- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
tul sokat oltem mar ebbe bele,h donor legyen.hitelt nem akarok felvenni tobbet,eleget vettem mar erre fel(jelenleg is ketto van emiatt a motor miatt).en mar csak akkor jovok ki jol,ha ezt megcsinaltatom,es hasznalom meg jopar evig. v eladom javitas utan kis bukassal(kb 100.000ft minusszal). durva, 100ezret ra kell koltenem,h ne bukjak 300-400ezret
-
#25954560
törölt tag
jo van, megertem a felhaborodasodat
ezt a motort vagy kivonom a forgalombol vagy megcsinalom/csinaltatom szorakozni. , mert mar elfutotta a szamara kiszabott km-t (vagy tobbet is), ezzel a 91000-rel. 700 lenne hozza az alkatresz, ha rendesen felujittatnam (valahol regebben leirtam mibol mennyi). szoval innen kezdve jatek.
eddig megkapott mindent, ami jart neki. gyari uj dugok lettek benne amikor cserelni kellett, gyari uj gyuruszett, gyari hajtokarcsapagyak es mindig, amikor szervizben volt uj alkatreszt kapott ha kellett, a ganyolas helyett.
"ki tudja még mi minden más" -en tudom: semmi.a lanckerek tarto anyat mar ketszer dobta le, de eddig a tengely megmenekult, csak a menet legveget ragta meg. gyari kerult ra vissza es most azt dobta le megint (gyari alatettel). a tengely kb 50k. mar _nem_ veszem meg bele az ujat. hosszu teli esteken esetleg egy bontottat atteszek bele. _nem_ ujittatom fel gyari vadiuj alkatreszekkel, mert ha megegyszer beindul, akkor csak palyazni v elvezkedni megyek vele rovideket.
elkoptak a szelepek (is). csere. de minel olcsobban, hogy azert legyen kompresszio es ne fujjon vissza a karbi fele.mar megvan az utodja es mostantol az kapja meg a szukseges teljes gondoskodast, ahogy eddig o. 5000-nkent olajcsere, ha elkopnak kopo alkatreszek, akkor jominosegu csere es ha szervizelni kell, akkor vadiuj minosegi alkatreszeket fog kapni tovabbra is. ha nincs penzem, akkor inkabb alljon, de sz@rt nem teszek bele.
burmieknak meg arcatlan araik vannak, oket inkabb kihagyom. ha szerencsem van, akkor olaszorszagbol hoznak akar kompett hajtomuvet is 100k-ert, es akkor van mindenem. persze hozzaertok mennek ki erte, tehat kevesbe zsakbamacsek.
szoval peace
-
feca81
aktív tag
valoban van,nekem 12-14 kozott csinalta,viszont nem akkora merteku,mint mikor egy 125-os 2T-nel nyit a power
a gep meg nagyon tetszik,gyonyoru.kicsivel tobb hitelt vettem volna fel,meg is vehetnem,es ezt ami most van megtartanam alkatresznek
viszont lehet egyik haveromnak beajanlom,hatha...
-
feca81
aktív tag
tul jo ar,vmi nem stimmel.meg a leharcoltak is boven 300E folott vannak.raadasul 3ln valtozat,ami sztem sokkal szebb,es mar aluvazas is.van forgalmija is?
mod: v esetleg a km tul sok benne? ha anno ket eve ez fent lett volna,csaptam volna le ra. az enymet 335-ert vettem milyen allapotban
-
bajnokpityu
félisten
próbáltam. 5 percig egy zxr250et. meg próbáltam egy 400as inazumát(ami meg 53lovas sztenderd vizes sor4 blokk).és egyik sem tetszett.a 250 nagyon nem. a probléma még az is lehet,h 100kila vok,és a 20-25Nm nyomaték elfogy a súlyomon.de hogy ne gondolj telhetetlennek, a GS500 mai napig egyik legjobb vétel szememben.34lovassal mentem,tehát még gyengébb is mint a sor4 250,de az a kéne kategória.
-
feca81
aktív tag
ha tehetnem eletem vegeig
de legalabb is meg 5 evig tuti. az igenyeimet kielegiti.nem kell nekem 220-szal szaguldozo motor,ugyse hasznalom ki.a fenntartasi koltsege meg alacsony (a szervizt leszamitva
)
az az FZR amit mondasz,ket korlampas,v trapez? kepet tudsz rola mutatni? -
Topiccsendőr
addikt
Ne sarkítsunk.
Nem tépni a gázt, hanem a teljes fordulatszám tartományban bejáratni, ahogyan kell. Mert minden könyv azt írja, hogy így kell. Valószínű, hogy nem elhanyagolható, ha a felső holtpont környékén benyomja a gyűrűket a még nem lekoptatott rész. De ki tudja, hogy manapság szükség van-e erre.
Mivel nem vagyok mérnök, meg a tapasztalataim azt mutatják, hogy egy alapvetően megszorulós tézénél sem jelent érezhető különbséget a bejáratás szkippelése (megfelelően, a dugóhoz fúrt hengernél nem négy századra, hanem kicsit zörgősebbre). Inkább ejteném a témát a továbbiakban, nehogy hülyeséget mondjak, vagy téveszmét hirdessek. -
degu
senior tag
A p-21-es verte az osszes japan mocit!
Csak jott egy ...dontes...NEM kell motor!Esztergapad kell!
Na most gondoljatok bele...
Mit ertett Kadar a motorsporthoz?
Vagy valami hulye allat burokrata ugy dontott,hogy a csepeli motorfejlesztes NEM szolgalja a szocializmus ugyet!
A magyarok ebben spielerek
Iszonyuan okosak..de mindent mesterien el tudnak baszni!
Tetller Ede..mi lett belole... -
A Japánok fegyvere az iszonyatos újítási, és alkalmazkodási képességük.
Minden szart összeloptak a világból (szó szerint), majd leültek az asztalhoz, és addig faragják, amíg sokkal jobb lesz, mint annak, aki kitalálta.Ebben rejlik a japánok ereje, és ebből következik a minőség is. Ami nem tökéletes náluk sem, de szinte mindig jobb mint a konkurenseké.
Az a bajom mostmár velük, hogy kezdenek ráállni a pénzharácsolásra... Legalábbis én így látom. Szutyok 14 éves japán 400asom még mindig megy. Szerintem 14 év múlva nem lesz (visszatekert órával is) 60ezret mutató 600rr.
De erre is kifognak találni valamit, ezért japánok... és ezért van ott a helyem. Csak azok a kurva kanjik ölnek meg agyilagA japók nem sok mindent találtak ki eddig. Csak a meglévő technikát pofozzák fel.
Pl: fogaskerék vezérlést is asszem hogy az MvAugusta csinálta meg elsőként, de nehéz volt, meg törött, japánok ellopták, és nolám lett meggyilkolhatatlan VFR.
Vagy ott az összkerekes (rally)autók esete, amit meg ugye az audi vezetett be, és tett sorozatgyártásba quattro néven. Ezt is ellopták, majd az összes komoly (rally)autójukba ezt tették utána. Milyen meglepő, mindegyik sokkal jobb mint az, aki elsőnek kitaláltaSunyik ám a japánok. Nemkicsit. De valamit csak jól csinálnak, ha a világon lévő 700ezer összeszerelő robotból 480ezer náluk van, megalapozva a legjelentősebb gazdaságot ezen a tyúkszaros sárgolyón.
-
"HA valamit elakarnak vinni"
Aztan lehet, hogy ha meglatjak a brutalis lancot/kutyat/fegyveres ort/akarmit, akkor mar olyan nagyon nem is akarjak elvinni, azert ezt se kell elfelejteni (gondolom, azert keveseknek van olyan gepe, amibol ne lenne meg jopar masik az orszagban).
-
Topiccsendőr
addikt
dugattyúdetonálás körönként öt
Nekem a tézé ha visszaeresztem és az alapjárati fúvókától sokat kap akkor percenként 5000bááám-báám-báám Hallom, ahogy kopog, mert rosszabbak a mostani ólmozatlan benzinek a réginél... Érdekes. Úgy bedetonál hogy öröm hallani. Sokszor azt hittem, hogy ez most fog alattam szétesni, de bírja a strapát.
-
stargazer
senior tag
-
[lAyCsI]
addikt
Termóbéléses Naci a TE barátod
Nekem Prexport gatyám van, külön vízzáró membránnal, és külöm kizippzározható thermobéléssel, nyomultam benne hidegebb időben is és nem fáztam benne sosem...
Kesztyűből szintén van téliesített verzsön, szintén Prexport van belőle(mostanában nem sűrűn használomde az is kellemesen meleg, igaz nem szellőzik anyira szuperül...
-
net84
őstag
tavaly szinte végigmotoroztam az egész telet - kivétel, amikor szakadt a hó, és csak délutánra voltak hajlandóak eltakarítani a havat.
Kabát alá pulóver + kesztyű (mivel sajnáltam a pénzt a télire, így maradt a nyári) + valami vastagabb nadrág, amit a "munka is elbír".
Városon kívül pedig összehúztam a térdeimet amennyire csak tudtam, hogy legalább a szél ne "piszkálja"...Idén egyelőre nem tudom, hogy hogyan fogok motorozni (nincs mivel)... de ha sikerül egy normálisabb motort találni, akkor ismát valami hasonló öltözékbe, csak a kabátot fogom béleltre cserélni.
-
Egy megnézést megér. Szinte látni rajta, hogy segédváz kapott. Viszont az eleje kompaktnak néz ki, bár nem tudom, hogy a tank milyen sérülést kapott. Szerintem hétvégén vetek rá egy pillantást, a többi kiderül utána. Mindenesetre, ha 800ért odaadja, és teló-váz-blokk egyben van, akkor szerintem elhozom...
-
Topiccsendőr
addikt
hmm. jó gépek, csak iszonyúan kényelmetlenek és ha egyszer megveszed el nem adod többet, mert kihaltak a fanatikusok(?) vagy én nem is tudom. Elég sok helyről van ismerősöm, akik már az ember után dobnák a VTR-jüket, meg hitetgetik magukkal, hogy jó motor az, főleg pályára, de sajnos nem az. Városban kínlódás az üzemanyagszivattyúja miatt, (az űléspoziciót nem is említem) pályára meg már régi. A TL-eket is csak úgy dobálják, hogy vigye az ember
Persze ízlések és pofonok, az én tézém még régebbi pályára -
Japán belpiac. Megbízhatóság 5*
De...
Magyarország, tele barmokkal, akik olajcsere nélkül, hidegen, üveghangon gyilkolják. Szóval ésszel vegyél, mert rohadt (!!!) drága hozzá az alkatrész. Angol ebay-en néha van, de...
Ha veszel, pár dolgot alapossan nézz meg:
1: milyen az olaj benne. ha fekete, folyik mint a víz, akkor felejtős. Főleg ha csillog, és az elején az olajszűrőn fél méteres a sár. Ergo sose cserélték...
2: Feszültségre mérj rá alapjáraton. Akksihoz multiméter, (fesszabályzónál ne, mert 3 fázisos) lámpa nélkül, minimum 12.5-13.0 volt, lámpával 11V legalább. Pörgetve 2500nál vált a tirisztol a fesszabiban, onnantól stabil 12.5-13.5 volt között _kell_ proukálnia. Ha nem, akkor kétesélyes. Vagy a fesszabi szar (ez kb 15ezer német ebay, itthon 55-60ezer), vagy az alternátor tekercselése szart be, ez több. (most van 400rr-be 30fontért, szerintem ez jó a vfr-be is)
3: Váz nem-e sérült, lengőkart is nézd meg, és a teló nem-e köpi az olajat.
4: Ezután próbakör. Melegítsd be, ha üzemi hőfok közelében dadog az nem nagy baj, mert vagy karburátorpucolás, vagy karbiszinkron, vagy mindkettő, hidegen stabil 1300-1400as alapjárat kell, csörgés, zörgés, ciripelés nélkül. Féknek fognia kell, és erős fékezéskor sem koppanhat fel az eleje.Ezután imádkozz, hogy ne legyenek elbaszva a szelepek, meg a szelepfészkek a kontár munka, vagy nemtörődömség miatt.
[L]http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/Bvfr400r-mi.htm[/L] itt találsz bővebb infót.
Sok sikert
ha jót fogsz ki, sokáig nem lesz vele bajod, csak az olajcserére figyelj.
Ha megvetted, akkor azonnal szétszed, olaj leenged, szűrő csere, víz csere, szelepállítás, és karbipucolás/szinkron.
Sokáig nem lesz vele bajod -
ALI_G
veterán
uh, hát az kitudja nyírni a régebbi gépeket. Láttam jó állapotban lévő 400-as ilyesmi motort, yamaha talán. Pont most amikor volt szeliden a felvonulás. Tartott 20 percig, 2esben tötyögés végig, kánikula. Szegényből úgy folyt a víz orrán száján, hogy csoda, h nem nyomott ott szét vmi tömítést teljesen. Szóval egy ilyen szerintem Budapesten pl. nyáron kicsit necces. De ha ilyenre nem használja az ember akkor elég jók azok a gépek. De a kigyorsít fékez áll típustól az 1 éves hondám is 100 fok fölé megy. A felvonuláson 108 volt a max, de pedig már 104-nél bekapcsol a ventillátor. 108 már nagyon forrás környékén lehet.
-
[lAyCsI]
addikt
Első körben hogy nagyzolhass vele a haverok előtt hogy még ilyen is van benne
Komolyra fordítva a szót, én konkrétan azért vettem, mert a nyitott dob kissé felborította a teljesítmény leadást, és alul elég harákolós lett, amin nem segített a karburálás sem, valamint olvastam hogy a gázreakció is javul, valamit szépen kisimítja a nyomatékgörbét(igazából ezzel nem volt sosem gond), plussz felül kap még pár pacit... nekem ennyi elég volt.
Nem volt olcsó beruházás, de azért most már elmondhatom hogy végül is megérte, mert beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
...a menetszél meg sosem zavart, kondizás helyett így erősítek
Ja és most ha 6 ezernél lenyelezem egy szép hosszú egyenesben, már nyúlik is a mosoly a számon, érezhetően erősebb lett felül... end -
[lAyCsI]
addikt
mert annyira azért nem teccik
de ha mindenképp Bömöst kéne választanom a mai kínálatból, akkor azért egyértelműen ez lenne...
de sztem túl drága, nem tudom mennyire megbízható, és ennyi...
szal ebből a keretből tuti inkább valami fasza jappán skecó lenne,
...a fennmaradó összegből meg elmennék egy jó hosszú túrára vele -
[lAyCsI]
addikt
Hát klasszikus értelembe vett supermotózásra valszeg alkalmatlan lesz a súlya miatt,
de lehet hogy lesz olyan őrült aki keresztbe tudja rakni kanyarban
sztem inkább egy SM küllemű csupasz túragép lesz belőle...
Most 7végén volt alkalmam kiprószálni egy BMW K1200R-t, hát elég meggyőző menetteljesítménnyel rendelkezik az már tuti, futóműve is rendben van, bár csak normál fokozatban mentem vele, féke brutál, szal szimpi volt, de nem vennék ilyet, főleg nem ennyiért -
raver
aktív tag
Szrintem nem olyan kanyarvadászatra gondolt, amit a GSXRtud produkálni. Abban természetesen nincs vita hogy kanyarban jobb a GSXR, DE fent a hegyekben egy lightos kanyargásra bőven jó egy túra/sporttúra gép is. Arról nem is beszélve hogy egy 1000 szupersport gépet ki is tud igazán kimotorozni....
-
sowi
őstag
az eredeti a honda crf50 es xr50 volt, ezekhez van 88 es 107ccm tuning kit, amiket itthon megkapsz mar 125os 2 vagy 3 szelepes gepek,77cm ulsemagassag, felnotteknek tervezve, igazabol nem is a blokkal van a gond hanem a vazakkal es telokkal, itt nagy a szoras, lifan, jialing, zongshen csupa kinai blokk
vegsebesseg olyan 80-100km/h atteteltol fuggoen, van itthon is mar iden indult a pitbike mx, a 125os gepekhez van 138, 140, 150ccm tuningkit, a kitaco blokkokbol olyan 15-20 loerot is ki lehet preselni,
-
Stalker-2572
veterán
The latest craze is adult racing on miniature (50cc-125cc) motorcycles called minibikes or Pit-Bikes. The Pit-Bike concept was originally so that full size motocross riders could easily navigate the Pits, the area designated for parking, and setting up prior to an event. The craze grew from there. People began ''hopping up'' the bikes and racing them against each other. These inexpensive minibikes designed for small children are often transformed for adult use by adding taller handle bars, improving the suspension, exhaust, plastics. Other ''hop ups'' include larger, bored 75cc-147cc engines and reinforced frames. No standard definition of what constitutes a pit-bike by any major governing body exits, but the normal requirement is a 14'' front wheel, and a 12'' rear (or smaller). None of the big 5 manufactures (Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, and KTM ) currently offer ''race ready'' pit-bikes, however some other companies are beginning to sell bikes designed solely for this purpose. These include Pitster Pro, the SDG, and the Sikk MX. The minibike craze is predominatley in Southern California, but is starting to rise in popularity in other areas of the US and the world. Pit-bike racing has taken a turn towards mini-moto (Supermoto) also, usually racing on go-kart and tight, small vehicle tracks. Riders usually wear a combination of motocross and streetriding gear/leathers. - Wikipedia
-
sowi
őstag
dirtbike ja, tengelyig voltunk a homokban mert nem tudtuk fellocsolni a palyat igazan, ugyhogy kb. fel ora alatt szetjartuk, most remelem ez a kis eso jot fog tenni neki, aztan megyunk megint
12loero, 60 kilo, 125/4t, 4 sebesseg, 70 centis ulesmagassag, fastace telok, chromolly vaz, jopofa
milyen parameterre vagy meg kivancsi?
Aktív témák
- Eladó/Trust Gamin 4Az1-ben készlet!!!
- 1080p modern Gamer gép, Garanciás
- Lenovo T14 Thinkpad G2 FHD IPS i5-1145G7 vPro 4.4Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest