Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FLD1987

    aktív tag

    2025.10.10-én írtam üzenetet a 4iG szerviznek (pontosabban az ügyfélszolgálatnak) és akkor jött elég gyorsan az üzenet, hogy vihetem a laptopot hozzájuk. Végül elmentem a 4iG szervizbe és a kb. 30 perc eltévedési időveszteség után rátaláltam a szervizre. Ezután elmondtam az ott dolgozónak a problémám, kiderült, hogy a rendszerben nincs felvéve a gép. De tök érdekes volt, hogy ők már találkoztak ezzel a problémával és hogy modemcsere, alaplapcsere nem oldotta meg. Már anyu laptopjában megvolt a C szerviztől a modemcsere és az alaplapcsere. Szóval odaadtam a laptopot és akkor megmutattam a Telekom oldalán lévő APN beállításos információt. Ezeket kimásolta és akkor utána még valamit állított rajta, ami nincs fenn a Telekom oldalán, merthogy ez Windows beállításhoz tartozik. De végül meglett a hálózatra csatlakozás, pedig a nincs hálózat volt látható. Amúgy mint kiderült, a Telekom oldalán lévő adaton kívül, ami éppen nincs fenn, de a laptopomból kiszedtem adatot, az éppen hibás volt. Szóval nem minden laptop tud ugyanazzal a beállítással kapcsolódni a hálózatra, hanem ez függ a gyártótól, operációs rendszertől is. Amikor hazaértem, visszafele is eltévedve, villamossínt követve, akkor végül kiírtam egy Word dokumentumba, hogy miket kell beírni és kiválasztani az APN beállításnál ahhoz, hogy legyen a Lenovo ThinkPad L14 Gen 5-ben működő mobilinternet.

Új hozzászólás Aktív témák