- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Íme az új Android Auto!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Mobilhasználat külföldön
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Na! Ez egy JÓ utólagos autós fejegység - Minix CP89-HD
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #19493 üzenetére
Hát ez nem konkrét szerviz vagyis ez egy érdekes dolog mert mindennel is foglalkozik a fickó akinek odaadták. Szekszárd egyébként. Én se értettem mi ez a duma, a bemeres szerintem ennyi volt ramert mennyit vesz fel és kész, mert nem ér rá más dolgokkal foglalkozik . Szóval ha van Szekszárd vagy környékén megbízható ne tartsa magában. El vinnem értelmes embernek megnézni.
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #19491 üzenetére
Az a furcsa hogy nem használtam , szervizben volt mert ugye nem töltött 54,6 ig ott most állítólag bemertek és valóban nem vesz fel annyit de nem csináltak semmit.... Inkább hagyjuk is mi volt míg legalább bemertek. Előtte egyebkent faszan ment. Most hogy visszakaptam ez a fura. Azt mondja felejt az aksi de alig 20toltes van benne 550km. Szóval elvileg rakhatok bele nagyobb ah s aksit minden gond nélkül.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #19440 üzenetére
"Egyébként teljesen
érthető, ha egyforma díjak vannak, kb. ugyanannyira lehet vele kárt okozni,
és itt az a lényeg, nem annak a megítélése, hogy olcsóbb-e a roller, mint az
SMKP."Igen, pont ez a lényeg. Bár a roller árakat elnézve nem feltétlen mondanám, hogy ennyiért nem veszel SMKP -t. Nyilván rollernél sem a 100 ezres kategória az elsődleges kockázati tényező.
-
DGery
aktív tag
válasz
DigitXT #19427 üzenetére
Egyes biztosítóknál vannak olyan kiegészítő biztik, amiket használati tárgyakra lehet kötni meghibásodás / kár esetén.
Van, ami pl TV képernyő betörésére, vagy tablet és telefon törésre fizet, vagy speciális üveg biztosítás, ami a kerámia vagy indukciós sütőlapra.
Simán elképzelhető, hogy van olyan kiegészítő, amire a rollert is rá lehet húzni.... -
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #19382 üzenetére
Mindegyik Kínában készült aki meg dolgozott gyárban tudja mit jelent a darabszám nem a minőség a fontos hanem a mennyiség, de viszont abból olyan nagy számok vannak hogy elenyészik a selejt sajnos te épp azt fogtad ki, de mint látom legyen egy seggesway akár csáomi az se lesz jobb ott is szorgos népek gyártják őket.
Aha a kugoo S1-et is itt lehúzzák a márka májerek és 3év után írom le nem csak úgy, hogy teljesen alaptalan ez a márka felszopkodás amikor már mindent Kínából hoznak.
Xiaomi-ról is mondhatjuk törékeny mert nem ismeri a lengés csillapítást és könnyen elfárad a kormánynál a rögzítése de ugye ott se mindegyik törik ketté.Dolgoztam már sok helyen teslának is gyátottunk meg sok drága elektromos járműhöz is mint a Porsche Cayenne és tudom mi megy nem kell kioktatni mindig spórolnak mindennel az ilyen nagy cégek is.
-
pescara
aktív tag
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #19358 üzenetére
Ja, hogy ketten vannak. Nem értettem, hogy húzza egyedül a bőröndöt. Én próbáltam magam után kötni a cégnél az árumozgató kiskocsit, hogy majd elhúzom benne a cuccaimat a szekrényemtől a kamionhoz, de nem sikerült, mert önállóan választott irányt és berántott az állványok közé.
-
pescara
aktív tag
válasz
DigitXT #19287 üzenetére
,,Ha ez így van, akkor ott 5 mph limites rollereket szabadna csak árulni"
Hat ezt irja a video alatt.
,,Unfortunately, in Queensland Australia, you are mainly only allowed to ride them on the footpath, due to the fact that they aren’t registered. Government need to get their act together as bicycles are allowed on the roads." -
pescara
aktív tag
válasz
DigitXT #19214 üzenetére
Koszi! Olyat nem csinalnak ami miatt ugorhat a gari, a multkor is mondta a szomszed szervizes, hogy amig garis, addig csak olyat csinalnak meg ha kell, ami nem kavar be. De ha csapagy es nem specko (ez nagyon jo hir) , az mennyibe faj kb? Mert ha nem veszes, akkor ki is hagynam a gari szervizt, azok amugy is szerintem hetek mire megcsinaljak, azok kepesek kinaba is elkuldeni
.
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #19191 üzenetére
Megjött 1 hét alatt
Ez nem a wish
Hasonló leárazással sikerült 160.00-ért elvinnem mert pro-t és nagyobb aksit akartam.Érdekes engem még nem vertek át már sokadikat vettem nem csak magamnak.
Meg ugyan ez volt a vélemény mikor először akartam venni rollert: "kugoo eltörik"
-oké akkor xiaomi mert az márka.
Keresztanyámnak is vettünk xaomit az tört ketté és csuklója 3 helyen szóval ez eléggé félre vezető és előítéletes hozzá állás.Kugoo S1 meg a pro-t is nyúztam úgy, hogy én nem fogok leszállni egy magas padkánál mint a legtöbben mert jaj a rollerem nem bírja hanem ugratok vele mert kibírja.
Az M4-en nem tűnik valami biztosnak az a váz rögzítés nekem se tetszik de majd meglátjuk. Szerintem pont az a jó hogy kotyog és nem feszül akár mint az S1-nél is volt kis holtjátéka, ha merev lenne akkor biztos eltörné.
Vannak még ilyen extrábbak
de ez nagy aksival 33AH
de van 24-el is 490-ért.
Mondjuk fel nem ülnék ilyenre de akármilyenre se mert ezek a kis kerekek x@rt se érnek
Sikerült 1 bot miatt majdnem elesnem bár nem 40-el kéne venni az éles kanyarokat mint egy motogp versenyző -
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #19153 üzenetére
Átépíthető csak senki se vállalná, a régi meg nem kellene senkinek se a méretei miatt, szóval ez olyan mintha nem létező lehetőségről beszélnénk.
Arra meg pláne kicsi az esély h valaki megvenné egyben az első hátsó lengőket motorokkal együtt 200ezerért mondjuk (a lengőket át kellett alakitani szóval azok már nem használhatóak gyári motorral így a külön eladás is bukta)
Tehát marad a Sajomi -
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #19110 üzenetére
Fejlődés??
Növekszik a spektrum, amit le szeretnének fedni. Gondolom itt egy gépen nagyobb hasznot lehet realizálni, mint 2 (fele annyiba kerülő) kicsi rolleren.Ez milyen hatással lesz arra a szegmensbe, ahová ezzel modellel belépnek, majd kiderül. Ha a Xiaominak sikerülne elfogadható áron egy kívánatos gépet létrehozni, annak nagyon sok kis cég nem örülne, akik sokkal de sokkal kisebb tőkével rendelkeznek.
-
válasz
DigitXT #19091 üzenetére
Ez már nagyon off és nem is vagyok otthon benne, de a sport motorokon nem marad ott a gázkar ahova állítod? (Kvázi tempomat)
quadozni is szoktam ott is ha elengeded a “gázkart” (fűnyíró effeket, egy óra alatt mindig beáll a hüvelykujjam) az is lassul szerencsére, ha leessel meg is áll. -
válasz
DigitXT #19079 üzenetére
Ugyan úgy ahogy autóval olvasni kell a forgalmat, ha narancsra vált a lámpa, akkor ha messze vagy nem nyomod tovább ott se a gázt. Én 25 tempomattal ha látom hogy meg kell állni simán húzok még egyet rajta és a 3-asra állított motorfék simán megáll kb 15-20 méter alatt. Szóval olvasni kell ezzel is a forgalmat, hogyha a buszos vagy autóst nem érdeklő, hogy a biciklisávba elsőbbséged van és ő bekanyarodik eléd, tudj reagálni. A kocsival is ahol lehet tempomattal megyek, olyan rollert/autót sosem vennék amibe nincs.
Persze 25-el hatalmasat lehet esni, de én eddig még nem próbáltam, de ami késik nem múlik. -
Casseius
tag
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #19006 üzenetére
A magam részéről az első motor teljesítményét korlátozni fogom, s ezt
neked is javasolnám, továbbá bármi lesz, PMT gumi alá többé ne add.)
VESC-en hál istennek csak egy gombnyomás bekapcsolni a kipörgésgátlást, és már nincs is kaparás, igen első motor 5A-al kevesebbre van állítva.
PMT alap lenne most is, monorim motorok előtt az volt, a bibi az hogy a monorim motorokra nem illeszkedik a PMT ezért lett Tuovt, de új motornál nyilván nem lesz ilyen probléma szóval megy is fel a 10x3 városi darab.Amúgy mekkora a hatótávod?
Nálad is úgy van, h amíg tele az akksi, addig száguld, de 80% alatt már veszít erejéből?
Nem szoktam figyelni h mennyivel megyek konkrétan, úgyis érzem. de szerintem folyamatosan veszít az erejéből.
Télen 85 +menetfelszerelés ami +10 kg úgy 50 km körül lehet a táv, nyáron gondolom 60 lesz -
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #19006 üzenetére
Erre az első keresked dologra ráerősítenék.
Warrioe x ugye "csak" 60v meg 1100W (x2) de már ez is elég könnyen elveszti az első kerék a tapadást. És egy egyenes, aszfaltos úton így gyorsítani amikor picit picit kapar néha nem gáz. De pont emiatt estem be majdnem egy autó elé (nyilván nem akarok csak a gépre kenni, nekem is f@szt kellett oda mennem úgy), mert szar úton picit rántottam (nyomtam) gázon eleje elkapart, ki is csúszott, csak aztán megjött a tapadás, futóműve meg hihetetlen stabil így összeszedtem vagy ő magát...egy gagyibb futóművel tuti taknyolás lett volna belőle.
Pedig ez 36 kilós gép és erősen orrnehéz. Amikor cipelem ki-be (hideg miatt ilyenkor nem műhelyben lakik) érzem. Én is 90 kiló+ vagyok felszerelésben (ami egylőre inkább csak egy sisak), elől is állok ahogy lehet, nyakba benne van a cipőm orra, deknin állok, nem hátul legtöbbször hátsó lábbal is...és mégis kapirgál, sokszor úgy hogy nem várnám.
Ehhez képest az a xiaomi erősebb lesz és könnyebb. Eddigi tapasztalatok alapján marha para lesz -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #19000 üzenetére
150e szállítással és vámmal a 2 motor ha minden igaz + újrakábelezés+csapágyak+hőszenzorok+ferrofluid így első körben.
Miért Xiaomi? Igazából szentimentális vagyok ezek szerint, ez az első rollerem és szeretem ezt a gépet és jó ránézni h mit sikerült belőle kihozni, annak ellenére is h sokkal olcsóbb és könnyebb lett volna alapból venni mondjuk részletre pl egy Nami-t, vagy az új Ninebotot.
A balesetnek egy hozadéka volt, vettem magura mt5e féket és amint képes leszek újra vezetni első utam egy motoros boltba lesz venni egy protektoros inget
Nem, nem cipelős egyáltalán, talán 10x volt lecsukva másfél év alatt.
De igen, egy hobbit nem kell neked se magyarázni amennyi ideje építed a szörnyedet -
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #18899 üzenetére
Még bármi lehet belőle
Első körben azért egybe teszem. 1 csavar bele van törve a villatartó részbe, első fékbetét nem belevaló, akku csatlakozó annyira szúrja a szemem, hogy azt tuti cserélem, össze csavar a nyak körül ki, menetrögzítő és vissza.
Egy kört azért akarok vele futni, mert érdekesAmi próba tegnap volt, kint sötétben hidegben, abból annyit tudtam meg, hogy biztos 40 fölötti tempót tud, irányítás jó stabil, mint ahogy az ember egy ilyen futóműtől várja, nem kacsázik, ha rá akarom kényszeríteni, akkor sem... Meg hogy index/duda kapcsoló körül van valami fájdalma mert néha meg meg csippant
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #18848 üzenetére
A videon csak az elso kerek csuszott ki, de amugy en mar estem ugy, ahogy leirod. Meg a kereknek sem kellett megakadnia, csak elol volt a sulypont es egy pillanatra beleertem a fekkarba, amikor csengetni akartam es hopp, ment is a bukfenc. Szerencsere nyilt terepen tortent. Nem mondanam, hogy bagatel, tudni kell hozza esni, de par horzsolassal es egy feleves csuklofajdalommal megusztam aztan nem maradt vissza belole semmi. A fejemet viszont nem erintette a talaj. Igaz csak 25-tel mentem.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #18848 üzenetére
Pl. Cratoni -nak is vannak bringás, könnyű, full face sisakjai. Rövidesen ki akarok próbálni egyet személyesen is, mert kíváncsi vagyok rá. Plusz néhány hónap és jobb idő lesz.
Nem mintha eddig annyira sok lett volna a hideg, téli időszak.
Szerintem ezek még pálcikán is frankók, és ahogy látom a látótérrel sincs gond.
Vagy ott van az Abus, de az már kicsit húzósabb tétel.
-
Aaron14
őstag
válasz
DigitXT #18838 üzenetére
Én 25 km/h-val közlekedem. Nem tudom, ennél a sebességnél mennyire indokolt egy full face. Amúgy szinte 99%-ban ugyanazokon az útvonalakon járok, szóval már ismerem a terepet. Eddig egyszer zakóztam a két év alatt önhibámból, mikor a nyirkos úton túlságosan is bedőltem.
Ha mondjuk 25-ről lemennék 20-ra, azzal mennyivel csökkenten a súlyosabb sérülések kockázatát?
-
pescara
aktív tag
válasz
DigitXT #18814 üzenetére
Ha peldaul full toltessel olyan utvonalon indulok, ahol sok a lejto, akkor erdemes a visszatoltest a legkisebb fokozatra tenni? Vagy ha nem erzek semmi motorfeket akkor mindegy? Es azt honnan lehet tudni, ha tul sokat tolt vissza? Van valami hibauzenet? Bocs, ha tul sok egyszerre
-
glaci
őstag
válasz
DigitXT #18814 üzenetére
Én nem vicceltem!
Somatom viccelt és nagyon tetszett, mert én tényleg ezt tapasztalom a Nőknél. (Meg egy csomó embernél egy csomó témában, hogy jobb, ha nem elemzem, mert csak gond van belőle.)
Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy részemről ez a tetszés nem Ellened szólt !!!
Neked nagyon hálás vagyok az információkért! -
glaci
őstag
válasz
DigitXT #18812 üzenetére
Érdekel is és nagyon szépen köszönöm amiket írtál!
Én az a típus vagyok, aki szeret a dolgok mögé nézni és kielemezni, hogy mi miként működik és miért van úgy, ahogyan.
(Ez az elemző hozzáállásom igaz a technológiai dolgokra és akár egy bekövetkezett eseménysorozat utólagos jobban megértésére is.)Viszont Somatom barátős hasonlata ettől függetlenül még tetszhet. Sőt, a Nőknél tapasztalatom szerint ez nagyon is így van. A legtöbbjük egyáltalán nem szeretné kielemezni a dolgokat és ha Te mégis megteszed abból csak baj van. (Legalábbis nekem ilyen nem igazán pozitív tapasztalataim vannak velük.)
Elnézést kérek, ha megbántottalak!
Még egyszer:
Köszönöm, amiket írtál! Érdekesek és hasznosak voltak számomra!
Ettől függetlenül Somatom hasonlata is nagyon tetszett.
(Egyébként Ő is oda rakta a teli szájjal vigyorgó szmájlit, feltételezem nem véletlenül.) -
glaci
őstag
válasz
DigitXT #18791 üzenetére
Kár, hogy így működnek. De legalább fokozatosan erősít, már ez is valami. Így esetleg azzal lehet játszani, hogy ha már túl sokat lassít, akkor felengeded és kezded újból az elejéről.
Pedig milyen szép is lenne, ha kis húzásnál kicsit, nagynál meg nagyot fékezne és olyan lenne használni, mint a mechanikus társát. Egyszer talán majd ez az idő is eljön.Sajna ma nagyon pocsék idő volt nálunk, így menni egyelőre még nem sikerült vele.
Remélem holnap összejön majd!
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #18791 üzenetére
King gt n az LCD kijelző van, igaz? Néztem mantis King en, ott is csak on/off az efék... Warrior x en is... Szánalmas... Szaros zero 10x en 5 fokozatban állítható. Ezeken meg bika erős.. Vagy kikapcsolod. Gyalázat
Én is első hosszabb út után kapcsoltam is ki,mert így semmire való -
válasz
DigitXT #18767 üzenetére
Így van, nyomógombbal én is el tudnám képzelni, de ez az automatikus bekapcsolás, ez nekem valami nagyon para volt.
És pontosan ugyanígy voltam ahogy írtad, h rendszeresen fékeznem kellett, pedig tempomat nélkül csak egyszerűen el szoktam engedni a gázkart, és máris csökken annyit a sebesség, h kanyart bevegyem, úthibán átmenjek, elengedjem az előzni szándékozó autóst, kereszteződést megközelítsek, körforgalomban átmenjek, stb, de tempomattal ezt ~két hét alatt se tudtam megszokni.
És kb 4-6 olyan szituba kerültem kereszteződésekben, amikor levert a víz, mert majdnem balesetet okoztam a tempomat hülyesége miatt.
És se előtte, se azóta (mióta kikapcsoltam), nem volt ilyen gondom.Pedig itt a topicban is, meg máshol is annyian írták, h az milyen jó, h van tempomat, h azt hittem csak velem van baj, én vagyok ilyen béna, h nem tudom használni-kihasználni.
Pláne forgalomban 40-45-ös tempónál sztem tökre észnél kell lenni, ott folyamatosan irányítani kell a rollert, azokon az utakon, ahol én járok, hiába rövid szakaszok, de elképzelni se tudom, h ne én adagoljam a gázkart, hanem a roller vigyen magától.
Sztem a legtöbb váratlan, vagy nem váratlan szituáció elhárítható, kezelhető, ha amúgy rendes követési távolságot tartok, és azonnal, az észleléskor elengedjük a gázt, az automatikus sebességcsökkenés pedig máris segít a helyzet megoldásában, vészfékezés nélkül.
A tempomat miatti időveszteség pont ezt a reakcióidőt növeli annyival meg, h hazavágja az egészet, és erőteljes(ebb) fékezésre kényszerít, viszont ilyenkor fennáll a veszélye annak, h megcsúszik a roller, vagy ha nem, akkor meg lerepülök róla, hiába jó amúgy a fék. -
st6969
őstag
válasz
DigitXT #18685 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes választ!
12 éves lányom szeretne ilyet (vidéki kisvárosban, sík terepen használná), de vannak ellenérzéseim. Ami biztos, ha lesz is neki, kizárólag 10"-os kerékkel. Én az F30-at gondolnám egy megfelelő középútnak. Az utak állapota olyan, amilyen itt, legfőképp a biztonságos közlekedés miatt aggódok. Kerékpárút elvétve előfordul, de inkább csak a központban. A másik, meg hogy mit csinál vele, ha megérkezik valahova? Még ha össze is csukja, egy ~15kg-s rollert nem nagyon fogja tudni pl. egy lépcsőn felcipelni egy vékony 32kg-s lány...
Az van még, hogy kint odazárja valamihez, de ha elered az eső...
Én legszívesebben még ~2 évet várnék ezzel. -
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #18637 üzenetére
Az sem kizárt, hogy ez nem 1/1 a nanrobot d4, de abban tuti hullott az eleje.
Minden esetre nem annyival olcsóbb, hogy én bevállalnék egy ilyet, akkor inkább egy C futómű...persze, ott is tud ez meg az törni....de legtöbbször a kormány fogJa, igen láttam ezt is...szép. X en más a teló (gagyibb, sima rugós), de azt nem is néztem, hogy ez a része milyen neki. Vagy ezen már más, azt nem tudod?
szerk: vagy ez hidraulikus villa?
-
generatoros
tag
válasz
DigitXT #18611 üzenetére
Kiderült, hogy 2 éves és már csak a vázra van gari. Nem oké a csaj , egyszavas válaszai vannak. 3x kérdeztem hol lehet megnézni nagynehezen annyit írt Kálvária téren. se időpont se valami szűkebb hely meghatározás. teszek még egy próbát . Írtam prívátban.
egy akku felújítást végző kolléga az mondta van ezekben a méykisülés ellen védelem. ezt se tudom így van e? Ebbe a típusba 165 az akku ezért van fenntartásom csak. meg annyira kezdő vagyok ebben a sportban. -
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #18602 üzenetére
Ma újra elgurult a gyógyszerem, szóval megvettem
Na az szuper lenne. Csak bujjon elő a jó idő. Eleve nedvesség közelébe sem megyek rollerrel a másik meg a hőmérséklet... Pénteken mentem mantissal 2x9km t... Jó volt mert rollerezhetnékem volt már, de hazudnék ha azt mondanám, hogy fél úttól nem vártam, hogy mikor érek már oda -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #18565 üzenetére
Köszönöm, ha van kapacitásod rá akkor tehetünk egy próbát,a 2L-es Wildman táskára gondoltam, de h őszinte legyek ki se számoltam h mi férne bele.
És akkor még kérdéses h nem problémás e ha különböző típusú cellát használok e az extra aksiba (fő aksi 40T-ből van smart bms-el)Dzsizusz mi az a szörny?
Áttekercselésen nem gondolkoztál motornál? -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #18561 üzenetére
Persze az megint más ha baráti alapon megy az egész szinte anyagáron, de nem hiszem h sok embernek van dedikált megbízható és hozzáértő aksi készítő ismerőse sok szabadidővel
Nekem is kéne egy 16s3p hamarosan extrának de előre sokkolódok h mennyibe fog fájni pedig anyagköltség maga az nem lenne sok.
Azok a dobozok jók csak méret, felfogatás és ár miatt húzós projekt rollerre. -
-
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #18498 üzenetére
Eleve amikor megfogta a kacsázást már elindult jobbra a géppel. Szóval itt azért lett volna esély, hogy kimegy, vagyis kiesik jobbra, mert kiment a sáv szélére. Ami mákja lehetett volna, hogy jobb szélső sáv elkanyarodik.
Tehát a legtöbb autós már valószínű ezen a részen fékez vagy figyeli az utat. Vagyis ezen a részen már valószínű kevesebben nyomkodják vezetés közben a telefont.
Vagy éppen felnéznek az aktuális "ki volt a nap csaja" FB posztból.
Bár hozzáteszem szerintem a legnagyobb baj még mindig az, hogy a legtöbb emberen nincs semmilyen védelem. Nála volt sisak, meg talán egy térdvédő? Nem látom rendesen...de azért aki ilyen helyen (és sebességgel) megy rollerrel egy teljes protektort beszerezhetne. Most így általánosságban írom, mert nála a videó minősége miatt egyáltalán nem látszik.
Amúgy még nem is a kátyú a legnagyobb gáz a sz@r utakon, hanem ezek a besüllyedések, egyenletlenségek az utakon. Ami még az autók kormányát is el tudja dobni valamelyik irányba, és nem annyira feltűnő, mint amikor hiányzik az aszfaltból 30 centi. Simán át tud dobni a másik sáv felé is rollerrel.
Persze ezek többsége a kamionok, buszok miatt van. Tehát elsősorban haladási irányban, nem keresztbe, de sajnos ezek is sz@rok.
Én azért itt pesten sokszor látok rolleresek az utakon sisak nélkül. Simán egy kötött sapiban, ott meg azért tényleg nagyon kellene a védelem. Múltkor is ugye tettem be egy képet, de már gondolkoztam azon, hogy a cégesbe is veszek egy fedélzeti kamerát, mert rengeteg a hülye. Természetesen nem csak a rolleresek között.
Szerk.:
Másik baj amúgy az, hogy a reakcióidő azért némileg azzal is összefüggésben van, hogy mennyire figyelemfelkeltő az előtted haladó. Pl. normális méretű és erősségű lámpák, nagyobb méretű jármű. Vagyis...másszóval egy autó sokkal figyelemfelkeltőbb.Bár nála azért az a táska nagyon jó választás volt. Tehát ezt a figurát több szempontból sem mondanám hülyének. Mert tett azért, hogy némileg védje magát és ne olvadjon bele a környezetbe.
-
Revolit
senior tag
válasz
DigitXT #18391 üzenetére
Az örömfaktor valóban relatív, ez mondjuk igaz. A blade GT megérkezett, de el is adtam, mert 40 kilóval és ekkora bazi nagy mérettel nekem már nem tűnt kerékpár útra valónak. Már tényleg egy robogó igazából.
Egykerekűben viszont 27 kilóban van egy 50km/H képes járművem ami gyalogosok között is navigálható gyalogos tempóval. Ezt még a G30-ról sem mondhatom el.
Szerintem az egykerekű tökéletes városi közlekedési eszköz. De nem spamolom szét a topicot (EUC topik nincs
), csak kicsit próbálom terjeszteni az igét
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- VR topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- SSD kibeszélő
- BestBuy topik
- Apple MacBook
- Óra topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- Keresünk dokkolókat
- Csere-Beszámítás! PowerColor Red Devil Spectral White RX 9070XT Videokártya! Bemutató Darab!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest