- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz Tothgera30 #158728 üzenetére
Lehet, hogy nem is terepre kell, hanem csak a formája, vagy a magasabb kivitel miatt tetszik neki a Duster.
-
TheProb
veterán
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Tothgera30
Ármester
válasz #94529552 #158752 üzenetére
Az viszont esélyes, kissé magasabban van a hasa, az sokszor előny. Meg ugye jó a kilátás belőle, nem kell a "földre ülni", könnyű a ki,- beszállás. Viszont a Duster (4,34m/1,80m/1,69m) és a Vitara (4,17m/1,77m/1.61) kissé eltérnek méretben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz hülyegyerek #158755 üzenetére
Scrossra gondolsz?
Mert nem tetszikEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
HeavyToys
senior tag
Sziasztok,
régebben, évekkel ezelőtt olvasgattam a fórumot és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Jelenleg egy 2004-es Honda Civic 1.7 Ctdi-t használok, ami mechanikailag teljesen rendben van. Az autóval előző években elég sokat közlekedtem, most már túl vagyunk az 500.000 Km-en és már úgy érzem megérett a cserére.
Anyagiakat tekintve 1,8-2.0 milló ami rendelkezésre állna a vételhez, valamint tudni kell, hogy heti 5-6x kellene az autónak 60-70 km-es távokat legyűrnie. Emellett havi 3-4 alkalommal 300 km autópálya. Dízelben gondolkodnék, tudom a lehetséges nyűgöket és problémákat szóval ezekkel tisztában vagyok. Amit szeretnék a lehető legalacsonyabb üzemeltetési költség és dízelhez képest minimalizált hibalehetőség és elfogadható menetdinamika..
Ennek ellenére a hibák "minimalizálása" érdekében Hyundai i30-ban és Kia Ceed-ben kezdtem el gondolkodni, 2010-11-es faceliftes modellekben (még nem az új kasztnisok, 1.6 crdi 128 lovas motorral). Ezzel kapcsolatban van tapasztalatotok? Ebben a modellben nincs kettős tömegű lendkerék, csak DPF szűrő. Valamint a másik lehetséges jelölt, az a Toyota Auris 2.0 D4D lenne, 2009-2010-es évjáratban.
A költségek miatt már sok alternatíván is gondolkoztam, sima benzines nekem anyagi csőd lenne, így az kizárva. De egy utólag LPG-sített benzines esetleg még megfelelő lehet. Ha érdemes még ezzel foglalkozni, 2010-es Toyota esetén például. Vagy hagyjam meg az amúgy öregedő, de tényleg semmi vészjósló jelet nem mutató Hondámat és használjam míg szét nem esik, vagy nem nyerek a lottón?
Segítségeteket és válaszotokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
HeavyToys
senior tag
válasz LuckyL #158762 üzenetére
Igazából abszolút üzembiztos, tényleg semmi baja, havi szinten megyek vele 3000-4000 km-ert, tényleg csak olajat és szűrőket cserélek meg kopó cuccokat és semmi baja. Se olajfogyasztás, se semmi egyéb és 5-5,5 literes fogyasztással eljárok így télen is elég tempósan közlekedve. Csak a sok km és a sok rossz út (É-Mo) megtette a hatását, kicsit zörgős, cicergős a műanyag belső, főleg ilyen hideg időben és a rezgések is bejönnek jobban hála a jó sz.r Sachs lengéscsillapítóimnak-
Most igazából nem is számolok az autó eladási árával. Inkább olyan téren érdekelne a dolog, hogy ha odajutok, hogy veszek, akkor mit vegyek (ez rövid időn belül bekövetkezne egyébként).
-
Coyot
őstag
Sziasztok!
2014es Honda CRV 2.2 dízel kiszemeltünk van, van valami tippetek mire kell figyelni ennél az autónál?
Esetleg akinek van tapasztalata mennyire jó ez a 2.2 dízel?Konkrétan ilyen: [link]
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
SzlobiG
félisten
Annyira tetszik ez a 3-as bömös. Remélem nem tud elcsábítani a racionális döntés mellől, mert azért na valljuk be ez nem egy G7 kombi.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz kisza25 #158769 üzenetére
Én nem mondok ilyet. Csak azt, hogy én itt vagyok 40 évesen és csóró voltam életemben(lakhatás és étel nem jáccik ide). De soha nem kellett lemondanom az autó és pc buzulásról. Már elmondhatom magamról h mosolyogva fogok meghalni, mert ezeket az élményeket soha nem veszi el tőlem senki.
Golf1 gti
Ford scorpio 2.8 ghia
Alfa 164 3.0
Fábia 1.4 mpi
Alfa 164 3.0
Renault 25 2.2i
Passat 2.5tdi
Allroad c5 2.5tdi
Allroad c6 3.0tdi
Touareg 7l 3.0tdiHa bárki azt mondja nekem h ezeket v ezek egyikét nem akarta volna soha tulajdonolni, akkor kinevetem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bostone
addikt
Sziasztok!
A T25-ös avensis elég sok található a piacon. Találtunk egy csinos facelift dízelt a közelben. Szeretnénk letesztelni hozzáértők segítségével.
Hivatalos toyota szervíz általi bevizsgálás milyen szinten szolgáltat megbízható információt? Illetve, ha költségmentesnek ítélik a járművet, ez jelent valamilyen garanciát a jövőre nézve? -
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Ismerős nem várt utód gyarapodás miatt keres benzines egyterűt.
Amivel szemezget az a sima 2.0 benzines S-max. Sok rövid városi táv, heti 2 heti hoszabb ország út semmi pálya használat mellett racionális választásnak bizonyul. Csak fél egy kicsit hogy a 2.0 szívó mennyire lesz szívás ekkora tömeghez? Nézegette az MK4 mondeókat is de abba nem olyan kényelmes a 3 gyerekülés viszont a 2.0 benzines dinamikusabban mozgatja a Mondeót. Esetleg tapasztalat valakinek?
Mert leges legutolsó variáció ként max keresne egy diselt az S-maxból és 2 hetente meghajtaná pályán. De mondjuk én a mostani viszonyok közt már nem vennék diselt.Segítséget előre is köszönöm
-
pècsimunkás
addikt
válasz FrankMonzano #158772 üzenetére
116 le . 2l dízel , de 316 nèven fut az autó.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Zolás
addikt
-
-
SzlobiG
félisten
válasz ReFleXx #158767 üzenetére
De. Igaz ameddig hideg idő van kell a mondi valamivel járni kell, de utána már átülök a kis mocira ergo nyárra nem igazán kell autó szóval akkor tudnám a mondit elpasszolni aztán hozzá raknék valamennyit és jöhetne az utód.
(#158768) bitpork Értem amit mondasz valszeg így is történne ahogy írod. Leszámítva, hogy dízel minden tekintetben bejön egy olyan hármas bimmer ez ilyen titkos vágy.
-
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #158757 üzenetére
Ne foglalkozz vele, most "van" közel fél milliód arra, hogy ha beesik valami zűr (léptetőmotorok, turbó, váltó vagy igazából bármi), akkor azt rendbe hozod magadnak, és nyugtod lesz. rbalint88 is ezt csinálta.
Más:
Tegnap folytattuk a Wild Atlantic Wayt
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz bitpork #158770 üzenetére
a fabia 1,4 kicsit kilóg a sorból, de azt is szerettem volna, mikor végül csak az 1,2 HTP kombira tettem le a rendelést. Akkoriba így is 19-re húztam lapot, kellett egy megbízható autó kimenni dolgozni, az akkori A vectra-m szervizelésére sem volt pénzem, az árát rá kellett volna költeni, beszámolták.
Az első havi törlesztést kölcsönből fizettem ki, de végül megalapoztam vele a jövőm (kifizettem, vettem helyette egy kia pro ceedet és egy házat, amit teljesen felújítottam, minden kp).
Szóval nem szidom, mert a 6 év alatt 0 hiba volt vele, vitt, hozott, bele is fért ami kellett, csak a derekam állt be benne 20-30 km után (G4 dettó)
A csóróságról meg csak annyit, hogy volt, hogy nem volt pénzem kajára és nem azért mert nem dolgoztam, hanem mert nem fizettek ki (9 havi bérrel voltak elmaradva, de mivel szakács vagyok bementem dolgozni, legalább kaja volt). Sajnos munkahely váltáskor megint belefutottam egy nem fizetős maszekba (2000-es évek elején sajnos volt ilyen) szóval munkaügyi bíróságra már haza jártam.
Aztán ahogy mondani szokták, hogy amikor már legalul vagy, onnan csak felfele vezet az út...
Amúgy nekem az, hogy zsír új a verda és én birtoklom elsőként, ad annyi örömet, hogy kompenzálja, hogy nem egy élmény autó amúgy
A 2011-es kia proceedet szerettem nagyon, pedig 1,4 105 ló az nem egy hot hatchEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
SzlobiG
félisten
-
-
Yushchenko
őstag
Valahogy az előző években nem sikerült túljutnom az autó cserén, de most már biztosan aktuális lesz (bővül a család).
A jelenlegi kocsi:
2007 1.2 12V 5 ajtós fabia I, 120k km (valós)
4 évesen vettem 50e km-rel (akkor gázosítottam), törött volt, javítva került hozzám. Egyedül esztétikai hibái vannak normál használatból adódóan: kicsi horpadás, fényezés hiba, első lökhárító nem tökéletes. Távolról valahogy így néz ki: [link]
Ettől eltekintve viszont nagyon keveset ment, és nagyon karbantartottam (minden kopó alkatrész ki lett cserélve). Gyári alufelnivel, és kb. 10e km-t futott michelin gumival adnám (keveset futott téligumim is van acélfelnin, de azt nem adnám automatikusan a kocsihoz). Belső rész teljesen ok.
Érdemes megcsináltatnom az első lökhárítót, vagy így adjam el? Illetve mennyit kérhetek érte, amennyiért el is viszik?Illetve a kiszemeltek közt a következő kocsik vannak már csak játékban:
Rapid, Rapid Spaceback, Vitara, S-cross, Stonic, (+ talán Sandero, Duster, Baleno gazdasági okokból )Rapid nagyon tetszett, de elég vegyesek róla a vélemények. Divat miatt egyébként is a kis crossoverek a befutók, de csomagtartóban jobb a Rapid. Suzukikat és a Daciakat még nem néztem meg, ezért ezekről nem igazán tudok nyilatkozni.
-
alázógyík
őstag
Egy jó kis plugin hybrid Golf kisebb hibákkal?
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yushchenko #158795 üzenetére
Büdzsé kategóriában Baleno, feljebb Stomic vagy Vitara, Scross.
A Ruster' gagyi is, rozsdál is, ellenségemnek se ajánlanám, de kinek a pap...
A Rapid nem olyan praktikus, mint egy ötajtós, és a fenntartási költsége is magasabb a többinél (már egy alap szerviz is).
A Sandero hasonló a Rusterhez'...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Yushchenko
őstag
válasz vzsryl #158797 üzenetére
Köszi. Igazából még nincs sok benyomás, mert suzukikat és a kiákat nem néztem meg. Seat-ot és Skodát néztem, de az előbbi nekem nagyon nagy csalódás, nagyon gagyinak tűnik (összehasonlítva a Skodával). Sima Skoda Rapid is elég jól pakolható, mert felnyílik az egész hátulja, és 5xx liter.
De amit az üzemeltetési költségről mondtál az jogos. Ezek a kis turbósok sem igazán tetszenek, csak a hátrányukat látom.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...