-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #6929 üzenetére
Sajna, ha tényleg komoly eredményt akarsz, akkor a rendszernek és az fs-nek is ssd-n kell ücsörögnie, mert a vinyó sebessége sehol sincs az ssd-hez képest, és hiába gyors az egyik, ha a másik nem, itt a baj.. Amint Korcsii is írta, a kicsi ssd nem lesz jó hosszútávon az fs mérete miatt. Nálam most 120 giga az fsx és még nincs a régi állapotához sehol... Bár, lehet,hogy csak én vagyok ilyen bazáros...
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #6935 üzenetére
Hát, az SSD-nem semmi hangja sincs. 0 zaj. A másik, hogy nekem most úgy robban be a windows7 a gép bekapcsolásától, hogy egyszerűen nincs időm semmire. Én tudom, mennyire volt tragédia egy-egy részletesebb scenery, vagy repülés betöltése korábban még egy gyors vinyóval is. Akár perceket is várt az ember. Szerintem most másodpercekben lesz mérhető, a kerepelést pedig felejetsd el. Nincs egy haverod, akinek van SSD-je, s meg tudja mutatni működés közben?
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #6929 üzenetére
egy alap FSX feltelepítve szerintem már önmagában is majdnem 20 GB... kiegészítőkkel meg...
nekem jelenleg 77 GB, és még nem defragoltam, mert még kéne előbb pár gépet felrakni, csak semmiből sincs rendes, így nem volt kedvem összepiszkítani velük a partíciót
de ha jól tudom, az itteni átlag az jóval több, mint az enyém...
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #6926 üzenetére
Az én elképzelésem szerint lesz (vagyis már van) egy 80 GB-s gyors SSD a rendszernek, egy 1TB-os vinyó az egyéb adatoknak, háttértárnak, egyéb programoknak, s egy 2x120 GB (vagy 2x128 GB) SSD RAID0 tömb csak az FS-nek (és a hozzá tartozó progiknak), Úgymond egy FS partíciónak. Ja meg egy sok VRAM-mal rendelkező VGA (valszeg GTX580). Mivel ez árban (főleg az SSD-k miatt) nem éppen kis összeg, ezért ez nem azonnal fog megvalósulni, de én jelenleg már csak ezt az egy útját látom annak, hogy gyorsítani lehessen az FS-en. Semmi egyebet.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #6926 üzenetére
Azt hiszem, ez a téma nem off, hanem on.
A 20-30 gigás ssd nem lesz nagyon kicsi?
Már a win7-tel tele is lesz jóformán a rendszermeghajtó..
Sajnos, a reális és hasznos méret amit Airbooms írt, a min. 2X 120 giga, de ha több az csak jobb, mert azért a rendszermeghajtón is sok egyéb program kell, plusz adatoknak, multimédia fájloknak is hely, stb.. És valljuk meg, a szükséges kiegekkel terjedelmes tud lenni az fs is.... Persze bírni kell anyagilag is, ez tény.. Nem hinném,hogy pl. én mostanában tudnék referálni ilyesmi tesztekről, hogy két, mondjuk 250 és 500 gigás ssd -vel az fs mit megy raidben.. -
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #6913 üzenetére
5970 2 GPU-s.
En amugy ket dolog megvalositasan gondolkozo a közeljövöre tervezett Fs ujratelepitesenel. Nem fps növekedesre szamitok, hanem a bosszanto akadozasok, texturatöltesek problemajanak megszüntetesere.
Sok fedelzeti memorias VGA, pl GTX580 (ATI nalam leszerepelta drivereivel). A masik, hogy ket elfogadhato aru, min egyenkent 120 gigas SSD RAID0-ba kötese, amire csak az FS particioja megy.
Velemeny? -
Csorbi
addikt
válasz
Geryson #6918 üzenetére
Akkor pedig Nvidia uninstall, utána restart, Driver Sweeper használata csökkentett módban (Win indítás előtt F8), ezzel kitakarítasz minden Nvidia VGA driver maradékot, ismét restart normál módba és újrateszed a legfrissebb Nvidia VGA drivert.
Egy próbát megér.
-
Csorbi
addikt
válasz
Geryson #6916 üzenetére
Például a GPU-Z
Elindítod, bepipálod a képeken lévő beállításoknál a Sensors fülön, hogy Continue refreshing this screen while GPU-Z is in the background.
Az akadozást meg nem biztos, hogy a VGA-ra fognám
CPU monitorozásra pedig ha Windows Vistád vagy 7-esed van: ezt ajánlanám , de a feladatkezelő CPU grafikonja is alkalmas erre, arra figyelj, hogy a repülés befejeztével azonnal nézd meg a grafikont, mert akkor még láthatod, hogy repülés közben kb mennyi volt a kihasználtság.
-
haky
senior tag
-
fatal`
titán
válasz
Geryson #6867 üzenetére
Részemről majd akkor lesz OK ha PMDG 747NG + VC + LHBP terminálnál vagy runwayen + 100% WOAI Traffic és minimum 20-25 fps. Persze mindez viharban. Ez majd úgy 3 év múlva, addig felejtős.
Instabil alatt arra gondoltam, hogy könnyebben döglik meg szerintem mint az fs9.
Bár ezt okozhatja a sok virágbolti cucc is
Az új flighttól én nem várok sokmindent, nem véletlenül került le a simulator szó mögüle
-
Csorbi
addikt
válasz
Geryson #6867 üzenetére
Szerintem is OK, ami az élményt illeti, meg nem válnék tőle semmi pénzért.
És a stabilitással sem volt semmi gondom soha hálistennek, egyedül csak az zavar, hogy nem fut röccenésmentesen egy ilyen erőművön SEM.
Kíváncsi vagyok erre az új Flight-ra, de vegyesek kissé az érzéseim vele kapcsolatban. -
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #6742 üzenetére
Tiltsad le a kikapcsológombot
(vezérlőpult - keresés - energia)
YPPH-FAJS... hmm
gondolkoztam már, hogy így folytatom, csak nem illik a logbook térképemre... minden nagyobb ív EGLL környékéről indul, és a déli féltekén pont a másik irányba görbül... nem szép... hűdesok gondom van nekem
-
Acor
aktív tag
válasz
Geryson #6711 üzenetére
Pont irtam hogy szet lehet valasztani a kettot egymastol
annyira viszed el amennyire akarod egymastol a gazkart es a Joy-t!
8900-ert sokkal jobban megeri mint barmelyik logitech.....
Ugyan pedal nincs hozza de az oldalkormanyt ket fele keppen is betudod allitani rajta:
Joy jobbra balra fordithato vagy a:
Gazkaron van elol egy billeno gomb ami teljesen kezre all..SOS546:
Ha nem tetszik atveszem, de biztos nem fogsz benne csalodni -
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #6701 üzenetére
ezt szeretném én is tudni
jövő csütörtökön végzek a sulival, szóval jövő hétvége is ok lehet akársos456:
maga a valódi repülés sem olcsó dolog, szóval talán nem is csoda... mondjuk ez, hogy 10k (volt?) a game, meg kb 10k minden egyes kiegészítő (szoftver)... igaz nem egy olyan mennyiségben adnak el a gyártók, mint egy wow-ot, szóval nekik is meg kell élniük valamiből... meg azért van mögötte munka is... hardver területen meg persze az anyagköltség... egy rendes pilótafülke azért tartalmaz anyagot rendesen... bár talán nem ez a cél egy átlag felhasználónak, de a határ tényleg a csillagos ég -
_csocso_
senior tag
válasz
Geryson #6701 üzenetére
Még a PC "hőskorszakában" repültem pár "sim"-mel, címekre nem emlékszem, talán II. világháborús vadász és bombázók voltak, meg talán eurofighter 2000, ha jól emlékszem. Szóval valami kevés tapasztalatom van e téren, persze azok össze sem hasonlíthatóak ezzel a játékkal. Nem teljesen vakon ugrottam bele, hogy ez is csak egy a játékok közül. Ez, ha az ember komolyan veszi, akkor jóval többet nyújt, és sokkal több rétű is. Körbenéztem a kiegészítők terén ( amire nem - igazán fogok költeni, mert egy közép kategóriás használt autó árát simán benyelné ), hát ki lehet építeni egy teljes 744 kabint vele hardver téren, valamint a kiegészítő szoftverek is gondolom nem két fillérbe kerülnek, amiből azért talán párra érdemes beruházni.
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #6618 üzenetére
Ha a kocsidban van navigáció, tempomat, távolságtartó radar, sávelhagyásra figyelmeztető berendezés, akkor szinte már teljesen utasszállító pilóta fílinged lehetne... Vezettem egy-két ilyen autót, s mintha otthon, az FS-sel játszottam volna. Tisztára nem autóvezetőnek, hanem programozó-navigátornak éreztem magam.
-
haky
senior tag
válasz
Geryson #6607 üzenetére
Én próbáltam anno hybrid cf-el 4850+4870 és jóval lassabb volt mint 1db 4850-el. Úgyhogy szerintem fa..ság az az 50-60fps
. Arról nem beszélve, hogy sokszor elszállt az élsimításom, egyszerűen nem szereti a több GPU-s kártyákat.
De egyszerű, mert nézd meg, h a TE VGA-d mennyire tudja leterhelni az FSX. Lehet, h cserélned se kell. Az enyém néha megy 50% fölé
. Max 60% 1-2 texture flow-os ORBX-es cuccnál.
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #6605 üzenetére
Ha jól tudom, nem támogatja a 2 GPU-t az FSX sem. A 295 pedig enélkül lassabb lesz mint a 285 (az alapórajelei kisebbek a 285-nél, mert túllépnék a 300 wattos teljesítményfelvételt!). A legjobban egy 285-tel jársz, pláne, ha egy tuningos példányt fogsz ki. Tudom ajánlani az XFX GTX285 Black Edition-t vagy az XXX-et ugyanebből. A 295 plusz memóriája sem ér semmit az FS-nek - hacsak nem valami eszméletlen nagy felbontást használsz. Az FS2004 nálam a GTX285-öt átlagban olyan 30 százalékosan terhelte...
Ami még jó vétel lehet, egy GTX460 1 GB. Ezek húzva tudják a GTX285 sebességét, kevesebet fogyasztanak, alig melegszenek. Az áruk pedig most nagyon elfogadható... -
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #6584 üzenetére
igen, valójában itt van a kutya elásva: reinstall előtt nekem is volt pl skanzenem (és elsőre nem tűnt fel, de mintha a kiszolgáló járműveknek szánt aszfaltfestés is hiányozna), csak valahogy most nem akarja az igazságot... igazából nem volt időm/kedvem vacakolni vele, ezért így maradt... de legalább van fps-em, és a reptéren belül minden megvan, ami számít (nem, a skycourt építkezése nem érdekel, majd felrakom, ha elkészül, BAW-ot nem nagyon érintik a megszűnt/új állóhelyek)... de majd a télen lehet ránézek még egyszer...
régen nekem is alulról volt meg a 20fps, 16-18 volt az átlag belső nézetből kb... de mondjuk ez is ezeregy tényezőtől függ, hogy éppen mennyi...
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #6546 üzenetére
hmm... FMC-t nem tudtam már megnézni, mindenesetre a műszerfalon az óra GMT-t mutatott (zulu+1 azaz local-1-et, másképp fogalmazva ha offset nélkül szinkronizálok, akkor beáll az óra zulura, és az FSX egy órával többet vesz local time-nak, azaz az alapján számolja a nap helyzetét)...
ebből nem nagyon látok olyan megoldást, hogy az óra is jót mutasson (FMC nem tudom, hogy független-e az órától), meg a látvány is megfelelő legyen nyári időszámításnál...
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #6543 üzenetére
érdekes... télen jó volt, most egy órával kevesebbet mutat, mint kéne... FS-ben ha local 11 óra van, akkor GMT 10-et ír, függetlenül attól, hogy tél/nyár van (dátumot átállítva is)...
viszont ha nyomok egy offset nélküli szinkronizálást, akkor megkapom a valós zulut (0900z) ami pedig jó nekem, mert azt veszi át a gép órája is, azt meg úgy is mindig zulu-ként kezeljük (online főleg)...
sötétedés szempontjából meg szerintem mind1, mert az meg ugye egyenletesen változik egész évben, és az, hogy most azt hány órának hívjuk, lényegtelen... kipróbáltam: ma elvileg 6:42-kor volt napfelkelte... FS local time 5:42, és jön fel a nap...
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #6525 üzenetére
Elvileg vagyok Skype-on is, de gyakorlatilag éppen költözöm. Pár nap múlva leszek inkább online, addig csak inkább itt tudsz elérni. De épp az imént írtam egy-két ötletet Bundy-nak. Azt neked is átküldhetem. Amúgy közel se várj olyan mértékű további javulást a 3,8-->4,0-4,2 GHz-től, mint amit a 2,67-->3,8 után kaptál. Ellenben készülj fel, hogy a 4 GHz-hez alaposan emelni kell a CPU feszültséget (még akkor is, ha a 3,8-at szinte feszültségemelés nélkül tudja a procid - hacsak valami hihetetlen jó példányt nem fogtál ki), ami drasztikus hőtermelés növekedéssel jár majd. Remélem, van jó hűtésed!
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #6518 üzenetére
De, szívesen segítek. A lapod biosa lényegében ugyanolyan, mint az enyém. Milyen steppinges procid van, C0 vagy D0? A ramokkal nem lesz gond. Amit valószínűleg emelned kell, az a Vcore feszültség, esetleg a ram és a qpi feszültség. A CPU tulajdonságoknál pedig érdemes 4 GHz-nél kikapcsolni a HT-t, így alacsonyabb feszültségen eléred a 4 Ghz-et, s kevésbé fog melegedni (vagy tíz fokkal hűvösebb lesz - nem mindegy). Az FSX sem használ nyolc magot, elég az a négy is. (FS9 pedig ugye csak egyet használ.)
Ha elküldöd a lapod Advanced menüjének biosbeállításait privátban, akkor leírom, hogy szerintem mit csinálj a 4 GHz-hez. -
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #6508 üzenetére
nem tökéletes, az tény... nekem is hiányzik jó pár utam (főleg hogy csak az utolsón darabot listázza ki)... flightplan későbbi küldésével, vagy callsign váltással (még az elején), meg ilyesmikkel össze lehet zavarni szegényt... most direkt tűntél el, miután rád írtam? csakmert még az is lehet, hogy valami kapcsolódási gond van (Dolomynum is elvesztett mire leszálltam)...
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #6500 üzenetére
láttam, hogy vataware-en a statod tele van olyan utakkal, hogy leszállás + fél óra van logolva, szóval gondoltam, hogy ez a helyzet
de pl BAV-nál van a loggernek egy olyan tulajdonsága is, hogy óránkét posrep-et kell küldeni (magyarul egy gombot megnyomni)...
gabitoo-ról viszont tudtam, hogy fordítva csinálja
majd rájön...
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #6496 üzenetére
ugye 30 percnél tovább nem szabad magára hagyni a gépet online
tudom, le lehet csatlakozni, és aludni közben, de az milyen már... hol az érzés a végén, hogy végigcsináltad (még ha ezeregy más dolgot is csináltál közben, de arra is figyeltél)?
együtt repülni meg jó, csak időpontot kell rá találni, amikor mindenkinek jó...
szerk: gabitoo: akkor megérdemled
-
-
macy
addikt
válasz
Geryson #6431 üzenetére
Én az FC2-ből indultam ki mondjuk. Ott pl. F-15-nél nem lehet 250 fölött fékszárnyat nyomni. Sőt felszállás után ha elértél bizonyos sebességet automatikusan "csukja" a f.szárnyat. Én nem értek hozzá de van benne logika szerintem. Hangsebesség körül biztos csúnya dolgot tudna művelni. Szóval van némi külömbség egy vadászgép meg egy utasszállító között.
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #6403 üzenetére
Pedig sajnos talán az egyetlen hibája az FS2004-es PMDG MD-11-nek, hogy ha használod az ALT+TAB kombinációt, tehát többször váltasz teljes képernyőről ablakra és vissza, akkor leállnak a hajtóművek. Nálam is többször előfordult, s másnál is. Nem tudom viszont, hogy ez csak win7 64 bitnél van így, vagy más oprendszer alatt is. Amúgy BinLadennél feltehetően nem ez a probléma történt, mert az ide-oda váltogatásnál mind a három hajtómű leáll. A hidraulika persze ezek után megszűnik, hiszen azt is a hajtóművek energiája működteti. Amúgy egy gyors hajtómű újraindítás segíteni szokott.
-
cintula187
addikt
válasz
Geryson #6397 üzenetére
Úgy volt hogy osztott képernyőn mutattak közben egy csak aki egy érintős monitoron kikapcsolta a vörös fényeket a gép előtt amikor már gurulhatott. Amúgy igen a köd nagyon tré FSXben is. Az már csak hab a tortán hogy egyik pillanatról a másikra tünik fel/el. Nincs átmenet
-
cintula187
addikt
válasz
Geryson #6395 üzenetére
Értem. Viszont leszedtem a Pilot"s Eye Munchen - La Palma epizódot. Marha nagy ködben szálltak fel MUnchenben, nem is ez a lényeg. Ott viszont mutatták, hogy ami a videón van piros LEDsor létezik.DE-icing olták a gépet mielőtt felszálhatott volna a 08L ről. És utána kapott még ilyen jelzést
-
BinLaden
tag
válasz
Geryson #6362 üzenetére
ezt értem bárcsak ennyi lenne a gondom hogy nem tudok megállni
de nem mert már letesz a pálya előtt be a fák meg a házak közé
kézzel is próbáltam ááá esélytelen vagy mellé vagy közepére ezt még nagyon sokszor kell gyakorolni
szerény véleményem szerint akkor lenne jó ha a kifutópálya elején mondaná hogy one hundred feet akkor simán megtudok állni legalábbis tutorialokból így vettem észre -
BinLaden
tag
válasz
Geryson #6356 üzenetére
Hali!!!
köszi a gyors kielégítő választ
igen LHBP 31L-LSZH ILS28
spoiler élesítve
fékszárny először 15-28-35 fok
auto braek min
sugárfordító bekapcsolva? -nemtom mivel kell eddig sosem használtam, de gondolom akkor kell miután földetértem
kerekek kiengedve
felszáláskor FMC-be minden beállítva mondjuk nekem egy pár érkezési pont hiányzik pl győr
üzemanyag 77 tonna a srácnak meg 84,3 tonna ha jól hiszem
spoiler aktiválva
fékszárny 22 fokra kiterjesztve
elindulok max tolóerő +autómata tolóerőszabályozó bekapcs
és mégis a végén tudom csak felemelni -
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #6350 üzenetére
15 napon belül repülnöm kell a BAV miatt mindenképp... de valami rövid út lesz... a videózást egyelőre elnapolom, inkább más függőben lévő projektet fejezek be, ha ráérek.. annak legalább több értelme is van
nem mintha videózgatni ne lenne jó...
más: [link] rögtön Gizmo94 és az ő ferihegyi AAL (767-ese?) jutott eszembe
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #6300 üzenetére
Geryson és macy: Időjárásfüggő, hogy milyen magasságon jelenik meg a kondenzcsík - s ez még az FS9-ben is szépen meg van oldva. Ha valós időjárásgenerálót használtok, akkor szinte biztos, hogy sosem ugyanazon a magsságon fog megjelenni, hiszen a levegő relatív páratartalma igen erősen változó, pláne a magasság változásával (ahogy magasabbra megyünk, ritkább a levegő, ezért kevesebb vízet képes befogadni). Az évszakoktól is függ némileg a dolog, pl. nyáron magasabban 26-32 ezer láb között szokott megjelenni FS-ben, télen már alacsonyabb magasságon is.Tehát olyan nincs, hogy FL260-nál jelenik meg (mindig), s bizony lehet, hogy manapság még FL300-on sem látod. Próbálj meg feljebb menni, FL340-en azért már lennie kellene...
-
macy
addikt
válasz
Geryson #6300 üzenetére
FL300-on vagyok de nincs. Én a kocsmában töltöm az időt a stewardessekkel ha nem repülök
Ha IFR-t repülök látnom kéne valami útvonalat a kijelzőn? Vagy azt külön be kell programoznom az FMC-ben?
Használ valaki Texture Max Load Editort?v!ct0y: egyelőre nem akarom újratelepíteni, tegnapelőtt volt egy reinstall mert az A380-as megkavarta a cuccot.
-
-
Cypresss
senior tag
válasz
Geryson #6159 üzenetére
Az már megvolt februárban. Ez az úgynevezett FPF (Full Payload Flight) volt . A Boeing fórumon volt egy elég komoly vita arról, hogy a futók fogják-e bírni a terhelést, főleg úgy hogy ez egy overweight TO volt (455 tonna, 12,5 tonnával a MTOW felett), de a tervezés során sikerült úgy túl méretezni a futókat, hogy szerintem 500 tonnát is elbírna. Ebben a gépben egyébként egy egészen különleges összetételű nitrogént használnak a kerekekben, ráadásul a nitrogén nyomását igény esetén menetközben is lehet állítani, amivel a futók talajnyomását (és ezáltal a terhelését) lehet módosítani. Így rossz(abb) minőségű futópályákon - India pl tele van ilyenekkel - is biztonságosan tud landolni a gép.
A fel- és leszállás egyébként nagyon meggyőző volt és szerintem maga a gép is csodálatos.De térjünk vissza az FSX-hez és bocs az offért.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GAMER PC : RYZEN 5 4500 / 16GB DDR4 / ASUS RX 480 8GB / WiFi / Bluetooth / 512GB M.2 SSD / 500GB HDD
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest