- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
-
zsoltee10
addikt
az koptató, de véd is valamennyit, de első sorban azért van, hogy a ringen ne a gatya kopjon. amúgy én messze vagyok attól, hogy leérjen a térdem, mert ahhoz olyan gumi is kellene, amit le lehet dönteni addig, de előbb fogy el a gumi széle, minthogy a talajt érintsem. viszont pénteken lemostam a csizmát, és meglepetten konstatáltam, hogy a csizma koptatója viszont le van dörzsölve. szal a csizmám széle leér.
-
Preda
aktív tag
Simán jó gumi
. Na majd az új gumira kíváncsi leszek , mert ezen van 2 lyuk is ugye. Nem vágom amúgy szokott csúszkálni, de most nem volt semmi parás dolog. Mondjuk ennyi idő alatt jól bemelegedett meg lejött róla a dzsuva.
Nagyon neccesen értem haza mert durván kezdett sötétedni úgyhogy végén eléggé mentem és én is találkoztam egy idióta fekete mercivel, de nekem mákom volt és én mentem mögötte így nem volt sok gondom, de fékezni azt nem tudott mert össze vissza ment. Másik motoros el akart menni mellette és köcsög volt nem engedte el. Végül városban meguntam és elhúztam mert felbaszott az össze vissza fékezése. -
jasszer
őstag
Engem abszolúte meglepett hogy az asszonnyal tudtátok tartani a tempót. Vagy a GS instabil utassal, vagy én vagy gyakorlatlan, de az tuti hogy ilyen túrára nem hoznék magam mögé senkit, gyötrelem lenne minden kanyar, sz'al respekt.
(meg hogy hazafele menet sem sikerült otthagyni a fogatokat)
Már írtam hogy Boci meg Preda nagyon verték neki, bár Bocinak vmennyire hazai pálya volt, de ahogy mondtam is egyszer majdnem amiatt frakkoltam el, mert azt néztem hogy Preda mennyire rakja le a kanyarban a CBF-et, nem tettem volna az ujjam a vas meg az aszfalt közé...
Integra is jól karikázott, én sztem fél év után mentem így... (bár presszió alatt jobban fejlődik az ember
)
Laycsinak is bónuszpont a marcona testtartásért, kilóötvennel nyújtott karral a naked-en.
Lényeg a lényeg: g*cijók vagyunk mindahányan, ennyit akartam mondani köszönömszépe'.
-
Boci_83
őstag
-
TayRol
nagyúr
Beowulf: igen, sajna nincs az az eszkoz, ami 100%-os vedelmet ad. A garazsrol meg annyit, hogy potom penzert voltak a kornyekunkon teremgarazs-helyek, de en egy csaladi hazhoz vittem, ahol a garazs a haz alatt van, es kocsival alig lehet lemenni. Mindig van otthon valaki. Sajna ennel tobbet nem tudok megtenni a motorom vedelmere. (de, ha a szobamban aludna, vagy en a garazsban).
-
Preda
aktív tag
Aha akkor én semmit nem viszek ülés alá elfér a víz. Cordúrára meg hova esőruha
.
Nekem üresbe már jó rég nem sikerült rakni a gépet csak elején. Múltkor viszont Cochy VTR jét 200 nál beraktam valami üresbe fene tudja hányadik között pedig határozottan feltoltam az tuti.
-
TayRol
nagyúr
akkor jol gondoltam.
Preda: nekem 25/40-es van, nagyon jo minosegu, igaz sportmotoron lehet, hogy nem ferne el, eleg nagy az alapterulete.
-
jasszer
őstag
Akkor update:
18-án találkozó a Kerepesi úton, kifelé haladva az Örs (Árkád) utáni Shell kútnál, délelőtt 10 órakor. Max. fél óra jópofizás után indulás a 3-as úton, találkozó Boci_83-mal Hatvanban a Shell kútnál, 11.15-11.30 magasságában. Indulás tovább Egerbe, érkezés 13.00 körül, találkozás Preda-val és ALI_G-vel a Szeszkónál. Ebéd, miegymás, majd közös átkerekezés Gyöngyösre a 24-esen, köbö egy óra alatt. Innen fakultatív.
MOD: Telószámok jöhetnek még...
-
[lAyCsI]
addikt
ha 10 körül elindulunk és semmi nem jön közbe
dél körül lent vagyunk... addig gondolokozzatok milyen
Ring szintű aszfalttal rendelkező szuper szerpire visztek minket,
de legyen benne valami fincsi hamburger/gyros-osn megálló is,
és nemártana pár szemrevaló bula sem útközben -
Boci_83
őstag
Na várjatok, mert ha azért akarunk Egerbe menni mert ott f@sz@ új út van akkor ébresztő, az csak néhány km, mármint az új szakasz!!
Én is voltam arra a múlt7en tudom mit beszélek. A 3-as járható, nem kell M3-asra menni, ha ez lesz akkor én Hatvannál csatlakoznék a Pestről érkező csoporthoz. -
jasszer
őstag
Akkor úgy kellene hogy ott találkozunk, pihenésképpen megtömjük az arcunkat és felmegyünk vmerre kanyarogni, visszafele megint megállunk vhol, aztán érzékeny búcsú és mindenki eltolja a bicajt haza. Persze csak ha nincs ellenvetés...
MOD: Most nézem, asszongyák hogy a 24-es út pl. fasza, akkor Gyöngyösnél válhatnánk ketté (többé).
-
Topiccsendőr
addikt
Jövő héten hétköznap ki akarok nézni Kakucsra, mert lesz verseny, és megfűztem egy versenyzőkollégát, hogy menjünk le tézével edzeni, mutassa meg a hiányosságaimat.
Kicseréltem végre az első gumit, most már nem kell félnem a célegyenesre ráfordítóbanAddig be kell szereznem egy nagygázkart. Ha gondolod kijöhetsz, de tézével leszek, meg nemtom milyen lesz a tempó... Bár a tézém kicsit odavan... Az igaz,hogy szeptember óta be sem volt röffentve, meg kint volt a hóban, fagyban, kb a 6. rúgásra beindult, de csörög csattog. Az is eszembe jutott, hogy a régi benzinnel mentem, hülye fejjel, mit csodálkozom, ha detonál?
De már hajtókaros valószínűleg.
-
Topiccsendőr
addikt
Az volt a taktika, hogy mivel án elfelejtettem a jogsit magammal hozni, ezért án hátul megyek. + még motort is cseréltünk, tehát én mentem az YZF 1000 el. Kicsit figyelmetlen voltam, hát nem beértem egy autót?
Egy meg villogott, gondoltam beállok &rew mellé, nagyban mutogatom neki, hogy mostantól easy, mert villogtak. Hátam mögül meg ott villog a motorosrendőr
-
eddie17
addikt
Persze, hogy hiányos, fényeztetve vannak az idomok
persuader: Akkor a tank alapján gondolkodjunk, mert Suzi a gép. Na de milyen
Ami a légszűrőket illeti. K&N volt rajta, úgy vette apám, de sajnos tönkrement az a szűrő, és kellett valami rá. Ő nem akart ilyen csilivili szart, de most félmegoldásként ez van rajta, addig jó lesz amíg nem szerez rá egy normálist. Be van szépen olajjal spriccelve, plusz lóerő nem érdeli van így is 156paci alatta(még egy infó)
-
Beowulf_78
addikt
A srác nem érezhette ezt. Ő középen ment. Mögötte is mentek még vagy hárman. De elképzelhető hogy hasonló dolog játszódott le benne. Engem sosem érdekelt a rivalizálás. Ha olyan csapatban megyek ahol én megyek utsónak, és senki sem tart fel, az a saját aspektusomból nézve tök mindegy. Mert úgy kanyargok ahogy azt elöl is tenném. A lényeg hogy ne tartsanak fel. Én kanyar íven ritkán fékezek, általában előtte szoktam és utána fokozatosan a kanyar kimeneti pontját megpillantva fokozatosan kigyorsítani. De volt olyan is aki fékezgetett előttem szakaszosan, és így elég veszélyes. Persze nem gond, "jó pap is holtig tanul" csak ne elöl menjen. Én is fejlődök, minden gurulás alkalmával nő a rutinom mint mindenkinek. Nekem is van még mit tanulnom.
Ezeket nem azért mondtam hogy ne guruljunk, mert nagyok a különbségek...persze hogy guruljunk. Sőt a gurulások alatti megállóknál, benzinkútaknál meg lehet vitatni az észrevételeket ki mit lát a másik motorozási stílusában, ezzel is segítve hogy mindenki megfelelő irányban fejlődjön.
Mivel az ember nem látja magát...nem látja a hibáit se. Olyan mint a boksz. Hiába vagyok jó, én sosem fogom észrevenni hogy bal horognál "leesik" a jobb kezem, ezzel esélyt adva az ellenfelemnek hogy kiüssön egy bal horoggal. De kívülről ez tisztán látszik, és ha van aki szól sokat lehet fejlődni, akár a rossz beidegződéseken is sokat javítva akár kiküszöbölve.
-
Beowulf_78
addikt
Megmondom miért nincs így. Ez nem verseny..így mindenki a tudásának megfelelően tud kanyarogni. Ha pedig elmegyek a Mátrába, vagy Rétság felé, azért teszem hogy egy jót motorozzak. A tájat ismerem, és nincs mit nézelődni. Marad a tempós kanyarogás, én legalább is ezt a feelinget szeretem. Az egyenesekben pedig úgyis visszalassulunk és mindenkit bevárunk. Ez sztem így korrekt.
A nézelődős túra megint más. Ott nem állatkodunk. Ott a táj szépsége az első, és persze az úticél. -
Integra
titán
igen, de ekkora diffivel semmi értelme, hidd el.
persu szerintem tudná tartani velük a tempót, mi (én) tuti nem.
nem biztonságos és beau-tól meg nem várhatod el, hogy az ezressel szüttyögjön mögötted, mikor a bukó alatt 3km után már szentségel, pedig a barátnője is mögötte kuksol.. -
R.P.
aktív tag
Köszi a tanácsot. Akkor elsősegélycsomi Lidl.
Nekem nincsenek ledjeim, és tudtommal nem xenon a fényszóróm sem, szóval akkor ezzel nincsen gond. Mondjuk szerintem vér hülyeség ilyen motorhoz izzókészlet, mert ha ki kéne cserélnem, azt se tudnám hol kell kezdeni. Nem MZ, amin egy csavarhúzóval lehet motorgenerált csinálni.
Szóval izzókészlet akkor bármelyik motorkereskedés? -
ALI_G
veterán
ups, rios beleszólt. javított link
Ezek a krossz kesztyűk mitől krossz kesztyűk? Nekem nyári kesztyűnek néznek ki.
Aktív témák
- iPhone topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- World of Warships
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Synology NAS
- Milyen légkondit a lakásba?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest