Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz pilóta #146649 üzenetére
1x is elég neki. Ha mondjuk nem mosatod le róla teljesen, és hónapokig rajta marad, aztán a köv. években újra és újra, akkor megkezdheti könnyen a rozsda. Ezért jó már szűzen dinoloztatni, mint régen ahogy kihozták a Ladákat meg a többit a Merkúrtól, egyből vitték sokan egy fullos alváz és üregvédelemre, sőt még utólagos burkolatok is voltak hozzá.
-
nagyúr
válasz #94529552 #146654 üzenetére
Nem, egy sózás nem korrodál úgy, mint 120. Azért ne túlozzunk már. Teljesen egyértelmű, nyilvánvaló és tényszerű, hogy magyarországon nem rohadnak úgy a sózástól az autók, mint az osztrákoknál. Ezt kár belemagyarázni, hogy de itthon is ugyanúgy, mert egyszerűen nem igaz. Ezt a tényt bizonyítja, ha megnézel egy random kiválasztott 10+ éves osztrákból behozott autót, meg egy hasonló korú magyart, valamint megnézed a téli időjárást az alpokban és nálunk.
Nyilván hasznos, ha megcsinálsz egy komplett alváz-üregvédelmet, abból baj nem lehet, én eddig minden autómon megcsináltam, amit vettem (csak használt volt), miután az első (egy Fiat Ritmo), egyszerűen elporladt alattam...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
-
Studi
addikt
Na jó, de ez autós topik.
Mennyi idős volt amúgy? Mert a Suzukim most lesz 15, nem kapott extra alvázvédelmet. Felületi rozsda az van, de azért azt nem mondanám, hogy rohad. Egy felcsavarozott tartóelem van, ami nagyon bánatos, a hűtőventi van ráültetve, és a kettő között (zajszigetelésnek?) valami szivacsszerű cucc van, amiben persze megáll a víz. Na az a darab egyszercsak le fog esni onnan. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pilóta #146657 üzenetére
Nem kérdőjeleztem meg hogy azok jobban rohadnak csak azt írtam le amit tapasztaltam: pesten és környékén is fossá vanank sózva az utak ha kell ha nem.
mod:
Studi: 1998 márciusi. Megbukott műszakin sajnos az alváza miatt.
AMD Power: Nem cinikus, tényszerű. Nálunk volt a családban 2 is. Sok jót nem tudnék mondani róla.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#94529552
törölt tag
válasz pilóta #146655 üzenetére
Ilyeneket senki nem mondott, amiről beszélsz. Csak annyi volt hogy rozsdásodhat attól is, ha évente egyszer megmeríted a sólében. Nem tettem = jelet az 1 és 120 közé, és nem minden autóról, csak a Mazdáról volt szó. Még az osztrák-német viszonylatban se törvényszerű, hogy mind rohad egyformán, csak szelektálni kell. Akár 10 éves rozsdamentes Mazda is előfordulhat éppen, azt se zárjuk ki.
-
Plafoon
tag
Milyen autót vegyek aminek a legvastagabb a festéke? Óvoda mellett lakom és nap mint nap látom hogy a sok szülő állandóan nekicsapkodja az itt parkoló autóknak az ajtót, ráadásul nagyon sok szülő hordja a gyerekét autóval ide. Semmilyen más igényem nincs, bármi jöhet, a pénzügyi keret: 3 000 000 Ft.
-
-
LógaGéza
addikt
Üdv!
Egyik ismerősöm városi crossovereket nézeget, és nagyon megtetszett neki ez a Grand Vitara. Mit kell tudni ezekről, mikre kell figyelni?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
molnarpeter
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #146672 üzenetére
1x egy karcos E60 géptetőt 2.5 órán át polírozgattam, utána feladtam. Mondtam neki, hogy ezzel együtt kell élni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A só témához annyit - már korábban is írtam - Ausztriaban sokkal több drága kalcium-kloridot használnak, míg itthon főleg csak sóznak (nátrium-klorid).
A CaCl kevésbé károsítja a növényeket, viszont jobban korrodálja a fémeket.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sracok, a t25 ave-rol mit kell tudni? 1.8-2.0 manual valtoval problemas lehet?
-
nagyúr
válasz molnarpeter #146680 üzenetére
Ismeretlen eloeletu dizel mindig nagy hazardjatek... Maradna az illeto a benyasnal. Motoron kivul szokott problema lenni? (Tipushibak?)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #146681 üzenetére
Némelyik égőt eszi (izzóőrrel orvosolható), klímakompresszorral lehet esetleg gond, hátsó hídnál az egyik szilent drága (viszont egy Niva-féle tökéletesen jó hozzá! ), váltónak nem árt az olajcsere 80-100 ezer km-enként (1 és R tud nehezebben kapcsolhatóvá válni), világos belső ritka - de a világos szövet még ritkább, kormány bőr 350 felett szakadt ki csak, váltószoknyán előbb látszik meg a méter (200-at azért kibírhat biztosan), fényszóró a halogénes is projektoros (én gyári xenonra szavaznék, ha már lúd), könyöklő fedélnél tud valami elpattanni (olyankor le/hátra tudod nyomni kicsit, ha finoman ráterhelsz). Hirtelen ennyi ugrott be
-
LógaGéza
addikt
válasz Integrale #146669 üzenetére
Igazából egy Xsara Picassot akar lecserélni, azt mondta, hogy egy faceliftes 147be is beleülne, mert eleg lenne neki, de nem akar lejebbadni a magasabb hasmagasságból. Nagyjából ennyi az igény, na meghogy 2millió a nagyon plafon, és tetszen neki.
Mit ajánljak neki, miket nézzen?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Beca1990
senior tag
Renault Megane 1.4 benzin 2004, megéri bevállalni?
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
nagyúr
válasz molnarpeter #146682 üzenetére
köszönöm!
-
gaster
csendes tag
Sziasztok!
Húszas éveim elején járó, dolgozó/egyetemista fiatal srác vagyok, most venném életem első autóját. Már kb. 2 éve van jogsim, eddig szüleim autóját vezetgettem. Tudom, hogy ez nem így működik, de milyen autót tudnátok ajánlani, amit használtan max. 1 misiért be tudok szerezni, és el leszek vele egy darabon, nem fogyaszt sokat, fiatalos, sportos (a 2-3 ajtósak kifejezetten tetszenek), vagy egyáltalán mire érdemes odafigyelni?
Előre is köszi! -
Qru
MODERÁTOR
-
rbalint88
addikt
válasz gaster #146687 üzenetére
Alfa 147 jtd. Parade futomu, tartos es takarekos, jol huzhato motor. Elleszel vele, lehet rajta molyolni egy kicsit mindig (amit a kor megevett, azt szepitgetni, javitgatni) es nagyon a szivedhez tud noni. Elso autonak kituno. Ot evig el tudsz lenni vele unatkozas nelkul
-
LógaGéza
addikt
válasz rbalint88 #146690 üzenetére
Ráadásul 1M-ért már a tetejét kapja az FL előttiből, vagy ki lehet fogni egy kis szerencsével egy jót FL utánniból - ami azért sportosabban néz ki.
De azért élőben érdemes megnézni, mert nekem pl nem nagyon tetszett a pre-FL képekről, ám élőben teljesen más hatása van"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
rbalint88
addikt
válasz LógaGéza #146691 üzenetére
Nem tudok objektiven nyilatkozni, de az Alfazas kurva jo hetkoznapi autok kozott olyan elmenyt ad, amit nem sok mas.
BBD: jts selespeedet azert csak halado, hithu alfabuzinak ajanlanek. Nem a problemamentes valasztas szinonimaja. Kozvetlen befecsis benzinmotor pottyet alultervezett kenesi rendszerrel, robotizalt kezivaltoval... j.bravo cartars tudna meselni
De ha veszel egy V6-ot vagy jtd-t, az kategoriajaban abszolut megbizhato. Amugy van egy fekete 2.4 jtd 20v kombi, kuplungot kettostomegut kell cserelni, aztan patent. 600k, goto hahu.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz BigBlackDog #146692 üzenetére
Selespeed nem a legjobb automata, kétezres motorban pedig elég sűrűn kell cserélgetni a vezérlésmódosítót.
Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy ebben ennyi van. Mondjuk az Alfák elég szépen öregednek...rbalint88
Kb két hete Alfás lettem, kezdem átérezni[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
R@ymonD
tag
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok... véleményeteket szeretném kikérni az ügyben. Egy kis autóra lenne szükségem 2010-nél nem idősebb, benzines, viszonylag olcsó fenntartási költségekkel. A keret összeg max. 2 millió ft. Igazából majdnem mindennapos használatra lenne de csak kisebb rövidebb távokra. Mit gondoltok ár/érték arányban milyen autót érdemes vennem,melyik megbízható? Várom az ötleteket. -
LógaGéza
addikt
válasz !Overdose! #146696 üzenetére
2002-es 147-et (1.6TS 105LE). Dízel Stiloért indultam, és ezzel jöttem haza
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
_ak_
addikt
rbalint88, diegho és agabe, köszönöm a tippeket!
Még rágódom az ajánlatt autókon, tuti befutónak tartottam a Jazz-t, haver is ült egyben és szerinte élhető, pedig pár centivel talán magasabb is. Octaviat, Focust "ismerem", előzőleg neki ezek voltak, igaz dízeles kombik, de ez most lényegtelen,tény hogy nem rossz a helykínálatuk.
Leginkább Focusokat néztem, ez pl. nagyon szimpatikus, de úgy érzem, hogy itt van valami hiba. Vagy szimplán a sport felszereltésgnek köszönhető ez is színes belső?
Amúgy lehet, hogy hülye a kérdés a FAP az rendes piac? Kérdezem ezt azért, mert akkor egy hétvége alatt beülhetnénk több autóba és kicsit jobban képbe lennék, hogy melyik milyen hellyel rendelkezik.
Let's begin, de gozaimasu!
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- Amazon Fire TV stick/box
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen