- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Ne vedd annyira szigorúan a futásteljesítményt. Láttam már olyan Astra méretkategóriás használt autót, ami 6-8 éves korára 100-120e km-t futott csak, de szörnyen meg volt gyötörve, illetve találkoztam 200-250e km közötti futásteljesítményű, de megkímélt példánnyal is.
Inkább szerintem az időszakos szervizekre érdemes figyelni. Ha egy autón volt nemrég pl. vezérléscsere, fékbetétek és tárcsák cseréje, illetve egyéb, nagyobb dolgok cseréje, de 170e km van benne sokkal jobban megérheti, mint egy másik, kevesebbet futott, ami pont a rendszeres nagyszerviz előtt áll.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #156551 üzenetére
345.000-rel adtam el az A4-et.
-
-
#41635072
törölt tag
válasz Integrale #156554 üzenetére
De csak velük bővült a kínálat.
Egy átlagos ember 10 év alatt nem megy ennél többet általában.
bitpork: ez nem arról szól, hogy lerohad-e alattam, hanem hogy mennyire kezd el nőni a fenntartási költsége. És egy ilyen árszínvonalú autónál azért nem mindegy hogy a következő 3 évben rá kell e költeni a vételárát vagy sem.
Van egy 1,85M-ért márkakereskedőnél de az szerintem enyhén túlárazott. (150k km-rel)
Telefonban "illik" már rákérdezni, hogy alkuképes-e az ár, vagy ezt már csak személyesen szokás?[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Termi16 #156550 üzenetére
Rohangálósnak nekem is volt egy 200e-s lélektani határ, de megnéztem 278e-t futott autót is. Az pusztán a szerencsés véletlen szüleménye volt, hogy egy 189e-t futottat sikerült jó állapotban megvenni. Ha 250 lett volna az órában és ugyan ilyen állapotban van, akkor is megvettem volna. Nem ezen múlik.
(#156551) BigBlackDog: Ahogy írtam is, ha pályán tekerték bele a 200e+-t kit érdekel? Semmi baja sem lesz tőle. A városban gyötört autó sokkal rosszabb.
(#156556) Tel Elek: Én pl legutóbb rákérdeztem mindig. Amit megvettem ott mondta is az emberke, hogy 50e-t enged max belőle, mert így is jó áron van kint nagyon mert nem fér el a garázsban már. Amikor odamentem a vége az lett, hogy 50e-ért még egy pár éves téli szettet acélokon hozzátett és megadtam a listázási árat.
Kereskedők jellemzően erősködtek, hogy nézzem meg és akkor beszélünk az árról.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #41635072 #156556 üzenetére
Első körben az előítéletet kellene legyőznöd. Olyan használt és lassan már új autó sincs amire nem kell költeni. Nem tudom mit értesz megnövekedő fenntartási költségen, de használt autónál elsősorban a kímélő használat és a szerencse ami olcsóvá teszi, így ebből csak egyikre van az embernek ráhatása.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #41635072 #156556 üzenetére
Pestről nem szabad autót venni, a vidékiek nincsenek annyira lerúgva, a pesti mindig siet, szervizre nincs idő, ha el is jut oda, lehúzzák. Egy jól szervizelt nem városi autó dupla annyi futással is jobb vétel lesz, mint a miszter nemérekráhaggyállógva tulajtól valami nagyvárosból.
-
-
Integrale
veterán
válasz #41635072 #156556 üzenetére
4 hónapja hajtom az Audit (amit 294 e km-rel vettem), belekerült 16e km, de arányaiban ennyit futott otthon a két "szarolasz" is, évi 30-40e között.
Ne a kilométert nézd, mert erős a gyanú, hogy nem azt fogod kapni amit akarsz, maximum azt fogod látni.
"Bad reklám is reklám too"
-
Termi16
őstag
válasz #41635072 #156553 üzenetére
Akkor 180 001-nél vagy 200 001-nél hullik szét darbokra a kocsi? Még mindig nem értem.
Miért nem kérsz meg valakit, hogy tekerje gyorsan vissza mondjuk 74981km-ra az egyik kinézett kocsit? És akkor mondhatod, hogy 80 000 km volt a határ, ez pont belefér, és még el is megy 100-120 000-et, nem? :
Na de ezek szerint a lényeg nem ment át, úgyhogy felesleges itt koptatni a billentyűzetet, meg amúgy is péntek van.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
#41635072
törölt tag
Jó látom néhányan frusztráltak hogy magas futott órájú kocsit vettek, és mindenki hülye aki nem akar 200k felett megvenni egy egyébként alsó középkategórás autót. Jelzem nem is nagyon van ilyenből kínálat.
És persze minden autó tekert, és attól, hogy többet futott még tuti nem rosszabb.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz #41635072 #156566 üzenetére
Csak segíteni próbálnak, hogy ne fuss lyukra. Pont a kritériumoddal fogod magad felültetni a rollerre. Itt egyébként senkinek nem érdeke, hogy magas futású autót vegyél, de a valós 200 még messze van az élete végétől, ha rendesen karbantartották. Ugyanakkor 150 alatt is le lehet rúgni egy autót.
-
válasz #41635072 #156566 üzenetére
Senki nem azért frusztrált mert magas futásút vesz, hanem azért mert meg akarnak óvni téged hogy nyitott szájjal a f@szerdőben rohangálj, de te ellenállsz a tapasztalatnak
Itt sokan már beletörődtek, hogy csodát nem várnak, és a valós lehetőségek mellett mennek. Tudod milyen egyszerű egy nem elektronikus szervizkönyvet hamisítani? Ha sokan (köztük te is) igénylik a futás alapú kínálatot, akkor jön az elvárthoz igazított portéka. Utána meg a köpködés.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz Gombinyó #156567 üzenetére
ha rendesen karbantartották
Ez ugye pont kurva jellemző magyaroszágon
To all: Nincs azzal semmi baj, ha valós 150k alattit akar venni, igaza van .. nem feltétlen baj a sokat futott, de ha valós ÉS szép állapotú keveset futott, én is az utóbbit venném. Kérdezték mire lő, leírta, mindenféle komment nélkül (amúgy teljesen reális paraméterek, szóval most nem a 20 éves dízel kell max. 100e km-rel esete van), erre mindenki nekiesett, hogy naa akkor én most dobjam ki az autómat? Meg jjaaj akkor most 150e+1km-nél szétesik az autó? WTF, emberek? Tök igaza van, ócska sítlusban jött itt 1-2 válasz, már ne is haragudjatok, pedig teljesen normális volt minden a másik oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
Szerintem meg te vagy a villamos!
Azt is leirta, hogy régóta néz, de nem talál...hmmmm, szerinted mi az oka?
Persze legyen digit klima, meg ilyen szinű, meg még a km is stimmeljen ám, ja és 2007 utáni! Ok, motorkód alap, legyen az, amit szeretne, meg a kivitel is, azt ne vitassuk.
De azért lehet, hogy okkal nem talál olyat, ami mindennek megfelel, nem? És akkor miből egyszerűbb ésszerű keretek között engedni? Mert szerintem a km-ből, mivel egyrészt a huhun lévő infók kb fele úgy is kamu, másrészt meg pont nem 150e körül lesz vége egy kocsinak általában.
Senki nem bántotta, csak meg lett kérdezve, hogy miért pont 150e a határ és nem lenne-e optimálisabb kitolni?
Az meg hogy utána eléggé furcsa módon válaszol, mert szerinte 10-15k a max létező futás egy évben, meg náluk mindenki ennyit megy, meg 30 000km múlva szétesik majd tutira a kocsi, hát ez megint nem a mi hibánk asszem.
Persze mindenki azt vesz, amit akar, de azért legyünk egy kicsit reálisak és fogadjuk már el néha mások véleményét is, anélkül hogy aztán itt kelljen bizonygatni hogy kinek nagyobb!
(szerk. Mondjuk anélkül, hogy bárki más stilusát/válaszát közben ócskának neveznénk, ez kimaradt! )
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Xero
nagyúr
válasz Termi16 #156571 üzenetére
Én inkább színeket zárok ki. A must have dolgokat én is bepipálom. Digit klíma, első elektromos automata ablak és tempomat nélkül nem vennék már autót. Ha pl notóriusan szarok az alap ülések, abból is sport-comfort kell és/vagy deréktámaszos.
Színre szűrni viszont tényleg badarság. Árban is rá kell hagyni, ahogy az elvárt km-re is. Simán lehet 150e-s keresésnél kimaradó patika 160e-s gép.
-
Integrale
veterán
Pontosan, alapvetoen nem vennek cegauto Astrat, ezust szinben kilometer megkotesevel. Inkabb keket, pirosat, zoldet mindegy, csak minnel jobban zarjam ki a konzervativ szint, es ezzel valamelyest azt a lehetoseget, hogy ez egy cegauto volt valamikor, ami eselyesen par eve gazdakat cserel, es szabadul a multjatol. Mig rikitobb szineket, inkabb maganvasarlok vesznek, talan konnyebben lekerdezheto eloelettel.
De frusztralt vagyok, a 134 ezerrel vett Alfa (ezzel a szammal mar eleve nem is lehetek frusztralt) is tekert volt, kb 50-tol szabaditottak meg, most 320-nal jar, es bontatlanul teszi a dolgat.
Tel Elek, eltevettel. Arrol van szo, hogy megkotos a futast, es a sajat bevallasod szerint sincs nem tekert oraju kocsi abbol a valogatasbol, akkor a 150 szerintes tuti fix? Lehet, hogy egy sokat ingazott, szep allapotu 250-es, elkoszont 100-tol, igy pont annyut mutat, amivel megnyugszol. Ahelyett, hogy szamitasba venned a 150 felettieket is, es szurned az alapjan, amiket latsz. (Allpot, es a szam osszhangja)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Senki nem mondta h nem szeretne olyan optimista lenni mint a kérdező Csak vannak akik már nem egy használt autó vásárláson túl vannak (jó mondjuk Te megmaradtál a BKV-nál ) és megjegyzik h nem minden esetben van a lehetőségnek és az elvárásnak közös metszete. Gyk tessék lottózni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Xero
nagyúr
válasz Integrale #156575 üzenetére
Kb bármilyen autó lehet tekert. Mai példám:
Volt egy balesetem kb 2 hónapja. A régi rohangálós autóm ami akkor ért 4-500e Ft-t kapott egy nagyot. Mivel már úgyics le akartam tenni, így nem foglalkoztam a javítással. Elvitettem trélerrel a legközelebbi rokonhoz, ott leraktuk és egy távoli rokon autószerelőnek szóltunk hogy nézzen rá. Kb 300e-s javítást prognosztizált, így odaadtam ajándékba, hogy vigye csinál vele amit akar.
Mostanra megcsinálta. Ma megkaptam az adásvételit, amit én az adataimmal eljuttattam neki még régebben, hogy ne kelljen emiatt rohangálnom. Az adásvételi km óra állás rovatába 140.000Km-t írt be. Az utolsó képem ami a műszerfalról van szeptember 22-én készült. Ott 183.349 szerepelt. A baleset pillanatában kb 189.000Km volt benne.
Nagyon úgy néz ki, hogy a karosszéria javítás és a biztonsági övek patronjának a cseréje magával hozott úgy 50e km fiatalodást.
Alig várom, hogy kikerüljön hahu-ra (hiszen ha magának csinálta meg, akkor mi a bánatért tekerte meg ), hogy küldhessem a képeket totalcarra. Zách Dani örülni fog neki mint majom a farkának.
szerk: Persze ez is ki fog bukni ha lekérdezik, mert a legutóbbi vizsgán is több volt már benne mint 140e km szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Termi16 #156550 üzenetére
Ja fater honda civic-je meg már 350000 km-el, párom g4 meg 175e km és pöcre indulnak, visznek a-b-be, honda pályázva már csipegeti az olajat, de g4 még azt sem
Amúgy ezért van itthon visszatekerve az összes 200000 feletti futású autóEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Chereiose
addikt
Egyebként külföldről behozott kocsira itthon milyen adók kerülnek rá forgalomba helyezéskor? Azt tudom, hogy van regisztrációs adó ami nem kevés, de így összesen kb mennyibe jön ki?
-
BigBlackDog
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #41635072 #156566 üzenetére
Kiforgattad, ami írtunk. Sok szerencsét az autóvásárláshoz!
Az lett volna a lényeg, hogy a futástvkell utoljára nézni, azt is nézd meg, milyen maga az autó ahhoz képest, amit a km számláló állít. A jó vétel a legobb állapot lenne a lehető legkevesebb futással. Sokszor a bolygók együttállása távol áll az elvárttól. Attól, hogy valamiben pl. 90k km van, még lehet szar, akkor is ha valós, ami persze egyre ritkábban az.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #156580 üzenetére
-
-
-
enginev3.0
félisten
Holnap megyek megnézni Mondta hogy kis alku belefér
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
szilchi
őstag
válasz hülyegyerek #156530 üzenetére
Akkor én lehet munkatársam Civicjében láttam,hogy magasan van a váltó.Neki azt hiszem gen 7-es Civic van.Elolvastam pár tesztet is róla,mindenhol jókat írnak róla.Bár azt is írták,ami elsőre nem is tűnt fel,hogy nincs hátsó ablaktörlő,így a tolatás macerás tud lenni.Nem is kicsit.De felvettem az lehetőségek közé,aztán márciusig meg el kellene döntenem,hogy mi legyen
-ilyen
-esetleg ilyen
-vagy ilyen
-vagy akár ilyenVagy ezek dízel verziói.Bár idén is 15.000 km-nél járok,szóval olyan hű de nagy távokat nem megyek,így nem biztos kell a dízel.A Fiat se nézett ki rosszul,igaz méretre az a legkisebb,meg csomagtartóra is.Igazi az lenne,ha be tudnék ülni mindegyikbe és az alapján már lehet egyszerűbb lenne eldönteni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz szőröscica #156592 üzenetére
Igen,az bizony.Jó motor,nagy csomagtartó,jó felszereltség.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
hülyegyerek
addikt
válasz szilchi #156593 üzenetére
Csak a gatyát leeszi rólad....
Ha a fogyasztás tökmindegy, és van félretett pénzed turbófelújításra, akkor a Mondeot válaszd.
Én a négyből egyértelműen a Civicet venném, de én egyrészt elfogult vagyok, másrészt meg elég paranoiás, ha VAG csoportos, vagy turbós autókról van szó.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
szilchi
őstag
válasz hülyegyerek #156594 üzenetére
Ez igaz,minden plusz alkatrész plusz rizikófaktor.Ezért is nagy a dilemma nálam,mivel nem kevés pénzt adnék ki rá.A szívómotoros Focus-om eddig nagyon jól bírta,a 160 ezer Ft-os kuplung cserén kívül csak apróságokra költöttem.De azt is sokszor megelőzés képen.Meg persze 10K kilóméterenként olaj+szűrők cserélve,etc.Tőlem megkapta a szükséges törődést.De persze egy turbós autónál ennél lehet több kell.Nem lehet,biztos.Meg persze a nagyobb/erősebb motort+nagyobb teret az autóban/csomagtérben nem adják ingyen.Nagy darab emberként nagyobb autóban kényelmesebben elférek,de mint írtad nagyobb autó=nagyobb motor=nagyobb üzemanyag számla.És az se mindegy.Szóval nehéz,na.Aztán lehet a végén pénzfeldobás fog dönteni
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szőröscica
addikt
válasz hülyegyerek #156594 üzenetére
Nem fogyaszt az olyan sokat, nem többet mint Tsebacsi alatt a Civic vagy a Fóka. Plusz egy sima fix geós turbó van rajta, ha kap olajcserét időben, sosem lesz baja.
Úgy rettegtek itt a normális méretű és teljesítményű motoroktól, mint a sátántól. Nem járhat mindenki varrógépekkel, én elhiszem, hogy valakit annak a fals tudata nyugtatja meg, hogy az ásványvizesflakonnyi hengerűrtartalmú szívókra majd nem kell költenie a 10W40-es napraforgóolaj időnkénti cseréjén kívül semmit, de nem vagyunk egyformák, és nem mindenkinek csak közlekedőedény egy autó.
Ő is nyilván azért néz értelmesen motorizált autókat, mert valami élvezeti értéket is szeretne kapni, még ha ennek fényében várhatóan valamivel drágább is lesz az üzemeltetés. De nem csődbe visz egy autó attól, hogy 200-250 lóerős.
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #156596 üzenetére
Nem rettegek én, csak sokat megyek, és nekem baromira nem mindegy. Szívem szerint én is minimum 2-2.5 turbós autót vennék, csak nem akarok tovább nyújtózni, mint ameddig a sánta kutyát.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
viktorhmv
senior tag
Sziasztok!
Január elején hozzuk el a "számunkra új" Mitsubishi Outlander (2005) 2.4 Sport autónkat. Szeretném elvinni egy általános szervizre. Budapest környékén melyik szervizt ajánlanátok? Hová vihetném el az új szerzeményt?
Köszönöm a segítséget előre is!
Grafikai és arculattervezés. Ezzel foglalkozom hivatás szerűen. Ha szükséged van egy lelkiismeretes tervezőgrafikusra akkor dobj egy PÜ-t nyugodtan. www.viktorsebok.com
-
Morris
veterán
Haller.
Korábban volt egy ötletünk, miszerint veszünk az asszonypajtinak egy másik autót.
Kb 2 hónapja 1 autóval járunk és azon gondolkozunk, hogy lehet elég egy autó is.
Így menne a passat és vennénk helyette egy másikat.
Benzines kellene ami szereti a 80% városi használatot. 2.5-3m környékén mit érdemes nézegetni?
Olcsó fenntartás kellene megbízhatósággal.
Emelt hasmagasság előny lenne. (a ki- beszállás miatt). Crossover is játszik.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel