Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz syler123 #317091 üzenetére

    "Amikor beírtam ide, hogy mekkora gáz, hogy ilyet elkövet a cég, rögtön jött a válasz, hogy nem a készülék hibája, hanem "csak" az App store". Adatok nem szivárogtak ki, minden rendben van."

    Maradjunk tényszerűek, ezt a választ kaptad: [link]
    Nem találom benne azt, hogy minden rendben van. Az pedig tény, hogy nem a készülék érintett, hanem az apple id fizetési módja. Ami például akkor is megtörténhetett, ha mac-hez volt beállítva fizetési módnak az adott kártya, vagy apple tv-hez. Tehát tényleg nem a telefonoldali hiba volt, ez konkrétan tény.

    A topikban linkelt cikkek alapján a visszatérítések automatikusan történnek, és nem kell a leírtak alapján hívogatni se az apple-t se a bankokat. Én a második napon kaptam vissza a pénzemet, nem két hét múlva. Persze jó ilyenkor legalább így virtuálisan elégtételt venni egy nagy cégen, hogy kidühöngjük magunkat és jól megmondjuk nekik itt a véleményünket, csak ettől nem leszünk előrébb, csak rontjuk a helyzetet mert páran majd elhiszik előbb-utóbb, hogy 2 hét múlva kapják vissza a pénzüket.

Új hozzászólás Aktív témák