- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Dißnäëß #155647 üzenetére
Most haragszom rád...
Tegnapelőtt adtam el az F Astra-mat, és most emlékeztettél rá. Nagyon szeretem a Nissan-t, sokkal jobb autó, de az Opel-ek mindig a szívem csücskei voltak, van bennük valami szerethető esetlenség.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Dißnäëß
veterán
A gyári turbo felni borzasztó. Bár klubos körökben aranyat ér és szeretik is hordani, az én ízlésemtől nagyon messze áll. Mindenesetre ... ízlés dolga. Egy biztos, olasz felni soha. Az előző Mille Miglia szett brrr... pedig mutatott, de papír volt ezekhez képest. Gyári.
A mostani felniket "apróért" csíptem meg h.autón, eredetileg télire vettem (nem mintha sokat mozogna télen..), de mikor kibontottam őket a csomagolásból, uh.. gyönyörűek voltak. 5x110, ahogy kell, ET szám stimm a gyári Calibra ET-vel, minden stimmelt. Gyakorlatilag csak felszereltettem őket a 4 új nyárigumival és suhanás. Beváltak.
w333:
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Aha, ez volt a turbo-k gyárija, végig. Valami fergeteges ízlésficam nem tudom, kinek a fejében, sztem Erhardt Schnell miután megrajzolta az autót és utána kijött az első turbo a 90-es évek elején, konkrétan pisztolyt kérhetett, hogy adjátok ide, töltve legyen.. hogy főbelője az elkövetőt, vagy magát Még a sima 8v és 16v-k és v6-ok gyári felnijei is szebbek ezeknél
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
-
Dißnäëß
veterán
Nem akarom szétoffolni a topic-ot minden egyes "köszönöm"-el... de köszi. A jövőbeli dicséreteknek is Tényleg sok off. Sziasztok
Majd még be-be kacsintok, agyalós a városi ingázós.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Andris837
senior tag
Szép napot, sziasztok! Sikerült a jogosítványt megszereznem így közel a harminchoz és szükségem lenne egy kis családi autóra. Jelenleg csak feleségemmel vagyunk, de szeretnénk gyerkőcöt is a jövőben. Nem gondoltam nagyon drága és prémiumkategóriás kezdőautóra, sőt. Sajnos meg van kötve a kezem és bele kellene férnem 600-650 de maximum 700 ezer forintba átírással, vásárlást követő "kötelező" szervizzel, és mindennel.
iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN
-
diegho
nagyúr
Jogsit lejárat előtt mennyivel lehet hosszabbítani?
-
nagyúr
válasz diegho #155665 üzenetére
Úgy kalkulálj, hogy az új jogsi lejárati dátuma az X év letelte előtti születésnapod lesz (régebben az orvosi vizsgálat ideje adta a dátumot). Nekem idén júniusban járt le a régi, így 2027 áprilisában fog lejárni az új, a születésnapomon. Ha márciusban csináltattam volna meg vmiért - mondjuk, mert akkor jár le - akkor 2026 áprilisa lett volna az új lejárati dátum. Néhány héttel előtte elmehetsz dokihoz, aztán okmányiroda, nem tudok olyan szabályról, ami meghatározná, mikor indíthatod el a megújítást, én az okmányirodában a lejárat előtt kb. egy hónappal voltam pl.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Tudnátok olyan autót ajánlani, ami a CX-7 Mazda tulajdonságaival közel azonos és benzines motorból nem csak 250-260 lóerős változata van?
Nagyon tetszik ez a konstrukció, ami ötvözi egy nagy kombi és egy SUV tulajdonságait, a Mazda is nálam pozitív irányba billenti a mérleg nyelvét, de körbenézve a piacon a benzines verziót csak ezzel a 2,3-as 260 lóerős motorral árulják, amit a mi használatunkra nagyon-nagyon felesleges lenne. (Évi 15-20.000 km-t, teljesen vegyesbe város, országút, autópálya, családdal biztonságosan, két gyerekre).
-
rbalint88
addikt
válasz q13579 #155673 üzenetére
Egy ilyen nagy autonal a 260 lo nem lesz sok, elviszi a tomeg. Viszont egy fele ilyen eros motorral se fele annyit fog fogyasztani, hanem mondjuk 15 helyett 12-t. Cserebe ennel van tartalek elozeshez. Ha cx-7 tetszik, akkor azt vegyel. Van dizellel is amugy. Azzal lehet 10 korul marad a fogyasztas es abban is megvan a kello akarat.
-
Andris837
senior tag
válasz tboy93 #155679 üzenetére
Rendben, beszélek akkor az egyik ajánlott helyi szerelővel, hogy jöjjön majd el velem átnézni az autót. Úgyis hozzá fogom majd vinni szinte egyből vezérlést csináltatni és egyéb alkatrészeket is amit kell csere-javítás.
iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN
-
Termi16
őstag
válasz rbalint88 #155678 üzenetére
Én is sokat gondolkoztam ezen a kocsin a 2.3-as turbóval, de végül elvetettem.
Egyrészt mocsok nehéz és emiatt annyira nem is megy jól, másrészt a dizel is bekér városban 12-t, több tuljjal beszéltem. A turbós meg onnan indul, felfelé.
Aztán a fenntartása se éppen egy Suzuki szintje, vezérlés csere 300-400, plussz van okos fogaskerék, meg turbó (200-300) ami szintén el tud rajta romlani.
Szóval ilyet csak az vegyen, aki utána szivesen rákölt többször fél misit ha úgy alakul
Btw nem véletlen, hogy volt egy időszak, mikor 4-5 ilyen CX-7 is volt a hahun 2 misi körül. A kisebb és gyengébb Qashqai, Tiguan, Sportage stb jóval többe kerül ennél.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
-v-
addikt
válasz q13579 #155673 üzenetére
Nagyon tetszik ez a konstrukció, ami ötvözi egy nagy kombi és egy SUV tulajdonságait
Már hogy nagy és nehéz? 1860kg, ha ilyesmi tetszik, az mind ilyen batár .. ha benzines, akkor vagy nem megy és eszik, vagy megy és még jobban eszik
Amúgy egyszer valaki elmagyarázhatná nekem, mi a jó ezekben a suvokban, meg mitől ilyen népszerűek ... bmw már X8-ról beszél, pedig még az X7 se jött ki már most 5 féle suvot árulnak.. és mindet viszik ..
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
Igen, a tömeg lesz a gond, azzal nem kalkuláltunk .
Amúgy azért tetszik speciel nekem ez a kategória, mert tudja helyben azt, amit egy kombi tud, de jóval "puhábban" veszi a magyar utakat, mint mondjuk egy accord, 6-os mazda, vagy passat. (Ballonosabb gumi és más futóműbeállítás).
-
-v-
addikt
válasz Jorus #155684 üzenetére
Az crossover
De elmondhatod amúgy, miben jobb, mint egy pont ugyanilyen legacy, ugyanezzel a motorral és váltóval (és tegyük fel nem kell telekre járni földúton), szóval maga a crossoverség vagy suvság miért jó, ha semmi az ég világon nem indokolja mondjuk az emelt hasmagasságot?
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
1.Átlátsz a stiftek felett, de lassan minden autó SUV lesz, és akkor már ez nem fog számítani...
2. Könnyű ki- és beszállni.
3. Biztonságosabb(nak néz ki), de konkrét bizonyítékot nem tudnék mondani...
4. Vannak olyan elvetemültek, akiknek ez a ronda, bumszli forma tetszik, de szerintem csak placebo, hogy az első 3 pontot megerősítsék.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
q13579
senior tag
Szerintem igenis érezhető a különbség pl. egy toldozott foltozott aszfaltozott úton is, amiből valljuk be őszintén, bőven akad itthon... Egy SUV gyári kereke kb 25%-kal "ballonosabb". (CR-V:225/65 R17 vs. Passat: 215/55 R16).
De ízlés kérdése is. Korábban nagyon élveztem, amilyen úttartása volt pl. egy A4-nek, alig mozdult meg az autó kanyarokban, előzéskor stb. Most viszont piszkosul elkezdett zavarni, hogy egyszerűen nem tudok megtenni itthon úgy 50 métert bizonyos szakaszokon, hogy ne rázna az út). Komfortosabbnak tartom jóval pl. quashai-t (erről van gyakorlati tapasztalatom) ilyen helyzetben, mint mondjuk a passat-om.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jó-jó, de az nem értelmes kérdés, hogy miért jobb egy emelt Legacy, ha leszámítjuk az emelést.
Én épp azért vettem OBK-t és nem Legacyt, mert indokolt, hogy emelt legyen a hasmagassága. Havonta többször megyünk erdőn-mezőn, hóban-sárban-latyakban, sokszor háromnapi cuccal (elősátor, generátor, ruhák-kaják-kutyák vagy épp bringák), nem vihetek a Bakonyba Legacyt, mert az első dűlőn leakad elöl-hátul. Az OBK-nak a 22 centis hasmagassága pont jó, hogy az extrémebb OFF-road részeket leszámítva az út jellegétől függetlenül bárhol jól elmenjen, akár f*sssá pakolva is. Emellett nagyon jól pakolható, 3 szekrény + franciaágy lapra szerelve IKEA-ból sima ügy, és még fel is mentem vele lazán Törökbálinton télen a dűlőúton.Holnap pl. megyünk 3 napra horgászni a Vértesbe, autóban alvós, elősátrazós esték lesznek, ahogy elnézem erősen sarazós, dagonyázós részekkel. A két hátsó ülést síkba döntve egy 190*140-es fekvőhelyet kapsz, csak a kerékjárati ívek lógnak be picit.
Általánosságban pedig: jó menetteljesítmény, durva kanyarstabilitás (korábbi Passatjaim röcsögős, instabil, dülöngélő szekerek kanyarban a Subaruhoz képest pl.) kényelmes utastér, igénytelen, elnyűhetetlen motor, AWD meghajtás, kombi kialakítás. Azt nem mondom, hogy mindenkinek ez kell, de nekem punkt ez kellett, így ahogy van.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
DNReNTi
őstag
Sziasztok,
Tanacsra lenne szuksegem. Eljutottam odaig, hogy szeretnek venni egy masodik autot, egy jatszosat, pusztan azert, hogy vigyorva jarjak munkaba nyaron. Erre mar eleg regota keszulok, de azert egy ilyen "befektetest" meg kell tervezni, nem csak megvenni, hanem fenntartani is kell az autot ugye, es ezek az autok nem a fillerekbol fenntarthato fajtak.
Az elso tervem a klasszikus, talan racionalis dontes lett volna, egy NB-s MX-5. Sokat olvasgattam roluk, de sajna eleg oregek mar, sok rohad, vagy takolt, a szebbek pedig mar egy kategoriaval dragabbak. Igazabol minel tovabb nezegettem annal inkabb nem tetszett. Kozben az autora felretett penz gyult. Jott a kovetkezo, az NC, de az meg ugy ahogy van nem tetszik. Kitalatam hogy E36 M3 kell nekem, gyorsan le is tettem rola, horror ar, horror fenntartas. Es eljutottunk oda ahol most tartok:
Kellene venni egy 2006 utani Nissan 350Z-t. Tetszik kivul-belul, hatul kapar, V6, csorog-csattog durrog, ~300LE, belso kenyelmi felszereltseg is kiraly, es arban elerheto. Tokeletes csillagegyuttallas. A bibi annyi, hogy nagyon keves van belole, tapasztalat is keves rola, fogalmam sincs milyen fenntartasi koltsegekkel kell kalkulalni, egy eves kb 6-8e km-es futas mellett.Tud valaki ebben segiteni, a legjobb az lenne ha tapasztalatbol.
Koszi!but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
FrankMonzano
őstag
Üdv! Ismét egy jó kis kérdés . Mennyitől indul egy normális 1.5 benzin SX4? Mi az az összeg, amitől már érdemes nézegetni?
-
-
-
se4ever2
aktív tag
Sziasztok!
4 millió forintért keresnék megbízható szedánt, maximum 4,7 m-es hosszúságig. Dízel es benzin is szóba jöhet, bár amennyit mennék vele, nem hiszem hogy lenne értelme a dízelnek (napi 2x 15 km). Most egy 2008-as Volvo S40-em van, ettől alacsonyabb kategóriájú autót nem igazán szeretnék. Ti mit vennétek a helyemben?
Előre is köszi a válaszokat!
-
barnam_
nagyúr
Pesti dugóban araszoláshoz milyen kis fogyasztású automata kocsit ajánlanátok 700e-ig?
A minél olcsóbb fenntartás lenne a cél. Mindennap keresztül kell mennem a városon (IV. ker - Budaörs), s már a tököm tele van a metró felújítással Nem bánnám, ha nem kellene a kuplunggal is szórakozni a dugóban. -
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...