- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
Új hozzászólás Aktív témák
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #28257 üzenetére
Hat egyaltalan nem:-)
-
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #28220 üzenetére
Tehát akkor nem mindig érdemes csak 80%-ig tölten. Néha mindenképpen fel kell teljesen, hogy a balancszolás megvalósuljon, hogy egyformák legyenek a cellák. Pl. 3-4x 80%-ig, majd 1x teljesen.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #28220 üzenetére
Ha van aktív balancer benne, akkor mindegy
A legtöbb kínai rollerakkuban ilyen sajnos nincs.egy okos, paraméterezhető bms
Egyetértek... Néha amellé sem árt aktív balanszer.
(LiFePo4 pakkal jártam így, pedig új cellákból volt,
de azok az új cellák nem voltak egyformán töltve.) -
B.Ricsike
őstag
válasz
Peaceliker #28135 üzenetére
-
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #28045 üzenetére
Akkor lehet, hogy tényleg mindegy. Még a kaboo honlapon is egyik képen így áll a másikon amúgy áll. Én hagyom hátrafelé a rést, úgy kevésbé tud a víz bemenni.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #28009 üzenetére
"Gyári zoom állítólag mindenhol folyik. Nekem mondjuk sehol, de sokan sírtak hogy fékkarnál sem.
Ha nekem ez meghal rajta (már ha egyszer lesz még talpon a gép) akkor nutt megy rá. Amúgy 160 as tárcsa és jó vastag, nem a szokásos roller tárcsa."
Ha Nuttra váltanék nem lenne elég csak egy nyereg csere, ne legyen már vegyesfelvágott Zoommal kevert, mert hogy néz az már ki. Ha meg elöl csere, akkor már hátul is kell. Akkor cakk-pakk mindent kéne cserélni, ami meg nekem nem éri meg.Hátsóra egyébként sem költenék, mert felesleges.
Egy költséghatékony megoldásként, gondolok a 4 dugós Zoom féknyeregre, fékcsőcsere nélkül.
Kétszer akkora a 4 dugós fékbetét felülete, mint a mostani, ennek meg kell lennie a hatásának, de lehet ez a beruházás is csak holtszezonban lesz esedékes, amikor úgy sem lehet használni a rollert. Most nincs pénz lóvéra.*
Arra meg hogy a Zoom folyik, nem tudom mit mondjak, látnom kéne, hol folyik, tudni milyen körülmények között üzemelt, hogyan szerelték...
Simán lehet akár szerelési hiba is, de láttatlanban ...
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #28009 üzenetére
Adagolható az csak vészfékezésnél mondom
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27998 üzenetére
Nekem Logan 2 dugattyus volt fent előtte, ahhoz képest nagyon komoly az előrelépés.
Ott simán tudtam csak első fékkel megállni, itt esélytelen, mert egyből repülnék -
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #27998 üzenetére
"Szivárgás ha neked is jön majd akkor simán a szarabb minőségű tömítésektől. Már ha igaz a riogatás. "
Aludtam a szivárgás témára, és arra jutottam, hogy ahogy a dugattyúk mozognak nyeregben, a por bemegy a henger és dugattyú közé a tömítéshez.A por keményebb, mint a tömítés így az előbb- utóbb megeszi a gumit és már szivárog is.
Aki poros úton megy számolnia kell vele, hogy hamarabb tönkremegy, cserélnie kell.
Ebből a szempontból, porvédettség jobb a dobféknél.
Személyes véleményem, hogy hátra jó lehet egy dobfék is, de előre mindenképp tárcsafék az ajánlott.
Abból is a minél több dugattyús, hogy minél nagyobb felületű fékbetétet lehessen odanyomni a tárcsákhoz.
Wolf Kingre is jó a linkelt 4 dugattyús, ha 160-as vagy tárcsák vannak rajta, a leírása szerint [link] és csak 30Euro.
MT5e -re ránéztem. Azt írja a gyártó, hogy 45 km/h -ig ajánlott. [link] Franc se tudja... nagy név, de én még nem próbáltam, lehet akár jó is.
Fémhálós, vagy megerősített fékcsövet nem találtam a Zoomhoz, pedig jó lenne, ha nem kellene tartani attól, hogy a nyomás növelésével, fékezéskor "megdagad" a fékcső, ha van infód ilyesmiről kérlek ne tartsd magadban.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #27992 üzenetére
"Kapásból fékcső csere is befigyel."
Van ajánlott (fém*) fékcső, ami nem túl drága? Link esetleg ?Jót tenne a szivacsos érzet eltüntetésének egy masszív fékcső*.
"Amúgy zoom fék van a wolf king gt n is.
2 vagy 4 dugattyús ?
Fejre állok vele ha kellamiért cserélni szokták (egyik a hype az 50+ csoportban) hogy állítólag szivárog hamar."
Ülve nehezebb fejre állni, mert lejjebb van a súlypont. A szivárgás nem tom mitől lehet, gondolom a terepezéstől ( megütötték+ por )
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27992 üzenetére
Magura mt5e került fel a Namimra, na az olyan, hogy beletapadok az aszfaltba, igaz PMT gumik vannak a rolleren.
-
Davebowman
senior tag
válasz
Peaceliker #27558 üzenetére
De! Sőt! A gond csak az, hogy az aktuális üzembentartónak kell a biztosítással rendelkeznie... itt a "aktuális" az éppen rajta közlekedő, szóval, ha párom, gyerekeim is használják, akkor személyenként kellene, úgy viszont már a x*5.000Ft már kicsit túlzásnak minősül. És ha kölcsönadom... ezt hagyjuk is.
A biztosító kéri a jármű gyártási évét, vásárlási évét, ha a számla megvan, akkor oké, de ha már nem garanciás, nem biztos, hogy megvan. Ekkor hogy bizonyítom az adatait, ha magánszemélytől vettem? Amúgy a https://imei24.com/imei_check/Xiaomi/ oldalon látom a vásárlás dátumát. A rendőr, ha megállít, mit fog kérni tőlem, illetve mit fogad el?
Netrisken próbáltam ki, 5.000Ft-6.000Ft/év -re jött ki nekem. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #27679 üzenetére
Ha ki lehetne tenni szélesen és lenne elég fényerő így érne valamit:
Egyébként teljesen igazad van, ki az a kretén, aki jobbra lehúzódva
kezdi meg a balra kanyarodást? Eleve veszélyes, úgy meg de pláne!
(Réges-régen biciklistáknak főúton kifejezetten tiltva volt: leszállás,
majd szépen áttolja gyalogosként. Nem tudom, még ma is él-e...)
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #27674 üzenetére
Pedig az nem szabályos. Mert ha veled egy időben egy autó szintén jobbra szeretne bekanyarodni, akkor te kétszer keresztezed az ő útvonalát.
Szabályosan haladva pedig mindketten be tudnátok kanyarodni. Egyszerre.Hallottam róla hogy hatvanas években falun még így csinálták a kerékpárosok, de akkor még más világ volt.
A láb kitartását én itt a fórumon hallottam, soha nem láttam még senkitől. Szerintem sok autós nem is értené. És ha nem értik, azzal csak a stabilitás csorbulna. Mégis melyik lábat kellene kitenni, az elsőt vagy a hátsót?
-
abrtom87
tag
válasz
Peaceliker #27568 üzenetére
Köszi. Az a baja, hogy nem tud térdet behajlítva erőt kifejteni, bicikli felejtős. Már próbált kölcsön rollert, azzal nincs baja. Csak az ilyen 400 ezres verzió volt a tulaj szerint, annyit nem szánnánk rá. Ilyen 150 ezer lenne a keret.
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27568 üzenetére
Eleve olyan roller kellene, aminek jó a rugózása. Az meg ugye nem az alap kategória.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #27558 üzenetére
Sőt én még örülök is, hogy lesz biztosításom, és ha netán benézek valamit és nekimegyek valakinek, akkor nem kell mélyen a zsebbe nyúlnom. Majd mutogatok a biztosítóra. 😊
-
RoSSo3
senior tag
válasz
Peaceliker #27439 üzenetére
Konkrét cél elérésére, így út megtételére vásároltam (ami magában foglal pár balatoni emelkedőt), így egy Segway-Ninebot F2 Pro-ra esett a választás.
Sajnos nulla tapasztalattal vágok bele - gyerekkorból kimaradt a rollerezős élmény. Egy pici biciklis van, de leginkább autós, gyalogos.Igen, a térdrogyasztás rögvest változtat a súlyeloszláson, úgy érzem. Tehát nem mereven "taposom" a rollert.
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27427 üzenetére
Oké akkor beírom azt
köszi
-
BitRider
senior tag
válasz
Peaceliker #27367 üzenetére
Ha 45 ezerért motor nélkül is fos kapható, akkor most mégis mi lehetne a megoldás?
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #27339 üzenetére
Ha hatótávolság miatt érdekes az akku, akkor célszerű Wh-ban számolni,
az meg szimplán trollkodás, hogy "60V alatt nem érdemes venni semmit".
(Eleve a nagytöbbség pálcika rollerben gondolkodik, és oda aztán semmi
értelme beleerőszakolni egy 60V-os akkut a 25 km/h végsebességhez.)
Ui: az én szarom 36V-os akkuval ment 45 fölött... 60V akkuval meg elérte
a 70 km/h-t: nyilván utóbbi kötelező mindenkinek, nem? Nekem nem kell.
Ez ilyen tipikus trollkodás, hogy nekem bevált* valami, akkor minden más,
ami ezt nem tudja, szemétre való, nem érdemes vele foglalkozni sem. LOL*: már amennyi tapasztalat összejött egy nap alatt, vagy hogy is rendelte.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #27316 üzenetére
Én úgy néztem, hogy ez pont egy Mantis, aminek a gyárilag megadott max sebessége 60. Én alattam (105kg+hátizsák(5kg)+bukó+zár(2kg)) maximum 62 volt egyszer full akkuval.
Azt is észrevettem, hogy minél melegebb van, annál jobban megy (pont fordítva, mint a benzines gépek). Szóval ha ez vasárnap volt 30-35 fokban, akkor elképzelhető, hogy ezzel az 50 kilós csupasz mikiegérrel 70-72-ig felmehetett. -
válasz
Peaceliker #27316 üzenetére
Nekem is folyton a kátyúkat hozzák fel, az úthibákat, h belemegyek, és esés.
De ha adott útvonalat ismerem, mert mindig ugyanazokon az utakon járok, akkor tudom hol vannak úthibák, szóval ez a feltevés csak a huhogóknak nyújt némi vigaszt. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #27283 üzenetére
Mintha ez a hozzászólás üdvözendő lenne:
"Nem minden gyerek a gép mögött kockul, van, aki szereti az adrenalint."Gratulálok az ilyen hozzáálláshoz, és adni a gyerek alá a lovat, legyen még inkább adrenalin függő és a legbalesetveszélyesebb járművön éljen ennek a beteges szenvedélyének. Számítógép előtt ülni pedig szánalmas hozzá képest szánalmas elfoglaltság, sugallva ezt egy alapvetően számítástechnikai oldalon.
Legutóbb éppen melyik roller lett megemlítve és azt ki fogja használni engem hidegen hagy. Több roller is meg lett említve, az 6-800 W fölöttiek gépek neve nekem semmit nem mond, nem érdekelnek. Maga a jármű jelenség is tök nonszensz, leginkább csak baleset elszenvedésére alkalmasak. Meg lehet nézni az itteni fórumon lévő fullface sisakosok közül hánynak lett már jobbulás kívánva. (Szerencsések abból a szempontból, hogy nekik lett kívánva valami, nem a családtagjuknak.)
Szeretném ha az elektromos rollerek minél jobban elterjednének, mert az magával hozná a szükséges infrastruktúrát is. Viszont - ahogy nyugati példák is mutatják - tömeges elterjedés csak a relatív olcsó, egyszerűen karbantartható gépekkel valósítható meg.
A nagy teljesítményű gépek nem csak hogy nem sokat adnak a közönséghez, hanem inkább rontanak a helyzeten, mert sokan egy kalap alá veszik őket, és nem ok nélkül rossz a megítélésük. És részben az ő rossz példáikat elővéve szándékoznak olyan korlátozásokat bevezetni, amik a tömegek számára előnytelenek. Pl. milyen súlyos baleseteket lehet szenvedni vele, legyen kötelező a jogsi, a sisak, a gerincvédő, a rendszámtábla, stb. Aztán ott vagyunk, hogy a felhasználók 70%-ának már nem éri meg rollerra szállni, mert pár buszmegállónyi sétát, a boltba leugrást, az iskolába járást szerette volna így megoldani, de akkor inkább megoldja máshogy, aminek következtében soha nem fogja a létszám elérni azt a kritikus tömeget, amire megéri fejleszteni az úthálózatot. -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27286 üzenetére
Ezután én is csak szemlélődök! Sok a féltékeny ember…
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27283 üzenetére
Köszönöm szépen ezeket a szavakat, én is így látom, hol örüljek neki, ha nem itt???!!!
Peace legyen mindenkivel!
-
válasz
Peaceliker #27270 üzenetére
+1
-
válasz
Peaceliker #27247 üzenetére
Nem szokásom nyomozni senki után. 😂
Csak hirtelen ez jött le.
Mondjuk az adatlapját megnéztem, láttam a gépét, hát azért nem az a 2 milliós gép, mint ami összhangban lenne a 1.5 millás rollerrel, aztán lapoztam is. -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27175 üzenetére
Semmi gond nem volt a fékkel a G4-en. Be kellett állítani és a 100 kg-ommal úgy megállt mint a cövek. Az egy másik dolog, hogy ez meddig tartott volna.... Nami-nál is cserélnem kell a betéteket (gyári), mert csikorognak. Szóval, ahogy Te is mondod szar az összes. Most nincs kedvem foglalkozni vele, de ősszel, amielőtt elteszem megy egy Magura fékcserére meg egy teljes átvizsgálásra a Future Boardba.
Más: ha valakinek sok a cucc a kormány alatt és nem fér oda a táska, akkor találtam egy nagyon jó megoldást 8000 Ft-ért Ali-ról.
-
válasz
Peaceliker #27175 üzenetére
Mikor vettem a G2MAX.ot variáltam hogy ez legyen vagy a nagytesó G2MASTER(20.e el lett volna drágább csak) ami ugye jóval erősebb, de sok tesztben írták a Master.re hogy dual módba nagyon instabil lesz már 30Km/h felett is szitálni kezd, tehát azt hamar el is engedtem!
Rengeteg tesztet néztem több hétig kerestem az igazit és mindég az jött ki hogy ebben az ársávban ez az 1etlen ami megéri!
Fékcsere megoldható 20-25.ből is egy olyan kategóriásra ami a milliós gépeken van gyárilag, szóvan még akkor is csak 300.nál vagyunk árban. Én nem száguldozok vele, csak 2es módba használom és a motor teljesítmény is 65% ra van levéve így teljesen feltöltve a 100kilóm alatt max 36-38.at megy.
-
válasz
Peaceliker #27173 üzenetére
Igen szar az összes kuki, ahogy mondod!
De szegény ember vízzel főz, nincs mindenkinek 800-900.e vagy még több(1-1,5milla) egy jobb gépre.
~300.e ből meg nem tudsz jobbat venni mint egy kuki g2max, csak jóval szarabbat, tehát ebben az ársávban NEM LÉTEZIK JOBB VÁLASZTÁS!
De hallgatlak mondjál jobb (újat nem leharcolt ütött kopottat)gépet ~270.e ért mint a kuki g2max
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27157 üzenetére
Köszi a jótanacsokat, az is cserélve lesz valami jóra. Nem
fogok menni egyelőre 40-50 felett, ott meg nem szitál be. -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27148 üzenetére
Veszprémben van, gondolom ez elég nagy hátrány sokaknak, Nekem is :/
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27146 üzenetére
Megvan azt már tudom, csak az egyéb dolgok érdekelnek (gari, hol van helyileg stb.)
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27143 üzenetére
Köszi írok neki, illetve van még egy Kaabo Wolf King GT Pro 850 000 Ft-ért az egyik FB csoportban, neki is írtam.
Tangerine: köszi ez nem nagy ráköltés összegszerűen.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #27138 üzenetére
Nem mindig "következetes" a gázkar. Néha éppen csak hozzáérek és megugrik. Már megszoktam, de általában jól működik. Lehet, hogy csak az enyém ilyen.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #27132 üzenetére
A dual Mantis 10-ben lehet a P-menüben a teljesítményt (P9) százalékosan állítani, a gyorsítást (P7) is lehet (lágy vagy erős). A a kormányon lévő kapcsolókkal lehet 1 vagy 2 motoros módot váltani, és "eco" vagy "turbo" módot is. Továbbá a 3 fokozatban lehet a teljesítményt a gázkarnál is állítani, bár az bekapcsoláskor mindig visszaáll a legnagyobbra.Nekem nem minimotoros vezérlő van, hanem "LT01"
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27132 üzenetére
Oké köszi, akkor a Dual 10-et nézem meg élőben
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27126 üzenetére
Lomha az Inokim?
800W-os pedig. De akkor kipróbálok egyet. Nincs bajom amúgy a Mantissal sem csak az meg szerintem már túl erős. Erre gondolsz?
-
válasz
Peaceliker #27121 üzenetére
Igen, ez volt a másik amit még akartam írni, h nem olyan nagy a hatótávja.
De hát ez ilyen. Nagyobb akkuval még 5 kilóval nehezebb. -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27118 üzenetére
Köszi!
-
drr
őstag
válasz
Peaceliker #27114 üzenetére
Az alatt a súly alatt D módban szerintem simán megvan a 60km. Alattam is tud 50-et úgy, hogy 118 vagyok és munkába menet van egy elég elnyújtott híd.
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27101 üzenetére
Köszi
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27076 üzenetére
Íme a képek. Ami még benne volt az árban a fékek cseréje 4 dugattyus hidraulikusra (ez hétfőn készül el) és én kértem hozzá egy Minimotors EY4 kijelzőt.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #27080 üzenetére
Előbb-utóbb mindenki eljut oda, hogy csak egy jó váz kéne, aztán a vezérlőket
már ki lehet cserélni értelmesre. Feltéve persze, hogy a motorban van szenzor.
De akár még a motorok is csereberélhetők. A jó váz viszont "megfizethetetlen". -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27076 üzenetére
Sima Dualtron III, már kifutott roller. Holnap csinálok rendes képeket róla.
Ilyen az alapja: [link]
-
válasz
Peaceliker #27076 üzenetére
Én nem vagyok oda a minimotors vezerlőkért
Miért mi a probléma velük? Már olvastam máshol is, hogy nem komázzák!
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27019 üzenetére
Dualtron III lett a G4 helyett. Pár száz km van benne, kormány, fékek, trepni cserélve jobbra, meg még egy csomó kiegészítő van hozzá. Pl. szitálás gátló, megerősített kormány bilincs, hátsó fellépő. Frissen szervizelve, hibátlan állapotban. Remélem nem csalódok benne.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Peaceliker #27041 üzenetére
Filippeknek sok, nekünk kevés
-
d@vee
őstag
válasz
Peaceliker #27034 üzenetére
Hát stabilabb nem lett tőle az tuti
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27014 üzenetére
Ja értem, akkor a roller árához képest elhanyagolható vagy olyat kell venni, ahol ez már készen van
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27008 üzenetére
Rákerestem a Wolf Warrior X-re. Itt jön az amitől félek. Lehet ezek túlzó vélemény, de egy 1 milliós rollernél is sok-sok átalakítás szükséges:
Vélemény"Azért ismétlésként mihez érdemes nyúlni, ha ennyi hibamentes km-t akar az ember:-kerékcsapágyak cseréje(Koyo ajánlott) megfelelő hézagolással-kormány és a hátsó tengely csapágyának újrazsírozása, mert gyárilag kevés van ott-a hátsó futómű javítása a már sokszor megosztott módon: furatok javítása helicoillal, 95 shoreos gumira cserélni a gyárit, és a rugót tartó elem felfúrása és siklócsapágyazása(ez a nagy Wolfoknál gyárilag megvan)-fékbetét és tárcsák cseréje ajánlott(nekem Sram Centerline 140 és Tektro félfémes betét)Ez az a minimum, amit érdemes, főleg azoknak akik tolják vele."
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27008 üzenetére
Oké köszi megnézem, amúgy melyik FP csoportokat ajánlod nézelődni? Én ezekben vagyok benne:
- Elektromos Roller 50km/h+ Építés és tuning!
- Elektromos Roller Magyarország
- elektromos roller adás vétel -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27006 üzenetére
30-35 km elvileg elég, bár a hosszú távú tervünk a gyerekkel az egy 50-60 km-es kör minimum, akkor persze az Övét cserélni kell, mert az most 35 km-t megy el óvatosba a 40 kg súlya alatt. Kipróbálok egy ilyen Wolfot, aztán tuti megy a G4
Thunderzolee: én akkor ismertem meg, amikor Xiaomi M365 volt, azt szervizelte, cserélt belsőt stb. Jó szerelőt ismertem meg benne, minden nap elmegyek előtte és 3-4 ember mindig van nála meg ezek a millió feletti rollerek.
M365 esetén nekem is magas nyomást javasolt, nem is lett utána defektem. -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #27001 üzenetére
Köszi utána nézek ennek jobban, ki kelle fognom egy jó állapotú használtat. Szerelő is lenne hozzá a Kunigunda útján van Rugli Csaba The One, lehet ismered.
PociAti: azért a 3-5%-ra gondoltam, mert nekem az kell. Egy 200.000 Ft-os Xiaomi persze, hogy jó out of box. De ezért vagyok itt, hogy tanuljak, nem akarom az életemet kockáztatni egy rolleren, nem azért járok biztonságos autóval, hogy egy roller hiba miatt törjem össze magam.
-
bandigyerek
senior tag
válasz
Peaceliker #26989 üzenetére
Remek ötlet. Fogynak a hülyék...
-
Ciccuka
veterán
válasz
Peaceliker #26984 üzenetére
Csak a látszat van meg, amúgy bóvli az egész, de amúgy a rollerek 70%-a ilyen általánosságban, még a márkásakban is van tervezési hiba és értetlenségek.
-
r6man123
senior tag
válasz
Peaceliker #26962 üzenetére
Kimondottan az ülés / tekerés dolgot nem javasolták neki, görkorival meg megpusztul ha tartani akarja a lépést (vagyis tekerést, gurulást, izélést
)
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #26953 üzenetére
Köszi! A Wolfokat is nézegettem, de azok már nagyobbak, mint a G4. Most van is egy eladó 850.000 Ft-ért, ami elég jó ár érte.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #26898 üzenetére
nekem a g30 max siman tudja a 45 km-t varosi hasznalatban ugy, hogy probalom soha nem 20% ala meriteni. Lejtokon meg a leggyengebb visszatoltesnel is tolt rendesen
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #26901 üzenetére
Pont ezt akartam írni én is.
Nem mindegy hogy az eladott 100 darabból 10 már eltörött,
vagy az eladott 10.000 db között akad 6-8 törött roller.
És közben az eladott 100-ból már csal 60 működőképes, a maradék elektronikai hiba miatt használhatatlan. -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #26898 üzenetére
Xiaomik is törnek el, szerintem nem ettől függ, hanem, hogy ki mennyire vigyáz rá. Aki folyamatosan rángatja, ugrat vele és terepezik, annak persze stabilabb kell. Aki csak megy vele, annak nem fog eltörni. Nem véletlen lett a Monorim nevezetű cég, sok Xiaomin látok ilyen erősítést.
-
aujjobba
addikt
válasz
Peaceliker #26798 üzenetére
Ezek ninebot (segway?) cuccok ugye?
Az F2-t “plus” utotaggal talalom.Van egyeb ajanlott roller is 200k korul?
Decathlon oxelo 200k jo lehet?
Van deka a kozelben, alkatresz es szerviz biztositott.A max. sulyhatar mennyire kobe vesett dolog?
Pl. a dekasra 100kg terhelhetoseg van irva. Ha en viszem vele a gyereket (80+30kg) az mar problemas? -
d@vee
őstag
válasz
Peaceliker #26782 üzenetére
Áhh, meggyőztetek
láttam alin hozzá komplett hidraulikus rendszert 25-ért, amit csak rá kell csavarni és kész. Lehet be is dobom a kosárba.
-
polo493
tag
válasz
Peaceliker #26730 üzenetére
6000km mentem már kukirin-nel semmi baja nem lett nem ázott be
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #26733 üzenetére
De azért nem is kell őt úgy beállítani, hogy mekkora egy lúzer, azt se tudja mit csinált.
Meg hogy nem azt kellett volna csinálni.
Éppen csak hozzá nem tettétek, hogy ti jobban csináltátok volna.A ruházat, kamera és roller alapján nem egy amatőr az illető. Hacsak nem kölcsönkapta mindezt, akkor biztosan rendelkezik már némi gyakorlattal.
És még egyszer: a fékkarhoz érés és a boruláshoz vezető beszitálás között mégis mennyi idő telt el? Mert a fékkar és a rollerről való lerepülés között volt 1,2 másodperc, de alig pár tizedmásodperc múlva elkezdődött és ugyanilyen rövid időn belül már menthetetlen is volt a helyzet.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #26724 üzenetére
"... ha húzott volna egy gázt akkor ..."
Kikockázva a videót, 11 és 12 másodperc határán húzta be a féket (ekkor "már csak" 94 km/h sebességgel haladt).
Ez a fékezés indította el a lavinát, emiatt kezdett veszettül szitálni a roller.
12. és 13. másodperc határán 81 km/h volt a sebessége, tizedmásodpercekkel később már keresztbe is állt a kormány és röpült le róla (76 km/h sebességnél).Kb. 1,2 - 1,3 másodperc telt el aközött, hogy elkezdte visszafékezni a rollert, és hogy keresztbe állt volna a kormány. Ez alatt a pár szempillantás alatt úgy küzdött, mind disznó a jégen. Ennél a 80-as, 90-es tempónál kellett volna izmos gázt adnia, ami egyenesbe húzta volna a rollert.
Lehet utána csinálni, biztos van valaki, aki ilyen pillanatban jobban lereagálná!
Szerintem szinte teljesen menthetetlen volt a helyzet. Hacsak nem készül fel valaki előre a gázadásra. Viszont a gázadás sem az optimális kéztartás. Nehéz kivitelezni. Pár kísérlet után talán jobban beidegződik.
Egyedül a kibukfencezésért jár dicséret, egész jól kivitelezte. -
válasz
Peaceliker #26724 üzenetére
Én is ezen csodálkoztam, aki ilyen rollerrel, meg így megy, az nem tudja, h ilyenkor nem fékezni kell, hanem gázt adni?
-
válasz
Peaceliker #26705 üzenetére
"Roller függő."
Meg sebesség, ahogy írta is.Alacsony sebességnél én is tudom egy kézzel vezetni, de nem szoktam "gyakorolgatni", h meddig bírnám elesés nélkül.
Max pl elindulás után eszembe jut, h a sapkát nem igazítottam meg, túl felfelé áll, a menetszél levinné, azt addig még egy kézzel tartom, míg a fejembe nyomom.
De PociAti amennyire a leírásaiból észrevettem, lassan, kényelmesen gurul csak, így neki könnyű. Ettől függetlenül nem írogatnék én se ilyeneket, h "simán lehet egykezezni", meg kanyarodási szándékot kézzel jelezni, mert ebből csaknem az jön le, h mindenki akinek ez nem megy, béna.
Pedig inkább arról van szó, h mások nagyobb sebességgel közlekednek, 25-höz közel inkább, mint 15-höz, akkor meg már inkább nem éri meg kockáztatni egy kézzel, pláne ha az egyébként jó minőségű aszfalt tele van megsüllyedésekkel.
Az utcánkban kifelé a város felé pl folyamatosan a szembe oldalon szoktam menni, mert azon a felén valamivel egyenletesebb az aszfalt. És ez egy pár éve átadott út. :/
Irányjelzésnél is jó lenne pl kereszteződésbe érve előre jelezni a szembe jövőnek, h merre fogok menni, de ahhoz alacsony sebesség kellene, viszont az meg csak közvetlenül a megállás előtt adott. :/ -
Aaron14
őstag
válasz
Peaceliker #26524 üzenetére
Megcsináltam, de még mindig nyikorog. Lehet rossz helyen takarítottam meg. Pontosan hol kellene?
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #26642 üzenetére
Hát, én már rá nem mernék állni, de amúgy igen, tetszik...
Ami még szimpatikus, hogy a végsebesség értelmezhető: 55 km/halphamooncam:
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #26619 üzenetére
Ezt amúgy hova sorolják be? Ülés nincs, de nem egy nyomon halad.
Teverun Tetra (60V 60Ah) -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #26633 üzenetére
M50T elvileg 7A körül van, 10-et elvisel, 15-nél sajnos túlmelegszik.
M50LT lehet lesz akkor, de nem találok róla teszte(ke)t sajnos... -
d@vee
őstag
válasz
Peaceliker #26619 üzenetére
Én igen
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #26626 üzenetére
100A BMS enged nagyobb áramot, pár percig: 100A-t folyamatosan tud.
7x15A a max
Milyen cellák ezek? Lehet, hogy ott is a folyamatos terhelhetősége a 15A.Szerk: 80A BMS-t hajtottam (rövid ideig) 100A fölött, csak warning-olt.
(11 db 35E is csak 88A folyamatosan, de csúcsban 143A, szóval kibírták.)
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #26604 üzenetére
Felőlem akár spagettinek is nevezhetjük őket, de úgy látszik tényleg nagyon mást értünk alatta. Az "1000 W-ig" sávba azért nagyon durva gépek is beleférnek. És persze ha teljesítményről beszélünk, akkor minden esetben nominális teljesítményről beszélünk, ahol a csúcs jellemzően annak a duplája (vagy annál is több).
Én értelmezésem szerint a 350 W a felső határ.
Bér rollerek is csak ezen a szinten mozognak, sőt, a Tier (Ninebot C1) és a Lime (Gen 4.0) az 350 W-os, de a Lime-S 4.0 már csak 250 W.A következő lépcső gyakorlatban 400 W-tól kezdődik, és szabályozás szempontjából 4000 W-ig talán nincs is jelentősége több részre bontani, legfeljebb felhasználás szempontjából. De akkor már talán nem is a teljesítmény lenne a döntő, hanem minden más paraméterrel együtt a csomag, amit nyújt.
-
d@vee
őstag
válasz
Peaceliker #26600 üzenetére
Remélem akkor biciklit sem. Mert az ha lendületben vagyok, simán meg, gyorsabban.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #26600 üzenetére
bringa útra nem engednék fel semmit ami 25nél gyorsabban tud menni.
Tehát a bringásokat sem. Igaz is, hagyjunk teret a babakocsit tologatóknak. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #26598 üzenetére
"Én biztos nagyobb rollerben gondolkodnék, nem pálcikában."
A fórumon eddig 364 hozzászólásban szerepelt a pálcika kifejés, de visszaolvasva mindenki mást ért alatta.
Célszerű lenne tisztázni ki mit ért pálcika roller alatt!
Mert ha ez egy kategória választót jelent, akkor jó lenne a halmazokat pontosabban definiálni.
Ugyanazon személy is időnként egészt mást sorol ide.Lehet nem is jó ez a kifejezés. Mert a neve alapján talán a szerkezeti kialakításra vonatkozik, lengéscsillapító nélküli roller. Vagy személyenként eltérően a sebességre vagy a teljesítményre utal.
A tervezett szabályozás szerint alap-, vagy kisebb-kategóriájú roller az 350W-nál nem nagyobb teljesítményű, legfeljebb 25 km/h tervezett sebességű, 25 kg öntömegnél nem nagyobb roller. (Ez utóbbi alól felmentést adnék a bér rollereknek).
Vásárláskor nem értana előre eldönteni, ki szeretné a jövőben kerékpárúton használni, és milyen extra költségeket és kényelmetlenségeket hajlandó bevállalni. Ajánláskor is célszerű lenne ezeket következetesen figyelembe venni.---
Napokban belinkelt pénzcentrumos YouTube videóban, ahol a biztosítást taglalták kivétel nélkül mindenki elég szubjektív és torz képet festett a valóságról (értsd: mindenkinek erősen maga felé húzott a keze). Futureboardos a tárgyi tévedések mellett következetesen prémium rollernek nevezte a nagy teljesítményű rollereket. Azt sugallva, hogy a prémium kifejezés nem a minőségre, hanem a teljesítményre vonatkozna.
Általa illusztrált közepes roller a 650k-ba kerülő Dualtron (kb. 60V). Csúcsról meg már nincs is értelme beszélni. -
s7evcsenko
addikt
válasz
Peaceliker #26590 üzenetére
Tavaly ősszel volt valami iszonyat kuponozás, ahol kapott egy egész jó árat, de könnyen lehet, hogy ez a G3 volt, de most már látom, hogy akkor le kellett volna rá csapnom.
-
válasz
Peaceliker #26558 üzenetére
Itthoni árakat mondtam!
Nemrég linkeltem már, de akkor még 1x, itt vettem 265.ért (kuponnal, azt is beírtam ide)márciusban, 3nap alatt megérkezett bontatlan csomagolásba érkezett! 3év gari(aksira 6hónap, de ez sz.tem máshol is így van)
340.ért már G2Master van hasonló paraméterrel mint a mantis(dual motor 2000w stb..., de erről nem sok jót olvastam, ezét vettem inkább a G2MAX.ot) vagy van már a friss G1 Pro szintén dual 2x800w erről jókat mondanak.
És sima Mantis 10 dual gép 2023 április elején vette 679.ért
-
válasz
Peaceliker #26554 üzenetére
1éve vette 680.e ért a mantis dual 10et, én ~3hónapja 260.ért a G2MAX.ot, ez nem 1,5x ár hanem több mint 2,5x, de kár is ezen vitázni. Amúgy meg 29 vs 31.kiló pont annyival több hogy 2motor van benne.
Fékről: láttam már 800-900.e ért gépet ugyan ezzel a hulladék 1500.ft.os mechanikus fékekkel!
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #26531 üzenetére
Akku az 24ah vagy mennyi 21700 cellás, az még tán jó is lehet
Ha csak ilyen 10-15A-es cellákból van, akkor 2 db G300 kétvállra fektetné.
Nekem 1 db G300-zal sikerült többször 100A fölé kergetni a 38Ah akkumat...
(10s11p, Samsung 35E = folyamatos 88A terhelhetőség, csúcsban 143A?)
Szerk: jó, ez volt a kisebb akku, csak 36V-os. 60V ugyanazt a teljesítményt
kisebb akku árammal is el lehet érni. (Az csak egy 16s5p volt, de nem ment
70A fölé soha, mondjuk az is 4000W, és csak egy motorról beszélünk.)
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #26528 üzenetére
Ez pontosan így van sajnos. Ha raksz bele egy olyan vezérlőt, amit bírja a nagy
(fázis)áramokat is röhögve (mondjuk egy G300, 300A-t folyamatosan), akkor az1) drága mulatság (a beszerzési ár 100K+, és ha dualmotor, akkor ezt kétszer)
2) meg fogja főzni a motort záros határidőn belül (bár ezen segít a Statorade)
2b) kivéve ha méred a motor hőmérsékletét, és visszafogod, annak megfelelően
3) az is lehet, hogy letérdel az akkumulátor is egy komolyabb gyorsításnálUi: csak a kereke nagy a Citynek, ha a motorja lenne nagyobb átmérőjű, abban
talán elférne több "slot", úgy pedig egységnyi árammal lehetne jobb gyorsulása,
viszont alapvetően a szélesség is meghatározó. (Nekem az Adventure-ben szar
30-as mágnesek voltak csak, míg egy Dualtronnál 45 az alap, ha jól tudom, s a
határ a csillagos ég (60-90), ha vmi nagyobb vas... Ill. igen, a motor nyomatékát
a nagy kerék "visszaosztja", mint egy nagyobb fokozat a kerékpáron. Ez ilyen.) -
Ciccuka
veterán
válasz
Peaceliker #26515 üzenetére
Szerintem 1kg pluszsúly lenne kb. a két napelem.
Ilyen rollerek töltésére elég lenne kezdésnek olyan típus is, ami csak 2-4 nap alatt töltené fel. -
bbalazs_
csendes tag
válasz
Peaceliker #26449 üzenetére
A fék jól adagolható, analóg. Csak lassan állítja meg, ezért mindig erős körültekintéssel megyek. Vészfékre nem alkalmas, de lehet, hogy akkor át is esnék a vázon.
Volt már, hogy ugrani kellett
A hoverboard vezérlőt azért szeretem, mert teljesen ellenőrzés alatt tarthatom a programozásból kifolyólag. Csináltam rá olyan távirányítót, mint ami a kocsiknak van, ha nyomom, füttyent 3-at, villant az index és ALARM üzemmódba vált, villog a kijelzője és sikít, ha el akarnák tolni (mozog a kerék). -
válasz
Peaceliker #26418 üzenetére
Nem. Az egyik német Face csoportból van.
Én kértem, h tegye mellé a G30-at, mivel látszott a háttérben. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #26361 üzenetére
Szerintem legkevésbé az számít mennyi lesz rá a biztosítás.
Sokkal fontosabb az, hogy pont olyan egyszerűen és pont azon az útvonalon használható, mint egy kerékpár, vagy sokkal szigorúbb megkötések vonatkoznak majd rá.
A 350 W-os határ fölött lévő kicsi kerekű, relatív gyenge gépekkel autók közé kényszerülni elég kellemetlen lesz. Az nagyjából értelmetlenné teszi a rollerek egy szegmensét.
Nyilván az se normális, hogy kerékpározó gyerekek és tompa nyugdíjasok között 40-50 km/h sebességre képes duál motoros erőgépek versenyezzenek egymással. Szükség van kategóriákra és szabályozásra, még ha egy adott teljesítménysáv ezzel rosszul is jár. A 400-500 W közötti rollerek. -
bkiky01
senior tag
válasz
Peaceliker #26359 üzenetére
Vagy annyi sem..
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #26342 üzenetére
Igy van
ha messzire megyek es sietek, akkor auto. ha meg messzebb, akkor repulo. Soha nem gondolkodtam azon, hogy erhetek valahova rollerrel hamarabb
-
Silentfrog
veterán
válasz
Peaceliker #26281 üzenetére
Ne sajnáld, nem küldik ki a rollert, mind hibás darab volt ami kiállítási, összetört stb.
Beszéltem a győri áruházzal aki hozta volna nekem azt mondták nem fogják elküldeni mert nullára szét van esve.
Jött nemsoka a mail hogy nem jön a G2 ,rendelés törölve. -
setup
tag
válasz
Peaceliker #26289 üzenetére
lakott területen kívül, olyan mint a lámpa az autónál
-
Silentfrog
veterán
válasz
Peaceliker #26281 üzenetére
Listázta az árukereső is, kb 5 darab volt készleten ahogy néztem.
-
elmunkas
csendes tag
válasz
Peaceliker #26265 üzenetére
Igen, értem mire gondolsz.
Csak azért hasonlítottam mert a jelenlegi magyar "rolleres médiában" mindenhonnét az folyik, hogy a Kukirin G4 mekkora egy isten roller.... -
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #26158 üzenetére
"Nem, enyém is ilyen volt."
OK ! Köszi !
Akkor megvárom a következő alkalmat, amikor szükséges lesz a fedelet eltávolítani, és akkor nézek körül jobban, feleslegesen nem nyúlok hozzá.
Ami nem romlott el, azt nem kell megjavítani !
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #26148 üzenetére
" Ezek szerint erre a gyártó is rájött és megtette. Ez mondjuk jó hír. "
Nem tudok, pontosabban nem szeretnék ilyen képet készíteni, mert már így is többször lett a fedél felnyitva az indokoltnál, de talán sikerülhet eldönteni a külsejéről készített fotóval is, hogy tényleg fejlesztettek-e vagy sem.
A fotó kedvéért elmozdítottam a jobb oldali müa elemet, ami mögött rejtve találtam az ominózus oldalsó rögzítő csavart.A képedből nem derül ki, hogy ilyen csavarok vannak-e az általad javított City-n vagy nincs.
Ha nincs akkor viszont FID bemutatója vélhetőleg nem pontos, és úgy adott tanácsot, hogy egy, a videójában súlyos hibaként rögzített hiba már nem is hiba, és ez alapján vesz/vett Achilleust @nitro500full. [link]
Meg magam megnyugtatására is, persze...
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #26131 üzenetére
"A nyak egy(3) csőbe megy bele a vázban, az gyökér módon csak első lemezhez van hegesztve, ami lemez pedig csak alul van a vázhoz varva."
Már egy ideje rágódom, hogy egyáltalán leírjam-e...
Te hegesztésről beszélsz , én meg csavarozásról. Nem is igazán értem az egészet.
A Neptun villa két szélső ága felül a homlokfalon, alul az oldalsó falon van átmenő csavarral rögzítve a vázdoboz sarkaihoz, ami már így önmagában elegendőnek kell legyen egy stabil kapcsolathoz, mert két irányból elölről és oldalról meg van a sarkokban fogatva.
A villa középső ága a homlokfalon alul és felül ad merevítést ennek, előre kitüremkedve, a szélsők síkjától eltérve.
A Neptun villa alapja felül nézetben egy stabil háromszög, ami így nagyfokú merevséget biztosít.
Én továbbra is azt gondolom, hogy karbantartás hiánya, a "laza" csavarok okozhatták a recsegést, ti. nem behegesztve, hanem csavaros rögzítéssel van megoldva a Neptun villa és vázdoboz összekapcsolása.
Más!
Töltőfedélnek láthatóan nincs teherviselő funkciója, sem a szükséges anyagvastagság nincs meg hozzá, sem a csavarok elhelyezkedése nem alkalmas teherviselésre, ez csak egy szimpla fedél.
Szerintem.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #26120 üzenetére
OK ! Köszi, akkor lekötöm és leszigetelem a kábelvégeket.
Abból gondolom, nem lesz baj, ha így teszek.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #26089 üzenetére
Köszi srácok !
Asszem elnapolom a gázkar lecserélését.
Kipróbáltam ma a tempomatot, és hát szokatlan, de megoldás lehet...
Még nem érzem pontosan, hogy meddig kell tartani hogy bekapcsoljon, de a végére már kezdtem belejönni.
Azt tapasztaltam, hogyha lassan 4-ig számolok, és csak utána engedem el a kart , akkor már tartja a tempót, amíg persze bele nem nyúlok a gázba, vagy a fékbe.
A mai 30 km-es túra felénél egy klikkel szorosabbra vettem a szitálás gátlót. Jobb lett.
Mire hazaértem még maradt 40% az akksiban, nem tudom, hogy ez jó érték-e.
P.S.: Már a második nagyobb karikát mentem úgy hogy 2,5barra állítottam be nyomást, hogy ezzel is növeljem a komfortot, de még így is elpattog az úthibákon, ami probléma, mert ennél lejjebb már nem igazán akarom lejjebb venni a nyomást.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #26086 üzenetére
Nem akartam még erre is költeni...
de lehet kénytelen leszek.
Meg az is hogy a probléma, hogy az elektromossághoz nem merek nyúlni, mert nem értek hozzá.
Mindenhez nem érthetek. NA !
Kéne valaki a megcsinálja nekem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Exkluzív AMD Ryzen 7 Setup - Nem csak vásárolhatod, bérelheted is! Kamatmentes rèszletre is!
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest