- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz szőröscica #156600 üzenetére
Amit egy kolléga korábban is írt már, bírom, amikor ilyen 14 éves lerúgott szarokat linkeltek 2,6 millióért, csak mert propeller van az elején.
A lerúgott szar jelző lehet, hogy nem állja meg a helyét, de ez a pénz akkor is sok egy 14 éves járműért.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Morris
veterán
-
őstag
válasz Integrale #156605 üzenetére
Azóta annyiban finomodott a véleményem, hogy tőlem bárki vehet bármit bármennyiért, csak legyen szíves figyeljen oda az izzókra (a lepergett foncsor miatt fehéren villogó indexre is), ne kormoljon, vegyen rá rendes gumit, közlekedjen normálisan, aztán rendben is vagyunk.
"Less but better" - Dieter Rams
-
HKorn
addikt
Autók méreteit hol lehet legegyszerűbben összehasonlítani? Konkrétan Mazda CX-3 és Suzuki Vitara érdekelne.
Run&Ride
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz HKorn #156607 üzenetére
Gyári brosúrákban benne szoktak lenni a külső méretek. Pl. 18. oldal bal alja (Vitara) és 18. oldal jobb alja (CX-3).
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz focvis #156604 üzenetére
Mazda cx-7?
A kombi már nem opció. Alacsony.
1.4 tsi? Láncos? Ha igen, azt nem szeretnék. Nem fogom hallgatgatni, hogy mikor kezd csörögni.
A vw nálam már nem opció. Csalódtam az újabb motorokban. Audi szintén. Ha nem lenne betegágy a tfsi motor, jó lenne, de így...[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz LuckyL #156610 üzenetére
Két hete mentem egy kört egy új Opel Astrával, aztán utána visszaültem a 2009-es Volvo C30-asomba. Gondolhatnánk, hogy a Volvo egy komolyabb autó, ami igaz is lenne, ha a kortárs H vagy J Astrával vetnénk össze, de komfortban meg úgy a teljes összképet tekintve a C30 hozzá képest szekér. A Volvo sokkal közvetlenebb a külvilággal, aminek előnye is van (pl. kormány), de én inkább hátrányként éltem meg, egyszerűen érezni lehet, hogy ezek ketten nem egy korban készültek.
Nem igazán zörög semmi a kocsimban, de az Opelből visszaülve hirtelen minden zajos lett.Lehetett ez a BMW a kétezres évek elején akármilyen hiper-szuper, de azért szerintem egy pár éve piacra dobott új autóhoz kár lenne hasonlítani.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz LuckyL #156610 üzenetére
Szerinted, de 100-ból 100* választanék egy 2 éves autót, egy akármilyen fullos 14évessel szemben azonos áron
Igen 14 éve komoly autó voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
-
őstag
válasz kisza25 #156614 üzenetére
én nem is ajánlanám senkinek hogy ilyen ócska premiumot vegyen, csak azt akartam modnani, hogy nem lehet a kettőt összehasonlítani ilyen alapon, hogy ez 2 éves az meg 14 és mégis árban ugyanannyi
nem egy ligában játszanak, más igényekre van a kettőcryptot minden termékemért elfogadom
-
hülyegyerek
addikt
Teszteket olvasgatva egyre határozottabb félelmem van attól, hogy egy 1.0 Kuvik fogja váltani az 1.8 Kuvikot. Valaki lőjön le, pls. , meg a Pistát is, mert nem akar róla lebeszélni a live tesztben...
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #156617 üzenetére
Na jó, megpróbállak meggyőzni; figyu, az tiszta, hogy annak nincs ki a 4 hengere?
Egyébként nem félnék tőle, 1.8 után szerintem bőven használhatóbb lesz hétköznapokon. De valaki(k)nek van is itt a fórumon már egy ideje, szóval tapasztalatból sincs hiány.
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #156618 üzenetére
Igen, már konzultáltunk. Szerinte is élhető az occó picimotol. A 9.gen sajna továbbra is taszít, ebben meg legalább újra van normális hátsó futómű + egy raklapnyi hely. No meg 2000-től húz, nem csak 3000-től.
Jó volna, ha 6-8 hónapon belül beesne az 1.5-ösök ára 5m alá, de sajna ennek nem sok esélyét látom.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
szőröscica
addikt
válasz xEon1337 #156613 üzenetére
A C30 újkorában is egy olcsó Volvo volt, az is egy prémiumosított Focus, mint az S40, szóval nem tudom, hogy mit csodálkozol.
Volt szerencsém a legtöbb kurrens kompaktot vezetni (új Astrát és Golf 7-et nem): Ceed, Auris, Octavia 3, Focus 3, stb. Menetkomfortban egy E39 is köröket ver rájuk, pedig az 1996-ban került piacra. Szórakoztatóelektronikában le van maradva, de mint autó, sokkal jobb.
Szóval lehet itt lerúgott, 14 éves fosozni, azt a finomságot, amit egy 20 évvel ezelőtti prémium már tudott, a mai kompaktok nem tudják.
Én linkeltem, hogy ez belefér a keretébe. Jó benzinmotor, jó futómű, megfelelne az igényeinek.
Linkelj akkor olyat, ami szerinted jó, és majd választ.
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #156620 üzenetére
Tiptronic?
Úgy remegek az automata váltó felújításától mint a nyárfa levél.
-
őstag
válasz szőröscica #156620 üzenetére
Írtam egy hosszú kommentet, de inkább visszatöröltem, mert nem akarok újfent vitázni.
Egyetértünk, hogy egy E39 kategóriájú autó komfortosabb lehet autópályán, mint egy mai kompakt, de ettől függetlenül ezek a régi vasak már csak pénztemetők és a kor előrehaladtával egyre több probléma lesz velük, ha normális állapotban akarjuk őket tartani.
Nekem személy szerint nincs kedvem állandóan azon idegeskedni, hogy mikor fog lehasalni az úton a 15-20 éves technika, hogy aztán trélert kelljen hívni.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Xero
nagyúr
válasz xEon1337 #156622 üzenetére
Nem kedvelem az E39-et, hiába hajtok hétköznap egy E46-t, de meg kell hagyni, ha az alap dolgok normálisan ki vannak cserélve és benzines, akkor 2M-ért olyan autód lesz, ami mind comfortban mind pedig dinamikában körbehugyoz bármit amit 2 évesen kapsz ennyiért.
Nagyon egyszerű példa. Családban a legutolsó új autó egy Opel Adam volt kb egy éve. 5M+. Az E46 mindenben körbehugyozza, pedig csak 1.5M volt.
Ami van az E46-ban de az Adamban nincsen ennyiért:
- Navigáció
- Xenon
- Comfort ablakok
- Teljes bőr
- Hely egy pár sícuccnakAmi van az Adamban és nincs az E46-ban:
- Carplay, Android auto
- Panoráma tető
- Holttér figyelés
- PohártartóSzép meg jó az Adam, bár ahogy az ilyen divat szarok úgy ez is túl van árazva. A tulajnak nyilván mások voltak a szempontjai mint nekem, és ragaszkodott az új autóhoz, de nekem eszembe nem jutna ilyesmi. Az öreg fos 12 éves bmw-hez képest úgy megy mint egy szekér, érzetre fele olyan erős, és másfélszer annyit kajál (mind a kettő autómata). Valószínűleg az elkövetkező évben az öregre többet kell költeni, de 3 év alatt akkor sem fogja elérni az adam újkori árát, teljes költséggel sem.
szerk: F31-ből is várok, hogy 1-2 évesek legyenek a faceliftelt modellek legalább és csak akkor vásárolok belőlük egy szebb példányt. Bár nyilván ez nem a 3M-s liga.
Az a baj, hogy manapság már annyira elszálltak az új autó árak, hogy 3M-ért 2 évesen tényleg valami városi közlekedő edényt lehet kapni kiöntve biliműanyaggal.[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
A lényeg, hogy nyugodt szívvel vegyen mindenki tizenéves, sokszázezres nagyköbcentis német automata turbós autót, nem kell félni tőle. Ha nem volt törve, ha nem volt félmilláról előretekerve, ha nem végig tiltáson takarítottak vele a belső sávban, ha volt olaj cserélva a motorban, a váltóban, a turbóban.... Kicsit sok a "ha".
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
szőröscica
addikt
válasz hülyegyerek #156624 üzenetére
Már megint csak a szélsőségek.
Szerintem mindenki tisztában van a kockázatokkal, de jó, ha nem csak egy csőben gondolkozhat, hanem látja az alternatívákat. Különben linkelhetnénk a Becsületesnepper Jazz/Accord/1.9tdi háromszögét mindenkinek.
Én az ugyanannyiért idősebb, rizikósabb, de nagyobb komfortot és élményt adókat ajánlom (meg néha poénból 5 literes dögöket). Ti meg ajánljátok az uncsi, olcsóbban fenntartható, egyszerűbb járműveket. Aki meg kérdez, az majd dönt, hogy melyik irány tetszik neki.
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #156625 üzenetére
Én is úgy gondolom, hogy mindenki azt csinál, amit akar, de egyrészt baromira azt veszem ki a szavaidból, hogy aki "ásványvizesflakonnyi szívót" vesz, az kevesebb attól, mint aki ezeréves bontószökevény böszme némettel villog a belsőben, másrészt meg olyan, mintha el se olvasnád a kérdést. 80% városi használatra, megbízhatóságot és fenntarthatóságot szem előtt tartva szerinted tényleg egy 13 éves, 3 literes automata német suv a megfelelő ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
szőröscica
addikt
válasz hülyegyerek #156626 üzenetére
Városba csak automata, az M54B30 egy megbízható, jó motor. Én magamnak inkább ilyet vennék, mint egy random 1.6-os szívóbenzinest. Hozzáteszem, én napi másfél-két órát töltök autóban, nekem fontos, hogy azt egy gyorsan befűtő, nagyon kényelmes, halk, finoman járó, minél több terhet a vállamról levevő példányban tegyem.
Ezért hajlandó vagyok drágább alkatrészekre, olajcserekor 4 helyett 7.5 liter olajra, tankoláskor 8 helyett 10-11 literes fogyasztásra áldozni.
Szóval az én szempontrendszeremben adott keretből, ha magas üléspozíciós autó kell, akkor igen, a linkelt autó megfelelő.
Nem ítélem meg az autóik alapján az embereket, amennyiben azt normálisan üzemeltetik (rendes gumi, nem okádja a füstöt és ésszel közlekedik).
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #156627 üzenetére
A paszullyal én így közlekedek.
Nem azt mondom, hogy nem jönne be maga az autó amit linkeltél, csak ha hozzá kell nyúlni, akkor odavan egy havi fizum. A passattal sincs semmi gond. Tökéletesen üzemel. A jobb hátsó ajtó zár szar, hamarosan javíttatom. Márciusban műszaki. Kettőstömegű zörög (megvan az új, szerencsére még korábban megvettem, csak még nem jutottam oda hogy cseréltessem)
Mindent meg lehet javítani pici pénzért, de öreg. Nyikorog, rezeg stbstb. Ezért a lenne a csere.[ Szerkesztve ]
-
válasz hülyegyerek #156626 üzenetére
Ha mondanivalód van, akkor nekem címezd.
Ha bajod van a 13 éves német automata SUV-okkal akkor ne vegyél ilyet de ne is szóld le más ilyen irányú igényét.
Ha nem akarsz felesleges kényelmetlenséget, tanuld meg tisztelni a másikat és annak tulajdonát - nem pedig bontószökevényezni más tulajdonát ami különben nem az, csak te nem érzed magadhoz közelinek.MOD
(#156624) hülyegyerek "Ha nem volt törve, ha nem volt félmilláról előretekerve, ha nem végig tiltáson takarítottak vele a belső sávban, ha volt olaj cserélva a motorban, a váltóban, a turbóban" És ez egy egy éves autóban nem veszély használtban? Ugyan már, komolytalannak sem bírom nevezni az érvelést.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
batai15
félisten
válasz bitpork #156629 üzenetére
Igy van. Az hogy torve volt hacsak nem rommá, akkor az nem értem miért baj ha szakszerűen van javítva. Persze ha már maga a kasztni akkor nem. Ugyan így a km is. Egyrészt egy jo motor sokaig elmegy illetve mérlegelni kell.hogy maga a motor felújítás és az autó értéke alapján meg éri e. Fentebb írtatok az e39 bmwt hogy kb 2 misibol meg leher venni egy még nemileg felujitani is.
Haverom vett egy 525 dt m packettel, azt kell mondjam inkább egy e 39 2 misibe mint egy újabb olcsóbb kocsi kevesebb km-el
A peugeotommal se aza gond hogy 340 ezer van benne.
Egyébként egy e39 525 d automata mennyire megbízható? Ez már cr ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nagyon jól néz ki ez a kocsi is, külön gyengém ez a gesztenyebarna belső, de könyörgöm.. 12 éves, ~277k kilométert futott, azért ezek a malom kerekek sem kímélték a futóművét és mindezért 3,2 milliót kérnek.
Normális?
Én mondjuk gépész tervezőmérnökként nem értek egyet az "állapotot veszünk, nem kilométert" szöveggel, de mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy mire költi a pénzét.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Ez mondjuk vicces, de a felsorolt tulajdonságok alapján én is az Adamot választanám.
Most egy E46 navigáció egy Apple/Androidhoz képest sehol nincs, hány éves azon az utolsó térképadatbázis?
Oké, a komfort ablak jó lehet, ha ez a dupla üvegezést (zajszigetelést) jelenti. Azért a holttér figyelés, panorámatető nagyon frankó dolog, ahogyan mondjuk egy full LED lámpa is az lenne, a Xenonnak már leáldozott. A bőr az mondjuk ízlés kérdése, nekem nem adja."Less but better" - Dieter Rams
-
-
Xero
nagyúr
A td az M51.
(#156635) xeon.Szabi: A legutolsó térkép 2016-os, nekem is az a DVD van benne. Bár tény és való, hogy nem használom, Waze párti vagyok. De pont a Waze az ami nem megy Apple Car Play-el. Szóval az Adamban vagy Google Maps, vagy Apple Maps. És csókolom.
Comfort ablak sajna nem dupla üvegezés, pusztán felhúzza magát, és távirányítóról nyitod-zárod ha szellőztetni akarod. Bár e mellett is nyilván töredéke a menetzaj az öreg vasban.
Valóban a múlt a xenon, de még mindig klasszisokkal jobban látsz vele mint egy hagyományos halogén lámpával. De várom szeretettel, hogy melyik 2 éves 3M alatti gépben van LED lámpa.
(#156636) HKorn: Úgy, hogy 1. normális alapot vesz 2. normálisan odafigyel rá. Nekem pl van egy bazinagy paksamétám minden egyes fiszfasz számláról (még a futómű állítás és a kerék le-fel szerelés is). Tudom pl, hogy az automatában 2015 októberében cseréltek olajat és szűrőt 14x e km-nél. Nincs is semmi baja.
Valóban lehet egy pénztemető egy öregebb vas, viszont azt se felejtsük el, hogy sok esetben ezekre már ráépült a kiszolgáló ipar is. Pl az E46-hoz Németországból olcsóbban kapok gyári lengéscsillapítókat mint egy akármilyen francia kisautóhoz. Ha törik rajta valami na bumm. Vödör számra bontják őket.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Nekem johetne, az eloitelettel sarokban remegoknek meg ne linkelj ilyet!
Xero: 525 d-t kerdezett, az mar CR.
HKorn: onnan, hogy mindent kicserelt, amit ki kellhet cserelni egy ennyi idos autoban. 277 meg nem sok ennek a motornak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hülyegyerek
addikt
válasz bitpork #156629 üzenetére
Eszembe se jutott megszólítanibtéged, de ha már megszólítottál :
1. Nem más tulajdonát fikáztam, meg bontószökevényeztem le, hanem általában a szarrá hajtott régi autókat. Tanulj meg olvasni a sorok között.2. Egy egyéves használt autónál utána tudsz nézni a szervizelőzményeknek, futásnak, sőt garanciát is kapsz hozzá, míg egy 2012 előtti vagy éppen külföldi autót annyiszor tekernek, ahányszor nem szégyenlik.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Xero
nagyúr
válasz hülyegyerek #156640 üzenetére
Egy 2012 előtti autónak is utána lehet nézni, ha márkaszervízbe hordták.
-
Xero
nagyúr
válasz hülyegyerek #156642 üzenetére
Nálam nem szórakoztak, igaz volt mindenről papírom. A kinti infozásnál meg konkrétan semmit sem kértek csak alvázszámot.
szerk: CarPlay-t mondtam pont. Ott sajna nem megy még. Androiddal lehet, hogy megy már. Kb egy éve néztem utoljára amikor először belőttem az Adamon. Mondjuk ott trükközni kellett mindenféle apk-val, hogy egyáltalán az elinduljon, mivel hivatalosan az Opel szerint itthon még nem ment.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Lehet, hogy az lesz, mert értelmes autót azon paraméterekkel amiket megszabtam, nem találok.
A tökéletes autó számomra egy 2010-es 1.8T Golf plus lenne.
De ilyen motorral ez az autó nincs. Szóval bukó.
Viszonylag erősebb, benzines, magasabb kialakítás, nagy tér belül.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Morris #156644 üzenetére
Amúgy érdekesek ezek a kategóriák. Én pl első felindulásból gyors átmeneti autóra 1-1.3M-t szántam. Rá kellett jönnöm, hogy annyiért kb semmi értelmeset nem kapni. 1.5M-val ha hajlandó vagy kicsit beleásni akkor már van.
A következő lépcső valahol 3-4M között van. Itt is 3M alatt kompromisszomut kell kötni.
Lehet ennek se füle se farka, de tényleg észrevettem ilyen lélektani határokat. Nyilván minden ársávra van megoldás, de van amikor pár százasért már lényegesen jobb vételek vannak több márkából is.
-
Morris
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Revolut
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- EAFC 24
- E-book olvasók
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rendszergazda topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...