Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
ph Egy 60+ százalékos ortolineáris, valamint egy 65 százalékos "tört" modellel gyarapodott a cég portfóliója, amiket QMK-val szabhatunk végletekig testre.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz
modflow #193283 üzenetére
Kerékpárguru videója emlékeim szerint elég jól elmagyarázza, én anno ez alapján tanultam.
INTELligent: úgy kell visszarakni a kereket, hogy középen álljon. Viszonyításnak nézd a vázat, akár több helyen is, hogy egyenlő távolságban legyen mindkét oldala a keréktől. Az is lehet amúgy, hogy középen van, csak a levételnél véletlenül elállítódott a kis tekerő. Mindig úgy vedd le a kereket, hogy a lánc a legkisebb lánckeréken álljon (tehát a vázhoz legközelebbin). Így sokkal egyszerűbb levenni és felrakni is.
Fékpofa pedig lehet hogy rosszul van beállítva. Az első fele mindig picit beljebb kell álljon a felni felé, hogy fékezésnél a fékpofa eleje fogjon rá először. De az is lehet, hogy koszos.Dragzo: Lánc nincsen megnyúlva?
[ Szerkesztve ]