- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hege1234
addikt
Sziasztok!
2021. aug. 24- rendeltem, 28-án kézhez kaptam egy philips 4k hdr tv-t (70PUS7805/12) az extrem digital-tól
sajnos több mint egy hét után vettem észre, hogy a HDR nem úgy működik ahogy kellene a tv-n
konkrétan sehogy..
(netflix és különböző hdr anyagokhoz addigra jutottam hozzá)gondoltam jelzem, hogy elállnék a vásárlástól ez volt 8-án
9. én reggel jött a levél, hogy van lehetőségem minden panasz nélkül elállni a vásárlástól
és, hogy válaszlevélben jelezzem, hogy szeretném-e igénybe venni a saját futárukat
amire azt jeleztem, hogy igen szeretném, ha a saját futáruk vinné el pluszban még kitértem rá, hogy a hungarocel darabok már nincsenek meg de ettől eltekintve megfelelően becsomagoltam
(konkrétan nútot csináltam otthon lévő hungarocelből, hogy a tv ne mozoghasson el )
azóta nem kaptam semmi választ és kb 45 perc telefonvárakoztatás után feladtammivel a 14 napos elállás már lefutott érdeklődnék, hogy mi ilyenkor a teeendőm?
gondolom ha írok nekik új e-mailt akkor arra már az új iktatószám miatt válaszolniuk kell de mire térjek ki?
Arra, hogy javítattni szeretném a tévét és leírom a hibákat amiket észleltem?
Eddig még soha nem kellett garanciáztatnom, minden kütyüm jóval gari után romlott el így nem tudom
mire is kellene kitérnem.Köszi előre is!
-
Hege1234
addikt
whoops beírnám a 3 héttel késöbbi 5-ös lottó számokat de akkor nagyon sokfelé osztódna
Lackooo84:
nyílván én akkor keverem a kettőt válaszlevélként ezt kaptam az ellállásról [link]
"jótállási igény" akkor fog kelleni ha semmi választ nem fogok kapni 1-2 héten belül?Scorp2011:
igen a válaszlevélben benne van, hogy 8000ft lesz a szállítás
jézus 1-1,5 hónap? kicsit elhamarkodtam ezt a becsomagolást(+5000 volt a kiszállítás de mivel volt kuponom ezért lejött mindenből 5%
utánvéttel fizettem majd gondolom kérnek számlaszámot..)egyébként én azt gondoltam, hogy ez a 14 nap annyit tesz hogy addigra ott kell lennie a csomagnak náluk vagy legalábbis úton kell lennie
köszi a gyors válaszokat kicsit megnyugodtam
[ Szerkesztve ]
-
Hege1234
addikt
igen itt a zöld gombra kattintva jeleztem nekik, hogy szeretnék elállni a terméktől mivel
nem olyan mint amire számítottam
válaszlevélben pedig jeleztem nekik, hogy az ő futárukkal való visszaküldést választom aminek az összege 8000ft
vagy valami hasonlót írtam, erről már nincsen másolatom mert ez valami űrlapos cucc
a válaszlevelükön viszont rajtavan az iktatószám ami, ha bármi lenne arra gondolom hivatkozhatok -
Hege1234
addikt
Hali
(alza webshop)
felbontott termék, internetről való vásárlásnál is érvényes az, hogy visszaküldhetem 14 napon belül a csomagot?Ön egy felbontott terméket választott
Újszerű, csak pótlólagos csomagolása lehet.
Jótállás a 270/2020. (VI. 12.). számú rendelet alapján.a linkelt oldalon nem látok infót arról, hogy vonatkozik e erre a visszaküldési lehetőség