- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szajo
őstag
Jó de ne ijedj meg. Ez nem olyan, hogy egyszer kétszer megteszed ezt és gatya a motor...
Hidegen jártas is csak a hideg hengerfalon kicsapódó benzin pára miatt (ami aztán az olajfilmréteggel egybe keveredve kicsit megvaltoztatja a kenőanyag képességét azon pillanatra) nem szabad. Egy perc járatás aztán alacsony terhelésen mehet az ember úgy amúgy is hamarabb bemelegedik.
De ha ne adj isten járatni kell néha egy helyben valami miatt akkor se félj tőle, csak annyi hogy ne ez legyen a napi rutin ezek mind hosszú távú dolgok.
Valamint amit irtam előtte is de ez sem csak bejáratáskor érvényes hanem mindig,hogy emelkedőn vagy vontatva főleg benzinesnél ne 5. 6.ban 1500on eroltesd, ne légy rest visszavaltani.[ Szerkesztve ]
-
Nordschleife
csendes tag
válasz Sanki #155952 üzenetére
Pont ugyanígy voltam 3 éve. Nekem végül Focus 1.6 lett, aminek az utódát épp a hetekben sikerült beszereni, úgyh a Foka eladósorba kerül néhány hónapon belül.
Amire figyelj: Focus 1.4 benzint csak akkor ha szinte csak városban mész, mert gyengusz, a klíma meg teljesen megöli. 1.6 benzin ideális, fölötte igény szerint. Astrában jó az 1.4 és az 1.6 is. Dízelhez nem tudok mit mondani, én mindenképp benzinest akartam. Nekem azért győzött a Foka, mert jobb volt a váltója, futóműve, kormányzása. Összességében élvezetesebben vezethető mint az Astra. Ennyiért mindenképp faceliftest nézz, azok már kiforrottak. Alkatrész mindkettőhöz van jó áron. -
Sanki
addikt
válasz Nordschleife #155954 üzenetére
Benzinest fogok venni, nálam is városi használat lesz, meg ritkán majd kirándulás.
-
Szajo
őstag
Nincs mit!
Kereskedésekben ezeket a "tapasztalatokat" nem is nagyon szokták mondani.
Ezek mind olyan dolgok amelyeket ha követsz akkor fizetődik ki ha hosszú távon használni akarjátok a járművet. (Ettől még persze el romolhat sajnos, vannak még egyéb tényezők) Ha ezekre figyelsz lehet nem 100-150ezret megy el hiba nélkül hanem 200-250et vagy még többet. (Most ezek csak példa értékű számok nyílván nem tudok pontosat mondani Olyan kocsi is van ami 1milliót elmegy komolyabb hiba nélkül.)[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
válasz Lacy6 #155835 üzenetére
Nagyon köszi a gyorsat!
5 csillag ezek szerint alap.
Anno franciák híresek voltak szerelhetetlenségükről, megbízhatatlanságukról...~20 éve
Ezek a betegségek mára elmúltak? Kérdezem úgy, hogy kollégám kizárólag Renault vonalon mozog évek óta nagy megelégedéssel, ellenben főnök 8 hónapos Grand C4 Picasso-ja 2x volt szervizben, második alkalommal "elfelejtette" a sebességeket, ami botrányos számomra. Érinteni nem fog, maradok manuál váltónál. -
szőröscica
addikt
válasz LuckyL #155961 üzenetére
Az ujonnan vett Transitjaink az elmult par evben mind nehany ezer km utan ertek el a legmagasabb teljesitmenyuk es legalacsonyabb fogyasztasuk. Az elso ezer km-en konkretan doglott lovak voltak, alig akartak menni gazadasra. Tuti szoftveres fojtas van a hatterben, de nekem azert gyanus, hogy nem veletlenul.
-
psg5
veterán
válasz szőröscica #155963 üzenetére
Koszi mindenkinek!
Viszonylag hamar belemegy az ezer km ugyhogy kiderul. Addig ovatosban leszek azert.F.K.T.
-
Szajo
őstag
válasz LuckyL #155961 üzenetére
Azért az alapvető dolgok nem változtak... dugattyú,henger,csapágyak stb... most oké, hogy fejlettebb és a számítógép is tud egysmást a zsigulihoz képest de ha csak nem járatták be a motort a gyárban eladás előtt akkor azért érdemes "összekoptatni" a motort ha ez egyáltalán jó szó erre.
-
fpatrik17
senior tag
válasz fpatrik17 #155906 üzenetére
Köszönöm mindenkinek az ajánlásokat és tapasztalatokat!
Ehhez a hsz.-emhez kapcsolódóan lenne egy oltári barom kérdésem.
Ilyen Lancerekből miért látni alig és mi a baj velük.
Exasszonyéknak ennek az elődje, 97-es Lancer van szalonból. Azóta használják és kötelezőn kívül SEMMIre nem költöttek. Halál komolyan semmi hiba, még rozsda sincs sehol. ~7 liter körül megvan és én elégedett voltam a menettulajdonságokkal mégr 4 fővel utazásnál is.Azzal a 97-es sassal én hamarabb el mernék indulni Európában nyaralni, mint bármelyik 2000 utáni, nem szívó benzines japánnal
Elrugaszkodott kérdés nagyon tudom, de valaki nyissa fel a szemem, mert ez a rettentő ronda kombi Lancer nekem esküszöm tetszik
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
Tothgera30
Ármester
válasz Nordschleife #155935 üzenetére
#155935 Nordschleife, #155937 richie900812: Köszönöm az "útbaigazítást". Nézegetem a mobil.de-n, ott sem találok ezekből (2012-) olyat aminek az alja pl. korrodált. A régieket nagyon rágcsálja a rozsda, sokan déleu.-ból hoznak ilyesmit. De óvatos userként még körüljárom a témát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz szőröscica #155963 üzenetére
lehet amiatt hogyha ellenőriznék a károsanyag kibocsátást
(#155966) Szajo
ártani biztos nem árt, de nem hinném hogy a mai gyártási technikánál "összekopna" a motor
a kíméletes használat pedig általánosságban is meghosszabbítja az élettartamot[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz szőröscica #155960 üzenetére
Pont most lett meg hétvégén a 3000 km és gondolkodtam is hogy meddig használjam még óvatosabban a gépet.
Més que un club!
-
RocknRoller
aktív tag
Sziasztok
1, max ,1,5m (átírás, kötelező cserékkel együtt) milyen autót tudnátok ajánlani?
Jelenleg evi max20 ezret megyek. Hetkoznap város, hetente 1x 120km oda és 120km vissza fout/autópálya
Ami fontos lenne:Tempomat, könyök támasz, ulesfutes, klíma. 7-8 liternél ne kérjen többet (ha kevesebbet eszik az se baj), olajat ne egye és legyen megbízható. Nem baj, ha van funfactor a vezetésében. Köszi!
[ Szerkesztve ]
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
diegho
nagyúr
Volt 20 percem, megnéztem egy golf plus-t, elég bejövős maga a forma, nagy benne a hely, kényelmes. Van ezeknek bármi komoly hibája?
-
Nordschleife
csendes tag
válasz RocknRoller #155979 üzenetére
Nem egyszerű. Megbízható és főleg városban hajtva ne egyen sokat. Benzin és dízel jobb tulajdonságai a negatívumok nélkül. Az 1.6 Foka nálam 6,4-et eszik főleg országutazva, úgyh a 8-ba várossal együtt is beleférhet. Tempomatot nem írja, de heti 1x egy hosszabb oda-visszára az talán elengedhető. A többi paramétert viszont tudja(persze az olajfogyasztás, megbízhatóság előélet függő).
-
#94529552
törölt tag
válasz grizlisandor #155981 üzenetére
A Cross nem jött össze kintről?
-
diegho
nagyúr
válasz grizlisandor #155981 üzenetére
1.9 pdtdi volt ez, de alapvetően 1.6 benzinnel érdekelne.
-
#41635072
törölt tag
Sziasztok!
Használt autót szeretnék vásárolni 1,5M környékén.
Rövid távon, budapesten használnám, így mindenképp benzines jöhet csak szóba.
Az elmúlt hetekben végignyálaztam, hogy mit lehet ezért kapni és alapvetően 3 kocsi maradt.
Opel Astra H, Kia Cee'd és Hyundai i30.
(Golfot nem szeretnék a drága alkatrészek / szervízelés miatt, ford nem szimpatikus, a többi lehetőség szintén nem ennyire szimpatikus, mint a fenti 3)A legfontosabb a megbízhatóság és az olcsó üzemben tartási költségek.
Alapvetően az opel felé hajlok., viszont a belső tér elég puritán. Ehhez a kocsihoz rengeteg a bontott alkatrész és viszonylag olcsók is, a családi korábbi astrával sem igazán volt komoly gond.
Ti melyiket ajánlanátok a fenti 3 kocsiból? Én arra jutottam, hogy eget rengető különbség nincs a három autó között. A két koreaira azt írták, hogy magas fordulaton zajos a motor, de ennyi.
Az sem lenne rossz, ha alacsony fordulaton nem kéne annyira bűvészkedni elindulásnál / emelkedőn, bár ebben a kategóriában egy benzinestől ekkora kényelmet gondolom nem várhatok.
Szerintetek?
-
válasz #41635072 #155985 üzenetére
H Astra 1.6/116 vagy 1.8/125 & 1.8/140 motorral tessék választani. Ha mindent megkaptak akkor nagyon jó kis motorok. Ha nem akkor tud drága is lenni. De ha ez nem elég akkor 1.6T vagy 2.0T de ezek már drága jószágok.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diegho
nagyúr
-
#41635072
törölt tag
válasz Luck Dragon #155986 üzenetére
Ha nem írod észre sem veszem, hogy ennyi motorvariáns van. Adatlap szerint 1.4 tényleg harmatos.
Budget-be 1.6 férne bele max.(#155987) diegho:
Corollából ha beállítom a sablon szűrőm szinte már nem is dob ki semmit. Francia kocsit ha nem muszáj nem erőltetném, nem épp a megbízhatóságukról híresek. 5-ös Golffal rengeteg gond van, és szervizeltetni is nagyon drága.[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz Luck Dragon #155991 üzenetére
Z20LER, Z16LET
-
Alvin_ti4200
félisten
Sziasztok!
Érdekes kérdéssel / témával fordulok hozzátok Szeretek vezetni, magát a vezetés örömét és szívesen töltenék hétvégente 6-8 órát sofőrként Budapesten, ugyanakkor nem tudom, milyen hivatalos lehetőség van ilyesmire. A saját autóm hiába van jó állapotban, taxinak nem használható és nem is szeretnék annyi pénzt invesztálni bele (fóliázás, CB rádió, satöbbi), nekem az macera. Gondolom, van lehetőség taxitársaságok autóját is vezetni és azt bérelni, de nem hiszem, hogy az havi 25-30 órával megérné. Az Uber ugye ma már nem működik itthon, a Taxify nem tudom, mennyire reális alternatíva, illetve nem tudok C és D tervről, mik a lehetőségek még ilyen témában. Kell hozzá PÁV vagy elég egy "mezei" B kategóriás jogsi? Nem meggazdagodni szeretnék belőle (nyilván), csak mivel néha csak a vezeték és az "úton levés" élménye miatt autózgatok, arra gondoltam, miért ne tehetném ezt utasokkal együtt...
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #155993 üzenetére
Amit te keresel az egy szállító jellegű alkalmi munkalehetőség.
Jason Statham-nek tuti nem volt PÁV vizsgája egyik filmben sem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #155993 üzenetére
Uber erre tökéletes lenne csakhát... Indexen héten volt cikk, hogy taxistársaságoknál hiány van egy próbát megérhet.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz Alvin_ti4200 #155993 üzenetére
taxizáshoz kell páv, szerintem van lehetőség részmunkaidő tagdíjra is a taxitársaságoknál
ha még ez is túl sok, akkor menj pizzafutárnak,van valami applikáció rá, talán kettő is, éttermektől kapsz alkalmi kiszállítási feladatot, google a barátod ha érdekel
egy katás cég biztos kell hozzá legalábbcryptot minden termékemért elfogadom
-
footy
addikt
Egyre erosebb a kenyszer, hogy elpasszoljam a Golfot, igy adodik a kerdes, hogy mit vegyek 10e euroig a kovetkezo 3-4 evre az alabbi feltetelekkel:
- 2.0 diesel
- max 180Le (min 130)
- min 2009-es evjarat
- max 150e km (skippeljuk a nem km-t hanem allapotot veszunk reszt, mert a valosagban a 250e folotti autok szinte eladhatatlanok itt ausztriaban es emiatt szivok most a golffal is)
- csendes
- megbizhato
- kombi
- automata valto jo lenne, de ezzel kapcsolatban hajlando vagyok kompumisszumot kotni. (DSG nem)Amit eddig kihuztam:
- Passat (B6 szar, B7-bol meg fapad van ennyiert)
- Insignia (bajos, foleg automataval)
- C5 (ebbol sincs igazan jo ennyiert, betegagy meg nem kell, nomeg a belseje sem annyira gyere be)
- Accord (draga, kicsi a valasztek belole es nem is nagyon tetszik)
- Superb (gagyi belul es a zajcsillapitasa gyenge, DSG)
- Avensis (ez is eleg gagyi,de lehet adnok neki meg1 eselyt, bar nincs automataval)
- 3er (kis csomagtarto, bajos dizelek)Az eddigi eselyesek (es ami ellenuk szol):
- Laguna (kemeny futomu es nem tul nagy csomagtarto)
- 508 (mind uvegtetos es gyanitom, hogy nem olcso a csere)
- V70 (gyer a valasztek)
- Mondeo (eleg puruttya meg Titaniumkent is es kemeny a futomu, csak 2010-ig van rendes automataval)Egyeb tipp?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Nordschleife #155998 üzenetére
Ja a mazdat is kiejtettem, csak elfelejtettem odairni. (Gyenge felszereltseg(Ausztriaban dragabbak), kemeny futomu es DPF problemak miatt meg mert a dizelhez nincs automata)
508
2 dolog miatt:
- beleolvastam a nemet 508 forumba es volt olyan akinek magatol megrepedt
- Aussztriaban nagyon draga az auto fenttartasa, a Caso pedig meg ratesz egy lapattal. Egy pelda (a legjobb bonusz besorolasom van):Peugeot 508SW 163LE
- Kotelezo biztositas + sulyado: 1000euro (/ev)
- Kotelezo biztositas + sulyado + Casco oresszel: 1250euro (/ev)
- Kotelezo biztositas + sulyado + Casco onresz nelkul: 1700euro (/ev)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...