- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Teasüti #199322 üzenetére
Mondtam volna h fussunk össze és kipróbálhatsz egy audi gyárit- de látom picit távolabb vagy
Bevallom az épített rendszerekkel nincs tapasztalatom. A gyáriakat én imádom és lassan el sem tudok képzelni autózást nélküle. A Citroen megoldása is faszázmányos meg a levegős rendszerek is jók.
Amit kerestél az inkább teherautó megoldás mint személyautóé. A szimpla air suspension /struts inkább a személyautós megoldásokat fogja mutatni. Az audi megoldásának leírását itt megtalálod.
A gyári megoldásokkal az a tapasztalatom hogy leültetve marhára nem olyan kényelmes mint komfort fokozatban - meg off-road állásban is elpattog a kocsi mint kecskeszar a betonon.Az utólagos teljes air-ride rendszereket én inkább csak demora tudom elképzelni. Mindennapra túl drága.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bbubby00
őstag
válasz Teasüti #210097 üzenetére
En meg nem csinaltam ilyet, de ha jol tudom, nem a brexit a hibas, hanem januar1 ota uj jogszabaly van. Ha nincs E jel az adattablan, es 2000elotti a kocsi, akkor fel kell keresni pesten egy TUV nevu ceget (nemtom a pontos nevet), ok bo 1honap alatt megaszondjak, h mizu van, belekerul kb 200ezredbe, majd ezutan, amit itt kaptal plussz papirt, mehetsz az NKH-ba.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
MC Pite
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #264503 üzenetére
A turbót semennyire sem eszi a start stop.
Cactusban nem tudom, hogy önindítós vagy indítógenerátoros rendszer van (utóbbiról nemrég linkeltem psa topikba, fusd át).Ha önindító, akkor x helyett y indítására méretezték, aza 99,9%, hogy amíg nálad lesz, meg több tarcsi marad benne mint a simában.
Ha indító generátoros, nagyságrendileg itt is ez a szitu, a szíj kap nagyobb terhelést, de nagyobb sok van ezért rajta.
Marad az akku. Az kétszer annyiba kerül, de kb ugyanannyit bír mint start stop nélkül.
Most én kérdezném: Hogy bírják az élőlények, gyerekeink/mi magunk azt a kipufogógázt (esetleg zajt), amíg az autó áll egy helyben, és nem kéne hogy járjon a motor?
Navi: Gmapset használok waze helyett már évek óta. Részben az offlineság, részben a túl sok pofázás, részben mert zergebaszta utakra küldött sokszor (városban) feleslegesen.
Most a Magic Earth lesz tesztelve, elvileg jó, és AA kompatibilis. Sőt, tud dashcam is lenni, meg asszisztencia is van benne, bár ebben 'nem hiszek', plusz ingyenes.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Teasüti #267825 üzenetére
Nem, a gyártó a dinamikus terhelést adja meg ilyenkor nem a statikust. Tehát, hogy mozgás közben mennyi lehet a max súly az autó vezetése alatt. Ez figyelembe veszi a jármű kezelhetőségét, a felborulás kockázatát, valamint a dinamikus terhelést. A statikus terhelhetősége sokkal nagyobb ennél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #267825 üzenetére
Ha a tied a tetőkorlátos, arra oké. Ha nincs, akkor kevésbé lennék vele bátor.
Mennyi egy ilyen sátor, vagy vagy 1500£, nem?<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #267837 üzenetére
70-75kg-t elbír (-tetőcsomi, bringatartó), persze. De hosszabb cuccokhoz kell a tetősín, hogy elég távol legyenek a pontok, ne 70 centin legyen az alátámasztás csak.
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #270852 üzenetére
Amiket láttam, a 4 fúvókát át lehetett rakni. De inkább a psa topikba hasznosabb feldobni...
Külön gumiból csak gagyit és gagyit láttam, plusz szilikonoshoz nem is jó.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #270936 üzenetére
Tudom és értem, hogy poénnak szántad, de sajnos a baleset után elengedhetetlenné vált az életemben a 4 kerekű esernyő.
Lábjegyzetféleség:
Amúgy imádom a Jazz-t továbbra is, és szerintem minden autózásra fogékony ember szívében különleges helyet foglal el az első saját, legyen az bármilyen is.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Teasüti #272472 üzenetére
Boven fel kene toltenie ennyi ido alatt, nem egy extram hasznalati mod. Ezek erosebben toltenek mint a regi autok generatorai (pont a komoly igenybevetel miatt). Erdemes lehet esetleg megis ranezetni a generatorra. Vagy szokott lenni erositett generator is gyarilag.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Teasüti #272487 üzenetére
Flottas autokat nalunk erosebb akksival es bikabb generatorral rendeltek gyarilag, erre gondoltam. Bar ez VAG konszern.
Skodat sokszor hasznaltuk napokon at par km-re es ment a SS siman. Par km ertesd reggel-este 8-8 km kozte meg vagy semmi vagy ilyen 5-6 km-es tavok.
Akksi oldalrol rendben van a csepptoltes amugy de neked sima toltes kell nem csepptoltes.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #274939 üzenetére
Ahogy Qru írja, lehetőleg a nívónál szívd le. Kis fordulattal használhatod addig.
Tanulság: legalább 10%-al alá lőjj! Utántölteni könnyebb.
Mikor kötelezőn felső nívóra vagy kicsit fölé töltik, rohadtul idegesít, nem látszik a szint.<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz Teasüti #281924 üzenetére
Ha ránt lehet nem jó a kuplung vagy a kinyomócsapágy? Arra gondolok, hogy nem old eléggé, ezért mikor sebességbe rakod kicsit összeér a kettő, mint az automatáknál. Ha 10k van benne, minél előbb elvinném garis szerelőhöz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kenwood
veterán
válasz Teasüti #281924 üzenetére
A kocsi kis megmozditasat hogyan kell elkepzelni ?Kiszallsz es tolsz rajta egy kicsit ?
Vagy eleg,ha a bent ulve a seggeddel megrazod kicsit jobbra-balra a kasztnit ?Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kisza25
félisten
válasz Teasüti #281924 üzenetére
Hibrid rendszer van rajta? Vagy benzines/diesel?
Amúgy, ha kuplung kinyom és nem veszi be, akkor vissza üres kuplung felenged, újra benyomod és úgy rakod be, lehet nincs szinkron 1ben? Bár az furcsa lenne.
Esetleg nem túl vastag a szőnyeg az autóban és nem tudod rendesen kinyomni a kuplungot?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #281932 üzenetére
Már egész jól ki lett vesézve a téma, valóban nem kuplung, sokkal inkább váltóprobléma. Vagyis nem probléma, a tulajdonság jobb szó ide, bár talán inkább a kapcsolókörmöknél/kapcsológyűrűknél keresendő az oka, mintsem a szinkrongyűrűknél.
A hírhedten foscsi M32 is csinálja néha az Alfa MiTómban, apum WagonR-e szinte állandóan (ráadásul újkora óta), a Jazz az egyedüli, ami vajsima mindig. Nem hiába, az az egyetlen, amiben nincs GM.
Benyatéma: A hétvégén megtankoltam a Jazz-t is, 7,53 ℓ (BC 7,3 - ilyen közel még sosem volt), Móvárt egyszer sem hagyta el.
Valaki amúgy szeretne nasás cuccokat az OMV-től? Szívesen elajándékozom a matricáimat, van már 20 db.
Nem hirdetésnek szánom, hasznom legfeljebb csak annyi származik belőle, hogy kevesebb papírfecni lesz otthon.[ Szerkesztve ]