Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • amulet

    senior tag

    válasz nord_ #33967 üzenetére

    Ez így van, azok nem írnak akiknek minden okés, csak akiknek gondjuk van és ez az arány csak 1 % a teljes eladásból, ami még szerintem nem rossz...
    Inkább örüljenek, hogy cserélik azonnal és nem javítgatják hetekig a telót mint más gyártók! (pl HTC, Samsung, stb...)
    Minden készülékben volt hibás széria,van is és lesz is!
    Lehetetlen kivitelezni olyan terméket aminek minden példánya hibamentes, mert a beszállítók sem tudnak ugyan olyan minőségű alkatrészt gyártani, stb...
    Ennyire nem menjünk bele, mert ezek sok mindentől függenek. Az appel próbálja kiküszöbölni a hibákat, de nem tud minden készüléket tesztelni a gyártás után hetekig!

    Amúgy meg minden új készülék bevezetése után ez megy kb 1 évig. emlékezzetek vissza mikor a 4-nél volt térerő probléma! Érdekes, most nincs ilyen ugyan azokkal a telókkal. érdekes :D :D :D :D :D

Új hozzászólás Aktív témák