-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pissti
csendes tag
válasz
bot1978 #39244 üzenetére
Illetve a gyűjthető "anyagokkal" kapcsolatosan kettő, illetve három kategória van. Ezért nem tudsz mindent cserélni egy helyen. Van a Manufactured, Raw és az Encoded. Inarán rákeresel a material traderre, akkor ott látni fogod, hogy melyik állomáson mely anyagokat tudod átváltogatni.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #39240 üzenetére
A kisebb büntetések (Fine) valóban kifizethetők helyben is. Ellenben ha nem nullán áll a Notoriety szinted, akkor sehol nem fizetheted ki! Csak azután ha ismét visszacsökkentél nullára. Bővebben a büntetésekről...
-
Pissti
csendes tag
válasz
bot1978 #39238 üzenetére
"ha van mati treader, akkor miért nincs ott az összes mati bármit bármire," Ezt mondjuk nem értem.
Én eddig nem találkoztam olyannal, hogy ne tudtam volna beváltani. Itt inkább az lehet a gond, hogy kisebbet akarsz felfelé váltani és nincsen belőle elegendő. Ahogyan a kolléga is írta 4-5-ös matikat érdemes gyűjteni és azokat váltogatni. Pl biotech, exquisite meg a MEF-et küldetésekből is össze lehet szedni. Ezek 5-ös materialok és egész jól lehet visszafelé váltani.
De mondjuk cz-ben is lehet gyűjtögetni, főleg harc után.Azt nem tudom, hogy az aszteroida bányászatnál milyen gyakran esnek a ritka materiálok vagy inkább csak a gyakoriak a jellemzőek?
Az utasokról meg annyit, hogy a küldetés felvételénél írja, hogy melyikkel lehet gond, ha szkennelik a hajót, vagy nekimész valaminek stb. Érdemes úgy felvenni, hogy az ilyeneket vagy kerülöd vagy nagyon odafigyelve mész.
A büntetést interstellarban tudod majd kifizetni.
-
Pissti
csendes tag
válasz
bot1978 #39235 üzenetére
Ahogy Duvi is írta a mostani cz-k kicsit keményebbek mint a korábbiak (amit én nem is bánok
, sőt itt-ott még erősítenék rajta).
A low cz-k annyiban is könnyebbek, hogy ott nincsen melléküldetés, csak az ellent kell aprítani. Lehet jobban jársz, ha azokra mész rá akik már le vannak harcolva. Nem sok pajzsa van vagy már nincsen.
Illetve a hull ellen nem árt olyan fegyvert használni, ami tudja a corrosivet (pl multi-cannon).Sajnos a felszíni turkálás nem árt a mérnöközés végett. Egy-két órát rászán az ember és jön az alapanyag.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #39235 üzenetére
A T10 nem alternatíva
Még a Cutternél is lomhább. Fighter Hangárból csak egy lehet fent, de fölösleges is lenne több, mivel egyszerre csak egy vadász lehet aktív. Max, Thargoidok elleni tanknak ajánlanám az iszonyatos hullja miatt. Inkább a Conda mérnökölésre feküdj rá. Később több modult is átrakhatsz a Corvettere, illetve egy párat a Cutterre is. CZ-ben maradj kint a szélen és onnan csipegesd a célpontokat. Pajzs ellen érdemes rammolással kezdeni (belerohansz 4 pipes sys-el). Jó eséllyel leszeded a célpont pajzsát, vagy jelentősen meggyengíted és lőszert is spórolsz (ha kinetikus fegyvereket használsz). Egyébként a High CZ-k 3.3 óta elég kemények tudnak lenni. Próbálkozz Low CZ-ben, amíg nincs kellőképpen megerősítve a hajód.
-
Pissti
csendes tag
válasz
bot1978 #39231 üzenetére
Egy jól felszerelt, mérnökölt conda szerintem megállja a helyét a cz-ben. High-ban is max, csak akkor lehet gond, ha jön capital ship, de még az is orvosolható. A mostani cz-ben nem lehet annyit összelőni, mint korábban, mert ha megnyered a csatát, akkor az illetékesek farkukat behúzva eliszkolnak.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #39099 üzenetére
A claims fülön találod azokat az összegeket, amiket különféle címen kifizetnek neked. Ilyen például a bounty, amikor kilősz egy wanted hajót, vagy az általad említett összeg, amit power playért kaphatsz, ha elszegődsz valamelyik powerhez.
Gondolom elkötelezted magad valamelyik powerhez (hatalmassághoz), ezért kaptad az ellenséges power hajójának a kilövéséért a jutalmat. Powerplayről leírások: link1 és link2, illetve Pitya feliratozta a hivatalos PP tutorialt.
-
Andie
őstag
válasz
bot1978 #36039 üzenetére
Arra figyelj azért, hogy az SSD-t nem illik/szabad 100%ra telerakni. Óvatos becslések szerint is 30% szabad helyett kell rajta mindig hagyni, hogy tudjon allokálni rendesen. Ha ennél kevesebb helyed van, akkor sürgősen el kell róla pakolászni, és/vagy nagyobbat venni! (gyorsan passzra megy különben)
Még nem kolonizált bolygókon miért nem lehet leszállni egyébként? Tök izgi lenne ilyen Spore - szerűen felfedezni a növényi/állati világot, netán barlanglakókkal találkozni
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #35919 üzenetére
ITT olvashatsz részletesen a szintetizálásról. Hajóhoz és SRV-hez is lehet szintetizálni. Javítani a sérüléseket, üzemanyagot és lőszert gyártani. Ráadásul a lőszereknk és üzemanyagnak 3 fokozata van. Ez azt jelenti, hogy az első a gyári szint. A második és a harmadik szint már bónuszt ad. Nagyobbat sebez a lövedék és jobb minőségű az üzemanyag. A jobb oldali panelen itt található a synthesis opció. Hajóban és SRV-ben változik az elérhető lehetőségek listája.
A neutrontankolást főleg a bubin kívül használjuk. Azért ezzel a módszerrel egy "picit" nagyobbat lehet ugrani
Bőven 200 LY fölötti távolságokat lehet összehozni egy ugrással. Itt van egy pilótatársunk videója és ennél nagyobbat is ugrottak már a mieink
-
pcnet
addikt
válasz
bot1978 #35923 üzenetére
Kis pontosítás:
"...auto úttervező már 30ls-es ugrásokat dob..."
Ls = Light secundum, fénymásodperc
Rendszeren belűl használjuk
Ly = Light year, fényév
Rendszerek közti távolság, térugrásnál használjuk.
"Ja meg van valami wake szkennerrel kapcsolatos mati..."
Ha increased range FSD tuningot szeretnél, valóban kell adat amit wake scannerrel tudsz begyűjteni. Keress egy forgalmas állomást és scanneld a high wakeeket.
-
to.ca
tag
válasz
bot1978 #35921 üzenetére
Highres-ben általában hamarabb spawnolnak a hajók, mint a navbeacon-nél, persze ez forgalomfüggő is.
Ha nem szeretnél kifogyni a lőszerből, takarékossági okokból megteheted azt is, hogy csak a lézerekkel simogatod a delikvens buksiját, a darálást elvégzik a nagyobb rendőrök. Lézerrel addig maradsz a csetepatéban, ameddig csak akarsz.
Mindig figyelni kell arra, hogy milyen hajót támadsz, ha veszélyesebb fajta, magasabb rangú a pilóta, akkor legjobb, ha csak a végkifejlet előtt lősz bele, vagy elszelelsz, ha kezd elfogyni a pajzs. Ha visszatöltődött a pajzs, akkor visszatérsz. Akkor is megkapod a jutalmat, ha nem te lövöd ki, úgyhogy semmi gáz.
Ha gyengébb hajóval mész, akkor a wingekkel is vigyázni kell.
Alapszabály - hacsak nem shieldless a konfigod -, hogy nem várjuk meg, amíg leesik a pajzs. A profi menekülés éppúgy része a harci taktikának, mint pl. a megfelelő helyzetbe manőverezés támadás előtt. -
pcnet
addikt
válasz
bot1978 #35919 üzenetére
A lőszer szintetizálásához szükséges materialolat bolygó felszínen tudod összekapirgálni. Nem kell hozzá cargo, speciális material tárolóba kerül és mindig nálad van.
FSD túltöltésnek pl bubi Colonia vagy bubi Sagittarius A úton van értelme. FSD túltöltéssel ha jól emlékszem meg lehet 3x-ozni az ugrótávot és neutron highwayen haladva lehet neutron csillagról neutron csillagra ugrani. Így már jelentősen csökken az ugrások száma.
-
to.ca
tag
válasz
bot1978 #35892 üzenetére
Ne a nav szalonnánál vadássz kalózra, hanem highres-ben! Arra vigyázz, hogy ne legyen nálad rakomány!
Nagyobb célpontnál megvárod, amíg a yard ráront, és belelősz párat, máris megkapod a bounty-t.
A legnagyobb "nehézség" az, hogy időben odaérj, mielőtt vége a dalnak. De gyakorlásnak nem rossz, aztán később, jobb hajóval mehetsz hazres-be is. -
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #35892 üzenetére
Mit értesz "csúzli tuningon"? Engineer fejlesztést? Ha igen, akkor milyen fegyverre?
"...aztán kifogyott tárral..." Vigyél magaddal nyersanyagot (bolygófelszínen gyorsan összejön egy nagyobb adag) és ott helyben szintetizálj lőszert.
(#35891) Cooper911
Az egész közösség nevében, köszönet a videóért! -
Cooper911
senior tag
válasz
bot1978 #35824 üzenetére
A Mainani / Ngalinn rendszerek jó Empire rang húzó helyek. Ott előbb utóbb jönni kell a navy küldetésnek is.
Én már régebben is mondtam, hogy elég hülye rendszer ez. Random jön egy adat elvivős küldi aztán te leszel a Baron. Inkább lennének 100%-nál mindig elérhető feladatok amik egyre nehezednek. -
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #35818 üzenetére
to.ca kolléga ki is vesézte a pay to win választ
A nyersanyagtárolót már bővítették egyszer és a napokban(?) várható 3.0 patchben tovább növelik a tárolókapacitásokat. Minden létező materialból 100 db-ot tudunk majd elpakolni, tehát onnantól bátran be lehet gyűjteni az összes nyersanyagot, mivel nem egymás elő foglalják az értékes helyet. Másrészt a jelenlegi gyűjtögetést célirányosan végezzük. Kiválasztjuk pl. az inaran, hogy miket fogunk fejleszteni és csak ezeket a nyersanyagokat szedjük össze. Minden fejlesztéshez részletesen össze van gyűjtve, hogy mire van szükség. -
to.ca
tag
válasz
bot1978 #35818 üzenetére
Nem értem, mire gondolsz. Az Elite tipikusan nem pay to win játék. Ha egy fillért nem költesz rá a megvásárlás után, ugyanúgy boldogulsz benne, mintha megveszel minden pénzért kapható holmit (Eleve csak kozmetikai cuccokat lehet vásárolni.)
Inkább "play to win"-nek nevezném, ha már... Vagy időnként "grind to win"-nek, ahogy tetszik, mindenesetre rengeteg időt el lehet vele tölteni.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #35802 üzenetére
Akkor rossz helyen kerested. "Maia A 2 A" bolygón található Darnielle's Progress felszíni állomás. Pár napja jártam ott és vettem Meta-Alloyst. Ha még nincs meg a rendszer térképe, akkor beugrás után szkenneld le a Nav Beacont!
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #35618 üzenetére
Nincs más mód. Nem tudom, hogy nálad mi történhetett, de jelenleg csak ez az egy módja van a ranklépésnek. A reputációd annak függvényében mozog, hogy csinálsz-e annak a major frakciónak questet vagy sem. Ha nem, akkor automatikusan elkezd csökkenni és megáll Friendly szinten. Ez alá csak akkor megy, ha eldobod vagy nem teljesíted a frakciótól felvett questeket.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #35613 üzenetére
"alahogy máshogy is lépni tud"
Naval/Navy quest nélkül nem lehet rankot lépni. Ez tuti. Valószínűleg valamelyik felvett quested ilyen volt, csak nem vetted észre. Mielőtt felveszel egy passenger küldetést, mindig nézd meg a leírásában, hogy nem-e körözött személyről van szó. Pirossal külön ki szokták emelni, ha bármi veszélyes paramétere van az utasnak, vagy a questnek. -
pcnet
addikt
válasz
bot1978 #35603 üzenetére
Kevered a rank és repu fogalmát. A rank (rang) nem tud csökkenni. A repud igen. Pl elkezdesz clean vagy security hajókat lőni. Navy/naval küldi kell minden egyes szint lépéshez.
Valamint azt írod, átmentél egy megszállt rendszerbe "ha már hűséget fogadtál" (powerplayre gondolsz?) és küldiztél. Powernél tudtommal nincsenek küldik, az adott powert kell segítened céljai elérésében az általa meghatározott módon. Szerintem kevered a fogalmakat, vagy csak rosszul fogalmazol. Bocsi, nem bántás alkart lenni, segítő szándékkal írtam. -
kiskuplung
őstag
válasz
bot1978 #35539 üzenetére
Hát, ezt szerintem nagyon jól látod, ez az, ami érthetetlen.
A legutóbbi nagy patchet is beharangozták nagy dérrel-dúrral, THE RETURN, jönnek a thargoidok, és végünk van.
Aztán ebből annyi lett, hogy leszedett egy sokgigás csomagot, és megjelent a launcherben egy szöveg, hogy ez meg az történt, és lehetett ugyanúgy grindelni tovább mint eddig. Azóta se tudtam meg, hogy pontosan mit is tartalmazott a THE RETURN.
Ha a srácok nem írnák ide, hogy a thargoidok szétlőttek valami állomást Alsóbivalyröcsögén, azt se tudtam volna meg a játékból. -
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #35531 üzenetére
"most fogadtam hűséget"
Ha jól sejtem, akkor valamit félreértettünkSzerintem a Powerplayre gondoltál. Ezzel kapcsolatban ezt a két cikket ajánlom figyelmedbe, mert a fenti válaszok a rankhúzásról szóltak.
- ED Béta 1.3 teszt – Hatalmak
- ELITE DANGEROUS – POWERPLAY -
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #35528 üzenetére
Frissítettem a rankhúzás menetét, mert az eltelt 3 év alatt kicsit változott. Az a lényeg, hogy ha elérted a 100%-ot, akkor folytasd tovább az kiválasztott frakciónál (jelen esetben Empire) a questelést. Egy idő után beadja a Naval/Navy küldetéseket. Ha olyat kínál fel amit nem tudsz (vagy nem akarsz) megcsinálni, akkor várj egy újabbra. Amíg 100%-on leszel, addig folyamatosan fel fogja kínálni a Naval/Navy küldetéseket. A várakozás közben összegyűlt rank pontok nem vesznek el, hanem hozzáadja a következő rank szintedhez.
-
pcnet
addikt
válasz
bot1978 #35528 üzenetére
Naval/navy küldetés kell a szintlépéshez. Ugyan azoknál a minor frakcióknál küldizz tovább, egyszer csak beadja. A %ok addig is gyűlnek, kapod a pontokat továbbra is a küldetésekért. Szint lépés után jóváíródik. Lehet a következő rangot pl 10%kal kezded.
Follow missionökkel kapcsolatban passz, egyet vettem fel pályafutásom során, az első adandó alkalommal leadtam, nem kérte, hogy cipeljem tovább.
Szerk: A follow mission kapcsán beugrott, hogy azt írták, azért kaptam, mert adományoztam a minor frakciónak. Ezt a logikát köbetve, gondolom ahol leadtam, kaptam volna egy másik küldetést, amit leadva kaptam volna egy következőt és így tovább. Egy küldi lánc lett volna, ahogy az ikonja utal is rá. Persze a tévedés jogát fentartom. Ez csak a személyes fed logikám.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #35305 üzenetére
A skimmer küldetéseket lehet SRV-vel is csinálni, de érdemesebb hajóval
Felszerelkezel dumbfire rakétákkal és annyira közelíted meg az állomást, hogy előbújjanak a skimmerek. Utána pár lövés közéjük és máris kész a quest (max. megismétled még egyszer). Segítségképpen itt egy videó.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
bot1978 #35085 üzenetére
Van gyógyszer, AX Multi-cannon a neve
De ez sajnos mutatja, hogy mennyire rossz a Frontier (fejlesztő) kommunikációja... Pedig most épp a The Return kiegészítő alatt vagyunk, volt egy nagyon faxa cinematic trailer is róla (feláll a szőr a hátamon, annyira eltalálták), hogy most már háborúban állunk a Thargoiddal és ők se kímélnek minket - ez meg itten elvileg a legelső thargoid kill, 21 hajó vett részt benne. Ma már egy célnak felszerelt Federal Corvette vagy Type-10 Defender elbír vele egyedül. Mármint a Cyclops Variant thargokkal, azóta van Basilisk Variant és Medusa Variant, amik nem adják könnyen magukat.
-
kiskuplung
őstag
válasz
bot1978 #35083 üzenetére
Fel kell raknod a hajódra egy Frame Shift Drive Interdictor-t, aztán hozzárendelni egy fegyvercsoporthoz.
A cél mögé repülsz supercruide módban, becélzod, és "elsütöd".Akkor elindul ugyanaz a mini-játék, mint mikor Téged akarnak kiszedni.
Itt egy videó az egészről : [link]
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #35018 üzenetére
Menjünk sorban. Jó, hogy nem adtad fel a configolást és sikerült belőni az irányítást
Az Eagle valóban jó vadász, de csak a könnyű kategóriában. A komolyabb combat hajók (combat Conda, Corvette, FDL) pillanatok alatt elporlaszthatják. A mozgékonysága tényleg nagy előny, de a komolyabb pajzsokat csak kínkeservvel tudja lehámozni. A pajzsa meg felér egy lakmuszpapírral.
A Python egy igazi mindenes. A nerfelések miatt valóban lassan fordul, de azért annyira nem vészes. A Repülési Alapokban leírtak alapján manőverezel harc közben? A profi combat manőverezéshez nagyon sok gyakorlatra van szükség. A felsorolt manőverek kombinált használata nem egyszerű dolog
Persze a sima fordulás lassú, de az alapmanőverekkel nem is lehet harcolni, mert akkor tényleg nem lehet célra fordulni. A lényeg, hogy tartsd meg a Pythont, mert a médium padra ez a legnagyobb hajó, ami dokkolni képes. Pl. outpostokon nincs Large pad, tehát a nagy hajók nem is tudnak ezekre leszállni, ami jelentős hátrány. Szállításkor ha megtámadnak, simán megvédheted magad, mert a sok modulhely jelentősen megnövelheti a védelmét (sok SB) és tűzerejét. Érdemes A-sra fittelni (persze a sensor és a life support itt is marad D-s!) és úgy tesztelni.
A sok cargonak/passenger cabinnak van értelme, mivel az utasszállítás nagyon jövedelmező és az áruszállítással is szép pénzeket lehet keresni
Hajóeladásnál először MINDIG a modulokat adjuk el külön, illetve a core modulokat a legkisebbekre cseréljük be! Végül a lecsupaszított hajót is eladjuk a maradék modulokkal. Így lényegesen kevesebb a bukta, mivel a külön eladott modulokon nincs veszteség!
A Fer-de-Lance és a Python látszólag egy kategória, de valójában mégse. A Python (mint fent írtam) egy nagyon jó multifunkciós hajó, ellenben a Fer-de-Lance egy kimondott combat gép.
A nagy hajóknak van értelme
Pl. egy engizett Corvettenek vagy Condának még a pajzsát se tudják leszedni a kis vadászok és félelmetes tűzerejük van.
Kísérő vadászokat csak az alábbi hajók képesek használni:
Anaconda
Beluga Liner
Federal Corvette
Federal Gunship
Imperial Cutter
Keelback
Type-9 Heavy
Type-10 DefenderCsak ezt a három vadászt lehet hangárból indítani:
Taipan
Imperial Fighter
F63 Condor -
brd
nagyúr
válasz
bot1978 #34989 üzenetére
Nekem egy Thrustmaster T-Flight Hotas X-em van, ezzel minden funkciót elérek a játékon belül, semmihez nem kell nyúlni, kivéve a csillagtérképen a keresést (mivel gépelni nem tudok rajta), ill. a wing-es funkciókat, azok egyelőre nem hiányoznak annyira, hogy külön gombra állítsam, mert a chat panelről úgyis elérhetők azok a funkciók (de ezt is lehetne mondjuk a numpad gombjaira bind-olni, azt mindenki tudja vakon kezelni egy kis gyakorlással). Ugyan használok 2 scriptet, de egyik sem elengedhetetlen, az egyik a power managementet egyszerűsíti, a másik az analóg karok elmozdulásának görbéjét módosítja (a középállástól indulva először kisebb mozgást érzékeltet a játékkal, ez nekem a full FAOFF miatt fontos).
Ez egy rétegjáték. Ha a vásárlás előtt kérdezel itt a topicban, szívesen elmondtuk volna, hogy az arcade jellegű szórakozásra vágyóknak egyáltalán nem való. -
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #34989 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire mentél utána és kérdeztél rá a VR témának az EDHU közösségben. Többen is használnak VR-t és azon belül OR-et. Eddig mindenki dicsérte, hogy mennyivel jobb a játékélmény, mint monitorral. Igyekeztünk segíteni és válaszoltunk a felmerülő kérdéseidre, de te inkább magadtól akartad kitapasztalni a dolgokat. Még mindig azt javaslom, hogy gyere fel az EDHU FB csoportjába és a Discord csatornánkra. Már eddig is sok bosszúságtól megkímélhetted volna magad, ha OR témában segítséget kérsz a srácoktól. Pl. van aki hangvezérléssel kombinálja az OR-t, ami lényegesen lecsökkenti a használandó gombok számát
-
baphomet
senior tag
válasz
bot1978 #34977 üzenetére
A többire már úgy látom adtak magyarázatot, de joyos script ügyed szerintem egy bonyolult megoldás egy nem létező problémára.
A program eleve kezeli a billentyű/joygomb kombinációk használatát, nem kell ehhez semmi segédprogram. Ahogy a scripted is csinálja, egyszerűen kinevezel egy, vagy több gombot "shift"-nek és ezeket lenyomva tartva állíthatsz be másodlagos, harmadlagos funkciót a többi gombnak.
Pl. a váltógombod legyen mondjuk a JOY6 (ennek nem adsz semmi funkciót alapból), primary fire JOY1, secondary fire JOY6+JOY1: a játékon belül a gombkiosztás beállításánál egyszerre nyomod le a két gombot, ennyi. -
to.ca
tag
válasz
bot1978 #34982 üzenetére
Általában igaz minden típusra, hogy alap hajót nem szabad kihozni a hangárból, csak a szenvedés van vele. Kicsi az ugrótáv, lomha (főleg megpakolva), a szél elfújja a pajzsot. Sokan azt mondják, csak akkor szabad új hajót venni, ha megvan a pénz a teljes felszerelésre. Én akkor szoktam, ha mindenből legalább D-s modult fel tudok pakolni, kivéve az FSD-t, és a thrustereket, mert azokból A-s kell. Eleinte kerülni kell a konfliktusokat, aztán szépen fel lehet építeni a járgányt, amire szeretnéd.
Az ASP X-t kár volt eladni, az egyik legjobb "szaladgálós" hajó, nagyot ugrik, elég fürge, sok a modulhely. Mérnökökhöz guberálni ideális. A Python meg a legjobb "mindenes" az outpostokon is használható hajók közül.
Nekem mindkettő megmarad, kötelező darab.
Ja, és a "megmaradó" hajókon legalább az FSD-t és a thrustereket G5-re tuningolni, amint lehet! A többi tuning feladatfüggő. -
Raymond
titán
válasz
bot1978 #34982 üzenetére
A link csak egy pelda volt persze. Ha megint lesz tobb idom jatszani akkor lesz egy AspE egy darabig de azert ha mar kezdek hajokat gyujteni akkor lesz egy Python is majd. Ertelme nem sok lesz mert hasznalni vagy inkabb kihasznalni nemigen fogom, de valahogy tetszik a formaja. Kis ropkodesre jo lesz, amolyan hetvegi garazshajo hogy "ez is van".
-
brd
nagyúr
válasz
bot1978 #34977 üzenetére
A PP kapacitása kevés a fegyverek üzemeltetéséhez is, így amikor azokat előveszed, a beállított prioritás szerint inaktiválódnak a modulok a hajón. Ha nem állítottál be prioritásokat, akkor minden 1-esen van, így a life support és a thursters is kikapcsolódik.
-
scyllafren
senior tag
válasz
bot1978 #34954 üzenetére
Erre valo a "switch" vagy "modifier" gomb. Nekem az X52 Pro-mon a joyon a kisujjam alatti gomb az, amit ha nyomva tartok, akkor a gombok fele mast csinal, pl landing gear, supercruise, meg amit ritkan hasznalok.
Elmeletileg barmelyik gomb lehet az, csak probald meg a controlsban beallitani hogy mindket gombot lenyomod, amikor allitod.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #34954 üzenetére
A chaffnak és a heat sinknek van külön dedikált gombja. Nem muszáj a firegroupban aktíválni, de úgy is lehet. A multija csak akkor halott ha egyedül játszol
Az összefoglalóban ott a Discord linkje. Rengetegen játszanak az EDHU közösségben együtt. Akár wingben, akár multicrewben. A joyodra/hotasodra ki kell nevezni egy "shift" gombot és ezzel majbnem megduplázhatod a használható gombjaid számát.
-
pcnet
addikt
válasz
bot1978 #34944 üzenetére
Van külön lehetőség beállításokban SC-ba és hyperspacebe ugrani. Ha a cél rendszer ki van takarva, akkor jump to supercruise vagy talán engage to supercruse néven van, nem vagyok gép közelben sajnos. Szóval ha a cél ki van takarva, akkor SC-ba kell ugrani, megkerülni az objektumot, majd mehet a hypertérugrás. Nekem joyon külön gombon van a SC-ba ugrás és a hypertérugrás.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #34931 üzenetére
Nézd meg, hogy a helyi frakcióknál milyen repud. Ha hostile vagy, akkor ellenségként kezelnek. Egy illegal utasért tuti, hogy nem leszel egyből hostile. Engineer tuninggal 50 fölé lehet vinni az ugrótávot, ami jelentősen lerövidíti az utat. Alapból se mindegy, hogy milyen hajóval repülsz. A legkisebb ugrótáv birtokosa a Federal Gunship és a Diamondback Explorer vezeti a mezőnyt.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #34928 üzenetére
Ha fejvadászkodsz, akkor néhány helyi minor frakcióknál biztos, hogy ellenség leszel. A három major frakciónál ez megúszható, hacsak nem dobálod el tömegesen a felvett küldetéseiket. Eleve kelleni fog a jó repu, a Főderációs (Corvette) és Birodalmi (Cutter) csúcshajókhoz.
-
to.ca
tag
válasz
bot1978 #34886 üzenetére
Nekem volt mindenes ASP X-em, harcolgattam is vele, nem mondom, hogy lehetetlen, de tudni kell, kibe szabad belekötni, kibe nem, és időben le kell lépni, ha forrósodik a talaj az ember lába alatt.
Szerintem ez a legnehezebb: amikor már majdnem megvan a Python, vagy a Vulture, de neked is fogyni kezd a hull, akkor azért nehéz otthagyni a prédát.
Harc közben nagyon sérülékeny az ASP szélvédője, nekem mindig azt lőtték ki. Sajnos még tuinggal sem repül annyira jól, hogy az ellen hátában tudj maradni.
Egyébként meg CZ-kben is bőven látni ASP X-t (sőt még Scout-ot is), szóval annyira nem reménytelen. De - mint Raymond is írta - nem kifejezetten harcra termett. -
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #34873 üzenetére
Át kell váltani lövegtoronynézetbe és úgy nagyon egyszerű a célzás.
Scanning Datapoints -
Mister_X
nagyúr
válasz
bot1978 #34852 üzenetére
Küldetéseknél nézd, hogy mennyi reputációt adnak. Továbbá azt is tartsd észben, hogy több repet vesztel, mint adna, ha elbukod/leadod a küldetést. Sentry/power grid küldetésekkel is vigyázz, mert lehet, hogy egy-egy olyan frakció állomásait kell megtámadnod, ahol amúgy repet húzol.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #34847 üzenetére
Idézet az összefoglalóból:
"Dokkolásnál akkor álltunk menetirányba, ha a radar helyén megjelenő hajó képe egy irányba néz a jobb oldali hajó képével, és a dokk száma olvashatóan végig előttünk van."Van training videósorozat, ami segíthet a dokkolásban(is). Pilot Training - Docking
A leírtak alapján te outpostokra gondolsz. Ott valóban nincs szkennelés, mivel ezeknél az állomásoknál eleve nincsenek security hajók.
-
válasz
bot1978 #34836 üzenetére
Mondjuk ez a bug elég gáz, hogy ki-be kell lépkedni a küldetés táblára, hogy beadja az egy helyre tartozó jutalmakat.
Nem kell ki-be lépkedni. Felkiáltójel jelöli azon frakciókat, akiknél a küldetésed le kell adnod. Ha egy van azzal kezd, ha több van a bal oldali listában kell le-fel lépkedi és kijelölni őket. Ekkor beadja nemcsak a felveendő küldetéseket, hanem a leadandókat is.
-
Raymond
titán
válasz
bot1978 #34839 üzenetére
Dehogynem maszkalok el. Mar egy ideje nem jatszottam (melo), de amikor igen akkor max 2-3 kuldetes volt ugyanabba a rendszerbe ha szerencsed volt. Meg nem keresem kimondottan a jo helyeket, ahol eppen vagyok megnezem mi van es csinalok parat. Aztan inkabb utazok mas helyekre. Sokan jatszanak azert hogy legyen egy bizonyos hajo (Anaconda pl.), ez engem hidegen hagy. Penz van jobb cuccra mint a Cobra, de max csak az AspExp-en gondolkodok a jobb ugras vegett. A Diamondback Explorer jobb lenne mert az meg mindig Small kategoria, de az meg szerintem randa.
-
Raymond
titán
válasz
bot1978 #34836 üzenetére
"Két napot kockultam és már kobrában ülök és mellé már újra milla felett járok."
Alltalaban nem a hajo ara a lenyeg hanem a felszerelese
Egyebkent en meg mindig Cobra-ban ulok mert az tetszik es ott peldaul a hajo maga csak 350K, de mondjuk a 4A FSD masfel milla es az Advaced Discovery Scanner ugyszinten es attol fug hogy mennyi turelmed van meg ratehetsz 4B Fuel Scoop-ot 700K-ert vagy egy 4A-t majd 3 millaert
De mar erik egy ASP-re valtas a hosszabb utak miatt. Meg mar tenyleg kicsit idegesit hogy feloldalt ulok a gepben es nem a kozepen.
A masik meg hogy ez a lenyeg az ED-ben - ugy jatszod ahogy akarod. Nekem ez a ketto a relax, sot annyira hogy Solo-ban jatszok kizarolag.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #34832 üzenetére
"ez az üzemmód kiválasztás hol lesz"
Nincs erre külön beállítás. Ha kijelölsz egy beszállítható célpontot (példánkban egy kibányászott rögöt), akkor csak azt az egy darabot hozza be és utána megsemmisül. Ha területre akarod küldeni (tehát nem jelölsz ki célpontot), akkor elég a rögök közelébe repülnöd és indíthatod a limpetet. Egész addig szállítani fogja be a rögöket, amíg le nem jár az ideje. -
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #34829 üzenetére
A collector limpet kétféle üzemmódban használható. Ha célzottan küldöd ki egy célpontra (pl. egy kibányászott rögre), akkor csak azt az egyet fogja behozni és utána megsemmisül. Másik lehetőség, hogy területre küldöd ki. Ilyenkor behozza az összes begyűjthető anyagot a hatósugarából, egészen addig amíg meg nem semmisül. Részletes leírás a limpetekről. Ez pedig a bányászatról.
-
Raymond
titán
válasz
bot1978 #34829 üzenetére
"nem tudom mi miatt lesz ötvenezerrel több a jutalmam, amikor beviszek egy adatot, ha meg cuccot viszek akkor meg nem."
Nem attol fugg hogy adat vagy cargo, van amikor kapsz bonuszt a kuldetesre. Van hogy elfogadas utan valamikor jon egy uzenet hogy ha X idon belul leszallitod akkor kulon jutalom is lesz. Van hogy mar az elejen ott van a kiirasban.
-
Raymond
titán
válasz
bot1978 #34741 üzenetére
Az a helyzet hogy a HOTAS-X-re lehet sokmindent mondani, de a maga kb. 40EUR araval pont jo ide. Eleg jo a mapping (van par guide a neten) es mukodik rendesen. Persze nyekereg hasznalat kozben mert olyan amilyen, de nekem peldaul nem erne meg valami tokosebb 150EUR koruli setup. Es persze en nem harcolok igy lehet oda nem eppen idealis, de nyugis ropkodeshez jo.
-
duvi
nagyúr
válasz
bot1978 #34741 üzenetére
Az a baj, hogy az elmúlt években (évtizedben) teljesen leálltak a Joystick és Hotas fejlesztésekkel. Ugyanazok a vezérlők kaphatók ma is, mint 5+ évvel ezelőtt. Három évvel ezelőtt írtam egy játékvezérlő cikket az ED-hez. Szerintem egyetlen új versenyző jelent meg azóta, amivel érdemes kiegészíteni az akkori listát. A Thrustmaster T.16000M FCS valójában a T-16000M joystick ráncfelvarrott változata, ami kapott egy gázkart, hogy hotassá avanzsálhasson. Önálló gázkarból még nagyobb a hiány. Alig van a piacon egy-két cég, aki ilyesmivel foglalkozik. Amennyiben váltani akarsz, mindenképpen hotasokban gondolkozzál. Belépőszint a Hotas-X, középkategória alja az X-52 és Pro változata ... A többit a cikkben megtalálod
(#34747) Dagohun
8 millióból egy jól felszerelt T6-ot érdemes venni bányászatra. -
Vesa
veterán
válasz
bot1978 #34741 üzenetére
Gyere át a joystick topikba, szívesen segítek! (ne OFF-oljuk itt szét ezzel a topikot)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 7400 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 SUPER 6GB Rampage Everest 500W
- Honor Pad X8a 64GB Wifi,1 év Garancia
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged