- iPhone topik
- Most épp a Red Magic 10 Pro+ ült az AnTuTu trónjára
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az első generációs fabiákban lévő dízelmotornál van 1.4 & 1.9 .
Ezek valamelyikében van kettős tömi?
Megbízhatóak?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szajo
őstag
válasz Luck Dragon #145851 üzenetére
Ha jól tudom csak az 1.9esben van kettőstömegű.
Alapvetően megbízhatóak de nyilván amelyik sok Km-t futott vigyázni kell sok mindenre. Mindenképp nézesd át mielőtt megveszed. -
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #145851 üzenetére
Vezettem már 1.4 PD-t(3 hengeres) de nekem nem szimpi, inkább valami 1.6 HDI motoros autót néznék.
-
Köszönöm szépen.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz molnarpeter #145855 üzenetére
Olyan autót keres a rokonom ami dízel, nincs benne kettős tömi meg a többi High technikai megoldások. És legyen megbízható, kicsi, öt ajtós. Klímás.
Kerete az autóra 1M.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #145856 üzenetére
1.7/1.9 SDI tetű lenne? Sima adagoló, nincs turbo, nincs kettőstömegű, de max 68 ló.
-
válasz molnarpeter #145857 üzenetére
Nem lenne tetű, de a turbó verziós kivitel is maradhat még, csak ez az agyon zsúfolt vacakkal ne legyen benne, turbó meg nem ide tartozik.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #145858 üzenetére
1.9 TDI-n szokott lenni kettőstömegű.
-
Dani_kp
addikt
válasz Luck Dragon #145856 üzenetére
Peugeot 206 1.4 hdi motorral.
Tesómnak olyan van, szépen megy és nem is fogyaszt. Nem egy versenygép, de 110-120 felett még szépen húz.https://ingatlan.com/33821564
-
-
footy
addikt
válasz Acheron #145849 üzenetére
Ha hosszu tavra tervezel es nem faj kiadni egy par szazast valtojavitasra akkor jo lehet a fenti Jetta DSG-vel.
Most nezem hogy ez hibrid. Akkor viszont a 6gangos olajos van benne egy elektromotorral megtamogatva.
En azt siman megvennem. Az egyetlen hatrany hogy a csomagtarto nem 500L hanem valami 350 korul.A Passat es A4 kozott nincs oriasi kulonbseg fenntartast illetoen, sot sok alkatresz kozos is. Viszont a fogyasztas elegge durva ezeknel. 10 ala menni konkretan muveszet
-
Acheron
őstag
válasz footy #145862 üzenetére
Ezen az oldalon 7 sebességet váltót írnak, a hirdetési oldalhoz hasonlóan csak a szárazkuplungos hetes lesz az. A rendszerteljesítmény 170 ló és 250 Nm, mindehhez társul egy 1540 kg -os önsúly. (utóbbi már nem kevés). Egynek felírom azért a listára.
Az A4 gondolom a "quatro" -sága okán eszik annyit, nekem bőven elég lenne egy elsőkerekes verzió. -
t1
addikt
A PUG 206 1.4 HDI mennyire betegàgy?
Van benne kettőstömegű? Érdemes ilyennel kezdeni vagy inkàbb a benzinesek? -
8th
addikt
Az a motor addig volt betegágy amíg sok alkatrésze nem volt felújítható és csak gyári szettben komplett részegységként lehetett hozzá megrendelni ami kellett. Természetesen arany áron. Szerencsére ez már a múlté. Szépen jár, dízelhez mérten baromi halk és alig fogyaszt. Én nem félnék tőle.
...
-
Acheron
őstag
válasz Mágus2 #145864 üzenetére
150 lovas 1.4 TSI van ebben a Jettában, csak raktak mellé egy 27 lóerős villanymotort is, így kalkulálták ki valahogy a 170 -et. Itt találtam a specifikációit. Itt is 7 gangos váltót említ, de "csak" 1500 kg-ot ír önsúlyra.
Az OK, hogy kisebb mint az A4 vagy a Passat - ez talán még vállalható, végül is az Aurissal sem a mérete a legnagyobb bajom ( bár elsősorban nagyobbat keresek, ez igaz) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Acheron #145869 üzenetére
Hülyeség ebből hybridet venni. A 2.0 TDI pont olyan nehéz, mint ez a hybrid, csak kevesebbet fogyaszt. A 140 lovas kellően mozgatja a jettát. Az az elektromos 1.4-es biztosan több szopást tartogat, mint a 2.0 TDI. Ha új autóban gondolkodsz, a dízel sem fog elromlani 4 év alatt még városban sem, utána meg az elektromossal is szopnál.
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #145870 üzenetére
TROLL ON Jah és villanyautót nem is lehet chippelni TROLL OFF
Nem is azért kell neki a chipsz hogy letépje a fejed, pusztán egy kicsit jobb dinamika végett. Fogyira is jó hatással tud lenni. Legalábbis pd-nél nagyon érezhető volt. Már ha sikerül jól megírnia valakinek
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Lokids #145873 üzenetére
Ó fákk a benzin meg a fűkaszába. Lehet puffogtatni pro és kontra ilyen baromságokat de nézz meg egy nagyobb családi autót (Mondeo, Zafira, Espace stb) mennyit eszik benzines és mennyit dízel motorral. És már az az állítás sem állja meg a helyét, hogy az alacsonyabb szervízigénye miatt hosszútávon gazdaságosabb lehet egy benzinest üzemeltetni. Nem tudom feltűnt-e de már jó ideje ott a turbó a kettőstömegű a közvetlen befecskendezés meg a kisf***om ugyanúgy a benzinesben is. Amelyek mellesleg többet is fogyasztanak a dízelmotoros verziójuknál és minél nagyobb nehezebb bódét kell mozgatnia annál inkább nyílik az olló a két motortípus között. Akkor miért is vegyen alsó-közép kategória felett bárki is benzines autót? Ettől a dízel a kamionba való dumától mindig a hajam tépem pedig nincs sok. Ja és nyugi, megígérem: meghagyom a "rendes embereknek" a benzineseket.
Mági: Suzuki Vitara egyhatszívóbé.
[ Szerkesztve ]
...
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk szerintem ezek az előítéletek nagyrészt amiatt vannak, mert nem mindenki rendelkezik naprakész ismeretekkel ezen a téren. Azért 8-12 évvel ezelőtt még bőven nem volt telepakolva a benzinesek jelentős része költséges finomságokkal (pl. kettőstömegű, direkt befecskendezés, turbó).
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #145870 üzenetére
a dízel sem fog elromlani 4 év alatt még városban sem, utána meg az elektromossal is szopnál.
Nem trollkodasbol kerdem, de miert fog szopni az elektromossal?
Ha abbol indulok hogy a prisunal is es a teslanal is mindenki priccolt az elejen aztan kiderult hogy alaptalanul, akkor ennel se kellene nagy gondnak lennie.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Na meg hogy milyen hosszútávra tervez valaki.
Lassan nem lehet majd közlekedni normálisan a dízelekkel, mert kitiltják őket a városközpontokból, vagy drágább a parkolás stb. 10 évig biztos jók még, de eladni kb. lehetetlen lesz egy dízelt 10 év múlva.
Vagy ki tudja, de az biztosAki él és nem boldog, az téved!
-
Acheron
őstag
válasz Lokids #145873 üzenetére
Vennék én, de nem nagyon találtam eddig olyat, ami benzines, erős, alul is húz, megbízható és nem egy vagyon a fenntartása. Emellett nem ártana, ha az autó is tetszene, a párom szerint legyen 4 - 5 éves és még 3 - 4 millióba is férjem bele... Tudom, cukros ló...sz nem kéne?
Valamiből vissza kell vennem, mert ilyen csoda egyelőre nem jött velem szembe
Az a probléma, hogy a feltételeimnek egy modern turbós benzines felel meg, de mint többen is írták már, annak kb annyi a hibalehetősége, mint egy gázolajosnak. Dízelben pedig azért van pár igen jó konstrukció. -
Lokids
addikt
Egyszerű. Engem nem érdekel mennyit fogyaszt. (Főleg, mivel engem csak a sport változatok érdekelnek, és azokból nem is gyárt egy márka sem dízelest.) Gondlom nem véletlen, hogy a dögnéhez M5 BMW is benzinnel működik. Pedig ott is mozgatni kell a tömeget.
Ráadásul technika ide vagy oda, a dízel még mindig jobban szennyezi a környezetet, mint a benzin. Nem sokkal, de akkoris... Párizsból is tuti csak a benzines lobbi miatt akarják kitiltani az összeset.
Az meg hogy 5L vagy 7L-t fogyaszt az autó nem mindegy?If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lokids #145884 üzenetére
A sok kicsi sokra megy alapon 100 000km alatt a 7 liter fogyasztó autó 2000 literrel több üzemanyagot éget el. Legyen ez mondjuk 4 év alatt. Ennek az árán elég sok mindent ki lehet cserélni, de az első 4 évben a dízel sem fog elromlani. Lehet neked nem pénz, mert telik M5-re, de a többség nem így gondolkodik. És az a különbség nem 2 liter szokott lenni, inkább 3 vagy több. Persze a sport autó más kérdés, de itt mintha családi sedanokról ment volna a vita.
-
Lokids
addikt
válasz Mágus2 #145886 üzenetére
Tudom persze, a dízel kevesebbet fogyaszt. Sok embernek ez a szempont. De számomra az, hogy környezetszennyezőbb (tudom, hogy a benzinestől sem nőnek szép virágok), számomra elég, hogy elvessem.
És sajnos nem telik M5-re. Amelyikre igen, azt meg nem venném meg.
De az tuti, hogy focust, mondeot, 3-as bmw-t és hasonlókat nem vennék soha dízelmotorral. Főleg, hogy alapból valami 1 millás felárral indulnak.[ Szerkesztve ]
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #145880 üzenetére
Mondjuk a VW-nek ritkan sikerul elsore normalisan megcsinalni valamit ...
De legalabb nem kell aggodnod hogy nem lesz melod(#145881) Acheron
Ha az automata nem feltetel akkor en siman bevallalnek egy 3 gen. leon 1.4 tsi-t .
Egyebkent meg akar a hibrid jetta is johetne.
Esetleg J Astra 1.4 turboval hagyomanyos automataval?
En amugy nem felnek ennyire egyebkent a turbos benzinestol. Atturtam egy jopar forumot, de a kettostomegu cserejet meg sehol nem olvastam. A kokszosodast is csak a VW TSI 1-2 generacional. A turbocsereje is ritka mint a hollo. Mas reszrol te amugy is relative keves km-rel veszel autot, szoval nem volt sok elozo tulaj (jo esetben egy) es nem volt sok ideje ridegtartasra.ui.: Diesel(turbo) ide vagy oda, jaraskulturaban es karakterben nincs parban egy benzinessel(turbos).
Ha nem mennek evente 35ezret csak mondjuk 20-at tuti benzinessel jarnek.(#145888) [vilike]
Borzaszto, mar en is elkezdtem dizeleket nezegetni
Ez mar a veg[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mágus2 #145895 üzenetére
Nekem még nem említette ezt senki, és nem olvastam sehol, pedig szoktam követni ezeket a Mazdákat, mert érdekesnek találom őket. Kellemetlen hír ez is. Sajnos akik ~10év múlva akarnak használt autót vásárolni, annak nem sok jó konstrukció jut, mert a mai új autókról mindenkitől (itt is) csak azt lehet hallani/olvasni, hogy nyugodtan vedd meg, mert garanciás, utána meg... váll vonás...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gaborbol
őstag
Nezegetem a hasznalt 2014-2015-os Honda es Toyota kisbuszokat, de most szinte ugyan azon az aron el lehetne hozni egy ilyet,:
2016 -os modell, 0 kilometers es baromira le van akciozva es tetszik is:Mi a velemeny a Kia-rol mostansag?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest