- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kos 7 #156751 üzenetére
Ja, annyira megvenném a 2.0turbót, meg mellé egy robogót bejárni a 2x5km-re.
Gyakorlatilag ha nincs jeges takony az úton, 24/7 jó a robogó, csak kell egy minőségi kabát.ps: néha én is 2km-re járok be autóval, de sokat melózom és nincs kedvem hajnal 1kor fáradtan hazakullogni, igaz nem turbós.
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz aero. #156753 üzenetére
"a, annyira megvenném a 2.0turbót, meg mellé egy robogót bejárni a 2x5km-re"
Kos 7: Én is napi ingázásra használok turbós autót 3 éve, általában 2x 5-6km, városban. Egyelőre köszöni szépen az autó, jól van. Igaz hidegen nem nyomom, nem pörgetem.
Egyébként turbó autó után meg se fordulna a fejemben szívósat venni valaha.
A fogyim nem kicsi, 9,5 körül van. 1.4 T-Jet Bravo 120Le -
akela91
addikt
-
BigBlackDog
veterán
válasz akela91 #156756 üzenetére
A turbós alul (is), 1500-1800-as fordulattól már húz, sokkal rugalmasabb tud lenni. Az, hogy valami 120 lovas, vagy 200 lovas, nem sokat jelent (legalábbis számomra). A kocsi tömegét, illetve a nyomatékgörbéjét ismerve már kicsivel jobbnak szoktam érezni a helyzetet. Míg a szívóknál általában egy relatív magas fordulaton van a nyomatékcsúcs, addig a turbós motoroknál legtöbbször egy hosszú "nyomatékhát" van jelen, ami miatt már alacsonyabb fordulaton is többet tud egy turbós motor, mint a szívó akárhol.
Mondjuk a Mazdának a Skyactiv szívó benyás motorjaira pont jókat mondanak ilyen szempontból, ahogy olvastam, szívó létükre elég nyomatékosak már alul is.
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz BigBlackDog #156760 üzenetére
Na majd elviszem tesztvezetésre. Nem tudom, mekkora előrelépés lesz a mostani MK1 Focus 1.8 benzineséhez képest az a 2.0 Skyactive.
-
HKorn
addikt
válasz akela91 #156761 üzenetére
2.0 Skyactive Mazda motor pont elég jó, tud 204Nm nyomatékot már 2000RPM körül.
Szívóból kb ez az 1 kéne, amúgy nekem is inkább turbó, vagy esetleg most képbe került Toyo hibrid.
Ha már itt tartunk ki melyiket tartja jobbnak, megbízhatóbbnak, vezetési élményből többet adónak:
Seat Leon 1.2 TSI 105 Ló - 2015 évj.
Toyota Auris 1.8 HSD hibrid - 2014 évj.[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
Dare2Live
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
Peugeot 307-ről mik az általános vélemények manapság? Tegnap elmentünk megnézni ismerőssel egy Gastrát, na az jó szutyok volt, de mellette állt egy 307 kombi és az nagyon megtetszett a srácnak, csak nem volt már időnk elvinni egy körre, úgyhogy a kérdés az lenne, hogy érdemes-e visszamenni és érdeklődni utána, ha eddig a range a Golf IV - Astra G - Focous Mk I vonalon mozgott?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Integrale #156770 üzenetére
Helyben igyekeztünk kis információt felszívni a modellről, ezt amúgy mindenhol írták, hogy minél fiatalabb annál jobb, mert csomó hibát kiküszöböltek a franciák és folyamatosan fejlesztették a modellt.
Ez a példány amúgy facelift utáni, 2006-os, és tényleg durván szépnek tűnt, de lehet csak a lelakott Astra miatt tűnt úgy... Viszont az nekem nagyon fura, most a hirdetéseket lapozgatva, hogy miért ilyen nehéz? Kb 150 kiló plusz az Astrához és 200kg a Focushoz képest, ez elég durva, ilyen masszív lenne?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Dare2Live
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
A Skyactive az valójában Skyactiv.
-
akela91
addikt
Mivel a mazda topik halott, ezért megkérdem itt is hátha...
2017 Mazda 3 sedan (2.0 benzin) ->
"Érdeklődnék hogy a G120-as motorral szerelt változatban a dashboardon kilóméteróra, vagy fordulatszámmérő van a fő pozícióban?
Csak mert ahány képet nézek, annyi félét látok, egyikben ez a másikban az van középen."
(#156779) aero. Nem találtam róla hivatalos infót. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
nagyúr
válasz akela91 #156781 üzenetére
Vmi olyasmit olvastam még anno, hogy érthetetlen módon az automata kivitelhez járt a nagy fordszám mérő középre, a manuális meg a normál elrendezés, vagy ott tán nem is volt ford. szám mérő. Majd kikeresem az írást.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
őstag
válasz Jorus #156783 üzenetére
Tudomásom szerint nincsen a váltóval összefüggés, jelenleg tele van a HaHu manuál, nagy fordulatszámmérős Mazda 3-al, de csak a 3 legnagyobb felszereltségi szinten jár (ez a Takumi felszereltség nem is hivatalos, csak valami magyar sajátosság lehet).
A sima verzióban a fordulatszámmérő bal oldalon van digitális formában: [link]"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz molnarpeter #156701 üzenetére
A kia 1,6GDI-je az melyik?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #156788 üzenetére
Kia carens 2017 1,6gdi 135/6300
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #156791 üzenetére
szóval akkor ezen nem sokat segít a prémium benya? és ez a kokszolódós fajta?
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #156792 üzenetére
Csökkenti de igazából nem oldja meg a problémát így időnként ki kell pucolni (diószórás vagy vegyszer).
"Látogatásunk során egy hatvanezer kilométert futott Golf 1,4-es TSI motorjának hengereibe nézhettünk be endoszkóp segítségével. A kísérleti példányt úgynevezett alapüzemanyaggal járatták, ami extra adalékanyagoktól mentes benzint jelent. A képen jól látható volt, milyen lerakódásokat képez a szelepeken és a befecskendezőkön egy ilyen üzemanyag. A kokszosodás elvileg a Dynaflex üzemanyagokkal kisebb mértékű, ráadásul néhány tanknyi benzinnel még ilyen stádiumban is nagymértékben csökkenthető." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #156794 üzenetére
Több úton is jut(hat) oda: a forgattyúsház szellőztetése, szelepösszenyitás és a kipufogógáz visszavezetés (EGR). Plusz a turbósok esetén a töltőlevegővel érkező - jó estben minimális - motorolaj is kokszforrás.
mod:
Ebből lesz a koksz, de a benzin hogy segít? Úgy tud segíteni, hogy tökéletesebben ég, nem marad vissza (annyi) koksz illetve vmilyen kokszoldó adalékot kevernek hozzá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz BigBlackDog #156794 üzenetére
Azért hívják direkt befecskendezésnek, mert direkt a hengerbe fecskendeződik be az üzemanyag. "Szívónál" meg valahova szelep elé.
Ezért érintett régen 100 autóból 1et a kokszosodás EGR/PCV/Turbo ellenére. Benzin tisztította "lemosta" szelepet, meg mindent amivel érintkezett.
Most meg ha nincs vhogy kezelve a dolog akkor csak az a kérdés, hogy mikor kell szelepeket, vagy akár az egész rendszert tisztítani. Már ha nem potyog be vmi nagyobb dolog szelepről... hengerbe mert akkor az súlyos számlát tud generálni.
Van már pár gyártó/tipus ahol a gyártó amúgy megoldotta a problémát pl avval, hogy DI ÉS pl MPI befecskendezése is van. Csak ez ugye pénz a probléma 99.9%ban meg ugy sem jelentkezik garancia idő alatt...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal