- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #156200 üzenetére
Semmi logika. Kapuzárási pánik.
Eközben 1.4es 140LE 1500RPMtől 220NMes Suzuki motor óra szerint 9.3alatt 100on van. Miközben én kimélősben 5.4-5.8l/100kmel ellennék vele. Ha meg lenyomom a gázt menne is. Mindezt akár 4.5misiért ami nem 8-9, hanem a fele.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
veterán
válasz bitpork #156200 üzenetére
Hol használod ki? Pályanapon?
Autópálya-napon.Kulturált közlekedéshez felesleges.
(#156199) Dare2Live: A fogyasztásbeli különbség 1.4 turbó (122 le) és 2.0 turbó (220 le) között 0,5-1 liter lehet; mivel jobban nyomod a kétliteresnek - gyorsabban hajtasz - így a valóságban 1,5 liter lesz (saját tapasztalatom szerint vegyesben 7,5 VS 9 liter).
[ Szerkesztve ]
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz focvis #156203 üzenetére
Én Golfnál 2L difiket látok 140le és 227LE közt. 250le fele meg már 3-4l a difi.
I30 N is hasonlóan eszik. Nem mindha annyira számítana a fogyasztás amikor egy hot hatch +3-5misivel több mint a sima 140les verzió.sztem az lesz, hogy elmegyek jobb időben vezetni pár 140les turbot, meg egy ~250les akármit is és megrágom eldöntöm.
@bitpork: Nincs is rajta mit érteni de megpróbálom: Egészségügyi okból 99% nem lesz 2. gyerek. Lakás kb megvan, meglesz. Ketten keresünk havi 700+t és költünk havi 350et azaz van évi 4misink. Abból elnyaralunk, öszölunk 1et. Marad 3. Most vagyok még 40 alatt, egy jó kocsi amúgy is kell hát akkor mért ne lehetne 140le helyett 250le. Így gyerek mellett hobbi se fér be nagyon ami volt az meg leégett,
vhogy nincs kedvem újrakezdeni. [link]Gondolkozhatnék még a gyüjtök nyugdíjra, de vhogy nem az a tipus vagyok.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
veterán
válasz Dare2Live #156206 üzenetére
Ott mások a sofőrök, vélhetően más habitussal. Az 1.4 TSI fogyasztását még nem vezettem a Spritmonitoron, a 2 db 2.0-t itt találod. Autópályán elhanyagolható lenne a különbség, viszont az erősebb jobban kívánja a tempót; városban tényleg lehet 2 liter.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #156207 üzenetére
Hát mondjuk 8.5. Abba babakék I30 N szépen befér. [link]
Amúgy 99% lesz vmi 140les Turbos akármi. A 87Les 1.3as Yaris után az is fénysebesség lesz.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
htomi85
tag
válasz Dare2Live #156201 üzenetére
Nem szeretem ezt a kifejezést.
Mindenki szeretne ferkával vagy porséval járni és minden modellcsajt megdugni, csak keveseknek sikerül. Egyrészt a bitkojn milliárdosok.
Páran eljutnak munkával erre a szintre, mire egyetemre megy végre a kisebbik gyerek.
De ennek semmi köze a csökkenő spermiumszinthez. -
nesa
veterán
válasz barnam_ #156216 üzenetére
Klima mindenhogy kell, jó lenne légzsák is de az ritka mondjuk nem szoktam használni, ell ablak se utolsó szempont extra igények nincsenek, dízel lenne a jó, de benzin gázos is megfelel. mondjuk a124 ek dízel hangja nagyon tetszik annyira egyedi mindegy 4-5-6 hengeres.
Konkrét keretre még nem gondoltam, szerelem legyen első látásra.
Rozsdásat nem szeretnék, de van aparát MIG-MAG (co2), AWI (alumíniumra is), csap/pont heggesztesre.
[ Szerkesztve ]
-
-
flash-
veterán
üdv
tudtok olyan szakértőt akit meg lehet fizetni és eljön a kiszemelt autót megnézni veled? lecsekkolja, tudja mit kell nézni,alkudik helyetted,stb..
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
userxy
őstag
Halihó!
Valakinek tapasztalat, vélemény van a Renault Megane 3 RS-ről ?
-
gooool
őstag
Üdv!
Nemrég kérdeztem Tőletek, hogy mire érné meg lecserélni a Laguna 2 kombim.
Akkor Mágus és még néhány másik fórumtárs is mondta, hogy valami nagyon fiatalba fektessek, ha már annyira akarok, mást nem igen éri meg.
Nos azóta ebédidőben egy-két szalont meglátogattam, csak a miheztartás végett és rájöttem, hogy igazából baromi felesleges nekem a Laguna kombi méretű autó, elvégre 90-95%-ban egymagam járok, maximum mellettem ül valaki, a csomagteret eddig kétszer használtam ki, akkor is a saját csere alkatrészeit fuvaroztam. (Ja, meg egyszer fesztivál idején benne aludtam).Szóval egyre inkább őrlődök azon, hogy egy maximum 3-4 éves kis- vagy kompakt kategóriás vasra beruházok, olyan 3 millió környéki keretből (+ - 500 ezer).
A szempontok hasonlóak, legyen kényelmes, napi 200 km-t ülök benne, ez mindenképp fontos, ahogy az ehhez kapcsolódó kütyük is (tempomat, BT, aux-os zene, elektromos ablakok, fűthető tükrök, bár ezek kb. már alapok minden fiatal gépnél). Ami még mindenképp fontos, jó lenne egy stabil futómű, elég volt a hajókázásból, fiatal vagyok még és szeretem a kanyarokat ideális körülmények között kicsit vadászni, jó lenne ha társ lenne benne az autóm, ahogy az se lenne rossz, ha autópályatempóig bezárólag csend lenne a beltérben (ez most nagyon zavaró a Lageszban, hogy a motorzaj nagyon beszűrődik és a beltér meg csörög-zörög bármin is megyek át).
Ha ennyit rászánok, akkor egy 5-7 éves időtartamra venném, így baromi nehéz igazából, hogy mi is lenne a legjobb döntés...dízel vagy benzin sem tiszta számomra, mert ezek a 110-130 lóerős turbós benyások is gyanítóm hoznának olyan dinamikát, mint a mostani 334 ezret futott 1,9dCi, jelentéktelenül nagyobb fogyasztással (átlag 5,5 liter most nekem, 90-100-as utazóval, minimális városi használattal).Bocsánat, ha túl hosszú lett, remélem így már tudtok valami jó csokrot ajánlani, amilyen irányba elindulhatok.
(Ha kihagytam valamit, akkor szóljatok!Üdv, Balázs
-
vzsryl
nagyúr
válasz gooool #156226 üzenetére
Fóka 3-ban elég jó futómű van, de inkább feszes, mint kényelmes. Megane 3-ban meg inkább kényelmesebb, mint feszes. Én ezeket mindenképp kipróbálnám a helyedben.
De ott van még a J Astra, Golf 6, kuvik, Auris, Corolla stb. is.
Esetleg ha a legújabb Megane-ból tudnál csípni egyet 3.5-ért, akkor szvsz. az lenne talán a legjobb, mert ár/érték arányban nagyon jó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
barnam_
nagyúr
Ennyi van 950-ig, ami dízel (5 hengertől felfelé), klímás, vezetői oldali légzsákos, elektromos ablakos, magyar papíros.
Ha megy a hegesztés, ezt megnézném: E250 D kombi
Ugyancsak egy E250D, de nekem nem szimpatikus, sok a nyűgje.
Ez már valamire való szvsz - E300D kombi, automata.Igaz nem W124, hanem bálna, de megnézném: [link]
Az a baj, hogy a németek megkérték az extrák árát (ezek ma már alap dolgok, akkor nem voltak azok), ezért kevés a jobban felszerelt.
-
fpatrik17
senior tag
Üdv!
Ismét érdeklődnék. Nagy sajnálatomra Pestről hazafele pályán váratlanul végleg megmurdelt a 97-es Cordobam, szóval sűrgőssé vált a csere, amit nyárra terveztem, így 1 milla a plakfonr és nem másfél. Még mindig nagyjából évi 15k+ km kb., heti minimum egy 300 km-es kanyar Pestre, amúgy város-országút és munkába járás. Fontos, hogy jól pakolható legyen, így a kombik főleg előnyt élveznek, de beérem egy jól variálható kompaktabb járgánnyal is... Lényeg, ha 2 fővel megyek áruért, tudjam púpozni mögöttem a zsákokat.
Nos eddog nagy átlagban ~2002 utáni Civic-Jazz-Lancer(kombi)-Corolla(kombi)-Octavia(sima v. kombi)-G Astra(kombi)-Focus(kombi) vonalon gondoltam keresgélni, főleg kis benzinmotorral, no de itt jön a csavar ->
Adta az ég mai nap folyamán, hogy egy ismerős németből hozott egy 2005-ös Corolla combit, de sajna dízel motorral (1.4 D-4D Sol), végig német Toyotánál szervizelve, papírokkal igazolva, 242 000 km-es futásteljesítmény, patika állapot, 900 darab mátyásért odaadná tokkal vonóval.Kérdésem: szabad-e ilyenben gondolkodni? Sajnos a japán dízelekkel nagyon hadilábon állok ismeretek terén és nem merek belevágni, egyelőre kutakodok. A közeli Toyota szervízbe átvizsgálásra amúgy tuti elvinném, de csak ha nem "kuka" ez a dízelmotor.
Szerintetek?
Köszönöm!• Honor Magic5 Pro •
-
nesa
veterán
válasz barnam_ #156230 üzenetére
A guns n rosest már többször néztem de felek a bálnától, ami úgy igazan a fogamra való lenne az E500 bódéba dízel
Annyira finom vonalai vannak az 500-nak hogy remegek érte annyira akarom de csak a bódét, motornak elég a dízel is.
A w124 nél szebb arányosabb szedán (limuzin ) egyszerűen nincs, Bruno Sacco nagyon tudta mitől mecedes a mercedes ami utána jött az paródia...
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Oh, most nézem csak a rendszámot.. már amiatt megérné megvenni
Amúgy ha évi 2000km-re kell, nem mindegy, hogy megy-e vagy sem? Mármint nem tragédia ha nem indul be, ha van másik napi használatra.Az 500 nagyon ritka, drága projekt lenne. Nekem a nagy maszkos tetszik. A lemezbe integrált hűtőmaszk már nem az igazi. Még egy jó kép. Van még egy jó kép, ahol 4 kerék a levegőben, és a fickó unott fejjel néz előre
-
fpatrik17
senior tag
válasz barnam_ #156232 üzenetére
Aggregátor, diegho, rbalint88, lsc:
Hú, köszönöm a gyors válaszokat! Közben nézelődtem felhasználói vélemények után itt-ott, nem ritkán előfordul 400 000 km+-os vélemény is és nagyon elenyésző a rossz tapasztalat. Úgy nézem, ha figyelve volt rá, nem egy sz*pós motor ez a dízel. Gyanús, hogy adok neki egy esélyt.
Azért ha valakinek személyes tapasztalata is lenne ilyen motorral, kérem ne habozzon megosztani a véleményét.
• Honor Magic5 Pro •
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #156246 üzenetére
Mindenhez IS van kerdes megeri-e baszkodni vele egy ilyen pici motoron. Erted, 75 lobol lesz 85, kb semmi, ugyanugy nyomatekbol megy majd, csak kicsit jobban feszitve van a technika. Vagy meg kell csipszelni rendesen, ami hoz 30-40%-ot, ami egy eleve eros motornal mar szamottevo, vagy hagyni az egeszet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron