Hirdetés
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Érdekes ez az öreg autó mennyit ér kérdés. Tehát ha jól értem: bármi ami öreg szart nem ér, de ha olcsón megvehető akkor még a vevőnél azért bírjon ki gondozás mentesen akár tuningot is.... Óóórájt
Srácok mingyán kikeresek nektek egy elérhetőséget egy Ferrari 250GTO tulajhoz, alkuGGYátok már be nekem a korát, mert úúúúúúgy el van öregedve és mint tudjuk állva is elrohad minden
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
HKorn
addikt
válasz bitpork #159601 üzenetére
Azért abban igazuk van, hogy vehetsz öreg autót, aztán cserélgetheted ki az alkatrészeket, attól még az egy öreg autó marad, aminél bármikor lehet bármi nyűg a korából adódóan. Persze ha MINDEN alkatrészt kicserélnél akkor oké lenne, de akkor meg többet költenél rá, mint amennyibe az új kerül.
Run&Ride
-
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #159601 üzenetére
Szerintem a következő "elv" nem tudatosult sok emberben. Az autó (mint a tárgyak, anyagok többsége) nem örök. Átlagos használat mellett vannak olyan dolgok, amiket évente kell cserélni, vannak amiket 4 évente és a gumikat is azért 5-6 évente illik szerintem újra váltani. (Imádom, mikor a 8-10 éves, keveset futott autón mutogatja az eladó, hogy jó még ez a gumi, van rajta minta. Közben meg korábbi a gumi, mint maga az autó). És igen, a gumi és műanyagalkatrészek sem örök életűek, sőt, még a kasztni is porrá tud válni, ha megfelelő ideig nem foglalkozik az ember vele. Ha nem öregedne semmit sem az autó, akkor gyakorlatilag egy megvigyázott példány ára alig csökkenne az újkori árához képest. Azért oka van annak, ha egy 20-25 éves autó szép megkímélt állapotban is 500-900e Forint, miközben újonnan került 6-8 millió Hufba. Ha újszerű állapotba akarja hozni valaki, az pénzbe kerül. És igen, az a 6-8 milliónyi
forintautó szépen lassan elporlad, ha nem foglalkoznak vele.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz HKorn #159603 üzenetére
CSak egy a baj.
Mindenki új autót akar max. 1,5M forintért. Ez van, az embereknek nincs pénzük, de azért ami van a legjobbat szeretnék meg leginkább gondozámentest. Ez az ami nem működik és a legtöbben nem is tudják elfogadni.
Nemzeti sajátosság, hogy kell az autó, de fenntartani nem tudjuk.Azért az nem véletlen, hogy az újautó eladás még mindig nem úgy pörög és használtból csak bizonyos kategóriák mennek + az átlagautó életkor is csak öregszik.
Mindenki minimálpénzből szeretne csodaszekeret, amíg ez a mentalitás vagy az emberek anyagi helyzete nem változik (utóbbi rövidtávon és az egész társadalomra kivetítve nem reális) addig marad a panaszáradat meg horrorsztorik. -
HKorn
addikt
válasz Kickass #159605 üzenetére
Egyetértünk. Ráadásul legtöbben a kispénzűek közül pont a presztízsmárkákat szeretnék megkaparintani, melyeket köztudottan többe kerül szervizeltetni/fenntartani, ez is itthoni sajátosság.
Itt is érdekes módon legtöbbször azt látni, hogy autót keres valaki 700-800-1M körül és Audi, Volvo, VW meg ilyesmi márkák hangzanak el elsődleges célpontként.
Mások vagyunk, de engem pl a hideg is kiráz, ha meghallom az öreg prémium márka párszázezer forintért kombót.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
válasz BigBlackDog #159604 üzenetére
Ez így van valahogy. De ha nekem költenem kell h legyen egy olyan luxus autóm amit újonnan akkor sem tudnék megvenni ha a vesémet adnám el, akkor költök rá h legyen. Erről szól a használati érték használt autónál. Csak páran szégyenlik ezt elismerni
(#159603) HKorn Ez minden autónál és használati tárgynál így van. Ugyanakkor ha valaminek van egy használati értéke, csak azért mert foglalkozni kell vele, az értéke nem csökken. Ha alkalmatlan a feladatát betölteni akkor igen. De minden más csak a mindennapos rutin üzemeltetés része. Azok akik az új autónál is elvárják a törődésmentességet, magukat csapják be.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz bitpork #159601 üzenetére
Nem, szerintem viszont aki gondozasmentes autot akar, az vegyen minel fiatalabbat es ne regi premiumot.
Ami az arat illeti, ennek egy nagy reszet a megbihatosag legendaja adja, aminek jo resze mara mar tenyleg csak legenda. (koszonhetoen a szamtalan gondatlan tulajnak es az eltelt evek szamanak)
Szerintem ennyi idosen sokkal tobbet szamit az hogy ismerostol legyen az auto ismert eloelettel, minthogy egy egykor elnyuhetetlennek szamito technikat vegyek.[ Szerkesztve ]
-
válasz athomi #159598 üzenetére
10 éves autónál ne km futást nézz, lehet ezek 400e km + futásuak nem tudhatod, nekem a 2 évesnél van 62000 km és a 3 évesnél volt 120000, garancia lejárta után szinte követhetetlen a valós futása. Inkább állapotot nézz.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz footy #159608 üzenetére
Szerintem meg gumicsirke. Na jó az előéletben maximálisan egyetértünk de 100ból egy sikerül ilyenre. Jó lenne szembenéznie a többségnek h az autónál mindig lesznek költségek . Nem olyan mint egy csaptelep h megveszik oszt egy bites: vagy jó vagy nem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
HKorn
addikt
válasz bitpork #159611 üzenetére
jó-jó, de azért költség, mint olyan sem mindegy mekkora. Mondjuk ha veszel egy pár éves olcsóbb (értsd: kevésbé presztízs) autót, valószínűséggel kevesebb lesz a ráköltött összeg, mintha beleugrasz egy 10+ éves BMW-be.
Én is költök az autóra, ha kell, csak azt nem szeretem, amikor rálocsolok egy nagyobb összeget, hogy namajdmostaztán már tényleg tuti lett, csak használni kell, aztán 2 hét múlva megint ki kell rajta cserélni valamit, mert most az nem működik, meg zörög.
Egy idő után bármennyire is szeretem az autót, kiábrándulok ilyenek miatt belőle.
Run&Ride
-
Vangelis
nagyúr
Direkt lebeszéltem a dieselről... keresett tesóm magának benzineset...
Ma a hideg megevett valamit biztos....
Ma jön a régi tulaj... mert adás-vételin nincs kitöltve valami... megemlítem neki, hogy azért csak jött valami hibajelzés.Ha gond van állja a sarat.. Kénytelen lesz... rejtett hibák ,mindig előjöhetnek.
De mi a xar lehet ... szerdán rádugjuk gépre.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
válasz molnarpeter #159614 üzenetére
2007 forgalomba helyezés.
2006 talán, ha jól rémlik.
318i egyébként. E90
Érdekes mert minden zöld és OK.
De ezekben van szerviz menü is ugye? Vagy ott nem írja ki mire jelzett hibát?
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
-
Kickass
őstag
válasz HKorn #159612 üzenetére
A prémiummal sincs gond ha valaki tudja mit vállal és előre kalkulál. Én pl. direkt eggyel magasabb kategóriát vásároltam, vállalva hogy öregebb ~2-3 évvel és magasabb a futása mint valami kisköbcentis akármilyen gyösznek.
De pl. itt a fentebb linkelt Opelek se biztos, hogy azt tudják amit kedves fórumtárs vár/hisz róluk.... -
veterán
válasz HKorn #159606 üzenetére
Oké, hogy "presztizs", de ne keverjük már a BMW, Mercedes, Porsche stb. olyan típusokkal, mint a legendásan megbízható 1.9TDI A4 B5 vagy szintén legendásan megbízható Volvo 5 hengeres. Ezek nem annyira presztizs autók mint az előbbiek. Az Audi A4 egy olyan VW Passat ami még jól is néz ki. Jó, persze egy Swifthez nem mérhető a szervizköltsége, de olcsó hozzá minden. Kettőstömegű max fele a japánokénak.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz HKorn #159612 üzenetére
Ott a gond az az elvárásod bármennyi összeg után is nem kell rá költeni
A többit értem és bizonyos fokig egyet is értek vele.A kiábrándulásra: az asszony vagy a gyerek sokadik költsége után is elkezdesz kiábrándulni és cserélgetsz?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
HKorn
addikt
válasz bitpork #159621 üzenetére
A kiábrándulásra: az asszony vagy a gyerek sokadik költsége után is elkezdesz kiábrándulni és cserélgetsz?
Azonnal csere
Azért ez kicsit más tészta, mint egy autó. Az ember próbálja minimalizálni a költségeti, ahol lehet, szerintem legalábbis. Családra szívesebben költök, mint autóra.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
-
-
beci
őstag
Sziasztok.
5-8 év közotti autó vasarlasan gondolkodom.
Ami idaig latoszogbe kerult:
Astra J
Insignia
Bmw 318i
Kinézetre az Insignia a favorit.
4 ajtos kivitelek erdekelnek es kizarolag benzines.
Melyik benzin motorokkal érdemes megvenni?
Melyik ajanlott motor?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
beci
őstag
válasz BigBlackDog #159630 üzenetére
Most 1 max 2 liter a tobbihez kepest nem gond.
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
-
őstag
válasz LuckyL #159644 üzenetére
ja és persze ironizáltam
ha valakinek van öregebb volvoja, mondjuk 15+ éves, az szerintem láthatja rajta a matricákat hogy 10 éves korban az összes légzsákot (850-es volvo) cserélni kellene újra
persze mostanában ezt semmilyen autóban nem írjákháát én nem lennék annak a helyében sem akinek egy 20 éves légzsák robban az arcába...99% hogy semmi baja sem lesz...de amikor beüt az az 1 %, amiről semmilyen kimutatás és tanulmány nincs...
persze csak elmélkedek....cryptot minden termékemért elfogadom
-
Dare2Live
nagyúr
Jön az új Auris ami hidegen hagy de jön egy fogyasztásra kihegyezett új 2.0as szívó is ami DI és MPI is. A 170le@205nm is összességében elég mindenre.
Evvel kokszosodás probléma imo letudva. Indítás alacsony terhelésnél MPI, melegen, nagyobb terhelésnél DI. kb 0:45től
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000