- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz vapeti12 #146148 üzenetére
Hát, ha 300e Huf áll rendelkezésre a kocsira + átírásra, akkor 200-240e Huf körül nézegetnék autókat. Az átírás 50-55e Huf szerintem legalább és ilyen árkategóriás autónál szinte biztos kell valamit cserélni megvétel után (legalább olajat és szűrőket). Ennyiért mondjuk nem könnyű találni, de biztos lehet... Elsőre F Astrát mondanék, de ez csak saját tipp.
[ Szerkesztve ]
-
vapeti12
csendes újonc
Azt hiszem az F Asztra elég egyértelműen viszi a szavazatokat, és én is hajlottam e felé, de akkor megerősítést nyert.
-
veterán
válasz vapeti12 #146153 üzenetére
Ha Astra F dízel ÉS szervokormány a kritérium, akkor javaslom az 1.7 DTL verziót, ez a 68 lóerős változat (keresési paraméter a hahun), abban széria volt a szervó. 60 lovas is lehet szervós, de annál nem volt szériafelszereltség. A 82 lovasok is talán mind szervósak.
-
vzsryl
nagyúr
válasz vapeti12 #146155 üzenetére
1.6 8V szopó benya nem eszik olyan sokat, és mocskosul igénytelen. Sokban van szervó, de ha ereszti (típus hiba), akkor töltögetni kell néha, nagy baj nem lesz. Az 1.4-es nagy teher mellett borzasztó lomha lesz, alig lehet vele arrébb állni, szóval azt nem ajálom.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
outsiders
aktív tag
Sziasztok,
második autó vásárlásán gondolkodok, az első marad városban rohangálásra és bevásárlásra, asszonynak a hamarosan érkező poronty cipelésére városon belül (szopóbenya e12-es Corolla). Mostanában országúton túlzott mennyiségű halálközeli élményben volt részem a Toyotában hála a (főleg) román barátainknak, akik hol elfelejtik a kanyart a saját sávjukban venni és jönnek az enyémben szemből, hol pedig csak szimplán nem zavarja őket, hogy valaki jön is szemben előzésnél, hadd vészfékezzek csak kedvemre állóra 100-as tempóról és mormoljam a miatyánkat, hátha beférnek, hátha visszatérnek a sávjukba, majd lesz valami.
Nos az előbbiekre figyelemmel és a gyerek érkezése miatt szeretnék valami nagyobb és biztonságosabb autót venni a családomnak (és magamnak persze ).
Ami felmerült bennem (szokásos fixációimon kívül, mint volvo v70, subaru outback és forester) az valami nagyobb darab terepképességekkel is rendelkező, de azért országúton is értelmesen mozgó batár. Keretem olyan 2-2.5 millió, nem vagyok sem évjárat, sem pedig km fetisiszta. Felhasználás köre leginkább csak országút és pálya, nagyon ritkán városon belül, futás sem sok, max évi 15-20k.Ami tetszik/felmerült:
Mitsubishi Outlander (inkább a 2.2. dízellel).
BMW X3 (elég a sima 2.0D, nem kell a sorhatos)
Volvo XC90 (D5-el)
Jeep Grand Cherokee (2.7. merci dízellel)Mi a véleményetek, érdemes ebből a körből választanom, van valami megfontolandó alternatíva? Esetleg jobban járnék fenntartás szempontjából egy sima kombival?
A tipikus céges autók, a tucat mondeók, passatok, octaviák, insigniák nem nagyon mozgatnak meg bennem semmit, az Avensis sem sajnos (pedig oda még elég jó szerelőm is van aki elég baráti áron dolgozik nekem).Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HookR
addikt
Megint felbukkant egy hazai I40 kombi az erősebbik 177 lovas 2 literes benzines motorral. [link]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy a szélvédőn a rendszámot tartalmazó matrica feljött? Nekem fura, elhiszem, hogy sokat érhette napsütés, de mi miatt jöhet még fel?
Szerk:
Egyáltalán számít-e?[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
#94529552
törölt tag
válasz outsiders #146157 üzenetére
A városi(luxus) "terepjárók", valódi terepre nem valók, egyik-másik 2 tonna feletti saját tömeggel!, és drága fenntarthatósággal bírnak, és ha automataváltós vagy ha különleges rugózással vannak, gondolni kell a javításukra is, mert ami elromolhat....főleg a 3-400k km-t futottak. Kéziváltóval pedig nem venném. Egy sima kombi szerintem ésszerűbb lenne.
-
Beca1990
senior tag
Fiat Stilo 1.2 - 2003 vélemények?
-
őstag
válasz Mágus2 #146167 üzenetére
Biztos vagy ebben? Több helyen olvastam most rákeresve hogy a legújabb 7-es dsg nedves, és jóval nagyobb nyomatékot bír mint a régi száraz (2.0 tdi-be is ez megy majd).
Szóval tartok tőle hogy igazad van, de reménykedek hogy mégse
Egy emelt futóműves, jobb üléses comfort egész ízletes lehetne így hogy öregecske modell már, valószínűleg vastag kedvezményekkel.
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok,
A Mitsubishi Lancer mostanában milyen autó? Nem értem igazán, több helyen előkerül, hogy ami ma kapható a szalokokban az egy 2017-es frissítés, de ugyanúgy néz ki, mint a 2009-es.
Érdekes, hogy carbuyeren nagyon rossz értékelést kap a tesztelőktől, míg a nép egészen jóra pontozza, és több felmérésben az egyik legmegbízhatóbb autó.
Volt egy időszak, amikor 4M-ért árulták, most azonban már 5,1M körül van.
Mi történik Mitsu-éknál? Ez tényleg egy új modell, vagy 2009 óta gyártják ugyanazt?
A forma nekem tetszik, ez a SUV volanl egyre inkább nem kap el.
Üdv.,
B -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tom1939 #146169 üzenetére
Biztos, csak az erősebbek kapják. A 2.0 TDI biztos a nedveset kapja, a száraz elég hamar elporladna rajta, mivel 150 ló és 320nm
Az emelt futómves a scout vagy a sima 4x4 is magasabb. Abból nincs is gyenge, mondjuk +5000 ponthegesztést kapott, hogy merevebb legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz benczeb #146170 üzenetére
4M-ert jó, de hangos, és nem is megy.
Persze 20 évig semmi baja nem lesz, konkrétan, max. kopók.
5+M-ért vicces, annyiért K asztma van, ami ha nem is fogja addig bírni, mint ez, de az csak egy dolog.Amúgy konkrétan ugyanazt gyártják 2008 óta, kémények, mi?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
Studi
veterán
-
lenko
aktív tag
-
LuxusGSM
csendes tag
Helló!
Tudna valaki olyan személyautót vagy városi SUV-ot ajánlani 3-5 millió között ami max 4-5 éves és szinte elnyeli az úthibákat olyan Audi A6 feelingje van?
Valamint a beltere nem egy Dacia és az ülései extra kényelmesek, komfortosak??[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! A volvo 2.0 dízel motor milyen értéket képvisel?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
runner 125
nagyúr
válasz pocokxx #146178 üzenetére
Motorkód kellene, mert ebből volt még PSA alapú is, C30-akban, S40-ekben, V50-ekben pl., ami nem túl megbízható és van saját fejlesztésű 5 hengeres is, ami ugyan elég új, de egyelőre jónak ígérkezik. Az alap itt is a klasszik 2.4 D5, csak rövidebb löketű a blokk, így kisebb a ccm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz runner 125 #146180 üzenetére
Motorkódot nem látok, de gyanítom, hogy PSA lesz. [link]
Közben egy tesztben ezt találtam:
A Ford és a PSA közös fejlesztésű kétezres, 136 lóerős turbódízel motorjával kaptuk a V50-et.
Akkor ezt inkább ne?[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Atomgeszi
veterán
válasz pocokxx #146181 üzenetére
Az 1998 ccm-es nem a kerülendő? Amik voltak a Mondeok-ba, és amit cseréltek 2007 után a megbízhatóbb csak PSA fejlesztésre?
1997ccm-es ami tisztán PSA, ha jól emlékszem.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz pocokxx #146181 üzenetére
Az.
..én nem erőltetném, inkább 2.0 benzin, vagy kintről egy 2.4-es szívó. Némi okosítással 190 lovat simán tud, vegyes fogyasztás 8-8,5 liter.
Mondanám még a 2.4-es D5-öt, de 5000 euro környékén abból csak nagyon a kínálat alját kapod meg."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
Haver nézegetek ilyen avensiseket és 6gen accordokat. Mit gondoltok melyik a jobb választás? A toyotától mire lehet számítani? Mire kell figyelni? Rozsda gondolom az elsődleges probléma. Ha jól tudom a motor láncos, nem? Chevi kalost cserélne amúgy.
-
diegho
nagyúr
válasz tboy93 #146185 üzenetére
Az avensis elég tágas belül, bár kisebb, mint a CarinaE. A konkrét példány egy 2.0 D4 közvetlen befecskendezéses. Nekem pont ilyenem volt. A motor elég kényes az olajra és az üzemanyagra is. Ez azt jelenti, hogy 10 ezrenként szigorúan olajcsere és normális benzin kell bele (etanoltól meghal szóval azt még véletlenül se). Ha karban volt tartva és hajtva volt rendesen, tehát nem csak városban, hanem pályán is, akkor nem nagyon szokott gond lenni velük. A Toyota Koto-ban nekem azt javasolták, hogy havonta legalább 100km-t hajtsam meg rendesen úgy, hogy kapcsoljon a vezérlés (ha jól emlékszem 5000 körül kapcsol). Ezeket pályázásra tervezték, nem városba. Amúgy nem mondhatni, hogy drága lenne hozzá az alkatrész, a kopó dolgot teljesen normál áron vannak, a specifikus alkatrészek drágábbak. Pl az iridium magos gyertya 8000/db (Denso kell bele, az NGK amit a Unix árult - lehet változott 2011 óta - nem volt bele való az NGK gyár szerint sem!), igaz 90k km-ig elmegy. Ha nem rohad és nem látszik benne háromszor annyi km, mint amit az óra mutat, akkor jó vétel lehet.
Szerk: 2010 körül volt rá egy visszahívás, az üzemanyag csövet cserélték, nézzétek meg, mi a helyzet a konkrét példánynál.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz tboy93 #146187 üzenetére
Ebből a szériából a legkevésbé problémás az 1.6-os. A 2.0 D4 a Toyota első közvetlen befecskendezéses motorja 1AZ-FSE motorkód, az üzemanyag foszfát vagy kén már nem emlékszem, tartalmára volt kifejezetten kényes. Katalizátor gondokat tudott okozni a rossz üzemanyag és a sok városi használat, akkoriban csak gyári katalizátor volt hozzá 350k-ért, azóta lehet van utángyártott is.
Az 1.8-as a hirhedt olajevős Toyota motor, rengeteget cseréltek garanciába, ha cserélték, akkor örök élet, ha nem, akkor 150k megoldani a fogyasztást.
Az 1.6-os is elég a kasztnihoz, igaz nem lesz olyan dinamikus, mint a 2.0, a 2.0 nálam 7 liter alatt fogyasztott vegyesben, a fedélzeti 6.7 körül szokott mérni, pár tizedet mindig csalt.
Én azt mondom menjetek el nézzétek meg ezt a példányt. Ha volt gazdája úgyis látni rajta, szerintem nyugodtan meg lehet venni bármelyik motorral, de nézzétek át amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Lokids
addikt
A régebbi mazdák 2.3-as turbós motorjáról (260 hp) van itt valakinek tapasztalata? Mennyire megbízhatóak ezek 10 év után? Mazda 3 mps és mazda 6 mps. Vagy maga az autó mennyire megbízható?
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
HookR
addikt
válasz footy #146174 üzenetére
Egy hozzáértő - akinek a hosszú múltra visszatekintő tapasztalata okán meggondolatlanság lenne nem hallgatni a szavára - le akar beszélni a típusról, mondván, hogy a javítási költségek és alkatrészárak magasabbak, az alkatrészellátás sincs az európai modellek szintjén, meg úgy egyáltalán, előbb választaná akár a B7 Passat Variant-ot, vagy az 508SW-t a 2 literes dízellel, mint a szívó benzines I40-et. Első körben a Mondeo (mkIV), Mazda 6 (2nd gen) és a Honda Accord szívó benzinesei felé próbált terelni, ám nehezemre esik ennyire józan, hideg racionalitással közelíteni a kérdést és elereszteni az igényesebb hatást keltő, csendes utastér, a bézs szín, a hátul is tágas belső és a panorámatető szempontjainak összességét. Ha egy-egy valamelyik hiányzik, az még belefér a használt autókkal járó kötelező kompromisszumba, de egyszerre többet is...
A szempontjaimmal eddig is inkább tűnt vesszőfutásnak az autóvásárlási projekt, mint sétagaloppnak és úgy érzem, sokkal közelebb most sem jutottam a megoldáshoz. Szóval nem tudom. Naivan azt gondolnám, hogy az I40 elég közel áll hozzá, a népítéletben is alapvetően jókat írnak róla és ezzel szemben van egy a latban sokat nyomó, markáns ellenvélemény (amit amúgy nehezemre esik megemészteni). Tipikus szituáció, amikor az ember a hozzá nem értő ismerősnek segít sz.gépvásárlásnál, aki végül nem hallgat a megfontolt tanácsra és felindulásból vásárol, az ember meg csak fogja utána a fejét, hogy akkor egyáltalán minek kellett a segítség? Gyanús, hogy ez is egy ilyen csapda helyzet és nem szeretnék belesétálni.Most ott tartok, hogy bármely szóba jöhető modell (Passat B7 / Golf VII / I40W / 508SW / Octavia III / Mondeo / 6) esetén van valamilyen hangsúlyos ellenérv és teljes a tanácstalanság.
tldr: Nem nézem, mert nem fekete belsejűt keresek és mert elbizonytalanítottak.
#soseleszígykövetkezőautóm
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuxusGSM #146194 üzenetére
Akkor egy jó kis E klasse. Kényelmes, jól megy, "szép" is, és szívesen beleülnek a hölgyek. Hátránya, hogy rohad és mocskos drága a fenntartása, de ugye valamit valamiért... 4-5 évesnél öregebb...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6
- Pixelkeresés a hardverrengetegben
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ukrajnai háború
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Mesterséges intelligencia topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Autós kamerák
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest