Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vargalex

    félisten

    válasz -Mosquito- #56831 üzenetére

    Én egy új és egy hordozott számmal mentem a KÜF-höz. Mindkét esetben online ügyintézés volt. Az engedélyező nyilatkozat megkérkezett, a weboldal "iroda" menüpontja alatt látható is.
    Nem kellett kinyomtatni, aláírni, scannelni, visszaküldeni. Egyszerűen 3 munkanapon belül keresett a Yettel-es ügyintéző, ott egyeztettünk néhány dolgot. Másnap jött a futár a SIM kártyával és szerződéssel. Az átvételt kell aláírni. Azután a futár visszaviszi a Yettelhez és aktiválják a kártyát. Ennyi.

    A kapott e-mail-ban sincs több:

    "Tisztelt .... Úr/Hölgy!

    Megtisztelő számunkra, hogy szolgáltatásunkat választotta!

    Ezúton tájékoztatjük Önt, hogy a kérését jóváhagytuk. Az engedélyező nyilatkozatot belépés után az "Iroda" menüben találja.

    A flottába kerülés ügyintézéseként Ön az 'Elektronikus ügyintézés autómatikus megkezdése' lehetőséget választotta.

    A szolgáltató munkatársai megkezdik a beérkezett irat feldolgozását és legfeljebb 3 munkanapon belül
    a megadott elérhetőségen keresztül megkeresik Önt, a további teendőkkel kapcsolatban.
    ...
    "

    Alex

Új hozzászólás Aktív témák