Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bunken

    tag

    Sziasztok!
    Segítségért fordulnék hozzátok, hogy a problémámra van-e valamilyen jogi megoldás vagy hova tudnék fordulnék.

    A történet kicsit hosszú és bonyolult.

    Szóval:
    Tavaly vettem használtan de még garanciálisan egy ASUS ROG-STRIX-RTX2060-6G-GAMING VGA-t, ami már volt garanciában cserélve amiről az eladó tájékoztatott is. Sajnos nálam egy hónap után meghibásodott, a számla/garancia egy magyar webshop-ba szól. Bejelentettem az igényemet, visszaküldtem nekik a kártyát 2021 augusztus elején, a csomag nyomkövetés alapján meg is kapták. Eleinte még lehetett velük kommunikálni messenger-en ahol azt írták, hogy egy ilyen művelet 15-20 munkanap de mivel chip-hiány van ez tovább tarthat kicsit. Bele is nyugodtam, gondoltam úgysem tudok semmit tenni ellene.

    A probléma innen kezdődik.
    A szervizük e-mail-ben jelentkezett párszor, hogy még a gyártó szervizében van a kártya és nem tudják, hogy mikor kapják vissza, várok-e még a kártyára vagy kérem a számlán szereplő összeget. Én a várakozás mellett döntöttem mert a számlán 70 ezer Ft-al kevesebb szerepel mint amennyit fizettem érte. (Megjegyezném, hogy a számlán szereplő összeg soha nem fedte a valóságot, olyan olcsó soha nem volt ez a kártya.) A boltot lehetetlen lett elérni, se e-mail-re se messenger üzenetre nem válaszolnak és a telefont sem veszik fel SOHA. :W
    Utoljára 2021 decemberében a két ünnep között jelentkezett a szervíz e-mal-en amiben ismét arra voltak kíváncsiak, hogy várok-e még vagy kérem a pénzt. Válaszként írtam nekik, hogy várnék még mert nem értek egyet a számlán szereplő összeggel de egyúttal feltettem nekik a kérdést, hogy a kártyát magyarországi vagy EU-s ASUS szervízbe küldték. Persze válasz azóta sincs és nem is lehet elérni őket semmilyen formában.
    Idén január második felében tettem egy próbát az ASUS support-nál, írtam nekik egy érdeklődő e-mail-t a kártya pontos adataival (sorozatszám, gyártási szám, stb.) hátha válaszolnak, sok reményt nem fűztem hozzá. De csodával határos módon 2 órán belül választ kaptam a kérdésemre, nagyon nem tetszett!
    Leírták a kártya egész életútját, hogy mikor került ki a nagykerhez onnan mikor a kiskerhez aminek a nevét nem tudják de biztos oda ahova én küldtem vissza, már kétszer volt garanciáztatva, elsőre javították, másodikra cserélték, és ezt mind sorozatszámokkal igazolták, stb. Azt írják, hogy harmadjára amikor is én küldtem vissza nem jutott el hozzájuk. :W
    Megadták a nagyker nevét amit fel is kerestem, ott is egyenesen a szervíz vezetőjét, aki segítőkész volt, bekérte a számlát/garanciát az ASUS-al váltott levelemet és azt mondta, hogy utána néz. Következő alkalommal telefonon értem el a nagykert ahol beszéltem a vezetővel és azt mondta, hogy még nem kapott választ ő sem. A webshop-ra gyanakszik, hogy simliskednek a kártyával mert az ő rendszerükben sem látja nyomát, hogy járt volna náluk harmadjára.
    Közben párhuzamosan még váltottam pár e-mail-t az ASUS-al, érdeklődve, hogy a chip-hiányra való tekintettel mégis mennyi idő lett volna a javítás/csere ha megkapták volna. Legrosszabb esetben is maximum 1 hónapot mondtak.

    Szóval úgy néz ki, hogy a webshop "átvert / meglopott" mert a kártya tavaly augusztus óta se nagykerhez se az ASUS-hoz nem jutott el, a webshop pedig azt állítja, hogy az ASUS-nál van.

    Lehet valamit tenni hivatalos úton a webshop-pal szemben?

    Bocsánat ha hosszú lett de próbáltam a legtöbb információt leírni.

    [ Szerkesztve ]

  • Bunken

    tag

    válasz jeni #24167 üzenetére

    Ahogy írtam semmilyen formában nem tudom már őket elérni pár hónapja.
    Az ASUS-tól e-mail váltásokkal tudom igazolni, hogy nem jutott el hozzájuk.
    A bolt neve: Comphub.hu Kft.
    Tudom, hogy a számlán lévő összeget kapnám meg sajnos. De már annak is örülnék. A legdühítőbb, hogy 1 hónapig használhattam a kártyát és azóta semmi. A boltot jól le fogom értékelni, ahol csak lehet negatívan fogok róluk vélekedni.

    LuckyL: a számla magánszemély nevére szól csak nem az enyémre mert használtan vettem és még teljes körű jótállás van a termékre.

    Superhun:
    - 2021 júliusában vettem a Hardveraprón használtan
    - 180k-ért
    - magánszemélyként és a számla amit adtak vele az is magánszemély nevére lett kiállítva
    - nem indult el vele a gép, az alaplap VGA hibát jelzett, másik VGA-val azóta is megyen a gép
    - 2021 augusztus 2-án adtam postára amit 1-2 nap múlva meg is kaptak
    - 2021 áprilisában volt utoljára szervízben amikor javították, de akkor még nem nálam volt, ezt az ASUS-tól tudom
    - használtan vettem
    - a számla:

  • Bunken

    tag

    válasz asdf_ #24171 üzenetére

    Egyszer már volt cserélve a kártya, másodjára javították. Én használtan vettem tavaly júliusban a hardveraprón.

    Ezt írták nekem az ASUS-tól:

    "Tisztelt Tóth Péter,
    Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében köszönettel vettük megkeresését.
    Szériaszám alapján azt látjuk, hogy a kártya 2019.07.04én érkezett meg a nagykereskedésbe (RAMIRIS EUROPE Kft) aki tovább értékesítette egy kereskedésnek. (Valószínűleg Comphub Kft. Erről pontos információkat nem tárolunk. A nagykereskedés tudja csak megmondani kinek adta el első körben)
    A kártya eredeti szériaszámmal (K3C0YZ0614389CP) 2019. decemberében szervizbe lett küldve és mivel nem tudták megjavítani ezért cserélték. Új szériaszám: K3C0YZZR0015Y3D
    Az új szériaszámmal 2021. árpilisában ismét szervizbe került ahol a hibát javították és visszaküldték a nagykereskedésnek.
    Ezen kívül más információnk nincsen a kártyáról. A mi információink alapján azóta nem járt a szervizben. A kártya vagy a Comphubnál van továbbra is vagy a nagykereskedésnél, mivel a hivatalos procedúra az lenne, hogy a kereskedő elküldi a nagykernek, a nagyker pedig a szerviznek."

  • Bunken

    tag

    válasz LuckyL #24172 üzenetére

    Tavaly október óta nem tudom őket elérni, nem válaszolnak se e-mail-re, se messenger üzenetre és a telefont sem veszik fel. A személyes felkeresés nem a legjobb opció számomra mivel több mint 200 km-re van tőlem BP.

    Engem már csak az érdekelne, hogy hol van a kártya valójában mert se a nagykernél nincs és az ASUS-nál sincs. De ők azt állítják, hogy ott van.

    Scorp2011:
    A honlap bejön de az ott feltüntetett elérhetőségek egyikén sem reagálnak nekem hónapok óta.

  • Bunken

    tag

    válasz jeni #24176 üzenetére

    Ezt az üzenetet én is láttam.

    A fő probléma röviden: tavaly augusztus elején átvették a csomagot, tavaly szeptembertől azt állítják, hogy az ASUS szervizében van a kártya ami az ASUS állítása és a nagyker szerint sem igaz, el sem jutott hozzájuk.
    Kicsit fentebb bemásoltam az ASUS levelét.

    Az a kérdésem, hogy ilyen esetben tudom-e valamilyen hivatalos útra terelni a dolgot, rendőrségen fel lehet-e jelenteni vagy a fogyasztóvédelemnél vagy valami hasonló?

    Egy nap szabit szerintem hiába áldoznék rá mert odamegyek egymagam szóváltásba keveredünk és nem fog történni semmi szerintem. Ráadásul a számlán nem az a cím szerepel mint ahova küldenem kellett. :F

  • Bunken

    tag

    válasz , #24177 üzenetére

    Írtam nekik 21-én, azóta többször beléptek de semmi válasz.....

    De valójában itt sem kaptam választ a kérdésemre.......

    Ezzel a problémámmal fordulhatok valamilyen hivatalos közeghez (rendőrség, fogyasztóvédelem, vagy valami más) vagy nincs rá megoldás?

Új hozzászólás Aktív témák