- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- iPhone topik
- Samsung SmartTag2 teszt
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #144161 üzenetére
Én is elöregedésre értettem inkább, mint kopásra.
Az a baj a mostani felállással, hogy nyárit venni mellé a legegyszerűbb, csak az hosszútávon a legnagyobb szopás is, cserélgetni kell meg az átmeneti időszakban vagy ez vagy az nem lesz tökéletes. Tényleg az lenne a legkorrektebb, hogy venni kell tavasszal négyévszakost meg egy 15-ös felnit és akkor van egy minden körülmények között alkalmazható gumi.
Nem tudom mekkora a váltómérete a kocsinak, 185/60R15 körül lehet talán. Ha picit eltér az nem gond, a biztosító eleve bele fog kötni ha akar mindenhol (ehhez a motorhoz nem szereltek se 185/ se 15-ös felnit, 175/70R14 a gyári mérete).A CC+ onnan jött, hogy itt sokan használják és dicsérik. De én nem igazán tudok 30 ezret kiadni egy gumira, 15 körül lenne jó, ennyiből nem tudom kapni-e normális négyévszakost. Azt sem tudom, hogy télies vagy inkább nyárias verziót kéne-e vennem. A téliesre hajlanék mert télen az üres utakon azért szoktam teperni, de hó meg nincs. Csak a hideg az amivel meg kell küzdenie 3 hónapot át. Meg a sok folyadék, latyak. Viszont árokba kerülni sem szeretnék egy vicceskedő páralecsapódás miatt amit késve veszek észre, mert a gumi meg túl nyárias.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest