- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Hirdetés
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
A Drága MissMikkaa most tolja élőben kontrollerrel meg dance paddal a DLC end bosst egyszerre, nesze neked nehéz játék újfent.
-
Jó kis str fegyó:
-
Beretvás
veterán
válasz
Shadowguard #10092 üzenetére
Build az build. Mindenkinek ott a lehetősége ,hogy összerakja használja. Semmi olyan nem kell egyikhez sem amiért többszáz órát kellene szopni vagy alig megszerezhető lenne. Innentől pedig igenis van értelme, mert a játék részei.
Az hogy valaki saját magát szopatja azzal, hogy de ő bizony fasza gyerek és nem használ spiritet sem azbaz ő baja.
Ha meg használod az eszközöket amit a játék kínál igenis könnyű, ahogy a fenti buildek is mutatják.
-
Shadowguard
senior tag
válasz
Bad Pritt #10089 üzenetére
Igen, a questet az triggereli, ha átmegy az ember Liurniába. Azt hiszem már azzal el lehet törni az egészet, ha rögtön az elején megkerülöd a kastélyt a leszakadt hídnál. Akkor már csak a halott Irina lesz a helyén Edgar pedig teljesen eltűnik. Az egy szem invade-et leszámítva.
Kicsit hasonló ez, mint Roderika. Ha nem találkozol vele egyáltalán akkor is megjelenik egy idő után a bázison és simán lehet folytatni a küldetését mindenféle gond nélkül és még a jutalmakat is meg lehet találni. Szóval gyakorlatilag nem veszítesz semmit.Nehézség témában meg OP buildeket felhozni szerintem felesleges, majd megkapja ez is az őt megillető nerfet
Akkor ennyi erővel volt oneshotos parfüm build is, szóval tök könnyű minden.
A táncszőnyeges hölgy megintcsak nem mérvadó, mert szerintem neki több órája van csak a DLC-ben, mint átlagos játékosnak a komplett alapjátékban. -
Bad Pritt
félisten
válasz
VikMorroHun #10085 üzenetére
Lehet amúgy már az triggereli a quest folytatását, ha átérsz Liurniába és pihensz egy grace-nél, mert amúgy Irina-levél-Edgar-Leonine-kard-Edgar-Irina sorrendben kell végiglépkedni rajtuk, hogy Edgar leléceljen és Irina meghaljon. Ezek nélkül elvileg* nem megy tovább a quest, de bizonyos helyszínek elérése mégis triggerelhetik.
*Fromnál sose lehet tudni, DS3-ban elég cifra dolgokat lehetett művelni a questeknél.
-
cyberkind
félisten
válasz
VikMorroHun #10087 üzenetére
Én strenght builddel tolom most, előtte dex-arc volt, de az egész játék érezhetőbben könnyebb strenght meg greatsword builddel.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
cyberkind #10084 üzenetére
Biztos nagyon könnyű a játék (ha valaki elmondja 3* ugyanazt a varázslatot, és az ellenfél sebződik 20.000-et). Én speciel a Stillwater Cave előtti óriásrákkal szívok rendesen. Akármit csinálok, ő győz. Most legutóbb már szinte jól alakult a harc, szépen körbejártam, aztán beakadtam a sziklafalba, és leköpött. Mire feltápászkodtam, még egyszer. 5:0.
-
Eljutottam ahhoz a napraforgós bosshoz, hát az egy vicc.Nem
is emlékszem mikor használtam utoljára mimicet de itt behívtam. Komolyan sok bosst láttam már, de ez az agyamra ment 5 próba után. Nem azért mert annyira nehéz lett volna, hanem itt valami nagyon félte sikerült a fejlesztőknél. Úgy az egész boss ratyi. Remélem nem lesz több ilyen moslék a játékban.
-
cyberkind
félisten
válasz
Bad Pritt #10083 üzenetére
Ez is igaz, mert a linkelt videóm is a másik véglet, de az se feledjük el, hogy túl sokan játszanak már, ez a játék is inkább az újaknak készült, nemhiába ment el az egészből 20+ misi, ezért is könnyű az egész, mimic-cel meg aztán pláne, de ha ezt megtudják oldani, ahogy a DeS után, mivel az is überkönnyű volt, akkor egy szavam se lesz, de ezt kétlem, mert ennél nem kevesebbet akarnak eladni.
Mondhatnám úgyis, hogy az ER-ben számomra a felfedezés öröme maradt meg, mivel a kihívás megszűnt nagyon korán, talán olykor-olykor a sárkányokkal lehet szopni, de abból se mind.
-
-
cyberkind
félisten
válasz
Beretvás #10079 üzenetére
Megint Mika a táncis paddal, de a DLC túl nehéz, brühühü...
-
Beretvás
veterán
Ennyit a nehéz játékról..
-
Bad Pritt
félisten
válasz
VikMorroHun #10077 üzenetére
Mire gondolsz ugyanazon módszer alatt? Az egyik egy skill, azzal a gombbal használod, mint bármelyik másik skillt, ha az van berakva az adott pajzsra (illetve a parrying dagger is képes rá), másikhoz pajzs se kell, block után heavy attack, teljesen más a kettő.
-
Gothmog
senior tag
válasz
Bad Pritt #10073 üzenetére
Igen, tudok róla, hogy a kokós/harci drogos/dragon ball turbózott verziója vár majd a DLC végén, akihez képest az alapjáték Radahnja csak egy jámbor, bumburnyák óriás...
Viszont ettől függetlenül azt hittem, hogy az alapjátékra gondolsz, hiszen VikMorroHun még ott ismerkedik a rendszerrel/tanul bele a dolgokba éppen.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Gothmog #10072 üzenetére
Nem akarlak elszomorítani, de az a Radahn, amiről Te beszélsz egyáltalán nem kihívás ahhoz képest, amire én gondoltam. Alapjáték Radahn alá csak beállsz és püfölöd, amíg körbe-körbe lovagol, mint egy gyépés óvodás a körhintán. DLC Radahn, na oda kell egy kis mellszőrzet.
-
Gothmog
senior tag
válasz
Bad Pritt #10071 üzenetére
Semmiben sincs köszönet nála...
Második találkozásom volt vele (második végigjátszásom), ezúttal summonok nélkül. Azért az, ahogy fel s alá vágtázik a szerencsétlen göthös lóval, azon pöffeszkedve; te pedig hol üldözöd, hogy egyáltalán ütni tudd, hol meg persze menekülsz, mert ő is ütni (vagy valami aoe dolgot) akar hirtelen... és amikor rájössz, hogy az ő kardja mindezek mellé még kb. kilométeres távolságra is elér (azt hiszed, hogy biztos távolban vagy, majd jön a pofára esés)... priceless. (Mindezt persze gyalog, mert Torrent hátán szvsz kikerülhetetlenek a támadásai.)
Messze vele szívtam a legtöbbet eddig ebben a végigjátszásban (oké, még csak Leyndell alatt vagyok, majd a város után jön az igazi szopó rész a játék utolsó kb. 15%-ában). Talán hatodik vagy hetedik nekifutásra lett csak meg.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
VikMorroHun #10069 üzenetére
Az a guard counter. Meg lehet próbálni azt is Radahnnal, de sok köszönet nem lesz benne.
-
Gothmog
senior tag
válasz
VikMorroHun #10069 üzenetére
Olyan embernek magyarázol most, aki a DS1-től a Lies of P-ig (talán a Sekirót leszámítva, hiszen akkor muszáj lett volna már parry-t gyakorolnia) kb. minden (PC-re elérhető) soulslike játékot többször végigvitt már...
(Szerintem az ER-t is végigvitte már vagy ötször legalább.)
Egyébként a parryzés és a blokkolás két totálisan különböző dolog.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
Shadowguard #10067 üzenetére
A parry szerintem nem vészes. Üt, blokk, visszaüt. Akkor van gond, amikor nagyot üt az ellenfél, és nem fogja fel a pajzs. Ilyenkor Brass shield + Golden Vow. Esetleg Greatsword; állítólag az a legjobb pajzs a játékban.😀
-
Beretvás
veterán
válasz
Shadowguard #10067 üzenetére
Én tegnap jót elszórakoztam a Radannal, sokféle opciót kipróbáltam, kb 3 óra volt. De ami meglepő nem húzott fel, ellenben utána a Maliketh na az felhuzott...
-
Shadowguard
senior tag
válasz
Gothmog #10062 üzenetére
A pizzavágó párban jó
Én betettem mellé egy Golem's Harberd-et frostra pakolva és szegény Malária is csak sírva kérte, hogy ne bántsam
Én úgy terveztem a twinblade-es karakter után egyelőre hanyagolom a játékot, de láttam egy DLC endboss only parrys killt és elkezdtem gondolkozni mi lenne, ha végre több ezer óra From Soft játék után megtanulnám a parryt... Szóval lehet lesz még egy végigjátszás, csak ki kell találni azt mivel teszem egyedivé
-
NemMo
őstag
Ez a rohadt Malenia mekkora egy nyomorult boss, de már a hozzávezető út is egy borzalom volt. Csak 1x küzdöttem meg vele eddig, de a mimic inkább hátráltató tényező, mert szépen tölti vissza az életét belőle. Aki ezt a harcot megálmodta az nem volt normális. A jövő héten még dolgozom, de utána a szabi alatt kivégzem a kis ribit
-
Bad Pritt
félisten
válasz
VikMorroHun #10063 üzenetére
Ha nem volt sem a kastély tetején, sem a halott Irina mellett az út szélén akkor lehetséges, hogy már leverted őt a Revenger's Shacknél Liurniában.
-
VikMorroHun
őstag
Megkaptam valamikor a vak csaj levelét, hogy vigyem el az apjának Castle Morne-ba. Bementem, aztán elindultam másfelé felfedezgetni. Ma visszamegyek a csajhoz, ott fekszik az út szélén. Gondoltam, akkor végigviszem Castle Morne-t is; Leonine előtt még épp eszembe jutott visszamenni a torony tetejére a csaj apjához - aki nincs sehol. Ezt most hogy?
-
Gothmog
senior tag
Köszi a tippet, de az első végigjátszásom kb. felében karomfegyverrel mentem, és annyi elég is volt abból a fegyvertípusból...
(kb. 0 reach, bár az emberméretű és kisebb ellenfelek ellen - tipikusan ők a nagyon gyorsak - ez végül is nem volt nagy probléma, mert ezeknek legalább okés szokott lenni a hitboxa. Viszont emlékszem pár nagy dögre, ahol már benne áltam a szörnyben, de még mindig a levegőt csépeltem. Igaz, ilyen történt most a greatsworddel is, tehát nem feltétlenül csak a reachből jött az a probléma.)
Illetve Boggartot kellene agyonverni a fegyverért, de én inkább életben hagytam ezúttal, s csinálom a küldetését.
De mint írtam, a colossal weaponökkel is jól boldogulok a játékban - ez volt az első eddig, amikor azt éreztem (90 órányi játék után, Leyndellig mindent megcsinálva a felszínen, illetve Deeproots kivételével mindent megcsinálva a felszín alatt - talán 117-es szinten vagyok per pillanat), hogy itt inkább hátráltató tényező volt ez a fegyver (szűk hely, felhőt köpő ellenfelek, akik ugrálnak és többen vannak együttesen kombinációban). De így sem volt a világ vége, pusztán annyi történt, hogy meghaltam kétszer vagy háromszor miattuk. És mivel szörnyektől elég ritkán halok ebben a végigjátszásban (inkább a gravitáció gyilkol...
), zokkon vettem a dolgot...
Amúgy a Great Star és hasonló jellegű (nem colossal, de mégis nagyméretű) fegyverek már elég gyorsak ide is (főleg, ha megszokta az ember a még lomhább sebességet - akkor bizony már egy curved greatsword - mondjuk dismounter - is kifejezetten fürgének ffog érződni).Most egyébként még gyűjtöm a fegyvereket (semmi sem adtam el eddig a megtaláltak közül, csak olyat, amiből találtam már többet is), és majd a vége felé tesztelgetek, hogy mi jön be még ash-re, movesetre stb. A tegnap megtalált Ordovis kard pl. elég pöpec cuccnak tűnik (csak faithre is kellene majd pakolnom annyit, hogy legalább a minimum követelmény meglegyen).
Nézegettem egyébként a Shadowguard előző végigjátszásában használt s általa többet emlegetett "pizzaszeletelőt'" is (Ghiza fegyvere). Emiatt húztam fel 18-ra a dexemet (bár már előtte is 16 volt, mert a játék elején duál dismounter felállásban mentem). De mind a reach, mind a moveset szerintem nagyon elmarad a (guts) greatswordtől, amit most használok. (Bár charged attacknál nagyon poén/baba, hogy felberreg/felpörög a vágókorong.
Illetve tud véreztetni, de hát azt majd a Great Starsok is tudni fognak...)
-
Shadowguard
senior tag
válasz
Gothmog #10055 üzenetére
Én el vagyok szokva ettől a nulla poise damage dologtól
Előző két karakterem colossal fegyverekkel büntetett és mindenkit "elfáradt" az ütlegeléstől, ezzel szemben a dupla twinblade szinte senkit nem tud megrogyasztani (érzésre a legelső karakterem katanával több poise sebzést csinált) . Plusz csak egyféle sebzése van, max rábolondítok Ash of Warral.
-
Nem tudom mi lehet az oka. Nekem is nyitott. Annyi biztos hozzám soha nem jött be invader. Én nem hívtam senkit soha. Viszont ha jelet teszek le, akkor behívnak. Dlc be még nem próbáltam, ott nincs meg a tudásom még a bossokhoz
meg nem is értem még végig hogy lássam hol a legnehezebb általában ott kérnek segítséget.
-
Moby
veterán
-
Gondoltam megmutatom mert szép kerek szám
ennyi emberkét segítettem tovább a játékban. Azért jó érzés☺️ igaz nem ennyiszer voltam benn ,jóval többet csak azt a valamit akkor kapjuk ha sikeresen meg is hal a boss. A végén még olyan leszek mint az a gatyás gyerek kotlival a fején
-
Gothmog
senior tag
válasz
Shadowguard #10053 üzenetére
Én ebben a végigjátszásban mindent összeszedek, amit csak lehet (listáról dolgozom). Ma Dragonbarrowsban két olyan platformer-ugrálós rész volt, hogy azt mondtam, ezt soha többé (nem a toronyra gondolok a godskin apostollal az aljában, mert az egyszerű történet).
Nekem ma alapvetően sikerélményeim voltak azért ezt leszámítva, mert Ordovis duó elsőre lement, a Dragonbarrow Black Blade Kindred elsőre lement, a War-Dead catacombs (azt kihagytam Radahn után) boss elsőre lement, Leyindell bejáratánál a Draconic Tree Sentinel elsőre lement. Dragonbarrow Elemér mondjuk csak harmadjára, de azzal így is nagyon elégedett vagyok, mert az egy állat ott...
Gargoyle duó nekem ebben a végigjátszásban első próbára megvolt, ráadásul úgy, hogy előtte a két Crucible Knight-ot is egy füst alatt, lendületből kinyírtam, majd egyből mentem is a duóra. És még így is megmaradt a flaskáim kb fele a végére...Mr X: Szeretem a "tematikus" dolgokat, és ebben a végigjátszásban STR karaktert csináltam, aki dög nagy fegyvereket lóbál. (A célom a duál great stars lenne, de egyelőre +17-re tudtam csak felhúzni őket, míg a Greatswordöm +22. Somber Smithing Stone-ok jól jönnek, de a simákat elég furán adagolja a játék...) 90%-ban egyébként nagyon jó, még a gyorsabb ellenfelek ellen is remekül működik a dolog (rá kell érezni az ütemre, ennyi). Csak itt a sok chariot, meg a deszkák széléről leesés (vagy chariot pánik miatti melléugrás) után agyon idegeltek a szűk helyen a semmiből hármasával-négyesével felbukkanó baziliszkuszok...
(Jelenleg Vigor 45, Endurance 40, STR 60 a főbb statisztikáim. Dex van még 18-ra felhúzva, minden más a Hero default értéken van. Mondjuk lehet, hogy egyszer respecelek majd a DLC előtt, ha meglesz, hogy melyik/milyen fegyver jön be a legjobban. De egyelőre kitartok a pure str mellett.) -
Shadowguard
senior tag
válasz
Gothmog #10051 üzenetére
Én őket most hallgatom a twinblade-es karakterrel. Az egyetlen dungeon, amit skippeltem, semmi kedvem oda elmenni (Malária és a tűzóriás előtt vagyok)
Mondjuk ha jól rémlik nem is kellene foglalkozzak velük, mert a a talizmánokon kívül nincs számomra releváns drop már... Csak mégis boss és nem kéne otthagyniEgyébként már a DLC-be is mehetne a karakter (csak legalább a Godskin Duó kell még neki a kövek miatt), Mohg meglepően nehéz volt most. Anno a katanás karakter elsőre nem szenvedett ennyit. Igaz azzal Malária után jöttem csak ide, de akkor is
Kifejezetten elégedetlen vagyok magammal.... Még úgy is, hogy a killnél végül 10 flaskám maradt... De akkor is egy bő óra volt
Ami viszont érdekes volt, hogy a dupla gargoyle -tól legalább ennyire féltem és harmadikra lement
-
Gothmog
senior tag
Második végigjátszásom (alapjáték), és nagyon fostam az Auriza Hero's Grave-től, mert nem tudtam, miként boldogulok majd a boss párossal, mert ezúttal no summon végigjátszásban vagyok, és parry (pajzshasználat) pedig fel sem merülhet nálam.
Nos, odáig szenvedés volt az út (rohadjon meg az összes chariot, vékony palló és föld alól előbújó death blight baziliszkusz), és érdekes módon az amúgy nagyon ergya baziliszkuszokkal (ahol három vagy négy darab volt együtt) volt a legtöbb bajom, mert a lassan suhogtató, néha duplát ütő, de támadás közben nem tudod meggondolni magad és dodge-olni inkább greatsword miatt beszívtam többször a méregfelhőjüket...
Viszont Ordovis és haverja kellemes meglepetés lett! Mármint, hogy ennyire nem bírják a colossal weapon-öket! Úgy szétcsaptam őket elsőre, hogy szinte magam sem hittem el! A legszebb pillanat az volt, amikor a szálfegyveres már megmurdált, ráfordultam Ordovis komára, aki az első heavy attackomtól úgy repült hátrafelé és esett hanyatt, mint amikor engem legyint meg egy rúnamaci!
A dungeonön átkeléskor nagyon szidtam a greatswordöt (amúgy összességében nagyon bejövős fegyver - rengeteg szituációban trivializálja a harcokat, bár szokni kell a lassúságát/igazodni kell az üteméhez), de itt mindent megbocsátottam. -
Bad Pritt
félisten
-
VikMorroHun
őstag
Hányszor volt már olyan, hogy a pite gyalogos katonák fáklyával meg lándzsával elkaptak, és úgy elintéztek, hogy pislogni sem volt időm...
Meg olyan, hogy a szellembikák (?) Siofra rivernél megsuhintottak, félregurultam, de rossz volt az ütem, és pont elkaptak. Aztán még egyszer. Aztán még egyszer, és kampec. (Ilyen mondjuk egyszer volt, tegnap, de az sem tetszett.)
-
Bad Pritt
félisten
Posztergyanús.
-
Gothmog
senior tag
válasz
lajosx #10043 üzenetére
Ha jól emlékszem, írtad, hogy van olyanod is, szóval használd azt a kontrollert, amelyiken ott van a két alsó pedál (a középső ujjaknak).
Én az elejétől úgy játszom pl., hogy a bal pedál az ugrás, a jobb a sprint/dodge. Iszonyat kényelmes, egyik stickről sem kell levennem a kezem egy pillanatra sem, és nem kell platformer rész vagy harc közben a felső négygombos kis körön bohóckodnom.
Az a két alsó pedál egy nagyon egyszerű, de zseniális húzás volt anno attól, aki kitalálta! Tökéletes ergonómia, természetes módon esik kézre a kontroller markolása közben.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10035 üzenetére
Na, a grafika az, ami számomra pl. sokadlagos bármilyen játéknál.
A From játékait elkönyvelem csúnyának, amik egy generációval le vannak maradva a mindenkori standardtól, de a művészi koncepció elviszi a hátán a látványt. Az optimalizáció mondjuk már egy más kérdés, három konzolváltozattal játszottam és mindhárom elég ergya tud lenni és csak minimális erőfeszítést tettek, hogy jobb legyen megjelenés óta.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
lajosx #10039 üzenetére
Ez azért érdekes, mert elég sok játék használ dupla inputot, pl. az Arkham-harcrendszernek és minden klónjának szerves része, hogy két gombot nyomsz egyszerre. Hüvelykujj utolsó ujjpercének közepe van a körön, így a hajlat környékével lehet nyomni a kereszt gombot és ujjbeggyel a háromszöget, ha kell. Gyakorlatilag mind a három gombot le tudod így nyomni egyszerre is akár, de szerencsére ilyet tőlem még nem várt el játék.
-
-
Mostmár tudom, pedig elég rég játszom de eddig nem volt gondom vele. Igazából sima kontrolleren fogalmam sincs hogy tudnám megoldani ezt, hisz egy újad van, és vagy a futást nyomod vagy az ugrást🤷♂️Így hogy alulra tudtam rakni így jó lett. De akinek sima ps joy van hogy oldja meg? Kíváncsi lennék rá
két újját teszi addig fentre? Vagy nem értem
-
válasz
Bad Pritt #10020 üzenetére
Nincs tökéletes játék. Ha valakinek a grafikai motor az első, ott van az RDR2 vagy Horizon széria, annak a szintjén soha nem lesz a FromSoftware, és ezt jó objektíven is látni. Fejlődnie kell majd a következő játékban ezen a téren a játéknak? Abszolút. Én is húztam a számat már 2022-ben, hogy egyes animációk vagy textúrák a PS3-as érát idézik. DE! Amikor kilépsz először Limgravebe, Stormveil után eléd tárul a sötétség után Liurnia…nos…erre a művészeti érzékre és minőségre kevesen képesek a videojáték iparban.
És ezek hagynak igazán mély nyomot hosszú távon. Ezek az érzések, nem a randa animáció. Lehet ez csak nálam van így, de 30 év videojáték tapasztalattal mögöttem èn így vagyok vele. -
válasz
Bad Pritt #10029 üzenetére
Hidd el nekem hogy nem ugrik át simán nekifutásból , csak ahogy Seth írta. Már kis gatyában is próbáltam, minden felől ugrottam kb egy órát szenvedtem vele, és kb 50 x estem le de lehet többet is Nekem nem ugrott át másképp. 🤷♂️😌
Egyébként a hiba az volt hogy ps5 játszom a futás az körön van, az ugrás az x en. Mivel egy újam használom ott, így amikor ugrottam a futást elengedtem. De elővettem egy olyan kontrollert amin alul is vannak gombok így oda is raktam az ugrást ,így már tudtam egyszer futni és ugrani.
-
Sziasztok! Létezhet játékhiba egy ugrást illetően? A dlc ben a churc district entrance pálya elején egyszerűen nem tudok átugrani a tetőről a következő helyre. Arra kell menni megnéztem kb 50x estem bele eddig a vízbe. Mindenki tök könnyen átugrik
eddig nem volt bajom az ugrással sehol sem. Light Load vagyok. Már komolyan felmérgelt.Itt pontosan. Bocsi de így volt gyors egy képet mutatni.
-
Már kiírja a játék, hogy hány rúnát pattintok el??? De gagyi.
-
A jogos kritikával nincs semmi gond szvsz. Kár gyilokra menni.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10013 üzenetére
Hát én ennél szigorúbb vagyok, 10/10 alapból nincs is az én értékrendemben, 8/10 már egy kimagasló játék.
Több dolog tetszik az Elden Ringben is, mint amennyi nem, de nem leszek strucc és szóvá teszem a hibáit, mert vannak szép számmal, de mint írtam nem dealbreaker szintű gondok ezek.
-
Beretvás
veterán
"Nem elakasztó hibákról volt szó, hanem idegesítő elmaradásokról."
Akkor idegeskedjetek rajta... Csak már hetek óta ez megy itt és rohadtul unalmas ugyanazt olvasni...Még ha olyan "hibákról" lenne szó ami miatt elakad az ember a játékkal és nem tudja kijátszani.
De ezt a játékot még egy egyszál gagyában szaladgáló hambárfejű parasztal is kilehet játszani...
Mint ha bármit változtatna az itteni siránkozásotok napi szinten..
-
Beretvás
veterán
válasz
persil #10009 üzenetére
" Ha mindenki igy allna hozza mindenhez, akkor a mai napig a fakon ugralnank." a te őseid lehet a fákon ugráltak DE az enyémek biztosan nem...
"Az emberiseg legostobabb erve ez a csinalj jobbat."
Kritizálni minden idióta tud.. Hogyan kell jobbat... Kérlek mutasd meg hogyan kell.. Ja hogy nem tudod? Nem vagy rá képes? Nem megy? Akkor hallgassál nagyokat inkább..Az éttermes példád meg nettó hülyeség.... Más fa...val könnyű verni a csalánt..
-
Mr X
veterán
válasz
Beretvás #10006 üzenetére
Magyarázd már meg légy szíves, hogy nincs ilyen. Eszem megáll…
Nem elalkasztó hibákról volt szó, hanem idegesítő elmaradásokról.
A bullshitek puffogtatása helyett inkább olvasd el, mit is írtunk többen.
WATERDACA:
A játék nálam nagyon betalált, de ettől még kár lenne eltagadni a hibáit.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10011 üzenetére
Leírtam akkor is. Meg már a DS2-nél, Bloodborne-nál, DS3-nál és még mindig itt tartunk.
Szerkesztésre: vissza lehet keresni, miket írtam a játékról mar 2022-ben. Meg amúgy csak ilyen végletek léteznek, hogy valaki vak fanboi vagy hater? Szerintem ez egy tisztességes 8/10, sok apró meg egy nagyobbacska hibával.
-
válasz
Bad Pritt #10010 üzenetére
Komolyan, most mi a problémátok? Ez a játék már 2,5 éves, nem a DLC-re fognak új motort írni. Szerintem ezt ha 2,5 éve írjátok ok, osztom is a véleményt, de nem emiatt klasszis a játék.
Ha valaki azt mondja hogy 10/10 lelke rajta, de így is mestermű. Nem tökéletes játék, de melyik az? Nálam az utolsó *tökéletes* a Half Life 2 volt, azóta más nálam a videojáték fogalma.
Amióta Radahn endboss lett a DLC-ben, meglepően sok a negatív user review, ami sok mindent elárul. Igazából mi is a probléma? Nehéz, vagy szar a kamera? Vagy az egész hirtelen rossz játék lett?
-
Bad Pritt
félisten
válasz
persil #10009 üzenetére
Ezt még annyival egészíteném ki, hogy amiket én írtam azokat ha számszerűsítem akkor max 10%-ot érnének egy pontozásnál, csak sikerült annyit beszélni róla, hogy nagyobbnak tűnik a téma a kelleténél.
Meg őszintén szólva nkább az dühítő, hogy jó részük hozott anyag és sokat elárul a fejlesztő szarokbele hozzáállásáról, ami nekem személy szerint nem szimpi. -
persil
nagyúr
válasz
Beretvás #10006 üzenetére
Abszolut ne erts felre, tenyleg nem pejorativ ertelemben mondom, de ezt ugy hivjak, hogy igenytelenseg. Ha minden megfelel, jovanazugy, teljesen szokhato, az legalabb ugyanannyira toxikus, ha nem jobban, mint hangot adni annak, ha valami nem jo.
Jo a jatek? Mint az allat, imadom. Ettol fuggetlenul katom es erzem, hogy hol van lemaradva a tobbiekhez kepest.
Ez a nektek a tokeletes se lenne jo mantra meg szimplan unalmas es eletszerutlen. Ha mindenki igy allna hozza mindenhez, akkor a mai napig a fakon ugralnank.
"Itt a lehetőség csináljatok jobbat olcsóbban, vagy ingyé.. "
Ez meg mar oviban is ciki erveles volt. Te is megmondod, ha szarul foznek az etteremben, pedig nem vagy szakacs. Az emberiseg legostobabb erve ez a csinalj jobbat.
Ezen a ponton valik hiteltelenne es derul ki, hogy valaki nem vitapartner. -
Beretvás
veterán
válasz
Bad Pritt #9999 üzenetére
De ha ennyire megy az ekézés hogyan mit kellene, akkor miért nem csináljátok TI? Ha meg nem tetszik minek adtok pénzt érte?
Ilyen szar meg olyan szar ez meg az, meg nem lehet megcsinálni, csak a kifogások, skill kérdése az egész.. Semmi nincs a játékban amit ne lehetne megcsinálni legalább 2 féleképpen.. Ha nem megy ti már rögtön valamire ráfogjátok és napokig csamcsogtok rajta...
Látom van új hsz, erre mi van megint? Szokásos siránkozás a semmin, meg okosnak lenni hogyan kellene lehetne.. Hát mi tart vissza? Tudod hogyan kellene? Itt a lehetőség csináljatok jobbat olcsóbban, vagy ingyé.. Szánalmas már tényleg amit itt leadtok napok óta..
-
Beretvás
veterán
NG+6 on tolom.. És az égvilágon semmi ilyen zavaró tényező nem volt még eddig... TI ezt 90% ban magatoknak gerjesztitek , hogy mekkora problémák ezek..
Végigjátszható a játék 100 féle módon, kinek hogy tetszik, semmi olyan nincs amitől elakadna az ember nem tudna továbbjutni... Nektek a tökéletes se lenne jó..
-
Bad Pritt
félisten
Ez mi bug már. Képzeld el, ahogy mondjuk minden izmod megfeszül Radahn ellen, behívod a kis haverod és tandemben elkezdenek püfölni.
-
persil
nagyúr
Ezen egyebkent mar onmagaban az is rengeteget segitene, ha celpont nelkul a lock-on gombot lenyomva nem allitana kozepre a kamerat.
Mikor futnal az ellenfel fele, de a jatek nem lockolja(mert csak), hanem iranyt valt es besprintel a szakadekba/lavaba/akarhova, ahova nem akartal.
A lies of p-ben szimplan ki lehet kapcsolni, baromi elegans megoldas.Ha mar egyszer, valami megmagyarazhatatlan modon beleeroltetik egy jatekba a vilag leghaszontalanabb funkciojat, amit egyebkent soha senki nem hasznal, akkor legalabb legyen kapcsolhato. Fel nem tudom fogni, hogy nem jutott eddig masnak eszebe a neowizen kivul.
Olyan egyszeru aprosagokkal lehetne jatekokat hatvanyozottan jobba tenni es meg csak penz, vagy szaktudas sem lenne szukseges nehany valtoztatashoz.
-
Mr X
veterán
válasz
Beretvás #9998 üzenetére
A kamera probléma szerintem is elég ciki. Ahogy a target rendszer is. Nem azt targetolja ki sokszor, aki az orrom előtt áll és a képernyő közepén van, hanem egy sokkal távolabb, adott esetben a kijelző szélén alig látszó mobot, aki ráadásul 30 méterre van. Konkrétan volt olyan, hogy egy kupac virág közül nem engedte kitargetelni a nagyok, vagy épp futás közben targetelve elrántotta a futásirányt 90 fokkal egy kisebb enemy miatt. De a Rennala phase 2 is egy hányás (most toltam le hatodszor), ha summon van lent, egyszerűen nem engedi sokszor kitargetelni a nénit, hanem a summonra teszi a targetet, aki mellettem van és a kamerát is elfordítja. Imádom az ER-t, de ez egy agybaj.
-
Érdekes párbeszéd.
Mindkettőtök irományában látok igazságot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch 2
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B550 Vision D B550 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z97X-Gaming 3 Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF X570-PLUS WiFi X570 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z270G Gaming WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B85M-D3H B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Asus Zenbook 15 OLED UM3504 - 15.6" 2.8K 120Hz - Ryzen 5 7535U - 16GB - 512GB - 2+ év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3056, 94% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest