Hirdetés
- Yettel topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Apple Watch
- Fotók, videók mobillal
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fura kódnéven készül a HMD új készüléke
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
almi
senior tag
válasz
István89
#7485
üzenetére
Ma kipróbáltam újra, 4k-t vettem fel teszt gyanánt Raiffeisen ATM-ből, Curve mögött Revoluttal és tökéletesen működött.
Ami kicsit furcsa, hogy a Revolut összevonta a 2 nappal ezelőtti, azóta is pending tranzakciómmal a mait, de egyébként rendben ment a dolog.
curve oldalon szintén pending a tranzakció így 3 óra elteltével is. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
István89
#7451
üzenetére
jellemzo pechem, hogy pont akkor talalok bele egy 2-3 oras teljes leallasba, amikor fontos lett volna, hogy mukodjon a kartya. azert ez eleg komoly incidens volt, ami persze megtortenhet, de a curve hasonlo hibaiban baromi idegesito, hogy annyira azert mindig mukodik, hogy bezarolja a penzt - tobbszor. utasitsa el, rendben, elofordul, de hogy altalaban futni kell kesobb a penz utan, ez hervaszto
-
vnorbi
aktív tag
válasz
István89
#6921
üzenetére
Tegnap kaptam egy új supportos embert a jelzésemre, aki megírta, hogy tudomásuk van egy problémáról, ami a felhasználók egy kis részénél ilyen hibát okoz a limitek megjelenítése helyett.
Majd jelentkeznek, ha sikerül megoldaniuk, és ott van a szokásos sablon, hogy nem vállalnak határidőt a javításra.
-
vnorbi
aktív tag
válasz
István89
#6919
üzenetére
Nálam így indult a hibák sora, mint ahol most tartasz
Egyszer csak eltűntek a limitek, és egy régi cikk jelent meg helyette. Amikor ezt jeleztem, rövid úton megjavították (hibásak is voltak a limitjeim is, éves 370 ezer forintot akartak engedni). Akkor 1-2 hétig megint volt rendes limit oldalam, aztán november végén eltűnt minden.Szerintem te most abban az állapotban vagy, ami nálam az első hiba volt, csak azóta frissült a cikk a táblázatos formával.
-
vnorbi
aktív tag
válasz
István89
#6916
üzenetére
Nekem ma válaszoltak. Megírtak két limitet, most tudom a napi/egyszeri limitet, és a pénzfelvételi limitet.
Az első változott, eddig 740.000 forint volt, most azt írják, hogy 1.665.000 forint (a havi és éves limitet nem írták meg, de sanszos, hogy azok is emelkedte). Továbbá vizsgálják, hogy az app-ban miért nem jelenik meg semmi limit, majd jelentkeznek.
-
norrberth
addikt
válasz
István89
#6833
üzenetére
Én nem bírok vele.... [link]
TW, és Curve 1x alátudtam tenni.
Azóta semmi, nem tudom megint. Jó töröltem a fiók alól. De ettől be kéne megint vegye.
Revolut bezzeg megy.Még várok, ha nem fog menni, kb tavasszal elfogom hagyni véletlenül a TW kártyámat.
Új kártyaszám stb.
Hátha bevenné
Más ötletem nem lesz.Mennie kéne.
De mégse megy, sehogy. -
lehella
senior tag
válasz
István89
#6690
üzenetére
Tegnap futottam bele először ilyen sztoriba a több mint egy éves Curve használatom során; akartam fizetni az Auchannál, Curve értesítés, OTP sms pénzlevonás, de a terminál szerint elutasítva.
Másodikra elfogadta, eltettem a blokkot az elutasításról.
10 perccel később fenyővásárlás a parkolóban, elutasít-elutasít, hitelkártya elő és azzal fizettem ki sikeresen a fát. 3 tranzakcióm áll most az Auchannál, nem tudom mi lehetett a gond, vásárlás során ilyet még nem csinált.
Korábban augusztus vége-szeptemberben a kp felvétellel volt problémám, most meg ez, elég kellemetlen
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
István89
#6539
üzenetére
hát, nem tudom. normális esetben a saját rendszerük által megjelenített adatok nem tartoznak a userre. mondhatjuk, hogy tessék, átláthatóság, de amikor ilyen képeket mutogatnak, az már olyan magyarázkodásszagú is
ezek szerint mostantól ez policy, annyi lehet a reklamáló, hogy szükségét érzik a plusz bizonyítékoknak is
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
István89
#6495
üzenetére
" ... tranzakciónál HUF 800,000 írt ki ... "
Azért ez vérfagyasztó! Amit a Curve mostanában leművel ... hát, kezdem megérteni a károgókat, ami miatt savazzák a céget.
" ... nem lepődtem meg, hogy az OTP automata elutasította fedezethiány miatt ... "
Pedig mókás lett volna, ahogy leüríted az automatát, ill. próbálsz 800e Huf-ot feltűnésmentesen begyűrni a zsebedbe
-
Andreas2
tag
válasz
István89
#6429
üzenetére
Nálam most tovább ment, csak a megerősítő kód nem jön meg SMS-ben, de ez lehet hogy független a Curve-tól. Várok.
Support közben válaszolt 10 nap után arra a kérdésemre, hogy az aktivált fizikai kártyával miért nem tudok fizetni terminálon. Úgy látják, hogy tudok fizetni. Persze mert pár nap után már működött magától. A második mondatomat már nem olvasták el, így a limit lekérdezés továbbra sem működik.
Újabb 10 nap várakozás. -
István89
tag
válasz
István89
#6428
üzenetére
Ma 1 óra körül kaptam választ, hogy elvileg megcsinálták és próbáljam újra, de persze nem ment a leírtak alapján. Rögtön reagáltam is a hibajegyre, hogy továbbra se jó, viszont gondoltam megpróbálom most hozzáadni és sikerült aktiválni az érintéses fizetést.
Hihetetlen.Most kellene megpróbálni hozzáadni Gpay-hez, akinek nem ment a magyar kártyával, mert lehet valamit globálisan állítottak, de az is lehet, hogy csak most frissült ki az amit délután állítottak be nálam.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
István89
#6411
üzenetére
"Én kedden írtam nekik, de még semmi válasz."
Szuper! Jó ilyet olvasni. Ja, nem!
Nem tudom eldönteni, hogy náluk van valami gebasz vagy a Google rontott el valamit, de a Google örömteli magyarországi megjelenése előtt gond nélkül használtam a Curve-öt contactless payment-re. Azóta az app.-ot letiltották, és nem tudom használni. Töröltem a kártyát, megpróbáltam - immár a Google Pay app. nélkül - a Curve-ből felvenni, de nem engedte: sikertelen, forduljak a bankomhoz. Nice
#6412 xTech
Ehhez képest a Revolut support egy álom. Ha nem is rögtön, de max. 15-20 percen belül reagálnak.#6414 István89
"Lehet lassan el kellene engedni ezt a dolgot." - ha a Revolut menni fog (mert sajna most azzal akadtak gondjaim az app. letiltása miatt) azt hiszem elengedem a Curve kezét ... főleg, ha nem történik valamilyen radikális változás.
-
zerodot
aktív tag
válasz
István89
#6110
üzenetére
Miért hívod a virtuális kártyát Curve Cashnek? Hiszen tudtommal a Curve virtuális kártya a fizikaival analóg módon működik, azaz kiválaszthatsz "mögé" egy saját bankkártyát, amit fizetéskor terhelni fog. Ezek mellett van egy speciális "kártya", a Curve Cash, amin a cashback és néha a refund összegek parkolnak, amit szintén kiválaszthatsz és akkor az terhelődik.
Ha a virtuális kártya azonos lenne a Curve Cashel, akkor csak a Curve Cashen lévő összeget tudnád vele költeni. Tudtommal ez nem így van, mert bármelyik, a Curvebe beregisztrált kártyádról költhetsz a virtuális kártyával is. -
emeritus
tag
válasz
István89
#6076
üzenetére
A Curve azonnal nyit virtuális kártyát, hogy az mielőbb használható legyen. A fizikai kártya eltérő adatai aktiválás előtt nem élesednek azért, hogy útközben rossz kézbe került kártyákkal ne történhessen visszaélés. Úton levő tévesen aktívált kártya zárolása javasolt.
-
emeritus
tag
válasz
István89
#6059
üzenetére
A virtuális kártyát ugyanúgy adhatod a GPay-hez, mint a fizikait, feltéve, hogy a kártya GPay-képes. Ez csak kipróbálással derül ki, általában az UK BIN-es kártyák GPay-képesek, de sajnos nem mind, ahogyan - inkább kivételként - magyar BIN-es is kártyák is hozzáadhatók.
-
emeritus
tag
válasz
István89
#6055
üzenetére
Igen, a virtuális Curve kártya egy virtuális Curve Cash. Online, vagy mobillal ugyanúgy fizethetsz vele, mint a fizikai kártyával, azaz vagy magán a kártyán, vagy a "mögötte" levő kártyán megfelelő fedezetnek kell lennie. (A virtuális Curve kártya hozzáadható a Google Pay, Apple Pay, illetve Samsung Pay szolgáltatásokhoz.)
-
ÁrPi2
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- LG 55G2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - 1100 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor 90 /12/512GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One 500GB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3735, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


Más ötletem nem lesz.

Nekem pár órája válaszoltak a hétfői üzenetemre, de természetesen egy semmitmondó sablon válasz érkezett, úgyhogy most várhatok megint pár napot egy remélhetőleg értelmesebb válaszra.

pictigjis

