-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Flynth
tag
válasz
totila #40350 üzenetére
Semmi nem tortenik, csak a grind
En kimaxoltam a Pythonomat banyaszni (azota nem banyasztam vele
)
Epitettem egy full A Krait MK2-t segiteni havernak CZ-ben (engi nelkul) ami elpukkant...
Epitettem egy full A Conda-t picit mokolt Multi Cannonokkal (2 es szint, ami csak Nickel-t ker) igy mar csak fel orankent kell vele menekulni (most a haver Cobra MK3-ja pukkant el
)
----
Amig havernak segitettem felment a Fed rangom, azt is vissza kellett tornaszni
-
Raymond
titán
válasz
totila #40236 üzenetére
Igen azek ilyen dolgok. Peldaul ha harcolnak is (nem harcolok) soha nem vennek egy FDL-t mert nem tetszik. Ahogy a Hauler vagy az Adder se, a Sidewinder, Cobra MkIII es Imperial Eagle viszont igen, de az Imperial Courier mar nem. Vagy peldaul az Anaconda sem de a hasonlo dizajn nyelvezetu Corvete viszont igen.
-
duvi
nagyúr
válasz
totila #39827 üzenetére
Mindenki megkapja, ráadásul visszamenőleg is.
"Free module slots for everyone!
With the introduction of these new modules, small ships will be outfitted with two additional size one Optional Internal slots, while medium and large ships will also receive one additional Optional Internal slot. This will automatically and retroactively apply to all relevant ships." -
Peppo
őstag
válasz
totila #39389 üzenetére
Köszi! A hosszabb távú cél mindenképp ez, de egyelőre még messze vagyok tőle. Most abból próbálom kihozni a maximumot, ami van. Közben teszteltem az új ágyúkat, hát brutálisak.
Az egyik kicsin van corrosive, ahogy mondtátok, a többire tettem incendiaryt. A nagyokon autoloader van, és egyelőre nagyon tetszik ez az összeállítás.
Most eléggé kifogytam a nyersanyagokból úgyhogy farmolok. Aztán hajtom a következő mérnököt.
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
totila #39320 üzenetére
Te kevered a dolgokat.
Egyrészt mi robbantásos bányászatról beszélgetünk és csak egy % van ott nem több minden egyes darab ami ott leesik az egy egységnyi void opál abban az esetben ha 100%-san kerül a finomítóba, nézd csak meg a finomítódban, hogy az alapján kerül finomításra a mennyisége, hogy hány százalékos állapotban kerül bele... Próbáld ki, hogy csak a 25%-os anyagot veszed fel, és meglásd, hogy akkor négy követ kell bevinned limpetekkel ahhoz, hogy legyen belőle 1 egységnyi void opál...
-
orientcx
őstag
válasz
totila #39226 üzenetére
A "novellistára" gondolsz?
(#20812, #20831)Jó látni az akadémiáról frissen kireppent kadétok idealizmustól túlfűtött romlatlan lelkesedését, de még jobb azt látni, ahogy az életrevalóbbak közülük ráéreznek az ízletesen korrupt Fed világ remek lehetőségeire...
Ha újra születnék, megint csak Fed bugris szeretnék lenni!(és ha már itt tartunk, kettővel feljebb bot1978 kolléga, azt a Cutter-es kérdést meg sem hallottam)
De komolyra fordítva, az a jó, ha valaki mélyen bele tudja élni magát egy játékba. És ha ezzel még az ő fórumos barátait is tudja szórakoztatni, annak biztos külön is örülnek.
-
gentlelynx
tag
válasz
totila #38263 üzenetére
Nekem pont ezektől jött meg. A kedvem.
Sokat lehet belőlük tanulni, bár egy kicsit az ilyen vágott anyagok azért sűrűbbre mutatják az akciót, mint a valóság és sok múlik az ütközetek közötti helyezkedéseken is, amire azért csak rájön az ember empírikus úton is, ha már a sokadik aszteroidát koccolja le boostosan. -
kiskuplung
őstag
válasz
totila #38214 üzenetére
Én azt várnám már ettől a játéktól, hogy hasonló legyen mint ezek voltak:
[link]
[link]Szóval, hogy legyen hangulata (rádiózgatás, sztori), tétje, és hát, mondjuk ki, legyen értelme annak, amit csinálok. Persze, tisztában vagyok vele, hogy ezt nehezen, sőt, leginkább egyáltalán nem lehetne beleilleszteni a Elite-be. De én már meguntam (500 óra alatt
), hogy megszerezzek mindent, és hogy egy ilyen jó dolog is, mint a Thargoid-ok, kimerült abban, hogy menjek újra engineereket grindelni. Elegem lett, na.
Ez a megashipes dolog amúgy pontosan mit is jelent? Mert régen csak néha ki-beléptek a játékterembe, de amúgy sok vizet nem zavartak.
-
Cooper911
senior tag
válasz
totila #37739 üzenetére
"Azt lehet tudni, hogy ezek a guardian vadászok emberi hajók ellen is jobbak mint az eddigiek"
Hát a Guardian fegyverekből kiindulva inkább a Thargoid vadász hajók kelléke lesz."Tényleg, hol van ilyenkor a híres fed vitéz?"
Hát hol lenne, a kocsmában meséli a hőstetteit. -
duvi
nagyúr
válasz
totila #37402 üzenetére
Tegnap éjjel futottam egy kör HazRest Kraittal. Talán egy kicsit (tényleg kicsit) erősítették őket, mert a Krait érkezésekor, értelmi fogyatékos szintre nerfelődtek. De még így is jutalomjáték ez a Krait. Még nincs teljesen kész az engizése, de így is sima liba a két fős HazRes wing. Hármas wingnél már számít, hogy milyen hajók, és rangúak az ellenfelek. Ja, a fighter pilótámat - jó szokásomhoz híven -, otthon felejtettem
-
duvi
nagyúr
válasz
totila #37070 üzenetére
Target Interference - available on plasma accelerators. Successful hits will break the target's lock on whatever they were targeting for one second.
Plazmákra feltehető speciál effekt (Target Lock Breaker) hatása, amikor elveszíted a kijelölt célpontodat.Impulse Attack - available on cannons. Successful hits will accelerate the target away from the point of impact by varying amounts. It is also a passive effect on all railguns, which are capable of shifting the target's aim slightly off-course upon a successful hit.
-
duvi
nagyúr
válasz
totila #36729 üzenetére
Itt egy kis olvasnivaló
NEWSLETTER #222
-
duvi
nagyúr
-
-
grHawk
aktív tag
válasz
totila #36371 üzenetére
Nem olyan kemények azok a wing assasination missionök. Egyedül simán teljesíthető egy közepesen engineerezett hajóval is akár. Érezhető, hogy erősebb, mint eddig bármelyik másik NPC, de gyakorlottabbaknak mennie kell.
Én vadásztam Thargoidokat. A magyar közösségből talán mi voltunk az elsők, akik leszedtek egyet. Aztán még úgy 30-at, mire meguntuk. Vannak bizonyos reakciói, amikre időben kell megfelelően reagálni, jó hull képességű hajóval kell menni is győzhető mindegyik. Hamarosan újra összerakunk Laz Apex-el egy csapatot rá és akkor videónk is lesz.
-
orientcx
őstag
válasz
totila #36371 üzenetére
Talán nem kell bizonygatnom a már már beteges rajongásomat az ED iránt, a 14'-es nyitány óta folyamatosan szájhősködöm tele a galaxist(jobban mondva inkább csak annak belvárosi bubi nevű kerületét), és ha a játékidőt vesszük alapul, nyugodtan állíthatom, hogy a teljes ED közönséget beleszámolva is az élmezőnyben vagyok, de a thargoid téma számomra egyértelműen csalódás. Nem azt mondom hogy rossz, csak azt, hogy nem az én ízlésem szerinti. Nagyon vártam az érkezésüket, de nagyon nem olyan lett, mint amit szerettem volna. Nekem eleve nem tetszik ez a muskátli szerű bio izé, nem tetszik, hogy teljesen át kell fittelni hozzá a hajót, nincs kedvem egy kuncsaftot 20-40 percig gyömöszölni, és nem is sorolom, ez az egész valahogy nem nekem való. A tharg Scout-ok ugyan jópofák, de azok meg semmilyen kihívást nem jelentenek, kb mint egy közepesen felszerelt Vulture(csak ezek a kis gyökerek még köpködnek is). Ha mondjuk úgy lett volna, mint hajdan, hogy a Scoutok olyanok lettek volna, mint anno a thargon vadászok, és tartozott volna hozzájuk egy-egy komolyabb anyahajó, az tetszett volna(fundamentalista ős elite fun vagyok
).
Mindazonáltal hangsúlyoznám, nem azt mondom hogy ez a hadi pitypang stílus rossz, csak nekem nem tetszik. Úgyhogy ez a tharg vonal nálam egyenlőre az "ignored items" feliratú tárolóban került elhelyezésre. Kár.Viszont csináltam egy videót ezekről a wingeknek szánt "take down" küldikről. Szerintem egyértelműen kiderül belőle, hogy megfelelő hajóval(FDL és attól fölfelé), megfelelő felszereltséggel(a mérnökségeket is beleértve), no meg némi rutinnal ezek a küldik gond nélkül teljesíthetőek.
Ice_Man22 - "A Guardian plasma fegyok nemcsak thargoidok ellen jok. Hazres ben npc k ellen erdekes dolgokat csinalt. Egy Python pl. plasma talalat utan 2 masodpercig lefagyott."
Szerintem meg egy frag cannon egy pár MC-vel sokkal érdekesebb dolgokat művel egy npc-vel. Az örökkévalóságig lefagyasztja őket.
-
to.ca
tag
válasz
totila #36350 üzenetére
Én felvettem egyet egyedül. Necces volt, még Corvette-tel is. Fogytak szépen az SCB-k. A vége különösen érdekesre sikerült, 1% hull-nál töltődött vissza a tenorista pajzsa, és onnan nemigen akarózott neki lefogyni. Kénytelen voltam leütközni az utolsó karika pajzsommal, aztán spuri, a 6 haverját otthagytam. (Threat 5-ös USS volt, 6 milla körüli díjazással.)
-
orientcx
őstag
válasz
totila #36350 üzenetére
Pont a minap vállaltam el egy-két ilyen 3.5 millás winges küldit csak úgy puszta kíváncsiságból(igaz, a multi crew-nek hála, +1 PIP-el)
Amúgy semmi különös, szerintem némi harci tapasztalattal az ilyen feladat akár egy jól felpakolt szóló FDL-el is megerőltetés nélkül teljesíthető. Nem mondom, a képen látható küldiben a főkolompos egy igen kemény héjú Cutter-ben fenekedett a világbéke ellen(valóban rengeteg találatot kellett bevinni neki), de a haverjai már csak mezei FDL meg Vulture hajókban tolták a gonoszkodást, és mivel az a tohonya császári gálya egyszer sem tudott rám fordulni(de szó szerint, egyetlen egyszer sem tudott rám lőni), ezért össz annyit tudtak elérni a szerencsétlenek, hogy a pajzsomon a külső karika picit megfakult(persze ehhez egy fullra tolt shield rendszer sem árt). Összefoglalva nyugodt szívvel ki merem jelenteni, hogy egy-egy ilyen küldi nehézsége össze sem hasonlítható a hajdan volt csali rakományos HazRES partikéval, amiknek ugye sajnos leáldozott, mert hiába van meg a pajzsod, akkor is ki tudják masszírozni a raktérből a cuccot(na ez egy nagy baromság). Tényleg kellene csinálniuk valami kimagaslóan durva küldit, ahol csakugyan meg kelljen izzadni, vagy adott esetben kénytelen legyen az ember akár elpucolni is(őőő ... természetesen én neeem,
én egy hős Fed szájvitéz vagyok, én az ilyesmit bármikor szemrebbenés nélkül letagadom
).
Viszont azt el kell ismerni, hogy a régi, szenvedéssel teli meddő keresgélésnek nyoma sincs, a tisztelt kompánia mindig ott van a megjelölt időben, egy feltűnő kék színnel megjelölt USS-ben(na jó, néha késnek pár percet, addig lehet anyagot gyűjteni a környék roncsaiból) -
duvi
nagyúr
-
negyven2
veterán
válasz
totila #36077 üzenetére
Inara-án is megtalálhatók a Material trader és a Technolgy broker "lelőhelyek".
-
orientcx
őstag
válasz
totila #36072 üzenetére
Furcsamód a térkép nekem sem jelöl egyet sem. Data tradert, és raw material tradert még csak-csak találtam, de manufactured material kufárt már én is csak a reddit-ről tudtam bányászni.
A lényeg a lényeg:
raw material: Naunin
manucafctured material: Hunbul
data: Mehet(ez a rendszer neve, akinek kell a cucc, az mehet Mehet-be)
De ha vakon keresgélsz, ezek legyenek a szempontok, ezek szerint állítsd be a szűrőket:Locations material traders can be found are:
- Raw Materials Trader - Found at extraction and refinery economies, only trades in raw material found on planet surfaces and planetary rings.
- Manufactured Materials Trader - Found at industrial economies, only trades in manufactured materials.
- Encoded Materials Trader - Found at High Tech and Military economies, only trades in encoded materials.
- Systems also need to be mid to high security systems and have populations between 1,000,000 and 22,000,000.
Materials Trades will not show up in lawless and anarchy systems.
Materials Traders will not show up at stations that are currently controlled by a criminal faction.
Materials Traders will be unavailable when a station is damaged, under repair or put on lockdown.
Horizons is required to use Material traders.
Material traders will appear in the Human Bubble, Colonia and Pleiades regions at economies types listed above.És ha az adott rendszer menüjébe belépsz, megnézheted, van-e ott material nepper(ott láthatod, ahol a kurzor van)
-
to.ca
tag
válasz
totila #35723 üzenetére
Tessék:
https://inara.cz/galaxy-blueprints/
Ezek a jelenlegi fejlesztések, az update után valószínűleg bővülni fog. -
válasz
totila #35588 üzenetére
Jobb híján a CG után néznék valami trade útvonalat, esetleg passengereést. Viszont a legtöbb videó a már nerfelt passanger küldiket mutogatja. Van valami trükk, hogy hogyan lehet mostanában jó útvonalat találni? Trade route calculatornál ugye az aktuális rendszert kell megadni, de az alapján elég gyenge a felhozatal.
Nem akarom, hogy végig fogják a kezem, lévén ez egy sandbox, de egy kis kezdőlökésnek örülnék.
-
duvi
nagyúr
válasz
totila #35538 üzenetére
Biztos, hogy megmaradnak, mert az újratervezett büntetési rendszerben is benne vannak.
"Crime&Punishment (Source: 3.0 Forum Recap #1 - Livestream Timestamp - Dev Q&A - Update Thread)
'Hot' ships
Crimes are attached to ships which cause them to become 'hot.'
Ships that are 'hot' have to connect to Starport services anonymously which limits their access to certain services.
Fines can be paid off at security contacts, but Bounties must be paid off using the Interstellar Factors.
Why we are making these changes:
Attaching crimes to ships allows provides more options for criminals. They can swap and store hot ships to avoid being wanted, but at reasonable cost (...which is that they’re not using the hot ship).
It also neatly closes off loopholes where Commanders would switch to cheap or free ships before allowing themselves to be detected and possibly destroyed.
This flexibility allows us to safely increase consequences for criminals: if the criminal continues to use a hot ship they may have to travel farther to find the port services they need.
Bounties and Notoriety
Fines no longer mature into bounties.
Bounties are no longer dormant.
Murder bounties are being revamped to include the following:
A fraction of the perpetrator’s rebuy cost.
A fraction of the victim’s rebuy cost.
Commanders will have a 'Notoriety' level:
It increases with each murder crime
It increases the rebuy cost fractions for both perp and victim
The victim’s rebuy cost is reduced by this amount
It decreases when a Commander is brought to justice.
We are introducing 'Power bounties,' which only apply to 'Power' crimes
Power bounties replace normal crimes for Power activities
Power bounties can only be seen and claimed by appropriately pledged ships
Power bounties do not follow the crime flow
Why we are making these changes:
A reduction in crime states helps increase legibility.
We felt the bounties for murder, in general, were a little too low.
We feel its fairer that the perpetrator should shoulder some of the victim’s debt.
Notoriety ensures that some of the risks of crime cannot simply be shaken off by changing one's ship.
Power bounties allow us to have consensual PvP without unduly punishing those involved.
Interstellar Bounties
Superpowers will issue Interstellar bounties against Commanders that continually transgress against factions aligned with them.
An Interstellar bounty is issued once the credit value for all appropriate bounties and fines breaches a certain threshold.
Interstellar bounties are valid in every jurisdiction controlled by a faction aligned with the superpower.
Why we are making these changes:
We used to have these interstellar bounties in early Elite Dangerous and believe they add another level of consequences for serial criminals and help demarcate the superpower’s areas of influence.
Advanced Tactical Responders
When criminals repeatedly commit crimes in sucession, they will eventually draw the attention of special authority ships: the Advanced Tactical Response.
These are powerful enough to pose a real threat to any ships Commanders have, though they will not insta-kill you
Why we are making these changes:
The ATR exist to prevent commanders from operating above the law and act as a soft cap on criminal activities.
Dev Comments:Detention Centres and Respawning
When a criminal is detected and destroyed they respawn at the nearest appropriate 'Detention Centre.'
At a detention centre a Commander must pay for crimes committed in the jurisdiction where they were destroyed.
Leaving a detention centre a Commander is safe from other Commanders until engage their FSD.
There are Superpower detention centres for Commanders with Interstellar bounties.
Ships that are destroyed unrelated to crime will respawn at the nearest and safest Starport in the system if possible, reverting to the last port docked if not.
Why we are making these changes:
This change allows us to guarantee that when the authorities or bounty hunters are successful, the criminal must pay for their crimes.
The concept of respawning at ports within a system is less punishing and more contextually sound.
Miscellaneous Changes
Kill Warrant Scanner will reveal the single largest bounty." -
orientcx
őstag
válasz
totila #35254 üzenetére
Pontosan melyik rangra gondolsz? Ha a három nagy szövetség rangjára gondolsz, akkor az nem változik, de még csak a minor frakciókhóz való korrelációd sem. Viszont a combat rank fejlődik.
Nekem két accountom van két CMDR-el, mert valamikor kedvem lett megint nulláról indulni, de anélkül, hogy az addigiakat bukjam. Fullra engizett FDL-el, 150 milla vagyonnal, dangerous combat rank-al tettem parkolópályára a második pilótámat, de a multicrew óta be szoktam ültetni az első karakterem hajójába azért a + PIP-ért, ami ugye ilyenkor jár.
Nos, anyósülésen terpeszkedő, syntetic meat-től és kongga sörtől böfögő, Népsportot olvasó semmittevő kocsikísérő ilyen karriert rajta kívül még nem nem futott be senki ebben a galaxisban!
Azóta már nem hogy büszke elite pilótaként , de egyenesen büszke milliárdos elite pilótaként arcoskodik a helyi kantinokban. Pedig asszem csak valami hatvan-pár %-os jutalékot kap a kisfiúMindenesetre azt jó lenne tudni, hogy most épp milyen rankja van a haverodnak(már ha egyáltalán combat rank-ról van szó), mert mondjuk expert-ről master-ré fejlődni hamar megy, de deadly-ről elite-re ugrani már igen lassú folyamat. Ez utóbbi esetben egy-egy játéknapon forgalomtól, és szerencsétől függően össz 2-3%ot tudtam fejlődni a második karakteremmel, de szerényebb RES termésnél volt, hogy csak egyet.
-
baphomet
senior tag
válasz
totila #34273 üzenetére
A nagy hatalom nagy felelősséggel jár, ezt még a pókember is tudja. Ne lőjél ki senkit véletlenül!
Egyébként meg: "Fines can be paid off at the security office, bounties can be cleared using Interstellar Factors at an exorbitant mark up"
A büntiket ugyanúgy ki lehet fizetni, mint eddig, és nem is "növik ki" magukat vérdíjjá egy hét után.
A hajónk vérdíjaktól tisztára mosását pedig a már jól ismert, a low sec. rendszerekben tanyázó Interstellar Factors rosszarcú ügynökei végzik el, busás baksisért persze.szerk.: Illetve, ha detektált vérdíjjal végeznek veled, akkor egy börtönhajón respawnolsz, ahonnan nem eresztenek, míg a vérdíjad árát le nem perkálod.
-
orientcx
őstag
válasz
totila #34259 üzenetére
"vagy tényleg a kínaitól vetted az elite címeidet?"
2015 tavaszán vagy még nem küldözgettek ilyen üzeneteket, vagy már nem emlékszem rájuk(vagy tényleg a kínai piacon szereztem őket, amikor az óóócccóóó gucccit vettem áfás számlával)
raymi16 - "természetesen legális kereskedelemről beszélünk (tényleg arról
)"
Nagyon helyes, a csempészet csúúúnya dolog
-
orientcx
őstag
válasz
totila #33986 üzenetére
"hogy csináltad azt a spirálban menekülő anakonda felvételt a végén"
Ez egy bug. Ha multicrewben lépek be egy RES-be(azaz a második accountom ott ücsörög az anyósülésen), akkor nem feltétlenül egyszerre érkezünk meg. Általában ez a bizonyos második accountom késik, néha akár majdnem egy percet is. Ez jól látható a laptopon, amin az ő játéka fut(lehet, hogy a hardver a gyenge, mert épp hogy el tud poroszkálni rajta az ED). Márpedig mivel elvileg egy hajóban ülünk, ez a késés néha olyan anomáliákhoz vezet, hogy amíg lemaradásban van, vagy amikor ő is a helyszínre ér, akkor a gép újrarendezi az eseményeket, sőt, néha az időgépet is bekapcsolja. Van, hogy teleportálja az ügyfelet(videó), máskor megkopasztott pajzsokat varázsol vissza a kuncsaft hajójára(videó 1'27-nél), és van olyan is, amikor hiába lövi az ember a konkurenciát, egyszerűen sérthetetlen(videó) Az a bizonyos általad említett eset is pont ilyen, az a konda igazából ott sincs. Ugyan próbából belelőttem kettőt, de már láttam, hogy nem érdemes. Ha megnézed, láthatod, hogy szegény kis vadászom ott ugrabugrál a konda körül, és lelkesen köpködi rá a meggymagokat(nem szóltam neki, had gyakoroljon a kisfiú), de a konda egyszerűen tudomást sem vesz róla, csak halad tovább azzal a beteg spirális mozgásával. Vagy mert a dugóhúzó figurát gyakorolja, vagy mert a szoftver szerint valójában ő ott sincs(Én személy szerint az utóbbira tenném a nagyobb Credit mennyiséget). De felgyorsítva pont olyan, ahogy a Benny Hill show-ban szoktak kergetőzni, innen is volt az ötlet.
Azumi? - (#33998) Köszönöm
-
cacasz02
aktív tag
válasz
totila #33807 üzenetére
Az a meglátásom hogy itt a vége. Azok a dolgok amiket sokan említenek hogy milyen jó is volna, mint a légkörrel rendelkező bolygóra leszálni, srv-ből kiszálni... az nem befolyásolja anyira a játék élmény hogy érdemes legyen játszani az ed-vel. A community chalengek is csak újabb menj oda vidd oda szálítsd legrindelések aminek a végén még több lé jön be. Az open solo privat összemosása miatt a faction dolgok sem tolják rendesen a feszültséget, mert egy esetleges gazdasági támadást nem lehet katonai erővel kivédeni hiszen soloban csinálják és így lehetetlen kicibálni valakit. Ha mondjuk egy cc végén mondjuk a jutalom egy koordináta lenne ami titkokat rejene egy távoli bolygón ahol valami állat cuccot lehetne összeszedni akkor mindenki nyomná hétről hétre. De még több credit a bukszában nem motívál...
-
duvi
nagyúr
válasz
totila #33350 üzenetére
Létezik. Én se értem, hogy miért nincs, de ez van
Itt egy lista, az eddig felfedezett állomásokról:AX Xeno Scanner
System Station
0 E Delkar Callie Landing 365,698
0 E HIP 10716 Morgan Depot 365,698
0 E HR 1185 Ceres Tarn 365,698
0 E Hyldekagati Chaudhary Silo 365,698
0 E Merope Alcazar's Hope 365,698
0 E Obambivas Renenbellot Installation 365,698Raketta
2 B Delkar Callie Landing Fixed 540,000
2 B Delkar Callie Landing Turret 2,022,700
2 B HIP 10716 Morgan Depot Fixed 540,900
2 B HIP 10716 Morgan Depot Turret 2,022,700
2 B HR 1185 Ceres Tarn Fixed 540,000
2 B HR 1185 Ceres Tarn Turret 2,022,700
2 B Hyldekagati Chaudhary Silo Fixed 540,000
2 B Hyldekagati Chaudhary Silo Turret 2,022,700
2 B Merope Alcazar's Hope Fixed 540,000
2 B Merope Alcazar's Hope Turret 2,022,700
2 B Obambivas Renenbellot Installation Fixed 540,000
2 B Obambivas Renenbellot Installation Turret 2,022,700 -
nubreed
veterán
válasz
totila #32620 üzenetére
Nem hinném. Szerintem valami autamatizált dolog lesz, lehet majd felbérelni Marine -okat is, úgy ahogy most lehet toborozni pilótát a nagyobb hajókról indítható fighter -ekbe. Ha jön a csúnya idegen vagy egy másik invader npc akkor ezek majd visszaverik és gondolom annak fényében lesz sikeres a visszaverés hogy ezeknek milyenek a statjai. Nem lesz itt még fps jó pár évig, de az is lehet, hogy soha. Sokkal előbb lesz szvsz atmoszférikus bolygó valamifél élővilággal mint lábon ronagálás.
-
spank0309
tag
válasz
totila #32337 üzenetére
Nem tudom mit csináltam rosszul, le lettem szólva mert teljesítettem valamit és ebből kifolyólag megsaccoltam azt amit meg tudnék csinálni. Tök normális hozzászólást írtam szépen rendezetten, normálisan. Azt én vagyok a gy*kér. Csak mert merek állítani valamit amit már rég megcsináltak mások sokkal rövídebb idő alatt is.
-
to.ca
tag
válasz
totila #31708 üzenetére
Nekem szó szerint ezt írták:
"Sajnos az Ön által kapott termék hibásan került fel a weboldalunkra.
A hibát azóta javítottuk.
Mivel az Ön által rendelt terméket nem tudjuk beszerezni, így a kiküldött terméket vissza kellene juttatni átvevőpontunkra, ahol intézkedünk annak visszafizetéséről."De ami gazán sajnos a számukra az az, hogy a rendelést visszaigazolták, a honlapról pedig - kb. 10 perccel azelőtt, hogy levették volna - képernyőmentést készítettem órával, perccel, mivel már a csomag kibontása előtt gyanúsan kicsinek és könnyűnek tűnt, valamint a csomagbontásról is fotósorozatot készítettem pont ezen okból:
Sőt, mire eltüntették, ki is fizettem, és át is vettem azt a vackot. Ezt bebukták az aranybogarak, csak még egy kicsit próbálkoznak.
Na, de ne offoljuk szét a topikot, ennél többet tényleg nem ér ez a történet.
-
Secundus
tag
válasz
totila #30772 üzenetére
Ez fura. Én is vettem névtáblát a Frontier Store-ban kb. 820 Ft-ért az upgrade letöltése előtt közvetlenül, és tökéletesen működik, bár elég nehéz megtalálni, hogy hol kell kirakni. Ugyanis a Livery megfelelő ablakában elősz beírod a Ship Name-t, utána legörgeted az ablakot és ott lehet kirakni a névtáblát. Lásd mellékelt képet a hajómról (Leviathan):
Én bugot eddig nem tapasztaltam a játékban, a grafikán határozottan változtattak, valahogy élesebbek a fények. Furcsa, de mintha a Cutter-em is könnyebben mozogna, nem olyan nagy a hajó tehetlensége, kevesebbet sodródik fordulás után.
A Holo-Me rengeteg időt igényel, míg a megálmodott arcot össze tudja hozni az ember. Én kb. 40 perc után megelégedtem az alábbi pilóta megjelenésemmel, majd később még javítok rajta. -
duvi
nagyúr
válasz
totila #30605 üzenetére
A béta jövő héten véget ér és beélesítik a 2.3 patchet. Szerintem csak az éles megjelenés után lesz elérhető a name plate, mivel ez egy fizetős kozmetikai funkció lesz. £2/€2.5/$3 áron lehet majd beszerezni, de elég nagy cirkuszt csináltak ebből a fórumokon, ezért lehetséges, hogy ez még változni fog. ITT olvashatsz róla részletesebben.
-
nubreed
veterán
válasz
totila #30569 üzenetére
Nincs azaz isten, hogy 20 -at pörgessek ki 1 db modulra. Nem vagyok hajlandó annyit grindolni, hogy ezt fedezni tudjam nyersanyaggal meg data -val és a többivel. Nem érdekel, ha kicsit több a Power Draw a kelleténél vagy picit nagyobb a hő terhelés vagy kissebb a clip size. Ezek olyan dolgok amikkel együtt lehet élni. Persze én sem a legelsőt fogadom el, na de tényleg nem is próbálkozom 20 -at vagy még többet. Főleg úgy, hogy eléképesztően elcseszett dolog az, hogy csak 1000 Materialt és 500 Data -t lehet rárolni. Legalább a triplája kéne ennek. Mert rohadt sok mindenből kellett már kidobnom, hogy annak legyen hely amit épp gyűjtenem kellett a következp upgrade -hez. Legalább ezzel ne szívatna a Frontier.
-
orientcx
őstag
-
Cooper911
senior tag
válasz
totila #30115 üzenetére
Ömm, lehet csak én nem értek valamit de miért nem a Kínaiaknál vettél FDL-t? Ott nagyobb a kedvezmény nem? Na meg sok hely van valamelyik csak nyitva lett volna. Oké a modulokat kicsit nehezebb összeszedni, de az eddb segitségével szerintem néhány ugrás alatt meglett volna.
-
orientcx
őstag
válasz
totila #29911 üzenetére
Csak had büszkélkedjen Secundus kartárs (#29905) azzal a 2320-as birodalmi győzelemmel. Hát nem mindegy, hogy volt az a história valójában? A lényeg az, hogyan tálaljuk a történelmet ma.
A Fed módszer roppant egyszerű: Ha nem tetszik a múltad, akkor hangos "ez ezentúl nem így volt!!!" felkiáltással írj magadnak egy másikat, aztán hirdesd büszkén. A lényeg hogy jó hangosan. Persze tisztában vagyok vele, ez nem Fed találmány, elég csak körülnézni napjainkban. Hamarosan meg fogjuk tudni, hogy Puskás Öcsi tulajdonképpen Felcsúton született, és valójában nem is azt a Mátyás nevű fickót koronázták meg a Duna jegén.
Szóval visszatérve arra a dicsőséges Fed győzelemmel zárult 2320-as csatára,azóta is látványos ünnepségek keretében emlékezünk meg eme hősies szövetségi diadalról, mely megalapozta a Federáció tartós fölényét a gyülevész birodalmi csőcselék felett
És azt már tényleg csak úgy zárójelben tenném hozzá, hogy ha jobban belegondolsz, a császáriakat, és így többek közt Secundus kollégát sem kell félteni, mert ők is jól ismerik ezt az ősi módszert, sőt, alkalmazzák is. Ahogy pl a birodalom jelen gyengeségét fölénnyé próbálta maszkírozni, az igazán bravúros volt tőle.Más kérdés, hogy neki sokkal kellemetlenebb a helyzete, mert nekünk, Fedeknek a régmúlt eseményeiről kell szemérmetlenül hazudoznunk, a birodalmiaknak viszont napjaink dolgában kell ugyanezt tenniük, ami lássuk be, sokkal nehezebb.
-
orientcx
őstag
válasz
totila #29819 üzenetére
"tényleg ekkora a külömbség, masterig órák alatt, dangerousig meg 3 nap?"
-
Hát bizony egyre lassabb a fejlődés. A novice-t észre sem vettem, a competent kb másfél óra, az expert gyak ugyanannyi, a master már három óra volt, és durva HazRES, a dangerous meg bizony 3 napig tartott(igaz, anno a megjelenés után '15-ben meg három hónapig)
Amúgy már nem fizet olyan rosszul a CZ, egy Corvette/Cutter 92k-t jelent, és ha szerencséd van, egy kör alatt akár 3-4 db is az utadba akad(mindazonáltal a jövedelem egy HazRES-el nem összehasonlítható, de előrejutáshoz a CZ az ideális).
De ha már itt tartunk, akkor néhány tanács, hátha valaki tud belőle hasznosítani ezt-azt:Mindenekelőtt kell egy gyors hajó - FDL ideális
1. szabály: Nem moralizálni, zsoldos vagy, mindig arra az oldalra állj, ahol több a zöld, mint a piros. Ha netán nagyon vörössé válna a radar, lépj ki és vissza, kedvezőtlen körülmények között nem előrejutni, hanem szenvedni fogsz.
2. szabály: soha nem megállni, lehetőleg a legtöbbet boostolni(kellék: fullos tuningolt PD és thruster, valamint a pöttyök folyamatos pakolgatása lehetőleg macroval). Lecsapni, azonnal elboostolni, új célpontot választani, lecsapni boostolni, stb. Különben egy pillanat alatt rád akaszkodik egy rakás rohadt kis döglégy.
3. szabály: Célpont választás. Lehetőleg maradj a zöldebb mezőben, mert jobb eséllyel kerülöd el a feléd irányuló tömeges támadást, és könnyen találsz olyan hajót, amit már eleve többen támadnak, lényeg, hogy te is belelőjél egy párat. Így hamarabb megvan a pont, spórolsz a pajzzsal és lőszerrel(ha pl MC-eid vannak)
4. szabály: Minél magasabb képesítésű kuncsaft alól rángatod ki a hajót, annál gyorsabban kúszik fel a % a combat rank tekintetében(vigyázz, a magasabb rank nagyobb veszélyt is jelent, ha nem vagy biztos magadban, akkor inkább vadássz olyanra, akit már legyengítettek, és épp támadnak, lásd feljebb)
5. szabály: ha netán mégis hirtelen a nyakadba szakad egy rakás piros, ne állj le velük birkózni, a pajzsodra később is szükséged lesz, kifizetődőbb eltűnni onnan. Viszont soha ne kifelé a semmibe, mert a világ végéig követni fognak. És ez akkor sem jó, ha le tudod rázni őket, mert csak megy vele az idő. Az eljárás nagyon egyszerű, meg kell célozni a csatamező epicentrumát, átvágni a legsűrűbb részeken, magaddal húzva a követőidet. Az idióták persze rögtön belekeverednek a helyi csetepatékba, és már le is akadtak rólad. de ez a módszer remekül alkalmazható akkor is, ha egy ügyfél túl erősnek bizonyulna neked. Én pl voltam úgy, hogy már csak abban az egy szál rail gunban maradt ammo(amivel szolidan mondva is lenne még mit gyakorolnom), de mégsem akartam otthagyni azt a szép kövér elite Gunship-et, és amikor az a kis rohadék kb 4x töltötte vissza a pajzsát, akkor becsalogattam a sűrűbe, és másodpercek alatt darálódott le a szerencsétlen(a skalpot meg persze behúztam).
Természetesen a megfelelő manőverekhez, pötty gazdálkodáshoz, miegymáshoz kell egy kis rutin, de sztem viszonylag hamar rá lehet érezni a ritmusra. Én kb félórás köröket róttam, szerencsétől függően kb 800-tól két milláig terjedt a combat bond, és 2-5%-ot emelkedett a mutató a mastertől a dangerous felé.
-
duvi
nagyúr
válasz
totila #29734 üzenetére
A frakció a lényeg, de érdemesebb FED rendszerekben húzni a rangot. Ha megvan az ally, akkor a 100% elérése után egy kicsit tovább kell még küldizni, hogy beadja a naval/navy questet. Ha nem akarja beadni, akkor érdemes elugrani egy FED rendszerbe és ott próbálkozni, de a menet közben gyűjtött rang százalékok így sem vesznek el. Amíg 100%-on áll az aktuális rang, addig is a háttérben tovább gyűlik a % a következő szinthez. Amikor megkapja a naval questet és meglépi a rangot, akkor látni fogja, hogy időközben hány százalékot gyűjtött össze a következő szintből.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Dell Latitude 5400 / i5-8365u / 8Gb DDR4 / 256Gb SSD / FHD IPS / Excellent akku
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 13 . 128GB , Kártyafüggetlen , 100% akku
- Bomba ár! Dell Latitude E6420 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 14" HD I W10 I Gari!
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged