Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24845312
törölt tag
válasz
saw1114 #22625 üzenetére
Edigitalnál sajnos bevett szokás, hogy ha tehetik, akkor nem adnak garancialapot, csak számlát, a számlán pedig az van feltüntetve, hogy amennyiben nem kaptál garancialapot, akkor ennek hiányában csak 1 év garancia jár a termékhez. (Eközben az oldalukon több év garanciával hirdetik az adott termékeket. Ha kérsz garancialapot, akkor vagy megtagadják arra hivatkozva, hogy a rendszerükben úgyis annyi év van, amennyinek lennie kell, vagy ha nem hagyod annyiban, és mégis ragaszkodsz a garancialaphoz, akkor pedig másik sorozatszámot írnak rá, mint ami a terméken szerepel. Nem 1 és nem 2 esetben jártam már így náluk, és nem csak én, hanem az ismerőseim is. Lehet, hogy éppenséggel mind véletlen eset volt, de ennyi véletlent kicsit soknak tartok. Mióta az Emaggal szövetkeztek, azóta érdekes módon az Emag is kezdi ezt a szokást átvenni, vagy nincs garancialap az Emagos fiókodban, vagy éppenséggel másik sorozatszám szerepel rajta. Ha rájuk írsz, ugyanazt a szöveget nyomják be, mint előtte az Edigital, hogy jó ez így, ahogy van.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest