- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 4G
- Yettel topik
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz
wildrain #27406 üzenetére
Én az időmérőt nem értem, ott Hamilton a második etapban tök utolsó lett és mikor mutatták ahogy szenved ő és Kimi akkor a finn végig jobb időket ment, olyan 1 sec-et maradt le a 10. helytől Hamilton meg kettő körül. Aztán le is nyilatkozták hogy ennek oka volt. Úgy néz ki visszacsinálták az egészet és a 15. hely miatti lehetőség által esőre lőtték be végül Hami autóját. Kimi meg úgy néz ki ment ugyanazzal a beállítással, ami egy kőkemény 14. helyre volt elegendő az esőben, érthető hogy szenvedett a futamon...
-
#70869248
törölt tag
-
Gyusz
őstag
válasz
wildrain #27320 üzenetére
Persze ez igaz, de amióta tavaly VB lett, azóta szerintem előszeretettel kritizálják élesebb hangnemben az olyan szurkolók is, akik régóta érte szorítanak, vagy csak nem a megfelelő emberek véleményét olvasom
Én mondjuk örülök, hogy 2010-ig hosszabbított, azt hittem, hogy 1 VB cím után kitölti a szerződését és itt hagyja az F1-et.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #26340 üzenetére
jaja, nem szerencsés szóválasztás volt.
a kétszeri kérdésre:
-Charlie okés volt az elengedés?
-...krssshbugy..ssssskshrrrbugy..bugyybuggggyssss oké az elengedés
-Charlie Charlie okés volt az elengedés?
-krshhhhkrshhh oké.
..a beszélgetés többi részét nem szánták nyílvánoságra hozni ám szemfüles kémünk HCL (IPM Alfa olvasok előnyben) megszeerezte:
-Charlie vzze ne szórakozz, vedd le a Darth Vader maszkodat megy a verseny a jóisten áldjon meg..
-....krshhh ez volt az utolsó tévedésem admirális
szerk: off -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #26312 üzenetére
háááát. Ez azért necces...ha nem vagyok valamiben biztos akkor azt mondom hogy nem vagyok benne biztos de nem?
Mindegy, ez nem az én problémám de azért érthető (nálam), hogy kétszeri jóváhagyás után indított kivizsgálási igény után felfelé moccan a Merga szemöldöke.Azért ez a verseny tipikus példája annak, hogy a statisztika az nem minden.
-
Pompi
nagyúr
válasz
wildrain #26318 üzenetére
"Végülis meddig mehet el, míg megkapja a beígért fegyelmezést?"
Nem akarok pont ide illő analóg példát hozni az F1-ből, de nem szeretnék elhamarkodottan dönteni. Egy user, főleg egy viszonylag régebbi tag, végleges kirakása nem egyszemélyes döntés, nem szeretném, ha a legkisebb gyanúja is felmerülne annak, hogy részrehajlóan döntök ezért az ügyben megkerestem a kollegákat, döntés hamarosan.
-
icon
senior tag
válasz
wildrain #26283 üzenetére
Felőlem akár az ősrobbanás idején is megkereshette apuci kicsi fiával Ron Dennis-t, egy tény, kimaradt az életéből az a "szamárlétra", meg a nevelés odahaza.
Tételezzük fel, elhiszem hogy az összképed helyén van vele kapcsolatban... akkor nem értem, miért ajnározol egy számító, gerinctelen embert, mert az utóbbi két idényben vele kapcsolatban ez jött nekem le, ilyet pedig tényleg nem láttam előtte Formula1 berkekben.
Mert ezen adottságokkal tudja azt az eredményességet produkálni, amit annyira az orrunk alá dörgölsz, és ez minősíti az egész sorozatot szerintem, mármint az a tény, hogy van olyan pilóta, aki hülyére próbálja venni a bírákat, hátha nem veszik észre.Mi lenne, ha esetleg versenyezne az aszfaltcsíkon haladva, és olyan módon próbálna meg előzni, amiért fel sem merül az, hogy megbüntessék?
-
7Heads Drago
veterán
válasz
wildrain #26200 üzenetére
Arra probáltak a többiek rávilagítani, hogy teszem azt Vettel, vagy Kimi, az első évében él csapatnál kezdett volna lehet, hogy hasonló eredménnyekkel büszkélkedne.
Hamiltonnak nagy szerencséje volt, azzal hogy élcsapathoz került.
És persze ez mellet egy nagyon tehetséges versenyző.
Más: Én most ezt nem értem. A FIA-tól 2-szer megkérdezik, hogy szabályos-e. Majd ezek után a saját döntésüket is felül bírálva büntetik Hami-t?
Ha legalább annyi gerinceség lenne bennük, hogy a saját embereik döntése után vállalnák egy tényleg szabálytalan előzés következményeit! Ez tényleg vicc kezd lenni.
Szerintem ezen nincs is mit magyarázni.
Ez olyan, mintha egy olimpikonnak azt mondannák, hogy nyugodtan szedjen egy gyógyszert, vagy kenjen egy kenöcsöt, és a verseny után , meg azt mondanák, hogy bocsi
de meggondoltuk magunkat. És mégse te vagy az olimpiai bajnok. -
icon
senior tag
válasz
wildrain #26193 üzenetére
Igen a legtöbb élmenő Minardi, Sauber, Jordan és egyéb nem túl élcsapat autójában kezdte, nem kevesebb eredményeket produkálva.
Ha Te vagy Én ezzel foglalkoztunk volna gyerekkorunk óta, és megvan a tehetségünk, de viszont beültetnek egy Force India-ba, akkor nem csináltuk volna meg minden idők legjobb kezdését... -
pH érték
aktív tag
válasz
wildrain #26212 üzenetére
Szerintem azzal a gumival még az utolsó kanyarban, sőt még a célegyenesben is meg tudta volna előzni. Az ő helyükben még Massat is behívtam volna. Mikor elkezdett az eső, akkor borítékoltam, hogy száraz gumival mindenki táncolni fog, annak meg nem szokott jó vége lenni.
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #26060 üzenetére
Massa versenyző (méghozzá jó), így a véleménye sokat számít, de mivel sajnos a rivális csapatot súlytó döntésről véleményez, ami döntés következtében ráadásul ő futamgyőzelmet, és 8 helyett 2 pont hátrányt kapott....így az ő, mint legnagyobb haszonélvező, véleménye most kevéssé számít nálam.
Ebben az esetben természetesen.szerk: azt még hozzátenném széljegyzetként, hogy talán azért is érthetetlen Hamilton ekkora kockázatvállalása, mivel ő aztán elég messze volt a Spa-i futamon a kozkázatvállalástól.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #26049 üzenetére
Nem-nem, én nem arra voltam kiváncsi, hogy vizsgálni kell vagy sem...nincs is ilyen irányú kérdés a hsz-mben.
Én arra vagyok kiváncsi, hogy ha szerinted a büntetés jogosságát az igazolja, hogy Kimi mögé besorolva több időt veszített volna el, mint amit az elengedéssel visszaadott.
....de nem kell besorolni Kimi mögé, levághatja a kanyart ha nincs helye és így ítéli meg..akkor nem marad le 'annyira'.
...akkor nem is kellene mennyi rengeteget visszaadni.Tovább megyek, ha mégis meglassítja de rámegy a vizes rázókőre és a festésen megforog....akkor meg még keveset is mondtál..
Egy feltételezett szituáció nem igazolhat egy döntést, hiszen feltételezni lehet mást is.
Előnyt szerzett...mihez képest?
-ahoz képest, hogy megforog
-ahoz képest hogy megcsúszik és meglassul
-ahoz képest hogy besorol
-ahoz képest hogy megvágja a sikánt de fékkel és így egy pillanatra sem kerül Kimi elé, de a kigyorsítása jobb mint a fent említett esetekben.
-esetleg ahoz képest, hogy meglöki Kimi-t de Kimi autója nem sérül ellenben Hamilton első szárnya letörik, ezért egy teljes pályahoszt döglassan kell körbemenni+kiállás...szal mi alapján mondod, hogy keveset adott vissza? Kézenfekvőnek gondolod, hogy besorol, de az általam felsorolt szituk közül nem fordulhat elő bármelyik?
Márpedig ha igen, akkor ez egy ingatag alap. -
Motion_Blur
félisten
válasz
wildrain #24847 üzenetére
Tavaly pár ezreddel Kimié volt a pole, viszont Massa-ban 1 körrel több cucc volt, tehát tavaly Massa valamivel jobb kört futott az időmérőn. Versenyen viszont Kimi folyamatosan szakította le 5mpre. Mostanra már Kimi versenytempójával se lehet jönni, mert nincs neki olyan! Oké, hogy mindig beragad valaki mögé, de bazz, hát meg kéne előzni, mert 5-6. helyen nem lehet címet védeni...
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24536 üzenetére
A hsz masodik resze Pompinak ment.
Egyebkent az ket kulon dolog, froclizni egy csapatot, egy dolgot vagy piszkalni es bantani egy szemelyt. Ha valakit szemelyeben megsertettem volna vagy gunyoltam, gyalaztam volna, jelezze es megkovetem. Szemelytelen dolgokat szoktam csak froclizni leginkabb, pl. Ferrari motor.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24528 üzenetére
The acronym BHP may also stand for British horsepower, and it is commonly equivalent to 1 HP (= 746 W)
A bhp ugyanugy lehet a brit loero roviditese is, mint a brake horsepower-e.
Lehet ugralni oromotokben, hogy nem vagyok tevedhetetlen, ez nem ujdonsag. Brit angol website-rol es brit szakertotol ideztem. Nem tevedhettem olyan nagyot, ha tevedtem egyaltalan, es a kettos brit hatas miatt asszocialtam a brit loerovel. Pfff, ez am a tevedes! Erre tapsikolni kell!Ha en froclizok valamit izlesesen es/vagy ervekkel, az szurja sokak szemet. (Flame egy fenet! Maganvelemeny! Bocs, hogy nem vagyok kimis, kedves Pompi!) Ha a 'Kimis/Ferraris' tobbseg falkaszellemben szemelyeskedve es izlestelen szohasznalattal belemkot, az rendben van. De, ha mar valamelyest is megvedem magamat ezekkel szemben es van kepem karizmatikusnak lenni es nem meghunyaszkodni a tobbseg izlesenek es velemenyenek, akkor ujfent bennem keresik a problemat.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24517 üzenetére
En mar Kimi helyeben olaszul nyilatkoztam volna.
De, ha egyszer azt mondta, hogy egy szot sem tud, nem csusztattam. Nem kell szo szerint venni tolem se a dolgot, ha Kimitol sem szo szerinte vetted. A lenyeg, hogy nem nagyon illeszkedett be. Michael SOKKAL kozelebb volt a csapat ossszes tagjahoz. Ez is kellene a sikerhez. Talan.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24489 üzenetére
Attól, hogy Kimisek írják, igaz lesz?
Nem valoszinu, csak a frusztraltsag beszelhet beloluk. Bizonyos dolgokban talan.
De azt nem tudom elkepzelni, hogy a Ferraribol (rovid idon belul) tudnanak/akarnanak mekisen vezetheto autot csinalni Kiminek. Az egesz alapkoncepciot kellene felrugniuk, eldobva ezzel az auto legnagyobb erossegeit. A McLaren es a Ferrari mindig is nagyon kulonbozo volt.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24479 üzenetére
Marpedig en kritizaltam valamennyira Kimit, az ujoncok meg gyakran nem tudjak, hogy mire valo a Valasz lehetoseg. Gyanitom, hogy miattam borult ki nala a bili, kulonben nem itt adna hangot neki. Ugyhogy jobb tisztaba tenni a dolgot, ezert reagaltam.
En egyebkent nem is nagyon latok kimis kritikakat a portalok cikkei kozott. Tele vannak inkabb fogadkozos Kimi cikkekkel.
-
gV
őstag
válasz
wildrain #24473 üzenetére
hmm?
#24474 Tul van a zeniten, ilyen egyszeru.
na és akkor megtudnád mondani mettől meddig volt ott?[I]Es tovabba ott volt neki a McLaren belviszaly, a team order meg egy zsak mak.[/l]
sorolj már példát amikor ez segitte őt a pályán, mert emlékezetem szerint az első és második miatt nem ért el jobb helyezést, az utolsó meg egyszerüen nem igaz: a 2 kiesés és fujis Fia kavarás sem nevezhető az Ő szemszögéből máknak.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
wildrain #24438 üzenetére
Ne felejtsd el, hogy Vettel Scumi pártfogoltja és tartom valószínűnek hogy egy-két trükkött átadott az újoncnak.
Így Vettelt egyre nehezebb lesz kordában tartani bárki mellet is.
Nem hiszem, hogy Scumi csak papiron támogatná.
Oliverda: Jó-jó de legalább kevesett. Manapság már úgy beszél, mintha ő mekkora mayer lenne. -
hunnylander
őstag
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #24402 üzenetére
Persze hogy jó lenne, szvsz az mehetne egy másik pályára mondjuk.
ha Spa-t végiggondolom, akkor az első kanyar (F1) jó (pl Alonso milyen szépen kivezette Hamilton-t tavaly), a lejtő és az Eau Rouge bejárata és kanyarja állat, az azt követő döngetős rész is kell, hogy sebességben kijöjjön ki vette jól és bátran az Eau Rouge-t, az egyenest követő jobbos frankó, a balos szintén..pont kicsit nehéz de azért ritmusos. Az azt követő jobbos kivezetése a rázókőre sztem nagyon-nagyon ász, ..aztán a kicsi lejtős féktáv és a kicsit kifele dőlős jobbos szenzációs, majd a balos megint csak egy pontos-nehéz kanyar, egyértelműen kell.
..és akkor már lehet készülni a lejtős dupla balos pontos bemenetelére ami nagyon állat. Azt ezt követő sikánt nem nagyon szeretem, nekem ritmusban nem jön ki(be), Viszont az ezt követő két jobbos megint nagyon frankó...és aztán már lehet döngetni kicsit eseménytelenül az átépített sikán féktávjáig.Szal végiggondolva én erre, az általam eseménytelen, pihentető szakaaszára raknék extrát..meg esetleg a nekem nem tetsző sikánt változtatnám meg a kivezetés már oké, csak a váltás a jobbról a balra nem tetszik.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #24399 üzenetére
Na látod én ennek nem örülök, egyáltalán nem.
Egy döntött kanyar (én Watkins Glen félére gondoltam, tehát kicsit öblösíteni is kellene, hogy érvényesülni tudjon) mindig kicsit megbonyolítja a beállításokat, és ezért a vezetési rutint is..ami szvsz jó.
..ahogy egyébként az Eau Rouge is teszi. -
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24388 üzenetére
Lehet, hogy a Pouhon utani szakaszt, kotik ossze a jelenlegi 17-es kanyar tajekaval. A skicc pontatlan feltetelezes.
Az egyik felvetodott indok, hogy tul keveset latnak a helyszinen jelenlevo nezok a versenyzokbol, mert hosszu a palya es keves a korszam.
En azt mondom tobb is veszett Mohacsnal, hiaba vernem a fejemet a falba, ha Berniek igy akarjak, igy lesz. Penz beszel, kutya ugat. Meg jo, hogy nem az Eau Rouge-t iktattak ki.
Vegulis a palya leginkabb kiiktathato reszere esik/esett a valasztas, legalabb ennyi eszuk volt.
-
soulcube
aktív tag
válasz
wildrain #24388 üzenetére
Én sem tudom mi értelme lenne ennek... A versenytáv úgyis kb. 300 km szokott lenni. Most teljesen mindegy, hogy 44-szer vagy 60-szor mennek körbe. Évtizedek óta ilyen már Spa, ha eddig jó volt akkor ezután is jónak kéne lennie. A legjobb pálya a Forma1-ben, nagyon nem érné meg elrondítani. Már ez az új buszmegálló "sikán" sem az igazi.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24331 üzenetére
Schumi nem azzal nyert, mert letoltotte volna a bunteteset az utolso koreben (a versenyet befejezte a buntetes vegrehajtasa nelkul/elott), hanem azzal nyert, hogy a versenybirok es az FIA a szandekos vagy nem szandekos ugyetlensegukkel es donteseikkel neki adtak a gyozelmet.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24310 üzenetére
Ilyet nemigen illik/szoktak teszten csinalni, mert a futamokon megszokottaknal sokkal jobban vigyaznak egymasra. Az nagy ervagas, ha valaki osszetori a tesztautot, ezert el is kerulik az ilyen kozelrol koveteses helyzeteket szvsz. Persze attol meg figyelik egymast argus szemekkel, csak messzebbrol.
Itt van par kep (08 julius, jerezi teszt): [link] [link] [link]
'RedBulleknak' tenyleg lenne modjuk ezt tesztelni. Amugy minden autorol elmondhato, hogy mivel a szelcsatornakkal/szimulaciokkal tervezik oket ezert csak szabad terben idealis az aerodinamikajuk. Pont ezert nehez a mai F1-ben elozni, mert mihelyst utolersz valakit, mar fuccs is az aerodinamikai hatekonysagnak es a leszorito ero es a tapadas drasztikusan le is csokken.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24304 üzenetére
Persze, hogy nem olyan, de a semminel jobb. Hiaba vannak mas autok is a palyan a teszten, de azert megsem lehet odapofatlankodni egy mp-en belulre egy masik auto moge tesztelgetni, ugyhogy marad ez az egyszeru megoldas. Mar lattam a Ferraritol is. Azert egy kis turbulenciat kavar a hatso szarnyak hatekonysagat rontando.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #24227 üzenetére
Olvastam reggel a Valenciai Görbe Tükör-ben, hogy ember adja a jelzést, ha pl. irtam is nem megy fel az egyik kerék, vagy orrkúp csere van,
Neki kellet volna késleltetni, amíg Massa mellé ér Sutil (elvileg ez is automatikus lenne, de látszik hogy nem működik) , és akkor kiengedni.
Massának az a dolga, hogy a jelre elinduljon, ne lépje át a limitet, ne lépje át a vonalat. Ezeket szabályosan csinálta, ezért szabálytalan lett volna, ha őt büntetik. -
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24168 üzenetére
Lewis, nem nyilatkozott olyat, azon ujsagiroknak akik valoban ott voltak mellette amikor nyilatkozott, ez jol olvashato a versenyutani Q & A es egyeb cikkekben. A kesobbi kacsa hir egy kanadai ujsagirotol eredt, aki a hatarido szoritasa miatt talalta ki az alatala velt magyarazatot, mert nem tudott Lewis-szal szemelyesen beszelni. Kesobb elnezest kert felelotlen hibajaert.
Hamilton wrongly quoted on gearbox failure
However, Domenjoz yesterday admitted that he did not talk to Hamilton and explained that he relied on information he heard in conversation with other journalists, who in turn were quoting what Hamilton had supposedly said to his engineers.The highly respected Frenchman further explained that he was under deadline constraints and did not have a chance to verify the information with Hamilton himself or with McLaren.
When approached by autosport.com, Domenjoz said: "my mistake was using a quote by Lewis when I did not talk to him myself. I had other verifiable information and I stand by my report, but under the time pressure I made a mistake by using that quote."
McLaren deny Hamilton caused gearbox error
"It was not as a result of Lewis pressing an incorrect button on his steering wheel."
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24161 üzenetére
A braziliai kormanyon a neutral volt baloldalon. Az egesz eset pedig ki van vesezve a hivatalos Formula One Season Review 2007-ben. A teoriakat hagyjuk (abbol van paktum is, ha valaki le akarja jaratni magat es nem fogadja el a hivatalos kozlemenyeket). Muszaki hiba tortent, ami nem volt ujdonsag, mert Hakkinennek is volt ugyanolyan esete a McLarennel. A neutral gomb megnyomasatol pedig nem menne el az egesz mezony a delikvens mellett. Az mar rendszer feleleszteseert tett muvelet volt.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24045 üzenetére
Azert az en ervelesem komolyabban meg van indokolva, mint a te vicced.
En ugy erzem eleg jol levezettem a dolgot, Hungaroring elott nem volt a Ferkanak masodhetveges motorral forro hetvegeje.
De birom ezt a toretlen optimizmust es kimagyarazast, hogy nincs it semmi rendkivuli. Ez mar ismeros, ez volt a hungaroringi kaboom utan is, aztan megis csak nekem lett igazam, hogy ide egy komoly revizio kellene. De erre mar nem lesz eleg idejuk Spa elott szvsz, mert elotte keresni kell a hiba valodi okat (ami nem biztos, hogy egyszeru szeria anyaghiba), aztan mar jon a Monza teszt, porogni kellene a fejlesztesi versenyben is, igy most megoszlanak az eroforrasok. Ez pedig nagyon a Meki malmara hajtja a vizet.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24033 üzenetére
Ez a kerdes minden ferrarisnak ment, hogy ki mit gondol idealis megoldasnak a motortaktikat/jokerezest illetoen.
A masodhetveges Ferrari motorok meghibasodasi aranya 100%. Es mindezt nem motorgyilkos palyakon sikerult elerniuk. Nekem ebbol az a kovetkeztetesem, hogy a jelenlegi revizio csakis egy futamra vetheto be biztonsagosan. Persze ettol meg mazlibol kibirhat kettot is, de a Ferrari nem engedheti meg maganak, hogy ekkorat kockaztasson.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #24021 üzenetére
deeee, mert tavaly ill. azelőtt nem volt elektromos rendszere a Ferkának...azaz ez bezony csúsztatás,..ha most bejönne a diesel, és az első futamán probléma nélkül végigmenne, akkor azt mondanád, hogy sokkal megbízhatóbb mint a benzin..hiszen tavaly, meg 20éve az hányszor meghalt?
..ez akkor lenne összehasonlítás, ha onnan néznénk, hogy a Ferrari bevetette ezt a rendszert, na akkor hányszor indult be nyalókásrándulásra a versenyző, és hányszor indult el piros lámpára Ferrari-s?
mindegy, szivesen folytatom privben (úgy is rég dumáltunk), mert elszürkülünk teljesen -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #24018 üzenetére
ez a "..tábla legkisebb rándulására.." ez csúsztatás..ilyeneket én is írhatok..egy nyalókásemberben nincs kontakthiba, nem takarja ki a napsütés, nem bolondul meg (illetve hmm..
) igazából te azt látod hogy kivettek egy embert, én meg hogy beraktak egy elektronikát..amit talán a töltőberendezés vezérel, ha jól olvastalak..én nem gondolom, hogy feltétlen kevesebb lett a hibalehetőség
Szal egy nyalókás ember az felemel egy nyalókát (te mikor tartod rajta a szemed a lámpán, ha már felvillant a sárga?) ..egy nyalókás ember legalább fejbevág, és nem neked kell észrevenni, hogy valami nem stimmel.
De mindegy is...ezt már csak azért erőltetjük szvsz mert éppen ráérünk..annyira nem fontos.
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #24002 üzenetére
Az a gubanc, hogy ez így elég látványos volt...Kimi balesete is, és Massa kiengedése is. Mint ahogy a töltőberendezések lángolása HunRing-n.
Nekem nyolc végül is, de én elfilóznék, hogy mennyit ér egy reakcióidő...és inkább nagyobb késleltetést állítanék mert egy -stop and go-, pláne valakinek a lába az sokkal többet ér mint 1tizedmásodperc.
..hát még ez a kettő együtt. -
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #24002 üzenetére
Érdekes a dolog egyébként, mert a kapkodásának oka a versenyösztön volt, a mindenáron győzni akarás. Nem tudom, hogy akik motivációhiányról beszélnek vele kapcsolatban, azok hova teszik ezt a hibát... Ha beleszarna, akkor nem kapkodott volna annyira.
Montreal
McLaren has scored 14-14-14-13 points in the WCC last four races, whereas Ferrari has scored 5-9-6-10. That's 55 - 30 = 25 points more.
Mar csak nyolc pont a lemaradas. Jovunk fel mint a talajviz!
-
Kleroo
veterán
válasz
wildrain #23970 üzenetére
Azért ne mérgesedjen el a hangulat
a motornak alig 10 kör kellett volna hogy befejezze a versenyt. erre gondolom el lett tőle várva, hogy 100%on menjen, és maximális fordulatszámot kapott a nyakába, ami új korában sem jó dolog. sajna kimi hibája volt ez. így NEM lehet egy ilyen motort hajtani.
Kimi a kedvenc versenyzőm, de ma sajnos szánalmasan ment....
Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Parkside szerszám kibeszélő
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Home server / házi szerver építése
- Háztartási gépek
- Szemüveges topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Lenovo Gamer Laptop: Ideapad Gaming 3 (i5 12500H, RTX3050, 32GB RAM)
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +RX 6700XT 12GB +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- GAMER PC! i7-10700K / RTX 3060 Ti / Z490 / 32GB 3200MHz / 500GB NVMe / 750w! BeszámítOK
- Yamaha MX 630 (végfok)
- Lemezes PlayStation 5 + 2 kontroller
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16GB) Kingston FURY Beast RGB 6000MHz DDR5 CL30 memória 27% 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest