Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Sziasztok,

    LG garancia ügyintézés / javítás ügyében vannak problémák (helyileg kirendelt szervizes vállalkozó esetén)
    Több mint 1 hónap eltelt és nem történt PCB csere a TV-ben (optikai csati hibás) az Aug.07.-i ígéretek szerint (amikor elkérték a TV-n lévő matrica képét és számla másolatát a PCB rendeléshez) ja és 09.13.-val le lett zárva / PCB csere megtörtént az LG szerint, rendszerbe rögzítve van... és most lett elegem, léptem az ügyben és a vége az lett , hogy kapok csere kártyát, mert nincs PCB...aztán megint hívtak és a PCB cserélve lesz. Ma várom aki hozza (bontatlan PCB-t) és cseréli...kivi leszek erre. KJi érti ezt?
    Közben írtam LG-nek is egy panasz levelet (részletesen leírva mindent)

    Különben a csere utalvánnyal sokra nem megyek / mennék, mert Telekom -tól vettem a TV-t és ők biztos nem adnak / adnának újat (mert van LG-s csere utalványom)

    MD
    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Lackooo84 #19321 üzenetére

    Igen, én jó áron vettem. Elvileg 13 óra után jön az ember és cseréli a PCB-t. Az nem elfogadható a részemről, hogy a rendszerbe már a "lejavitott/PCB csere lezajlott" szerepel, mikozbe ha most nem lépek...semmi sem történik. :U

    MD
    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Érdeklődnék ez hogyan van? (PC alkatrész esetén)

    A jótállás időtartama 1 év - a garancia időtartama pedig 3 èv.
    A vásárlástól számított 1 èven belül bizonyítás nèlkül azonnal - a garancia ügyintézèsi időn belül (30 nap) cserèljük-, ezen túl viszont csak abban az esetben, ha normàl hasznàlat mellett hibásodott meg, amelyet Önnek kell bizonyítania.

    Tehát, ha az eszközzel bármilyen garanciális probléma adódna a 2.-ik év kezdetétől, annak hibáját nekem kell bizonyítanom, hogy nem én okoztam? (és azt hogyan?) :F

    Magyarul mielőtt letelne az első év, jobban járok, ha tönkremegy? :U

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz lao #19428 üzenetére

    Akkor lényegében az 1 év csak a valós ebben az esetben? (+ 2 év az csak körítés)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz lao #19435 üzenetére

    Igen, értem azt, de a "bizonyítás" hogyan? :D
    pl. VGA esetén gépbe van, használom ahogy kell és tönkremegy a 2.-ik év közepén..jelzem a boltnak a garanciális igényem és hogyan bizonyítom (mert ügye valahogy kell), hogy normál körülmények között "halt" be a kártya? (ebben várom a segítséget) :R

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz bobalazs #19448 üzenetére

    Magánemberként lett vásárolva igen :K
    Bolt egy tavaly alakult kisker (vagy mi) [link]
    /digitális dokuból másoltam ki/ + van számla is (digitális formában)

    Jótállási feltételek: TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL
    A jótállás időtartama 3 év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő
    átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe
    helyezés napjával kezdődik.
    Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően
    lépett fel, így például, ha a hibát
    - szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak
    megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató
    hibájára vezethető vissza)
    - rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül
    hagyása,
    - helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
    - elemi kár, természeti csapás
    okozta.
    Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó
    - elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott
    jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény
    teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a
    szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény
    teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
    - ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő
    határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a
    kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a
    vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy
    mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
    A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a
    vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés
    egyébként indokolt volt.
    Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított
    három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan
    többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a
    rendeltetésszerű használatot akadályozza.

    A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható
    rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell
    elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb
    tizenöt napon belül elvégezze.
    A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
    Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a
    terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék
    részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a
    kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
    A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
    A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi
    csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell
    megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint
    az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
    A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és
    termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
    Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett
    működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
    A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére
    bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az
    ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján
    kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő
    jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
    A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.
    Fogyasztó az alábbi javítószolgálat (ok)nál (szerviznél) közvetlenül is érvényesítheti kijavítási
    igényét: (Szerviz megadása nem kötelező.)
    Név:.............................................................................................................
    Cím:.............................................................................................................
    Telefonszám:................................................................................................
    E-mail cím:...................................................................................................

    A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés
    keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási
    szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a
    szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát
    haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani.
    A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM
    rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.
    [1] A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött
    szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez.

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz bisiz #19463 üzenetére

    Én a TV-m gariztattam 2 hete kb. és a gyártóhoz fordultam első lépésnek (e-mail, Online Chat felület, vagy Facebook üzenet..stb..-sok lehetőség adott-), nem a vásárlás helyén jeleztem.
    LG szervizes házhoz jött és Main PCB (panel) amit cserélt is és azóta minden frankó (Optika csati szállt el, a kábel nem maradt bent a foglalatban, ezért cserélték a komplett fő panelt, garanciába újra) amúgy az LG nagyon korrekt szokott lenni (másik TV-n meg komplett kijelzőt cseréltek garanciába és azon a kijelzőre újraindult az 5 év garancia)

    Ilyen esetekben, mint pl. TV vagy laptop, telefon..stb.. (nagyobb vásárlási tétel, összegben nézve is) a gyártóhoz szoktam fordulni és az ügymenet / garanciális javítás, vagy csere gördülékenyen le szokott zajlani. (és a végén mindenki boldog)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz bisiz #19467 üzenetére

    Egyszerű: SN szám alapján az LG ügyfélszolgálatnál érdeklődd meg, hogy a garancia rajtuk keresztül érvényesíthető vagy sem. /külön garancia jegy nem feltétel, csak a számla eredeti vagy digitális változata/
    Amúgy én a Telekomtól vettem a TV-m és gond nélkül foglalkoztak vele. (nekem is csak digitális számlám van)

    Egy próbát megér a dolog (mindenképp) CHAT felület (hétköznapokon csak) - vagy írhatsz egy e-mailt is (de már megvárnám a Chates felület Online státuszát)

    (#19466) asdf_: A gyártót kell kérdezni és akkor többet fogunk majd tudni. (50-50% az esélye)

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz rasotamas #19534 üzenetére

    Én a gyártóval (külföldi, nincs hazai képviselete) vettem fel a kapcsolatot (venti zörgés ügyében) és azt mondták, vagyem fel a kapcsolatot a vásárlás helyével. iPon nálad az a hely, elküldöd / beviteted (garifutár) vagy beviszed, és tesztelik, majd ha tényleg zörög (és annak titulálják) akkor megy a beszállítóhoz és onnan a hivatalos RMA-ra (csere vagy repair, vagy kp. vissza térítés, vagy le is vásárolhatod) én cserét kérnék a helyedben (kérhető csere vagy javítás és a hivatalos RMA a rendelkezésre álló lehetőségek közül fog eljárni) ja és ~1 hónap is lehet mire ez lezajlik. (kompletten)

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz rasotamas #19538 üzenetére

    Amennyiben csere vagy javítás van mint opció, akkor az lesz úgyis. Legutolsó megoldás a kp. vissza vagy kp. levásárlás (ha első 2 opció nem teljesíthető)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz mefistofeles #19542 üzenetére

    +1

    stLhee: Ha cserét kérsz és van csere készülék, akkor szokták cserélni. (esetemben 1x nem cserélték, hanem javították - HDMI port csere történt, első esetben meg cserélték javított csere darabot kaptam, amire 2 év gari újra indult - azért nem 3 év , mert nem új termék volt és a gyártó arra ami nem új, csak 2 év garit ad by, Cseh Asus RMA) amúgy korrektek voltak mindvégig. (980 Ti Matrix ~ 255k-s VGA volt 2016-ban) :K
    Ha nincs és javítható, akkor javítják (azt is a felmerülő költségek határozzák meg, hogy megéri-e vagy sem)
    Ha első 2 nem kivitelezhető, akkor marad a pénz vissza fizetése (ez esetben le is vásárolhatod az adott összeget, ahol vetted)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz rasotamas #19545 üzenetére

    Azt "felajánlják" :K /külön nem kérhető ennyi idő után, hibás termék esetén/

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz rasotamas #19547 üzenetére

    Ha úgy van, akkor nem kötelezhetnek levásárlásra.
    Az mind1. Nálad a kártya, számla és így a garit is te intézed. /garanciális feltételeknek megfelelsz és a termék is feleljen meg, doboz+tartozékok legyenek meg - én iPon-hoz eddig csak így küldtem vissza gariba bármit is, mert így szól az ASZF/

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz stLhee #19554 üzenetére

    Ez látod egy nagyon jó kérdés. A gyártót is be kell(ett/ene) vonni a dologba (főleg ha lifetime warranty vonatkozik rá) vagy a bolttal kell külön megegyezned. (az is egy opció)

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz pinnacle #19582 üzenetére

    Tudtommal úgy van ez, hogy jelzed a futár felé (ha sérült) és kifizeted, majd fizetés után a helyszínen kibonthatod és ha a tartalom sérült vagy hiányos, akkor jegyzőkönyvet vesz fel (jelzésre/kérésre ügye)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz pinnacle #19587 üzenetére

    Ott a jegyzőkönyv a lényeg. :K
    Szerencsére még nem volt ilyenben részem, így személyes tapasztalatot nem tudok megosztani.
    1x volt olyan, hogy rendeltem nagy értékben (sok) otthoni kozmetikum, tiszt.szerek, és egyéb cumók. aztán a Gillette Fusion Proglide Power csomag fel volt vágva (3 is) és akkor már nem tehettem semmit. (jeleztem volna, max. kicserélik sértetlenre, gondolom aki a csomagból kivette az felvágta, még ha nem is szándékosan és hozzám úgy küldte el...gondolván a p*r*sztnak jó lesz úgy is)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz pinnacle #19591 üzenetére

    Sajnos ki kell fizetned, csak azután bonthatod fel (futár jelenlétében) és úgy ellenőrizheted a csomag tartalmát, sértetlenségét és ha sérült, akkor a futárnak jelezni kell a jegyzőkönyv felvételét az ügyben (kapsz egy példányt te is) ez olyasmi, mint mikor a biztosítási dokut kitöltitek a másik személyautó tulajjal /koccanás, baleset esetén pl./, (egyik példány a tiéd, másik az övé)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz #77646080 #19605 üzenetére

    Pontosan! Úgy igaz! :K

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz #77646080 #19610 üzenetére

    Igen, és e-mailen jelezve hivatalos is. (nyoma van)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Attix82 #19627 üzenetére

    Nekem cseréltek már terméket, ami nem az én nevemen volt és új termék már az én nevemre került. Baromság amit mondasz már bocs... (és 255k-s termék volt)
    Úgy néz ki boltja válogatja... (ki mit kér/kérhet?)
    Jogszabályban nem tudom miként szerepel, de ha érintett lennék, tuti utána néznék ennek.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Attix82 #19631 üzenetére

    Én a terméket úgy küldtem vissza, mint ahogy a bolt (iPon) adta el (doboz, full tartozékok, stb..) és bár nem az én nevemen volt, de én küldtem el (garancia futár jött érte, ingyenes oda-vissza) és én is kaptam vissza (a csere darabot, amit külföldről küldtek, maga a gyártó)

    Sőt!
    Most van nálam egy megint nem olcsó termék (1.3 milla érték), számla, gari doku, ami nem a nevemen van (mind2 digitális formában, de ki is nyomtattam) és a boltnak írtam/felvettem velük a kapcsolatot gari ügyben (ha a 3 év alatt szükséges lenne) és álltak a rendelkezésemre, nem zárkóztak el és segítőkészek/korrektek voltak, minden infót megadtak. (számla és gari doku másolatot küldtem a szóban forgó tárgy beazonosításához)

    Tegyük fel, ha nem adok el valamit, de elajándékozom egy távoli rokonnak/ismerősnek és az gariztatná, de nem tudja mert nem az ő nevén van? (baromság)

    Amúgy csak úgy veszek használtan nagyobb értékű terméket, hogy ha szükséges (lenne) az eredeti tulaj is rendelkezésre álljon, segítsen (ha gátolna ebbe a bolt pl.)

    Van olyan is, hogy páran össze állnak és rendelnek azonos terméket db/fő arányban és az is egy név/számlán van. A számla/gari doku digitálisan érkezik és azt nyomtatják (mindenki kap egy példányt) aztán ha gariztatni akarja (bármelyik személy) akkor gond nélkül megteheti.

    UI:
    Ja és a számla magánszemélynek szól. Név, cím, ir.szam feltüntetéssel. (Online rendelés)

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Attix82 #19649 üzenetére

    Van erre valami jó formanyomtatvány? (ami hivatalos / neten elérhető, letölthető) :R
    Elvileg, van egy számla (ami nem az én nevemre és címemre szól) az alapján csak a név, cím, ir.szám ami szerint kell írni egy adásvételit (ja és a termék neve, SN száma) amúgy a gari jegyen nincs senki megjelölve, csak a termék neve / SN száma található (tehát gari az nem névre szól konkrétan, de a számla igen) tehát kp. vissza esetén az a számla szerinti felet illeti (vagy adásvételi, átruházási doku esetén az említett személyt)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Ingóságra nem feltétlenül szűkséges (szóbeli is elegendő) "Adásvételi Szerződés I. fejezet"

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz asdf_ #19654 üzenetére

    Digitális formában nincs a boltnak aláírása, szem.ig.szam, stb..a birtokában. Ilyenkor mi a helyzet? Aki beviszi (teljes pompában) vagy elküldi, és minden eredeti dokut bemutat (mailbe is csatol a boltnak, eredeti dokukat küldve, amit az eredeti vevő kapott), az jogosult a beadásra, ügyintézésre

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz chopin42 #19656 üzenetére

    Elvileg igen! Különben a számlát nem küldte volna le neked.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz blaca83 #19668 üzenetére

    Újat kaptál? (full BOX/full tartozékos, bontatlan kártyát?)
    Arra a 3 év újra indul Asus-nál. Viszont ha csere darab egyben javított csere darab (tehát nem vadi új, gyártósorról frissen lejött, vagy raktárból kiküldött), akkor csak 2 év a gyártói gar az adott SN számú VGA- ra. (tapasztalat) :K

    Ha vadi új / 3 év gyártói garos, akkor az nagy pech, mert 980 Ti nem mai kártya és már jó pár éve tuti nem gyártják sehol... én is cseréltettem Cseh Asus (szakszerviz) a 980 Ti Matrix kártyám és javított csere darabot kaptam, amire a 2 év gari a kézhezvétel napjától indult. /én csak 30+ napot vártam rá/

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz blaca83 #19672 üzenetére

    Az érdekes igen!
    Melyik bolt volt ez, ha szabad kérdezni? (akár priviben is)
    Én személy szerint a nagykerrel is felvettem a kapcsolatot és álltak rendelkezésemre, segítettek kéréseim szerint - by, Ramiris) Ja és a gyártótól kérdeztem ki a nagyker és ők mondták meg SN szám alapján - minden a gyártó rendszerébe van adott SN szám alapján
    Nagyker intézi a cserét/repairt , főleg Asus VGA esetén, mert Magyarországon nincs hivatalos javítás, csak a Cseh Asus-nál, tehát a te kártyád is ott járt / onnan van a csere darab. (tuti)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz gyulank #19680 üzenetére

    Már a bolt által leírt mód is lehet intézni (pl. Futárral küldve)
    Amennyiben a bolt megszűnt, abban az esetben a gyártóval kell felvenni a kapcsolatot (és a feltételeknek megfelelni) vagy a Nagykerrel (ha ismert a kiléte, de gyártó az meg tudja mondani, hogy ki a Magyarországi nagyker, akin átment) és azzal próbát tenni. (vagy így, vagy úgy)
    Nem egyszerű, de kivitelezhető (sokszor nem könnyen és hosszadalmas folyamat is lehet)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Attix82 #19658 üzenetére

    Így már van valóság alapja (hogy az enyém) , igaz? (magán részek kitakarva) - minden doku, alkatrész fullosan a rendelkezésemre áll. (összeg nem lett feltüntetve az "adás vételin", mert ahhoz a boltnak semmi köze, lényeg, hogy jogosan az enyém a kártya) eredeti számlán is azok az adatok vannak, amik az "eladó" adatai résznél is megtalálhatóak)

    (kicsit ferdén scanneltem, de most hozta a postás)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Segítséget szeretnék, rendelnék egy bolttól és ott a "termékszavatosság" és "jótállás" résznél azt vettem ki, hogy 2 évig élhetek a "csere vagy javítás" lehetőséggel (esetleges meghibásodás esetén, ami nem felhasználói hiba miatt keletkezett) ÁSZF /2018.11.30.-tól él/

    Jól értelmeztem? :F

    Termékszavatosság
    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

    Jótállás
    Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
    Hibás teljesítés esetén szerződés, vagy jogszabályi előírás alapján a kötelezett a köznyelvben garanciaként ismert fogalommal megegyező jótállásra köteles.

    Jogszabály írja elő a jótállás biztosítását az olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja.

    Szerződéses alapú a jótállás, ha a kötelezett (akár a gyártó, akár a kereskedő) vállal saját maga, az általa meghatározott feltételek szerint jótállást a termékre. Ilyen esetben a jótállási (garancia) feltételeket kell elolvasni a jótállással kapcsolatban és a jótálláshoz jótállási jegy is jár.

    Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

    Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!

    Mi a viszonya a jótállásnak más szavatossági jogokkal?

    A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.

    Ha Ön vásárolt egy terméket, akkor az alábbi jogok illetik meg:

    Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?
    Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

    Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz asdf_ #19744 üzenetére

    Hmmm... akkor nem jó ez ahogy van (az egész) :D
    Köszi! :R /bőven 6 számjegyű vásárlás lenne/

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz gabo91 #19768 üzenetére

    1. Jelzed a bolt felé és ha nem adják meg a 2 évet, akkor elállsz a vásárlástól. /ez a legjobb megoldás/
    2. Amennyiben elállsz a vásárlástól (kp.-t vissza kapod), rendelsz megint egyet (és remélhetőleg 2 év garral kapod) vagy máshonnan szerzed be.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz asdf_ #19771 üzenetére

    Adott boltban hallottam már hasonló esetről (5 év gari helyett 1 évet kapott a vásárló és csak elállással tudott élni, mert nem kapta meg az 5 évet - ez nagyban függ az adott beszerzéstől, készlettől és beszállítótól is) :U
    A bolt határozza meg a visszavétel feltételeit, ha elállás történik, akkor az minden esetben a vevő költsége. (ha ingyen futár küldés esetén is) amúgy nevezhető hibás teljesítésnek is (ha a bolt elismeri)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Dreamshake #19806 üzenetére

    Szia,

    Nálam hasonló problémánál HDMI portot cseréltek.
    /30+ nap volt mire vissza ért hozzám a kártya - Cseheknél volt kint, de nem ők ültek rajta, onnan 1-2 munkanap alatt megfordult/ by, Cseh Asus - A Nagyker és a Bolt akik ültek rajta és a sok idő annak tudható be esetemben.

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz -Ben- #19918 üzenetére

    Murphy törvénye. :K

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Dealer95 #19979 üzenetére

    Szia,

    Cserélni cserélhetik ugyanarra a fajtára, javított darabra is (és újraindul a gyártó szerint leírtak alapján lévő garancia idő "kezdődik a csere napjától" - Asus esetén ez 2 év - új termék csere esetén 3 év - saját tapasztalat) amennyiben nem javítható.
    Ha sem csere, sem nem javítható, akkor kp. visszafizetés kérhető, vagy az összeg levásárlás. (tudtommal) de ezt külön nem kérheted, gyártó/szerviz/beszállító/bolt amiken át megy az egész folyamat... (nem egyszerű)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Háztól-házig gyártói gari az pontosan hogyan van?
    Gyártástól számított 2 év alatti probléma esetén nem kell semmi dokumentum. Ha azon felül van gond a termékkel, akkor kell számla vagy gari könyv (egyik megléte elég) futár viszi-hozza ingyen a gari idő alatt. (Asus laptop) Ez külön a gyártó határozza meg? Gondolom nem törvényi előírás, stb...(?)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #19999 üzenetére

    Igen, tisztába vagyok vele.
    Alap esetben a gyártói gari esetemben ez év 3.-ik hó vége. Addig intézhetem igazoló doku nélkül a garanciát. Azután kell számla vagy gari könyv. Gari könyv az van és az szerint ez év 11.-ik hó végéig van rá garim. Tehát addig ingyen háztól-házig (futár viszi, hozza és javítják gariban)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz #32577792 #20004 üzenetére

    Úgy, igen.
    Gyártástól számolják, és ha van dokud (hivatalos számla vagy gari könyv) akkor addig van gyártói gar. ami dokun szerepel (-tól/-ig)
    Egyikkel igazolni kell, ha nem tudod, akkor mindenféle igazolás nélkül gariztathatod a terméket (laptop)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Pörp #20007 üzenetére

    Pontosan.
    Megosztott képen látható/olvasható is.
    Van az RMA oldalukon "garancia idő ellenőrzés" ahova beírod az SN számot és mutatja a termék gyártási/garanciális idő kezdete/végét is.

    Pl.
    2013.02.22.-n lett gyártva
    akkor 2015.02.22.-ig gariztatható és nem kérnek semmi igazoló dokut (szamla, vagy gari könyve amin vásárlási idő és aláírás+pecsét van)

    Ha te 2016.04.20.-n vetted és van a 2 igazoló doku közül bármelyik, akkor gariztathatod ingyenesen 2018.04.20.-ig pl.

    Azért nem mind1 :N

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Gyuri27 #20029 üzenetére

    Nálam a vásárlás dátuma nem megfelelően van kitöltve a termék garancia könyvében, ebből lehet bármi gondom? Háztól-házig gari van a vásárlástól számított 2 évig a Magyarországi szakszervizzel. Gyártástól számított 2 évig nem kell semmi igazolás (számla , garancia könyv, pl.) az oké, hogy önmagában elfogadják a gari könyvet (számla nincs meg), de ilyen kitöltés esetén is? (ÉÉÉÉ/NN felcserélve)

    Egy részlet erről:

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Gyuri27 #20031 üzenetére

    Írtam a boltnak, vagy-vagy :R
    Még dokuk nélkül be veszi a szakszerviz a terméket és foglalkozik vele (még e hónap végéig) aztán ha probléma lenne vele, akkor csak a könyve ellenében vennék be garanciális javításra vagy számla ami kellene. (gyártót is meg kérdeztem, ha csak a gari könyv van meg és ki van töltve, az is elég, számla nem kell)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz asdf_ #20033 üzenetére

    Igen, igazad van (a lenyeg rajta van, van pecsét, aláírás, matrica ami a termék azon.szolgál) kozben a bolttól is megkaptam a számlát, előleg befizetési dokukat. /ha szükség lenne rá, legyen meg/ :R

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz redband #20087 üzenetére

    Semmi dolgod nincs, ha fizetni kellene ott a kezedben a doku amivel védve vagy, így semmire sem kötelezhetnek. Az meg a rendszer hibája, hogy amíg ez nem rendezett (rendszeren belül) addig nem adhatsz le új megrendelést. T az ilyen, ezt tudomásul kell venni. (sajnos)
    Olvasd el az ÁSZF-t és értelmezd, ha jogosult vagy bármire, (kedvezmény, jóváírás, stb.. akkor élj a lehetőséggel és kezdeményezd) nekem is volt velük egy számhordozásos történetem, ami 2+ hónapig tartott, aztán a végén a net nem volt elérhető és azon ment a dolog és arra semmit nem kaptam, mert eszköz problémára hivatkoztak (pedig voltam a T-Pontba is és több mint 1 órát náluk volt a telefon és nem jutottak vele semmire, stb... lehet azt fellebbezem (erre hivatkozva) lényegében kaptam 12k+ jóváírást és 10+GB netet (lejárati ideje nincs) és ezzel elégedett is vagyok, de 1+ hónapig nem volt netem, na ezzel nem vagyok elégedett, meg 72 órán belül nem sikerült "javítani" a hibát, nem volt rá megoldás.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz asdf_ #20089 üzenetére

    Tudtommal 0Ft amibe van neki, csak az a gondja, hogy ameddig a rendszerbe van a "rendelése" addig nem tud új rendelést leadni. Tehát ez a probléma sem igazán a topikba tartozik. :)

    Türelem, türelem és majd lezárul. Másik rendelést/törlesztő fizetést tekintve még jobban is jön ki, mert idővel talán még kedvezőbb lehet a havi törlesztő is (ár csökkenés által pl.) :D
    Meg ha elérhető vagy kapható lesz az eszköz persze...

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz bugizozi #20092 üzenetére

    Szia!

    Igen, de elvileg fognak küldeni egy levelet, amivel be fogsz tudni menni az üzletbe és a levelet bemutatva kapod vissza a pénztártól a kp.-t (de mindenképp menj be, mert minden eset más)
    Családba óra lett véve, 3 év gari volt rá, "bevették" és adtak egy bizonylatot, majd mondták, hogy levélben küldik a dokut, amivel a kp.-t vissza kapjuk. (valahogy így volt, nem tegnap volt)

    Lényeg, hogy korrektül vissza is adták az akkori vétel árát (amiért lett vásárolva) :K

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Dealer95 #20158 üzenetére

    Sajnos iPon-on nem múlik, ha átadták beszállítónak, onnan megy a gyártó általi szakszervizbe és vissza (javított, csere vagy kp. kifizetés) és ez hosszas folyamat is lehet.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Dealer95 #20162 üzenetére

    Nekem Asus max. 40 nap volt (csere javított darabra) iPon/Ramiris/Cseh Asus aztán vissza volt az útvonal. 2 év gyártói garanciával kaptam (javított csere darabra ennyi jár, újra 3 év) 980 Ti flagship volt (Matrix Platinum)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #20181 üzenetére

    +1
    Támogatom az álláspontod!
    C64 jelezd a bolt felé elállási szándékod és küldheted vissza nekik.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Dealer95 #20202 üzenetére

    Ott ugyanazt a fajta kártyát (csere) kell kapnod, javított vagy új. Ha ez nem teljesül, akkor kp. (vételár) vissza. /volt velük szerencsém VGA ügyben, nekem cserélte a Cseh Asus/ Asusnál 2 év gari újraindult a csere napjával , javított csere darabot kaptam. Új csere darab esetén 3 év gari lett volna rá, de az eleve nem volt elérhető, rég kifutott darab volt. xy év gari csere kártyára (új vagy használt/javított) azt a gyártó szabályzata határozza meg.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák