Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ,

    addikt

    Van arra esetleg valami szabály, hogy egy termék árát visszakérheti-e a vevő, ha az a termék folyamatosan újra és újra elromlik mindig ugyanazzal a hibával? Egy Lenovo laptopról van szó, amit nem tudnak megjavítani. Illetve megjavítják minden alkalommal, és működik is pár napot, max 1-2 hetet, majd újra ugyanazt a hibát produkálja (nem lehet bekapcsolni, illetve tölteni sem lehet). Az elmúlt pár hónap alatt már 4-szer járt szervizben, a garancia pedig pár hét múlva lejár, ha most megint "megjavítják", utána legkésőbb pár hét múlva megint tönkre fog úgyis menni, és már a garanciaidőből is kifutunk hamarosan. Én értelmét nem látom a további javíttatásoknak, főleg, hogy nem is igazán akar összejönni nekik. Ezt jeleztem is az adott bolt fele, de azt a választ kaptuk, hogy amennyiben nem javítható, csak abban az esetben tudják a vételárát visszautalni.

Új hozzászólás Aktív témák