Hirdetés
- Megtollasodik középkategória
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #103996 üzenetére
Apum a céges Zsukban is ezt csinálta ~30 évvel ezelőtt. Fogott egy kicsi villanymotort valami játékból, rákötött egy ceruzaelemet és simán odatartotta a számlálóhoz.
-
proof88
addikt
válasz
barnam_ #103995 üzenetére
Abból viszont elegem van, hogy amikor nagy dugó van, és nem ismered annyira a környéket, mész-mész aztán hoppá, jön a besorolási rend tábla, rájössz hogy szar sávban vagy, és már nincs pofám bekéredzkedni a másik sávba. Ebbe ma 2x is belefutottam. Normális forgalom esetén ok, de dugó esetén már haladsz a kocsisor mellett, amikor jön az első és talán egyetlen ilyen tábla. Ma is inkább azt csináltam, hogy bazmegoltam egyet magamban, inkább maradtam a sávban, lekanyarodtam szabály szerint a másik utcába, majd visszafordultam szabályosan és visszatértem az eredetileg tervezett útvonalra. Ez mondjuk belegondolva max pár perc kiesés, de elég bosszantó. Orczy úton jártam ma így.
De pl Kelenföld felé a Bartók is ilyen, mész a külső sávban, majd nem sokkal a kereszteződés előtt jön a tábla, hogy akkor most a külső sáv csak jobbra. Ott már rutinból a belsőben megyek ha tudom egyenesen fogok majd továbbmenni, mert külsőből kényelmetlen a sávváltás - sokszor feltartanék sokáig másokat. Aztán mész tovább, ott meg már a külsőben kell menni, mert a belsőből lesz balra kanyarodó sáv. -
-
Hali!
Van a csoportban LPG-s? Keresek korrekt szerelőt.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Mától van lezárva a Lánchíd? Most meglepődtem a térképen, mert tegnap még átmentem rajta. Jól szétb*****k a közlekedést, piros az egész város. Na mindegy. Ideje lelépni mielőtt nagyobb lesz a dugó.
-
kisza25
félisten
válasz
Integrale #103974 üzenetére
Ez nekem is tetszik, pedig alapvetően a toyoták valahogy nem az én ízlésvilágom, viszont ez úgy néz ki, mint egy honda, azok viszont tetszenek.
joamilestoné: hát nem lehet minden olyan tökéletes, mint a hyundai
viccet félretéve, azért is szúrt szemet, mert pont konfiguráltam egy fiat tipo-t és az alapból ködlámpa nélkül van és szerintem jobban néz ki azzal:
vele
nélküle
de persze van autó aminél tökmindegy, hogy van rajta vagy nincsen[ Szerkesztve ]
-
-
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #103967 üzenetére
Ez már olyan rendesebbnek néz ki.
-
-
válasz
Speeedfire #103962 üzenetére
Ugye tudod h a lakott területen belüli duda használatot a KRESZ nagyon szigorúan korlátozza? Illetve hogy van egy decibel korlát amit nem léphet át a géperejű járómű. (0-3550 HZ közötti frekvencia és legfeljebb 112, de legalább 93 dB hangnyomás a megengedett)
-
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #103962 üzenetére
-
Speeedfire
félisten
Ilyet vajon honnan lehetne beszerezni? Kicsit feldobná a megszokott budapesti dugókat. Jól jönne a körúton, most hogy ilyen haladós lett.
-
válasz
szőröscica #103956 üzenetére
A sportosabb autók orrspoilere gyakran alacsonyabban van mint a futómű alkatrészek többsége.
-
Ironizer
tag
válasz
szőröscica #103956 üzenetére
Nem volt vonószem, vagy nem is foglalkoztak azzal?
-
-
gg72
veterán
Meyle ablaktörlőkkel van valakinek tapasztalata?
-
Ironizer
tag
Autószállításnál hogy rakják fel trailer-re az autót? Jól sejtem, hogy a vonószemnél fogva csörlőzik fel? Kéne szállítani a camaro-t, felhívtam egy céget, mondom neki, hogy milyen autóról lenne szó, és hogy nincs rajta az európai autókon szokásos vonószem, gondot okoz-e ez? "Hát, talán nem"
Nem volt túl bizalomgerjesztő.
-
válasz
focvis #103948 üzenetére
Az a nagy büdös helyzet, hogy akármit is ír, számomra a gyári a kiindulás. És nem ők az egyetlenek akik rosszul tudják! Jellemzően mások pl 450 nm-nek írják ezt a motort, ami viszont csak az A6ban volt ennyi. Gyanúzok hogy csak egy A6 diagramját raktákk oda.
MOD
És nem kötekedés, de hogyan bízzak olyanokban akik tárgyi tévedések alapján tuningolnak? Ennél nekem az autóm azért fontosabb.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz
gzbotii #103942 üzenetére
Lovakból több van: 235 a gyári 229 helyett - bhp-ban mérve. (brake horsepower =angol szabvány lóerő, nem teljesen egyezik a kontinentális lóerővel)
Biztos mezei gázolaj volt a tankban.A TC erőmérőben jellemzően csak a turbós motorok tudnak többet, így rémlik nekem.
@Integrale: csak rossz poén lehet a Merga.
[ Szerkesztve ]
-
von toth
tag
mivel a PSA topic nem nagyon működik feltenném itt a kérdést szintén, hogyaszongya:
lehet, hogy volt már, de a három hengeres 1.2 vti psa turbómentes motorról tudna valaki annak fényében írni; hogy
1. miféle olaj való bele
2. gyertya (pl irídiumos mehet bele
3. láncos vagy szíjas, melyiket mikor kell cserélni
4. van-e valami speckó alkatrész amit kell bene időszakosan cserélni?kösszencs
-
kisza25
félisten
-
Integrale
veterán
[link] valaki egy igenyes mergat?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szőröscica #103934 üzenetére
Egy használt gép értékei csökkenhetnek állapot függően -szerintem- de a motor a karakterisztikáját nem veszti el. Nem is beszélve a tárgyi tévedésről, hogy szerintük 488NM van gyárilag a motoromban ami a gyár szerint 500. Szóval sok a kérdőjel számomra.
-
-
Peter.70
addikt
-
-
válasz
szőröscica #103922 üzenetére
Drága. :/
Az ígéret 310 nyiha, 460 nyúlmóki. Tsebacsinak 203 le / 310 Nm. [link]
@Speeedfire: De a vas drága!!!
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz
szőröscica #103916 üzenetére
Hát, nekem feelingre se tűnt jobbnak, mint egy VW, pl. De kinek mi, ugye.
Külseje viszont tetszik, érdekes, a DLR, az kicsit büntet de összességében nem rossz - főleg abban a türkizkékben ami nálam volt.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
Ma volt lehetőségem vezetni egy Citroen C4 Cactust, 1.2 turbó benzin tesztautót. Közepes felszereltség, 5 millió körüli áron.
Belsőtől nem estem hasra, láttam már jobbat német vonalon, 10 évvel régebbi autóban. De azért emészthető.
Öklömnyi turbólyuk (nekem ugye 1.9 TDI van, annak 1800an van a max nyomaték, ez kicsit más), de 3000rpm után megindult mint állat (helyzethez mérten). Ami meglepett, hogy a klíma nagyon jól nyomta, táblafelismerő pontos volt.
Fordulatszámmérő nincs, semmilyen felszereltség mellé - wtf.Nem rossz, de 5 millióért sok minden van a piacon.
-
Egy celica vezetoje a nojenek imponalva bevagott elem a piros lampahoz beallva. Satuztam. Itana attettem s fokozatba. Nem birt elhagyni de korben dolt a fust az erolkodestol a kipuffjabol. Szanalmas volt uh elengedtam.
-
proof88
addikt
válasz
PeeterssoN #103905 üzenetére
Akármitől is lehet, még a kipufogó is hozzáérhet valamihez gyorsításnál mikor hátrafelé dől a bódé. Nekem akkor van ilyen ha sokan ülnek a kocsiban és olyan a súlyelosztás.
-
tboldi
nagyúr
Ennyi ökröt az utakon... Jelentem, a fék és a duda kitűnően működik.
-
PeeterssoN
őstag
Sziasztok!
Az mitől van ha gyorsítok (2.-ból harmadikba váltásnál) eszeveszetten kerreg vagy csörömpöl az autó, majd bizonyos sebesség után abbahagyja?
Remélem nem a kuplung, mert kb 1 éve lett cserélve! -
Johnny_vT
senior tag
válasz
Tsebacsi #103901 üzenetére
Áh, itt szerintem valami bűzlik. Most volt a Lexus ES bemutatója és az fele ilyen jól se nézett ki belül. Jó-jó, a márka aktuális stílusjegyeit hordozza mindenhol, de ez a Camry belső szerintem nagyon csecse, modern, amilyennek lennie kell, ha Európába jön valaki
Az árát pedig szintén az ES-ből lehet becsülni. Az ugye papíron prémiumabb és 35 ezer dollárról csicseregtek a madarak, legalábbis a carwow.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen videókártyát?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Tesla topik
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Megtollasodik középkategória
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest