- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
Hirdetés
-
Meglehetősen egyedi külseje lett az Iqunix analóg klaviatúrájának
ph Talán a sportos elegancia szókapcsolattal lehetne jellemezni a cég kétféle kapcsolóval és formátumban választható, 8 kHz-es portékáját.
-
2024 - Íme a 27. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között végre megjelenik a The First Descendant.
-
Befutott a Vivo Pad3 Pro kistestvére
ma Méretben és összegszerűleg is kisebb a Pro utótag nélküli Vivo Pad3.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
tknof1871
őstag
Üdv! szekvenciális váltókar a kormányon, elhasználódás, javítás, csere
A szekvenciális váltókarok idővel megkopnak, nem stabilak a pozíciójukban. Azt hiszem leginkább a végállásukban amikor a legjobban megfeszül a váltó bowdenje.
Ha már nem fog a SL-MY20 Shimano SIS váltókar stabilan az 1-es pozícióban állni, lassan átcsúszik az 1-es és 2-es közé, (ettől a lánc már le akar jönni az 1-es lánckerékről de még nem tud átugrani a 2-esre) akkor milyen lehetőségeim lesznek a probléma megoldására? A váltókar átállítása frikciósra az megvan. Ezen túl mi van még? Úgy látom új SL-MY20 váltókart nem lehet venni mert már nem gyártják.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió