszont azt nem értem, hogy pár cross motorra azt írták, hogy rendszámos, hogy kaptak rá?
Megmutatom eddig mit találtam:
DRZ400E [link] 1,2M - 1,5M-ért már van új
WR450 [link] kérdés 4 vagy 5 sebességes, ill van-e rendszám, gyanítom, hogy nincs
YZ450 [link] na ez király ha tényleg jó állapotban van és rendszámos is
CRF450 [link] ezen is van rendszám elvileg, sokat nem tudni róla
CRF450 [link] kereskedésből, lehet hogy ez se rossz. -
Stalker-2572
veterán
A terepmotor mint fogalom évek óta mint egyhengeres égette be magát a tudatomba. Az alacsony fordulaton előcsalható kemény nyomaték és ''lassan'' járó mély hang jelenti számomra egy tökéletes terepmotor másodrendű jó tulajdonságait (első mindig a kezelhetőség és megbízhatóság)
Magyarán kinek mi tetszik. Ha 10x olyan erős az Aprilia olyan nekem akkor sem kellene
ps.: versenyápályán sportkipufogóval azért elég beteg hangja van
[Szerkesztve] -
Stalker-2572
veterán
Most ezzel nem azt akartam mondani, hogy a nagy és erős motorok nem jók. A hangsúly inkább azon van, hogy ''vad'' és ''ideges természetű'' a motor az elmondások alapján. ''Az első 3 fokozat nagyon rövid, nagyon hamar vége van, a 4.be amikor beteszed akkor meg majdnem lefullad a motor annyira hosszabb a 3-asnál.''
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, egy teljes rendszer, de nem végcső, átfúvókázással, sportlégszűrővel talán-talán. De ez nem a kipufogó érdeme csak. Ugyebár a motor egy egység, aminek ha az egyik részegységét megbontod utána kellene állítgatni a többit.
De olyan is van, - szerintem ez a gyakoribb - hogy egy csóka megvette a K7-es, ezres gixxerre a sportcsövet, boldogan lemérette a -10 lóerő teljesítménycsökkenést. -
Stalker-2572
veterán
A 400 EXC az ideális versenyenduro a KTM kínálatában. ...
Vasárnapi supermoto versenyen beszéltem az egyik KTM-es versenyzővel és ő is azt mondta, hogy hétköznapokban használhatatlan a 525, annyira vad. De ettől függetlenül is nem szeretnék KTM-et venni. Túl drága és fenntartani sem olcsó. -
Stalker-2572
veterán
Hát nemtom, amivel én mentem nem tünt nagyon orrnehéznek (igaz nem eredeti volt az első teló rajta). Vagy inkább zavarónak, mert nem tudom a többihez hasonlítani. Mondom is ezt a pasasnak, akivel tesztelni voltam, hogy azt mondják rá, hogy orrnehéz. Erre csak azt mondta legalább nem emeli az elejét annyira és jobban is lehet vele kanyarodni emiatt. Ahogy próbálgattam azért meg-megemelte az első kereket nagyobb gáznál. Teljesítményleadása szerintem is egy kissé furcsa: alulról szépen tol, aztán elér egy nagyobb fordulatot, ahol meglódúl, aztán hirtelen vége is
Összességében pozitívan csalódtam a DRZ-ben, egyedül még az tart talán vissza a vásárlástól, hogy aki ilyet vesz az ált. cseréli is le az első telót első körben, mert annyira puha... és megint +pénz
-
Stalker-2572
veterán
Használtan kéne vennem a gépet midenképpen, mert ennyi pénz van rá. Cross-t nem merek venni, mert azokat általában pályán széthajták már 2 szezon alatt. CRF450X-et nézte, de nem nagyon találtam aprók között, ma még megnézem... WR450-ből sincs sok fenn és relatíve drágák (és a régebbiek csak 4 sebességesek
). DRZ-ből viszont van rengeteg
-
Igen, de az egyreszt meg mindig nem 200 volt (a sebesseg negyzetevel no a legellenallas, 160 autoban sima ugy, 200-nal mar nagyon lehet erezni, hogy gyorsan megy), masreszt meg az RC600 joval turasabb, mint a mostani geped.
Hidd el, nem bantani akarjuk a motorodat (egy supermotoval szemben egyaltalan nem elvaras, hogy tudjon ketszazzal menni), csak vannak dolgok, amiket nem egyszeru elhinni.
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
Engem nem érdekel, mit mondanak a szájukkal az emberek. Csak abban lehet hinni, amit már megtapasztaltál. Ez egy kicsit neccesnek tűnik. Te meg ugyanúgy megeszed, amit mondanak, aniélkül, hogy kipróbáltad volna. Én már annyi szerelővel beszéltem, egyszerűen kihámozhatatlan, hogy igazat mondanak, vagy rátesznek egy lapáttal. Nem szabad hinni nekik.
-
DNS_65
senior tag
Hello Gaboman!
Ilyenkor hogyan szállítod a motorodat (mivel rendszám ohne), utánfutón?
Szervizbe vagy messzebb lévő pályára?
Kipróbálhatnád, hogy mennyit meg végre a motorod(valami aszfaltos részen), igazán érdekelne.Mondjuk talán majd akkor derül ki igazán h mit tud, ha teljes ford.szám tartományon nyuzhatod.
Olajcsere periódus hány km-enként?
RXV/SXV-n ugye van ford.szám mérő is -
DroneZ^
őstag
egyre inkább tetszik nekem az SXV, annyira vad, apró gázreakcióra megcsuszik aszfalton.. hang nélkül egykerékre áll.. teszteket, videokat néztem, nagyon kemény, jó minőségü vas. Csak 1 hátránya van és egy pici szépséghibája... Sajnos a 120 kilo nembiztos hogy elöny, nagyobb sebességnél felborit a szél... a kipufogo lehetne nagyobb/hoszabb a durvább hangért, majd meglátjuk mire lehet cserélni.. mert amint láttam, elég spéci a kipuf...
Asszem szerzek 1 ilyet, rendszám le, sötétitett bukó, és megyek be keménykedni a városba, csatlakozok a ''vadakhoz''
Még annyi lenne a kérdésem, hogyan lehet ezekkel dőlni aszfalton? Mennyire bírja a kemény kanyarokat? Régen olvastam tesztet, DRZ400SM et meg valamien speedet eresztettek össze kanyartulajdonságban, és a DRZ jött ki győztesen, létezik?
[Szerkesztve]
Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Kés topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Linux felhasználók OFF topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 - 128 GB Midnight Black - Független BESZÁMÍTÁS IS
- Oppo Reno 7 5G 8/256GB 65w töltővel
- ERŐMŰ! HP Z2 mini G5 / i9 10900 (10 mag!) / 32GB DDR4 / 512GB NVMe SSD / Nvidia Quadro T2000 4GB
- Meta Oculus Quest 2/3/3S Szemüveg és Kiegészítő Shop
- XFX RX-69XTATBD9 Xfx Radeon RX 6900 XT 16 GB GDDR6 videókártya csere Rtx 4070Ti
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- GÉMER! Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 3070 szint! 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar. 2026
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest