- BYD Atto 3 menetpróba
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #32504 üzenetére
Ne sirjal, foleg ne a Dumbo-ful miatt, nektek meg ott van/volt az uszony. Kulonben is a Dumbo-ful (is) opcionalis palyaspecifikus aeroelem. Pl. vegyuk figyelembe Monzat a szavazasnal, ott nem volt Dumbo-ful, ahogy a szezon nagyreszeben sem. Sot a Meki lemondott az uszony beveteserol is, veletek ellentetben.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #32511 üzenetére
Felesleges tovabb belemenni ebbe az amugy is szubjektiv temaba. Ez eddig is nyilvanvalo volt szamomra, hogy a ferrarisok tobbsege a Ferrarira szavazott/szavazna, ugyhogy nem kell a poll eredmenye ellen fellepnetek. Marcsak azert sem mert egyenileg senki sem reprezentativabb mint egy szavazas a vilag egyik, ha nem a legnagyobb F1-es foruman.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #32590 üzenetére
Legalább megdolgoznak a srácok a pénzükért.
Ezzel csak az a probléma, hogy ők nem gépészmérnökök, vagy mozdonyvezetők, hogy vezetés közben kapcsolókat tekergessenek, meg a kijelzőket figyeljék. Amúgy az állítható szárnyaknak - mint technikai elemnek -, örülök, de a pilótáknak kezd több dolguk lenni a vezetés mellett, mint amennyi szükséges. -
!Overdose!
őstag
válasz
venember83 #33017 üzenetére
Kár lenne az ablakon kidobni a KERS-t! Biztos vagyok benne, hogy valaki használni fogja a Hondáét!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #33046 üzenetére
Szép volt Einstein.
-
stangli
senior tag
válasz
venember83 #33095 üzenetére
lehet hogy most a nagyok is túlélésért fognak küzdeni
-
Integra
titán
válasz
venember83 #33258 üzenetére
szeretnék én olyan gondot, hogy 12 helyett csak 10 millio dollár a fizum..
valszeg most gondban van a jachtja törlesztő részletével..
eszem megáll...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
aesir
veterán
válasz
venember83 #33268 üzenetére
Ha azon a 4 millión múlna a FERRARINÁL, akkor Massa sem szólna semmit. Azért lássuk be, ez nagyon nem valószínű
Van saját életem...
-
copin
őstag
válasz
venember83 #33273 üzenetére
Csapatvezetőként tuti inkább pilótákon spórolnék
Tavalyi Renault vs. idei Renault. Remélem egyértelmű.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #33273 üzenetére
Szerintem rosszul látod, mert egy tehetséges pilóta a tudásából adódóan meghozza azokat a tizedeket, amiket elbukna egy kevésbé jó, és hiába kidobott pénz lenne a fejlesztésekre szánt több tíz millió euro.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #33276 üzenetére
Most komolyan elhiszed, hogy egy Ferrarinak tétel 5-10 millió dollár?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #33278 üzenetére
Kb. a Marlboro kifizeti a két pilótát, aztán csókolom
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz
venember83 #33287 üzenetére
-
aesir
veterán
válasz
venember83 #33338 üzenetére
A cikk lényege, hogy a cikkírónak olyan kapcsolatai vannak (persze ha igaz), hogy essen hanyatt mindenki a rettenetes csodálkozástól. Ettől nyilván 5 cm-el hosszabnak érzi magát a piszoárnál.
Van saját életem...
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #33489 üzenetére
Ja, elég nehézkes volt, de én szeretem az ilyet, jobban érthető, mint amikor angol anyanyelvűek hadarnak.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #33489 üzenetére
R&D group, Performance Development group, Car Development, track activity. A Ferrari fejlesyztési rendszere se a költségkímélésről szól.
(#33490) wildrain: Ez nekem is megfordult a fejemben. Lassabban és érthetőbben ejtik ki a szavakat, mint a natív spíkerek, még az akcentus ellenére is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #33489 üzenetére
Ebben a hónapban mennek még Portimao-ba, februárban Bahrain-be, Melbourne előtt pedig Barcelona-ba tesztelni. Jól értem, hogy végig csak 1 autóval?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Dragbajnok
tag
válasz
venember83 #33507 üzenetére
Hát itt pedi pont az a lényeg hogy így maradhat ballaszt is az autóban és azt oda helyezik el ahol nekik jó.Régebben sokat írtak erről a ballaszt dologról, minden csapat sírt hogyha bentlesz az autóban a kers akkor nem marad elhelyezhető + súj.Ezekben az írásokban elég nagy jelentőséget tulajdonítottak neki.
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #33507 üzenetére
Én azon akadtam meg, hogy az a rendszer, amire a cikk utal, tulajdonképpen nem KERS. Mert ugye a KERS, ahogy a nevében is benne van, a mozgási energiát raktározza el, de ha ez a cucc csak a rajtnál kell, és a tömegnyereség a lényeg, akkor az egyetlen terület, amit kispórolhatnak, az a visszatöltő berendezés. Tehát egy "mini-KERS" valójában egy előre feltöltött akkumulátort és a leadó berendezést (villanymotor) tartalmaz. Ez kisül a rajtnál, és annyi, onanntól csak pluszsúly (ezért kell ugye könnyűre építeni). Ez így nem KERS, mert a felszabaduló mozgási energiával nem kezd semmit, az elszáll, ahogy eddig is.
Innentől viszont adódik a másik kérdés: vajon a szabályok a KERS-re hogyan vonatkoznak? Leírják, hogy a mozgási energiát kell raktározni, majd újra felhasználni, vagy egyszerűen csak engedélyezik elektromos/egyéb meghajtórendszerek használatát?
Mert ugye, ha leírják, hogy mozgási energiát kell raktározni-felhasználni, akkor ez a "mini-KERS" nem használható, mert nem KERS. -
sekli
addikt
válasz
venember83 #33510 üzenetére
és a korrekciós súlyoknak (már ha egyáltalán hívhatjuk így, de ha tényleg haszontalan tömeg csak, akkor igen) az össz tömege maximálva van...?
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #33568 üzenetére
Egyetértek
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #33707 üzenetére
Nem, csak elmondtam a feltételeimet, mikor fogom szeretni a Ferrarit. Az már rajtuk áll, hogy meg fogják e nyerni a szívemet.
www.HunnyF1.com
-
sekli
addikt
válasz
venember83 #33712 üzenetére
de még ha nulláról indulnának, se azonos esélyekkel indulna egy Torro Rosso és egy Ferrari Melborne-ben...
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #33773 üzenetére
Mi itt a Ph-n nagyra becsüljük a kacsacsőrű emlőst és nem állt szándékunkban ezt az együgyű állatot megbántani.
Még egyszer köszönjük, s jó szórakozást kívánunk!
Valóban elég fura, és itt úgy tűnik használni fogják azt a cápauszonyt. Kíváncsi vagyok az RB megtartja-e?
Amúgy most, hogy lehurrogjuk, azon röhögnék majd, ha tényleg ott lennének az első helyeken
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
D@ni88
addikt
válasz
venember83 #34044 üzenetére
Még le is maradt tőle jócskán nehogy boxkiálásoknál megelőzze...
ezért amikor ő még nem volt kint a boxba, lewis meg volt, akkor is pont elé jött ki
naon zseni kova -
Bermi
aktív tag
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #34403 üzenetére
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #34403 üzenetére
Ez nagyon kemény!
Végig néztem ma, és gondolkodtam. 94 különösen nehéz év volt. Születésnapomon, ha jól emlékszem egy osztrák srác, másnap Senna ment el. Ez 94.04.30, és 94.05.01.
2007-05-06 óta itt!
-
Integra
titán
válasz
venember83 #34427 üzenetére
jelenleg tele van a net össze-vissza infókkal.. minden a levegőben lóg.
ma felmerült a ricsárdz neve is ross mellé, fry meg röpül (ez mindenképpen pozitív lenne)
és ha ez igaz, akkor lehet, hogy mégis marad a honda motor, mert nehéz lenne a merci motort időre jól beleverni és a honda most meg nem tartja kizártnak, hogy idővel vissza szálljon a csapatba főtámogatónak.. valszeg Ito santól sok függ, de ugye ő még egy ideig nem lesz góré, csak nyár elején....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Oliverda
félisten
válasz
venember83 #34541 üzenetére
A csapat új versenygépén két szárny található a pilótafülke mellett. "Ezeket Skate Fins-nek hívjuk, mert úgy néznek ki, mint egy finn a szörfdeszkán. Lehet, hogy még fejlesztjük őket. Az is lehet, hogy változik a formája, de az, is, hogy teljesen leszedjük."
"mert úgy néznek ki, mint egy finn a szörfdeszkán"
Ezt most ennyire félrefordították vagy csak poénkodott az öreg Sam? Esetleg jövőre Kovalainen - Raikkonen párossal akarnak indulni?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz
venember83 #34546 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #34546 üzenetére
Magyar F1-technikai szakzsargon a la formula.hu.
Fin, ebben a szövegkörnyezetben egyértelműen uszony/vezérsík.
De a szlengzsargon szamárfüleknek
(donkey ears) nevezi ezeket a légterelőket (és ez telitalálat), akármilyen szebb nevet is szántak neki a williamsesek.
www.HunnyF1.com
-
RedWing
aktív tag
válasz
venember83 #34606 üzenetére
Nem akartam ilyen gonosz lenni, de elfogadom a választ!
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
Bermi
aktív tag
válasz
venember83 #34606 üzenetére
jó lenne, kiváncsi lennék Hamiltonra ha nem élvonalba tartozó kocsi lenne alatta
,
na jó ne álmodozzunk (elnézést a Ham fanoktól)F1.....
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #34753 üzenetére
Van a Toyota-nak sportos hangzása, a Celica, Supra valamint a világ leghíresebb driftautója a Ae86 (hacsiroku), ..de lenne mire építkezni feljebb is:
A Lexus jó ötlet,..bár szerintem egészen nyugodtan maradhat a Toyota név alatt. ..a Toyota-ról sokaknak az ugrik be elsőnek ahogy Sainz bevágja a bukóját a szélvédőbe.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #35075 üzenetére
De ha egyszer beütött a krah náluk, nincs lóvé a drága F1-es mulatságra, nincs mese. És riválisokkal való összemérés nélkül nem is tudhatták, hogy mit csiszolgatnak, széndarabot vagy gyémántot.
www.HunnyF1.com
-
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #36559 üzenetére
A Bridgestone meg akassza fel magát, ilyen gyenge szuperlágyot készíteni.
Ezt hozza magával, ha nincs konkurencia...
Szerinted mi lesz az első három diffúzorának a sorsa, ezek után ? Szerintem vagy betiltják, vagy mindenki számára elérhetővé teszik, mert az mégsem járja, hogy a tradicionális csapatok égnek, mint a kapcagyár...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #36853 üzenetére
Pont ez a taktikai hiba. Addig nyújtózkodj, ameddig a takaród ér, és csak olyan hosszú etapot tervezz amit a lágygumi kibír.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #36848 üzenetére
A humorod a régi!
Hunny: Azt a kömondást módosítottam, bár nem rád vonatkozik!
" Addíg nyújtózkodj, amíg pofán nem váglak! "[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #36853 üzenetére
Mert lehet, hogy a McLaren eleve akkorra tervezte az első tankolást, amikor az végülis megtörtént...
Elvileg a 17 körre volt neki is tervezve, mint a Ferrariknak. Csak a Mercinél kicsit hamarabb reagáltak a lassulásra, mint a többiek. Nem kell mindjárt a fellegekbe emelni őket sem. A fellegekbe most a Brawn járhat csak.
[link][ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #36876 üzenetére
Az a baj, hogy nincs egy ember most a Ferrarinál, akit határozottan tud döntést hozni kritikus helyzetekben azonnal.
Ehelyett fogják a fejüket és vakaróznak körökig, mire rászánják magukat valamire. Ez már nem először fordul elő. Kéne valami keménykezű, határozott és nem mellesleg értelmes ember a managementbe.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #36902 üzenetére
"De vicces új csapatként elkönyvelni, amikor dokumentumok születtek, amik szerint a Honda F1 csapatát vette át Brawn pár kifli áráért." ez engem is zavar, mindenhol az megy, hogy az újonc csapat megjött és nyert..nem tudom, szerintem egy kamerába nézve kimondott köszi azért kijárt volna a Hondának, de lehet hogy tilos mert nem szponzor/tulaj... De a pilótákat öröm volt látni félre értés ne legyen, csak nekem ez a saját magunkról nevezünk el valamit már szúrja a szemem, egy zeneműnél vagy egy személyes dolognál még elmegy. F1-nél annyira nem egyszemélyes a játék, szerintem. Magyarul Dennis és Briós mellé nagyon hamar "felnőtt" a szememben Brawn "úr"
szakmailag nagyon ott vannak, emberileg néha nem
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #36902 üzenetére
Elég kesze-kusza az ügy ezen háttere. Mit várunk, ha Bernie is kavarja.
A lényeg, hogy Bransonnak kedve támadhat felvásárolni az egész kócerájt, vagyis nem akar csak (fő)szponzor lenni, hanem tulajdonos akar lenni. Ha ez megtörténik, onnantól kezdve az általa adott néven fog szerepelni a csapat, az általa kívánt színnel.
Tekintettel, hogy az egész Virgin brand fő színe a vörös, az autó vörös lenne, fehér feliratokkal. Ez a szín jobban is fekszik a hókotró első szárnyaknak, mert kisebbít, míg a fehér egy közelítő-nagyító szín.
Brawnt el tudnám képzelni, mint társtulajdonos vezérigazgató csapatfőnök, mint Ron Dennis volt ezidáig a McLarennél. Vagyis Rossnak pl. lenne 20% része a csapatban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz
venember83 #36902 üzenetére
No és hány olyan csapat van, amelyik a 0-ról született. Mert ugye a Honda megvette a BAR-t, az meg anno a Tyrellt. Vagy együk úgy, hogy a Brawn James Stewart révén már kétszeres világbajnok is?
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #37367 üzenetére
Max ki akarja csinálni Hamiltont, mert színes bőrű.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz
venember83 #37598 üzenetére
Meddig voltál Senna szurkoló?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz
venember83 #37602 üzenetére
Értem. Na és mennyi vitás Senna eset volt ezidő alatt?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #37598 üzenetére
Mi rosszat csináltak tavaly?
Karikatúra:
BREAKING NEWS: A Ferrarit utólagosan kizárták a 2008. évi Formula 1-es konstruktőri világbajnokságból, ugyanis bebizonyosodott, hogy Rob Smedley versenymérnök nyilvánosan félrevezette az FIA-t, azt állítva, hogy szemcsésedtek Kimi gumijai a Kínai Nagydíjon, holott szándékos és előre megbeszélt team order történt, amit a szabályok egyértelműen tiltanak. Azóta számtalan YouTube videó került napvilágra, amiből egyértelmű, hogy a gumik nem szemcsésedtek, és a pilóták is hazudtak erről... Az FIA kilátásba helyezett további és mégsúlyosabb szankciókat... részletek hamarosan...
Egy másik:
Saturday, 5:25pm.
And we leave you with news that Manchester United have beaten Chelsea by 3 goals to 2.Saturday, 10:25pm
In an update to our earlier broadcast, we can now confirm that post match analysis revealed that one of the Manchester United players simulated a dive to win a penalty. The penalty score has been deducted and the result is now 2-2Tuesday, 9:00am
In a further update to Saturday's match results, because a fan youtube video has surfaced showing Manchester United's Jimminy Cricket (I don't know any real names) offending off the ball, the result is now 2-1 to Chelsea. Congratulations Chelsea.Thursday, 12:00 noon
In the very latest on last Saturday's clash between Manchester United and Chelsea we can now reveal that because Chelsea player Norbert Straightjacket did not have a valid work permit, Chelsea forfeit the match, giving the victory to United.Ajánlott olvasmány angolul értőknek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz
venember83 #37604 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pappnet
csendes tag
válasz
venember83 #37931 üzenetére
de utana meg vettel lett bourdes
kesz ez a palik
Aktív témák
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD