- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #3023 üzenetére
sztem nem
na új vitatéma
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #3016 üzenetére
Bizonyára Hamilton volt az első a történelemben aki kilógott az ötautós távolságból.
De, ha nem akkor aki így tett azt meg is büntették.Megismétlem, amikor már Hamiltonnak spuriznia kellett volna, már kezdődött a ripity.
Hamilton is hibázhat/tévedhet, de ilyen lilliputi dolgokért nem szokták megbüntetni a versenyzőket.
-
lao ce
aktív tag
válasz
venember83 #3003 üzenetére
venember83
egyedul az lehet a kerdes hogy mi minosul veszelyesnek.
szerintem ha egy kulonleges es varatlan manover (amit hamilton csinalt) balesetet valt ki ( mert elinditott egy lancreakciot ), akkor ott talan nem tulzas allitani hogy veszelyes volt.
lehet hogy ha sumi van vettel helyen akkor nem lesz belole baleset, lehet hogyha vettelnek melegebb a feke vagy jobb a gumija akkor sem lett volna, de ettol meg hamilton szabalyok altal tiltott manovere valtotta ki az esetet.
szerintem legkozelebb ha melegiteni kell a gumikat, akkor hami inkabb menjen ki valami kicsuszoterbe donutozni hogy melegedjenek a gumik, a tobbiek meg leallnak es megvarjak amig o mutatvanyoz. mindenki jobban jarna, nem? -
venember83
nagyúr
válasz
venember83 #2999 üzenetére
Ja s Hamilton mogott azert sem ment, mert bolond modjara fekezett elobbi, az esetek tobbsegeben kiszamithatatlanul.
lao ce: erdekes olvasmany, ezek alapjan siman buntetheto kb iden mindenki aki elsonek ment a SC mogott.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #2978 üzenetére
Jól veszed észre, hogy gyakran különbözik a véleményünk.
Egyébként Hamilton ügyvédje vagyok, kifejezetten erre a topikra szerződtetve. Megbízott, hogy tegyem rendbe a dolgokat, ha alaptalanul vagy túlzott mértékben támadják őt.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #2975 üzenetére
A fék- és kerékmelegítés a SC-alatt a versenyzés része, főleg ilyen monszunban. Nem csak Hamilton melegítette a fékeit. A versenyzőknek ez nem új, viszont Vettel képességeit és tapasztalatait ez még meghaladta (ami az esőben való SC-ozást illeti).
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #2972 üzenetére
A fékezések technikailag szükségesek. Fékezni kell, de a lágy fékezések a melegítésre sem a legjobbak, ami meg a legrosszabb felfényezik a fékfelületeket, és amikor az újrarajtolásnál és a további versenyzésnél szükség lenne rájuk, jóideig 'használhatatlanok' lesznek.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2972 üzenetére
Azért erre a videóra is kiváncsi lennék külsőből:youtube belső, illetve egy részletére...0:30-nál sztem Alonso túlszaladt Hamilton-n, vagy ha nem akkor az Hamilton-nak volt köszönhető..a lassulásból ítélve sztem ennél jobban Alonso már nem tudott volna fékezni.
Mindenesetre sztem is hülyeség ez a szabály, kötelezni kellene őket egy bizonyos tempóra, aztán max. nyomják mellé a féket...legalábbis ilyen időben. -
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #2961 üzenetére
Előkerült egy szurkolói! (ezzel a sportfelügyelőket minősítem hogy ilyen kell nekik hogy lássák mi is volt) felvétel, amin látszódik hogy Hamilton kimegy külsőívre és lelassít. Ennek tekintetében talán tényleg unfair Vettel büntetése, mert nemcsak elbambulás, így megoszlik a történtek felelőssége, ez olyan mintha utcai közlekedésben valaki lassítana 50-ről 30-ra a zöld lámpánál. Viszont sokan játszadoznak a SC mögött ha éppen ott vannak(Kimi is Alonso is), bár most valóban túlzásba vitte a brit, törölni kéne Vettel büntijét és egy új szabályzatot hozni, ami leírja hogy x méterre kövesse sc-t befékezés nélkül. (most csak vmi távolság van megszabva, amit mindenki átlép általában szerintem). Webber meg no comment, tényleg mindig megszívja és mind ő mind Vettel Mclaren tempót tudott diktálni...a futam izgalmi szintje meg nagyon hullámzó volt, vége jó lett volna. Mostmár mind1.
Felmenteni meg a szurkolói video nyilvánosságra való kerülése előtt mentették fel. Ott szerintem meg sem nézték az esetet, csak meghallgatták.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2961 üzenetére
nem biztos, végül is tényleg elég véleményes a dolog, akár meg is büntethetik még.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2958 üzenetére
Uannyira ott van hgoy ha viszont megbüntetnék az jót tenne a nézettségnek..
engem különösebben nem foglalkoztat, számomra Vettel egyértelműen elbambult, helye és ideje is lett volna korrigálni.
Én elhiszem hogy a mozgó dolog vonza a tekintetet, de ha nem előre néz akkor ne uazon az íven menjen, és pláne ne szorosan, mint az előtte lévő. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #2924 üzenetére
Vagy Stepney suttyomban beépítette az idei Ferrari-ba.
-
EQMontoya
veterán
válasz
venember83 #2912 üzenetére
nem, de én nem hangoztatom, mivel tudom, hogy úgyse fogok
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #2907 üzenetére
rég fórumoztam már itt, kettő ilyet minek megkérdezni nem tud utánanézni? azt nem hiszem el... téged meg senki nem vesz komolyan majd pont most fognak hm? ,)
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #2888 üzenetére
Kivánságműsor? Szeretném, ha a két meki kiütné egymást? Nem bánnám, csak akkor a most következő futamon legyen. A bor behűtve!
Családi ház, parkolóval, finom vacsorával? Legyen meg neked, kivánom.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #2888 üzenetére
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #2861 üzenetére
Amikor versenyképes autó volt alatta hozta az eredményeket és valamit azért letett az asztalra. Nemúgy mint Fiskó.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2874 üzenetére
Kova' kicsit langyos víz nálam, az biztos hogy jó képességei vannak (számomra legalábbis), de még nem láttam benne a 'hűhá't.
Igaz ezt az autója sem tette eddig lehetővé.Lewis tesás duma jó volt
(tiszteletlen ugyan
, de sokszor ez a fűszer teszi a poént jó poénná
)
-
Pompi
nagyúr
válasz
venember83 #2865 üzenetére
Amennyit én F1 kocsit vezetek mostanában pont elég az a tudás ami van
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #2865 üzenetére
Ez a napi betevő kötekedés. Mike ilyen szerkezetű. Az nem baj, hogy ő is fikázza Ralfot, de most neked beszólhatott emiatt, és ez jó.
És különben is, János mostanában ritkábban jár erre, más felület után kell nézni.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #2861 üzenetére
maradjunk annyiban h te csak szeretnél fele olyan jól vezetni f1es kocsit mint ő
-
brownus
veterán
válasz
venember83 #2861 üzenetére
reklámozta a schumacher nevet
sztem a safety car-t nyugodtan vezethetné!
-
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #2832 üzenetére
Újabb kémügy
Ne máááááár
Nem kell több,elég volt az idei.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #2832 üzenetére
vannak ennél durvábbakis, akkora objektívvel mint a focimeccseken szokták 20centiméterről a motort meg a belső dolgokat fotózni amikor szét van kapva a kocsi...lol ;)
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #2786 üzenetére
Hát sajnos 2004 után szertefoszlott a híres Ferrari megbízhatóság. Amig nem találják meg újra, addig nehéz lesz ismét megszerezni az egyéni VB címet (is).
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2775 üzenetére
Azóta történt ez-az.
csak gondolj bele, volt egy olyan megállapodás is a McLaren-Ferrari között, hogy nem sarazzák egymást,..aztán történt egy kémügy.
Szted a frankó az lett volna ha a Ferrari tartja magát a megállapodáshoz és benyeli csöndben? -
AMD Power
titán
válasz
venember83 #2768 üzenetére
Nem lett volna egy hátrány.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2756 üzenetére
na, mire megjöttem már nincs kedvem vitázni
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2756 üzenetére
Tök jó lesz majd amikor 4 csapat verseng 24 autóval
-
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #2749 üzenetére
Sajnálom a ferrarit.Év elején azt hittem hogy végig dominálnak,de végül nem így lett.Majd jövőre
A Prodrive-val kapcsolatban,ha alonso visszamegy a renault-hoz,akkor fisichella lehetne az egyik pilóta a pro-nál.Ez csak találgatás.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #2751 üzenetére
Ehh sry
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2722 üzenetére
majd csak este leszek
De addig is: ..nem úgy van!!
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #2722 üzenetére
Hamilton nem ok nélkül "vagánykodott'' a SC mögött, és még rádión keresztül is nehezményezte, hogy Webber már zavaróan rámászik, és valóban szükséges is lett volna, hogy normálisabb követési távolságot vegyen fel. Ezt a leckét, most Vettel is megtanulhatta. Hamiltonnak a kemény típusú fékeit kellett melegítenie, ami erőteljesebb fékezéseket kívánt, különben felfényesítette volna azokat. Egyébként vicces, hogy Vettel bénázását, Webber kockázatos erőszakosságát Hamilton-ra kenitek.
Q. With the re-starts you seemed to be rehearsing it every single lap, especially in the first safety car period?
LH: That wasn't really the case – we just needed to keep the heat in the brakes. I was running quite a hard compound of brakes, so if I did light braking, I would have glazed the brakes. So I was making sure there was a little bit of a gap, maximising the gap that you're allowed, and use it to my benefit.
It was tough because Mark behind me was just too close, and all of a sudden he braked really hard and I don't know what happened – someone ran into him. I'm just glad that it's over – I was so relieved when I came across the line. It was just too long.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
venember83 #2722 üzenetére
Alfonzo okiralyi szentsege is ugyanezt csinalta hasonlo helyzetben, azt nem vetted "veletlenul" eszre?
hobizoli
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2725 üzenetére
Rossz dolog a beletörődés, a Schumi-korszakban én is így voltam ezzel
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2722 üzenetére
Nézd, ez egy jóval megfoghatatlanabb probléma..olyanról még nem hallottam hogy valakit azért büntettek meg, mert az SC mögött(vagy kimenetele után) vezető helyen lévő pilótaként sajátos módon mondjuk féktesztet játszott a többiekkel. Gondolom ennyi szabadságot enged a szabályzat még akkoris, ha nem a legszebb dolog.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2714 üzenetére
Sztem is vicc megpördülésekért büntetni, vagy akár a blokkoló kerekekkel csúszó autó miatt is, nem is nagyon hallottam ilyenről.
Egyedül akkor figyelemreméltó, ha mindez előzés közben történik.
-Figy. te miért kellett megpróbálni 3 autót kifékezni?
-Hááát azt hittem menni fog, én csak előzni akartam,...mé' nem ezt akarják látni a nézők? -
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2711 üzenetére
Nem kell kiforgatni semmit, hisz ott a különbség, a virtuálisan ütközött meg a valóban ütközött között.
Azért most tényelg el kellene gondolkozni azon, hogy ha Yuji Ide a legtöbbet próbálja kihozni a kocsijából s a pályából és megpördülve nakicsúszik az előtte haladó Kimi-nek, Alonso-nak, Webber-nek, vagy mindhármukat...akkor az frankón rendben van? Legközelebb kicsit ügyesebben Ide?
Vagy az egyik versenyző más elbírálás alá esik mint a másik? -
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2707 üzenetére
mé' nem?
Sato sem direkt csinálta mikor nekicsúszott MS-nek Spa-ban,...na meg sztem az ilyen helyzetek 90% nem szándékos, csak elrontják. -
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #2681 üzenetére
Számomra ő az új Schumi
Pályán semmi bajom nincs vele, azon kívűl nagyon nem jön be. A bosszantó az hogy ez a Sennás szöveg is olyan cikkben volt aminek a címében Alonso van, média mindenképp a szemem elé rakja a nyilatkozatait
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #2686 üzenetére
korán van még hagyjál.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #2661 üzenetére
Azért sok közös van bennünk. Én is, például Alonsót ki nem állhatom. Nem akarunk támadni téged, csak mi látunk valamit Hamiban, amit mások nem, és ezt nem értjük. De sok közös van bennünk.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #2640 üzenetére
Ne nevettess már. A folyamatos Hamilton fikázásod szinte már fáj. Nem kell burkoltan fogalmaznod, kimondhatod, hogy ki nem állhatod Hamilton-t.
nem tunik ki szerintem a mezonybol
Pedig a tabella legtetjén virít a neve.Csak egy kétszeres világbajnok nagyon tehetséges, tapasztalt és dörzsölt riválist nyom le házon belül, mindezt a betanuló évében. Ma is ment egy hibátlan futamot. Egyik nagy riválisa sem tudta ezt ma utánacsinálni, pedig szerinted kinek van jóval kevesebb F1-es és vagy akármilyen szériás esős versenyes tapasztalata.
nem mutatkozott be sehol
Akkor olvasd el ezt.egybol vb-autoba ult
Ő is benne van, hogy a McLaren azzá lett.Ha csak Alonso-n mulna, lehet hogy Kimi idén VB lenne. Egyébként hol kezdje F1-es karrierjét egy kivételes képességű McLaren nevelésű pilóta? Meglehet karrierje végéig McLaren pilóta lesz, már a mostani szavaiból is kitűnik, hogy nem bánná ezt. Ő nem/sem a Ferrari-t tartja az F1 csúcsának. Van ilyen.
unalmasabb pilota szvsz mint Alonso
Annak aki utálja, annak biztosan. -
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2652 üzenetére
Nem ezen van a hangsúly..maga a feljövetel tényleg szép volt
Nekem csak az említett dolog szúrja a szemem, hogy sokan KR-t mindenképpen magasabb kvalitású versenyzőnek akarják beállítani Massánál, amire még az ilyen olcsó megoldásokkal mint amit ma láttunk rá is segítenek mesterségesen. -
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2646 üzenetére
Te figyelj már...érzem a cinikusságot a hangodban
Pedig hidd el, Hamiltonnak nincs szüksége arra hogy a teljesítményét magyarázzuk, Raikkonennél már más a helyzetAzzal együtt hogy a Ferrari valamiért most első számúnak választotta, az elmúlt 3 versenyen Massa kétszer gyorsabb volt nála. Olaszországban KR elől esett ki, itt szintén előbb futott volna be, csak ugye gyermekded módon ki kellett venni őt a dolgok sűrűjéből.
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2646 üzenetére
Magny-Coursban Kubis a boxból kijövet durván rázárt Hamiltonra, de LH nem vette el a gázról a lábát, pedig nagyon veszélyes volt. Ebből a mezőnyből szerintem majdnem mindenki maga elé engedte volna abban a szituban Kubicát.
Monzában meg nem az volt a lényeg hogy gyorsabb volt a Mclaren, hanem az hogy volt köztük féktáv előtt vagy 200m távolság, mégis olyan sima előzés volt hogy tanítani lehetne. -
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #2640 üzenetére
Ezt én is beszéltem már másokkal, hogy szvsz lehet egy Sutil, Rosberg is tudna ilyen eredményeket hozni, ha ők ülnének ott.
Persze az érdem Hamié és nem is mondom, hogy ne érdemelné meg amit összehozott, viszont még túl sok konkrét dolgot nem láttunk tőle, "egyszerűen csak nem hibázik".
De lehet ő is hibázna egy Spykerben pl...
Szóval nekem az egyedüli problémám, hogy a nagy sztárolás mellett én nem látom különlegesebbnek. -
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2640 üzenetére
Engem meggyőzött pl. Kubica előzése Magy-Coursban, vagy Raikkonen előzése Monzában
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2632 üzenetére
Ég és föld a két ember, ne viccelj..
Villeneuve 97-ben toronymagasan a legjobb autóban nyert, és még ígyis necces volt hogy egyáltalán VB tudott lenni, MS ugye az utolsó versenyig harcban állt a győzelemért, a többit nem kell ugye magyarázni.
Aki látta 97-et, az tudja hogy JV szarrá hibázta magát a versenyeken. Nem egyzser, sokszor.
Na most ehhez képest Hamiltontól én bakit nem láttam, ezen a versenyen meg mentálisan olyan erős volt, mint Alonso talán még soha. -
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2620 üzenetére
Azért elég komolytalan hogy teamorderrel Massát kivették a versenyből
Ráadásul ilyen átlátszó módon, juj..
Az a baj hogy Hamilton ígyis úgyis VB, nem tudom erre miért volt szükség a Ferrari részéről. Kárpótlásul majd biztos nekiadják Brazíliát.. -
Szabesz
őstag
válasz
venember83 #2628 üzenetére
köszönet
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2624 üzenetére
Neéz azt megmondani hogy hol ment el a Ferkának a VB, hiszen az sem biztos hogy a vetélytárs ilyen erős lett volna ha nincs a kémtörténet.
Taktikai baki volt itt is ott is szvsz (leginkább Hamilton esetében pl. Silvestone full eltaktikázott gumiválasztás, illetve Magny Cours a 3 kiállás..utolsó a verseny vége előtt 8 körrel, de Alonso-Montreal sem volt teljesen kerek).
Sztem a meghibásodások nem kellettek volna. -
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2620 üzenetére
Szinte minden hiba megcsúszás...pl. vki elfékezi magát, vagy elsokallja a kanyarívet és elindul a hátulja. pl. Sato balesete Spa-ban MS-l is egy megcsúszás volt, ..és ott még a hideg gumik mentségére is szolgáltak (mégis kapott így sallert a hivatalos büntetés előtt
).
Nem árt az ha előzési manőver közben ellenőrzése alatt van az autó. -
brownus
veterán
válasz
venember83 #2206 üzenetére
szóhoz se jutok
-
pityeszka
őstag
válasz
venember83 #2199 üzenetére
Istenem
-
pityeszka
őstag
válasz
venember83 #2197 üzenetére
Mert van isten
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2180 üzenetére
Valamilyen szinten túlértékelés, hogy a toyota horribilis pénzeket fizet neki már évek óta, és hát igen, csak a neve miatt
-
Xelloss
tag
válasz
venember83 #2172 üzenetére
Ok.Köszi szépen.Csak mer eddig soha se értettem.
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2161 üzenetére
Ez még egyelőre nekem nem megy...de mi a frászkarikáért kellett ezt így megbonyolítani
-
venember83
nagyúr
válasz
venember83 #2160 üzenetére
link <- es mukodik
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #2152 üzenetére
Ugyanilyen szép lenne ha a két Ferrari ütné ki egymást
Upsz, én is lezártam
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2152 üzenetére
bőven lezárhatjuk
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2147 üzenetére
Nem, azt én még nem vettem rossz néven ha valaki másképpen gondolkozik.
Viszont sztem dolgokat látni kell, azt hogy Hamilton be tudott jönni Alonso elé/mellé, az nem jelenti azt hogy kettejük közül ő most jól járt volna.
...csak egy egyszerű példa, ha Alonso elváltja magát, és ezáltal Hamilton még el is távolodik töle, akkor meg már piszok jól járt??
Nem.
Hamilton nem járt jól azzal hogy ki lett kényszerítve a pályáról, át kellett vágnia a rázókövön, a műfűvön, és végig kellett autóznia a poros túlfutórészen.
Nézed Hamilton-t és Alonso-t, és az hogy körülöttük a mezőny hogyan mozog az már kiesik a látóterületeden, nem látod azt sem hogy Alonso kigyorsa egyáltalán nem lett tökéletes, mivel annyira leszélesítette az ívet, hogymár maga sem fért el rajta.
De a legfőképpen letöketlenezed Hamilton-t amiért elvette a gázt az Eau Rouge-ban, pedig ha mögé gondolkoznál, akkor ugye akkor volt az elrajt, a gumik nem tapadnak tökéletesen, és .....ez nem tetszés nem tetszés kérdése, a túlfutótér az bezony poros.
...és ha úgy érezte nincs meg a kellő tapadása ahoz hogy ívben hagyja az autót, akkor nem tette meg.
...és ha meg úgy érezte hogy ő nem teszi kockára a saját és csapattársa versenyét azzal hogy bent hagyja az autót, az meg megint az ő döntése,...végül is Heidfeld is kimenekült Magny Cours-ban...akkor valszeg ő is töketlen, bár igaz néha nem volt az pl. amikor anno körbeautózta Alonso-t, de ez nem számít csak Hamilton vhogy töketlen lehessen.
Szal letöketlenezel egy versenyzőt, és nem nézel mögé, mert az szerinted csak belemagyarázás....mert szted Hamilton bizony töketlen, és bizony hogy jól járt azzal hogy kitették a pályáról.
Akkor ez azt dobja, hogy azt látod amit látni akarsz,...ezért mondtam hogy hozzáhajlítod a történéseket az elgondolásodhoz.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2142 üzenetére
Pedig ez olyan piszok egyszerű...csak meg kellene nézni a versenyt.
Alonso annyira ügyelt arra hogy Hamilton lemenjen a pályáról, hogy ő is lement a rázókövön túl fél autóval...egyszerűen csak látni kellene, látni hogy mi történik.
A két Ferka meg is nyúlt.
De egyben igazad van....tökéletesen falra hányt borsó.... -
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #2142 üzenetére
Ha Hamilton már min.3-4éve itt lenne az F1-ben,akkor lehetne töketlen,de újonc lévén nem az.Ez az én álláspontom,de sokan másképp látják.Azért mert újonc ne várjuk el tőle hogy minden versenyen tökéletesen legyen.Alonso nem vette volna le a lábát a gázról Eau Rouge-ben.Ketten pedig nem tudtak volna átjönni padlógázon,ezért is vette el hami.Gondolom nem akarta magát összetörni 300-nál.
Ahogy mondod év végén meglátjuk. -
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #2128 üzenetére
Nem értem hogy mit veszekedtek még mindig.Most őszintén,volt más választása haminek?Alonsonak köszönhető hogy jobb helyzetbe került a kigyorsításnál.Sztem újonc létére nagyon jól oldotta meg a feladatot.Jah,és ha az Eua Rouge-nél nem veszi el a gázt,akkor mindketten buktak volna egy nagyot 300 feletti sebességnél.Ennek senki sem örült volna.Egyáltalán nem töketlen hami,nem akarom védeni,csak rá kell pillantani a pilóták pontversenyére.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2128 üzenetére
Ez max a te világodban töketlenség
hihetetlen hogy mennyire hozzáferdíted a valóságot az elképzelésedhez...jobb helyzetbe került azzal hogy kitették a pályáról,...egyértelmű
Lehet hogy meg kellene büntetni Hamilton-t....
Komoly verítékszaga van ennek az egész hsz-nek amit írtál -
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #2128 üzenetére
A ferka nem moralizál......Neki a győztes tipus (alfi) kell ahhoz, hogy újra a régi
fényben virítson. -
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2113 üzenetére
tudom, mivel láttam a futamot.
..és most akkor mi is van? -
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #2105 üzenetére
Na persze, ....na de kellene látni hogy amennyiben Alonso nem szorítja ki a rázókövön túlra, akkor elmegy mellette.
Nos akkor hogy a fenébe járt 'jól'?
Itt alapvető problémák vannak sztem, a 'levágás', meg a 'jól járt'-ból kiindulva,....mert semmilyen rövidebb utat nem talált ()....hiszen ugye nagyobb ív-->hosszabb utat kellett megtennie, egyszer le kellett reagálnia, meg egyszer át kellett tennie a rázókövön és a műfűvön, na és egyszer a poros íven kellett teligázt adni.
Ezt szembeállítva azzal, hogy ha Alonso nem szorítja ki, akkor simán elmegy mellette, és kész, az Eau Rouge bejáratánál, már palánk mellé téve egyérteműsíti a pozícióját.
...és egyébként könnyen lehet hogy a nagy egyenesben Alonso melléért volna szélből.
Azért dolgokat látni kell, a 'külső' ív->hosszabb út nem egy bonyolult dolog, a műfű->nem túl frankó tapadás, vmint a nem ideális ív->poros pályarész azért nem követel mélyhozzáértői látásmódot.
[Szerkesztve] -
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #2105 üzenetére
Nekem úgy tűnt Alonsonak be kellett fékeznie különben Raikkonen-t kilökte volna (még a kormányt is befelé rántotta el). Hamilton külső íven tempósabban tudott fordulni, szerintem Alonsonak nem maradt más választása, minthogy a jó kigyorsítás miatt szélesebben vegye a kanyart holott pontosan tudta, hogy Hamilton mellette van/lesz.
A rajtom nem volt tökéletes, és az első kanyarba érve védenem kellett a vezető pozíciómat. A második kanyarban kicsit aggódtam, hogy Lewis és én összeérünk, de ez szerencsére nem történt meg. [link]
Kemény volt és bevállalta, mondjuk nem tudom mit szólt volna hozzá ha Hamilton nem fékez be később hogy elférjenek. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #2105 üzenetére
Akkor járt volna jól ha pozíciót nyer, így viszont nem nyert semmit csak tapasztalatot.
-
dragonfx
veterán
válasz
venember83 #2087 üzenetére
itt nincs mit cseréltek..
Nem hitvány a technika 63 gurigáért.... -
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #2071 üzenetére
Van egy pár előzési pont,de annyira sok azért nincs.Tetszik a vonalvezetése,remélem jó verseny lesz 1hét múlva.Go Kimi!
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2071 üzenetére
A célegyenes viszont fenemód hosszú
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #2071 üzenetére
Én két előzési pontot is látok: egyik a célegyenes vége, a másik az utolsó kanyargós rész előtti ív vége, és esetleg a harmadik kanyar, de ez csak elvetemülteknek.
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #2067 üzenetére
Nem konkrétan a Hamiltoni magasságokon van a hangsúly, hanem azon, hogy Hamilton elsőévesként eljutott valahová, és ha feltehetően Piquet debütál jövőre akkor ő ugyanúgy elsőéves lesz, így óhatalan hogy összehasonítsák akár Hamiltonnal, akár Kovalainennel.
[Szerkesztve] -
kerjani
aktív tag
válasz
venember83 #2058 üzenetére
Megígérem, megígérem
Most éppen úgysincs F1-es csapatom -
wildrain
addikt
válasz
venember83 #2031 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy 2005 augusztusában már aláírt valamit, hogy ez előszerződés volt-e, azt nem tudom, de ha minden igaz, pont itt nálunk tárgyaltak Todtékkal. Utána sokáig ment a titkolózás.
-
Chili7
őstag
válasz
venember83 #2037 üzenetére
Ha a Ferrari a Real, akkor sztem a McLaren a MU, vagy fordítva, úgyhogy nem győztetek meg! Mindenesetre szép álmokat!
Meg ha a Milan játékosa vagy (2007 BL) akkor lesheted, hogy Real, vagy MU!
[Szerkesztve] -
Chili7
őstag
válasz
venember83 #2027 üzenetére
2005.12. hó az Alonso-McLaren szerződés nilvánosságra kerülése!
Räikkonen-Ferrari szerződés meg 2006. 05. hó körül kezdett téma lenni!
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #2027 üzenetére
Nem, Kimi már 2005-ben aláírt a Ferrarihoz, csak titkolták 1 éven keresztül
Chili7: ''könnyen lehet, volna, stb...''
[Szerkesztve] -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #1998 üzenetére
Majd meglátjuk. Viszont ezzel még Ron bácsi csinálhatna egy utolsó igazi bunkóságot mielőtt visszavonul.
Egy szónak is száz a vége, szerintem ebben a sportban nincsenek szentek, és ez akkor még inkább igaz ha a csapatvezetőkről beszélünk. Dennis, Todt, Briattore, vagy említhetém még Eddie Jordan-t is, de ugye például Frank Williams is ült már a bíróság előtt, illetve nyilván sok minden van amiről nem is tudunk. Ez sem biztos hogy kiderül ha Coughlan egy okosabb nőt vesz feleségül. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #1995 üzenetére
Aha, így már más.
Tényleg jó lenne egy szoros csata, bár én még akár azt is el tudom képzelni, hogy Dennis a komisz az utolsó futam előtt picsán rúgja Alonso-t amiért párszor hisztizett, vagy azt mondja hogy OK, távozhatsz a csapattól, de akkor menj azonnal. Majd de la Rosa meg addig büntetne a helyén. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #1992 üzenetére
Megrágalmazom? Pusztán csak az volt a kérdésem hogy biztos hogy igaz-e amit úgy általában ír, és nem azt állítottam hogy biztosan nem igaz.
Én őszintén megmondom hogy már nagy ívben kakálok az ügyre, mivel szerintem kb. 90%ban politika az egész. Persze azért remélem hogy fellebbeznek, csak hogy majd legyen miről zsörtölődni itt.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #1987 üzenetére
Azt is a Ferrarifan WMSC hamisította meg, a McLaren soha nem tett ilyet!
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #1987 üzenetére
Nem, annyira nem érdekel. Abban ez pont így le van írva?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #1965 üzenetére
''Latom nem adod fel a kemugyet csak ugy, nyomokban (pl alairas) meg benned van az ellenallas, ki szeretned magyarazni szeretett csapatod es csapatfonokod, pedig nem rossz otlet beletorodni.''
Ezzel csak magát teszi nevetségessé
Ja és kérem szépen háborodjunk fel, ugyanis a McLaren nem másolat! -
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #1959 üzenetére
Na azt megnézném magamnak hogy állna a szátok, ha alfi jövőre a ferkával
világbajnok lenne ! -
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #1954 üzenetére
Tudok erre jobb példát is:
Van egy céged, az alkalmazottad nem ad számlát egy ellenőrnek.
Nem mondhatod, hogy az alkalmazottad a hülye, azaz senkit nem fog érdekelni, tiéd a felelősség és a büntetés is...
Igazán igazságos büntetést meg úgysem tudna kitalálni senki szvsz... -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #1954 üzenetére
Én csak az ártatlan hangya dolgozók becsületét védtem.
Ha meg valakinek a fogalmazása szúrja a szememet, nem mindig tudom megállni, hogy ne reagáljak rá.
A döntés és indoklás óta soha nem vitattam, hogy a büntetés jogos, sőt még a kizárás is az lett volna, mert a McLaren mint csapat bűnösnek bizonyult. Viszont nem ártana, ha a napvilágra került pontos információk alapján ítélkeznénk az ügyben érintett személyekről, ugyanis van egy olyan fogalom is, hogy ártatlanság vélelme. Szóval a csapatot, mint egészet elítélheted, de az alkalmazottakat, mint személyeket nem, főleg ha nincs is ellenük bizonyíték.
Egyébként unom a vitát (remélem ez most nem az) és nem is én hoztam fel a témát.
Én csak megemlítettem egy 'hangyás' hasonlatot, ami nekem jobban tetszik. -
wildrain
addikt
válasz
venember83 #1945 üzenetére
Hát van úgy, hogy az igazság fáj...
-
Male
nagyúr
válasz
venember83 #1913 üzenetére
A téli időszakban meg taxi sofőr lesz
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #1910 üzenetére
Sem a Nürburgringgel, sem Hockenheimmel nincs bajuk. Nem Ecclestone és csapata szabta meg, hogy ne legyenek a naptárban, hanem a megrendezés veszteségessége miatt választották az évenkénti váltást.
Imolával szerintem nincs semmi gond, csak egyszerűen nem számoltak vele, mert később lett kész, mint kiadták a versenynaptár tervezetet. Habár ettől még beletehetnék, és talán bele is kerül, hiszen még mindig nem végleges a naptár. Az viszont biztos, hogy 2009-ben lesz ott verseny.
Előzésekből talán több lesz, mert kiszedték a célegyenes előtti sikánt, így most ott lett egy hosszabb egyenes, relatíve lassú bejárattal.
[Szerkesztve] -
snecy
senior tag
válasz
venember83 #1920 üzenetére
Na most szerintem a probléma egyik fő forrása az, hogy a csapatok nem akarnak asszem 19 vagy 20 versenynél többet egy évben (felesleges is lenne annál több verseny), a szerződéseket meg ugye kötögeti Ecclestone ész nélkül, így hát
a régiek helyére jön az új, úgy lászik az már senkit nem érdekel, hogy az új pálya milyen is.
Lesz utcai verseny Szingapúrban, Valenciában, de még Párizs is meg Las Vegas is felmerült.. -
snecy
senior tag
válasz
venember83 #1910 üzenetére
Szerintem semmi. Csak mivel az utóbbi 3 évben folyamatosan nyitottak pl az Ázsiai piac felé (kezdetben Malajzia, Bahrein aztán Kína, jövőre Szingapúr), így óhatatlan, hogy a klasszikus versenypályák egyszerűen kiszorulnak a versenynaptárból. Csoda hogy Monza pl. még megvan.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #1908 üzenetére
A valenciai futam lesz az Európa Nagydíj. De 2009-ben már nem ott lesz.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #1903 üzenetére
Az aktuális világbajnok spanyol, így azért van némi alátámasztása a két versenyhelyszínnek.
Imola nem rossz pálya (bár én spec. nem annyira kedvelem), de nem könnyű rajta előzni, elvileg lenne rajta 4 előzési pont is, de általában vonatoztak sajnos...emlékszel, Alonso vs. MS csata is meddő volt. -
soulcube
aktív tag
válasz
venember83 #1903 üzenetére
Idén állítólag átépítési munkálatok (új aszfaltborítás, boxutcafelújítás) maradt ki.
Azonban nemrég írták, hogy mindennel elkészültek, szóval tényleg érthetetlen, hogy miért nem került vissza a 2008-as naptárba ? Pedig remek pálya ! -
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #1870 üzenetére
Kisebbség topikban volt linkelve
Aktív témák
Hirdetés
- Plazma TV topic
- Windows 10
- Házimozi belépő szinten
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B550M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Rampage SHIVA FSP 700W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 2700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- OLCSÓBB!!! több EIZO EV2456 FlexScan 24" 1920x1200 16:10 IPS fekete több jelenlegi ár: 170.000.-!!!
- Xiaomi Redmi A3 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest