- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bunken
tag
Sziasztok!
Segítségért fordulnék hozzátok, hogy a problémámra van-e valamilyen jogi megoldás vagy hova tudnék fordulnék.A történet kicsit hosszú és bonyolult.
Szóval:
Tavaly vettem használtan de még garanciálisan egy ASUS ROG-STRIX-RTX2060-6G-GAMING VGA-t, ami már volt garanciában cserélve amiről az eladó tájékoztatott is. Sajnos nálam egy hónap után meghibásodott, a számla/garancia egy magyar webshop-ba szól. Bejelentettem az igényemet, visszaküldtem nekik a kártyát 2021 augusztus elején, a csomag nyomkövetés alapján meg is kapták. Eleinte még lehetett velük kommunikálni messenger-en ahol azt írták, hogy egy ilyen művelet 15-20 munkanap de mivel chip-hiány van ez tovább tarthat kicsit. Bele is nyugodtam, gondoltam úgysem tudok semmit tenni ellene.A probléma innen kezdődik.
A szervizük e-mail-ben jelentkezett párszor, hogy még a gyártó szervizében van a kártya és nem tudják, hogy mikor kapják vissza, várok-e még a kártyára vagy kérem a számlán szereplő összeget. Én a várakozás mellett döntöttem mert a számlán 70 ezer Ft-al kevesebb szerepel mint amennyit fizettem érte. (Megjegyezném, hogy a számlán szereplő összeg soha nem fedte a valóságot, olyan olcsó soha nem volt ez a kártya.) A boltot lehetetlen lett elérni, se e-mail-re se messenger üzenetre nem válaszolnak és a telefont sem veszik fel SOHA.
Utoljára 2021 decemberében a két ünnep között jelentkezett a szervíz e-mal-en amiben ismét arra voltak kíváncsiak, hogy várok-e még vagy kérem a pénzt. Válaszként írtam nekik, hogy várnék még mert nem értek egyet a számlán szereplő összeggel de egyúttal feltettem nekik a kérdést, hogy a kártyát magyarországi vagy EU-s ASUS szervízbe küldték. Persze válasz azóta sincs és nem is lehet elérni őket semmilyen formában.
Idén január második felében tettem egy próbát az ASUS support-nál, írtam nekik egy érdeklődő e-mail-t a kártya pontos adataival (sorozatszám, gyártási szám, stb.) hátha válaszolnak, sok reményt nem fűztem hozzá. De csodával határos módon 2 órán belül választ kaptam a kérdésemre, nagyon nem tetszett!
Leírták a kártya egész életútját, hogy mikor került ki a nagykerhez onnan mikor a kiskerhez aminek a nevét nem tudják de biztos oda ahova én küldtem vissza, már kétszer volt garanciáztatva, elsőre javították, másodikra cserélték, és ezt mind sorozatszámokkal igazolták, stb. Azt írják, hogy harmadjára amikor is én küldtem vissza nem jutott el hozzájuk.
Megadták a nagyker nevét amit fel is kerestem, ott is egyenesen a szervíz vezetőjét, aki segítőkész volt, bekérte a számlát/garanciát az ASUS-al váltott levelemet és azt mondta, hogy utána néz. Következő alkalommal telefonon értem el a nagykert ahol beszéltem a vezetővel és azt mondta, hogy még nem kapott választ ő sem. A webshop-ra gyanakszik, hogy simliskednek a kártyával mert az ő rendszerükben sem látja nyomát, hogy járt volna náluk harmadjára.
Közben párhuzamosan még váltottam pár e-mail-t az ASUS-al, érdeklődve, hogy a chip-hiányra való tekintettel mégis mennyi idő lett volna a javítás/csere ha megkapták volna. Legrosszabb esetben is maximum 1 hónapot mondtak.Szóval úgy néz ki, hogy a webshop "átvert / meglopott" mert a kártya tavaly augusztus óta se nagykerhez se az ASUS-hoz nem jutott el, a webshop pedig azt állítja, hogy az ASUS-nál van.
Lehet valamit tenni hivatalos úton a webshop-pal szemben?
Bocsánat ha hosszú lett de próbáltam a legtöbb információt leírni.
[ Szerkesztve ]
-
Bunken
tag
Ahogy írtam semmilyen formában nem tudom már őket elérni pár hónapja.
Az ASUS-tól e-mail váltásokkal tudom igazolni, hogy nem jutott el hozzájuk.
A bolt neve: Comphub.hu Kft.
Tudom, hogy a számlán lévő összeget kapnám meg sajnos. De már annak is örülnék. A legdühítőbb, hogy 1 hónapig használhattam a kártyát és azóta semmi. A boltot jól le fogom értékelni, ahol csak lehet negatívan fogok róluk vélekedni.LuckyL: a számla magánszemély nevére szól csak nem az enyémre mert használtan vettem és még teljes körű jótállás van a termékre.
Superhun:
- 2021 júliusában vettem a Hardveraprón használtan
- 180k-ért
- magánszemélyként és a számla amit adtak vele az is magánszemély nevére lett kiállítva
- nem indult el vele a gép, az alaplap VGA hibát jelzett, másik VGA-val azóta is megyen a gép
- 2021 augusztus 2-án adtam postára amit 1-2 nap múlva meg is kaptak
- 2021 áprilisában volt utoljára szervízben amikor javították, de akkor még nem nálam volt, ezt az ASUS-tól tudom
- használtan vettem
- a számla: -
Bunken
tag
Egyszer már volt cserélve a kártya, másodjára javították. Én használtan vettem tavaly júliusban a hardveraprón.
Ezt írták nekem az ASUS-tól:
"Tisztelt Tóth Péter,
Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében köszönettel vettük megkeresését.
Szériaszám alapján azt látjuk, hogy a kártya 2019.07.04én érkezett meg a nagykereskedésbe (RAMIRIS EUROPE Kft) aki tovább értékesítette egy kereskedésnek. (Valószínűleg Comphub Kft. Erről pontos információkat nem tárolunk. A nagykereskedés tudja csak megmondani kinek adta el első körben)
A kártya eredeti szériaszámmal (K3C0YZ0614389CP) 2019. decemberében szervizbe lett küldve és mivel nem tudták megjavítani ezért cserélték. Új szériaszám: K3C0YZZR0015Y3D
Az új szériaszámmal 2021. árpilisában ismét szervizbe került ahol a hibát javították és visszaküldték a nagykereskedésnek.
Ezen kívül más információnk nincsen a kártyáról. A mi információink alapján azóta nem járt a szervizben. A kártya vagy a Comphubnál van továbbra is vagy a nagykereskedésnél, mivel a hivatalos procedúra az lenne, hogy a kereskedő elküldi a nagykernek, a nagyker pedig a szerviznek." -
Bunken
tag
válasz LuckyL #24172 üzenetére
Tavaly október óta nem tudom őket elérni, nem válaszolnak se e-mail-re, se messenger üzenetre és a telefont sem veszik fel. A személyes felkeresés nem a legjobb opció számomra mivel több mint 200 km-re van tőlem BP.
Engem már csak az érdekelne, hogy hol van a kártya valójában mert se a nagykernél nincs és az ASUS-nál sincs. De ők azt állítják, hogy ott van.
Scorp2011:
A honlap bejön de az ott feltüntetett elérhetőségek egyikén sem reagálnak nekem hónapok óta. -
Bunken
tag
Ezt az üzenetet én is láttam.
A fő probléma röviden: tavaly augusztus elején átvették a csomagot, tavaly szeptembertől azt állítják, hogy az ASUS szervizében van a kártya ami az ASUS állítása és a nagyker szerint sem igaz, el sem jutott hozzájuk.
Kicsit fentebb bemásoltam az ASUS levelét.Az a kérdésem, hogy ilyen esetben tudom-e valamilyen hivatalos útra terelni a dolgot, rendőrségen fel lehet-e jelenteni vagy a fogyasztóvédelemnél vagy valami hasonló?
Egy nap szabit szerintem hiába áldoznék rá mert odamegyek egymagam szóváltásba keveredünk és nem fog történni semmi szerintem. Ráadásul a számlán nem az a cím szerepel mint ahova küldenem kellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Magisk
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest