- Netfone
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Milyen okostelefont vegyek?
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
MasterMark #272479 üzenetére
Volt bent diagnosztikán garanciában. Nem volt hiba a rendszerben sehol. Én is azzal érveltem, hogy mikor elhoztam a kocsit aznap vagy 5 órát vezettem és hogy hogy nem töltött fel a nap végére?! Azt a választ kaptam, hogy márpedig ennyi autózás kevés.
Állítólag még az oda-vissza 40-40 perc munkába járás országúton is kevés. Majdnem még merül is tőle az akku, úgy állítja be a forgalmazó.
Én őszintén nem értem. Legutóbbi tudomásom szerint (10-20 évvel ezelőtti kocsik) egy generátornak simán elő kellene tudni állítani 2-300 Wattot. Ennyivel hogy a lótúróba nem tud feltölteni egy akkumulátor? Vagy a modern kocsikon alulméretezett generátor van? Működtetik a fényszórókat meg az infotainment rendszert és kifújt? Ráakasztok egy fogyasztót a szivargyújtóra és megáll a kocsi?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest