- Azonnali navigációs kérdések órája
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- HMD Skyline - jó szerelés
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6984 üzenetére
Csütörtök este: Alfa Romeo GTA - Zandvoort
Akinek bejön a Toyota GT86, annak ez is tetszeni fog!Csütörtökön Zandvoort-ban folytatódik nyílt nyári kupánk a hőskori méregzsákkal, a kőkemény hátsókerekes életérzést nyújtó Alfa Romeo GTA-val! A kupasorozathoz bármikor lehet csatlakozni, aki egy jó kiadós kergetőzésre vágyik komoly versenykörülmények között, nagy mezőnyben, felkészült és korrekt ellenfelekkel!
Alfa futaminfók: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5383
AC Summer Cup: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5327 -
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6784 üzenetére
Kedd esti FunRace: LaFerrari vs. McLaren P1 - Mugello!!
Most kedden a két csúcsragadozót, a McLaren P1-et és a LaFerrari-t visszük a pályára egy jó kis kiadós közös csapatás céljából! Múlt kedden csaknem betelt a szerver, reméljük most is ilyen sokan leszünk, hiszen a hangsúly ezúttal sem az utolsó tizedek kipréselésén, hanem a kötetlen szórakozáson lesz! A részvétel NYÍLT, infók itt, gyertek!
FunRace Infók: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5334
AC SummerCup: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5327 -
#70869248
törölt tag
válasz
neilszab #6771 üzenetére
kicsit csalódás az Alfa 155 (én ezt vártam a legjobban), de ez inkább a hang és a fenevadság miatti csalódás. Mentem összkerekes gyors autóval, de ennek ugye a 30-40% jut az első kerékre ezért inkább RWD mint FWD vagy AWD, én spéci Ford Skorpio-val mentem ami összkerekes volt, meg egy utcai WRX-l de öszintén fingom sincs annyira nem volt összehasonlítási alapom, a Ford Skorpio az itt volt Kakucsring-n levitézlett slick-n, a WRX meg utcai gumi Charleroi-ban (erre rákerestem hogy írják
) egy csapatós úton.
..nekem a WRX nagy élmény volt, a Ford tolta az orrát, vagy csak én mentem vele sz@rul.
A WRX az oda ment ahova akartam, talán ez a legjobb kifejezés rá, semmi cico bárhova kormányoztam oda ment és mindig stabilan íven-féken...tök mindegy....sztem a negyedét ha kihajtottam annak az autónak.
Ezzel az Alfa-val elvagyok, a Michelisz Norbi féle setup jött be nekem a legjobban, életben közöm nem lenne ehhez a tempóhoz amit Nord-n vagy máshol összeautózok vele -
guftabi96
addikt
válasz
neilszab #6771 üzenetére
Pont ugyan ezt éreztem én is, és érzem a mai napig.
Amikor először kipróbáltam a Merci után, akkor nem értettem kb, hogy mi történik.
És én nem tudtam, hogybez 4wd autó. Csak azt éreztem, hogy teljesen máshogy viselkedik.
Aztán egyszer replaynél jöttem rá, hogy hát itt mind a 4 kerék hajt.
Mondjuk szerintem még mindig a Merci a legjobb. Valahogy azzal nem lehet kibírni, hogy ne rakja keresztbe egy kicsit az ember. Az egyik legjobb élményt adó autó az egész játékban. -
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6700 üzenetére
Kedd esti FunRace: KTM X-Bow vs. Lotus 2-11 - Imola!!
Most kedden két hamisítatlan pályázásra termett mókaautót, a KTM X-Bow-t és a Lotus 2-11-et visszük a pálya egy jó kis kiadós közös csapatás céljából! Múlt kedden csaknem betelt a szerver, reméljük most is ilyen sokan leszünk, hiszen a hangsúly ezúttal sem az utolsó tizedek kipréselésén, hanem a kötetlen szórakozáson lesz! A részvétel NYÍLT, infók itt, gyertek!
Futaminfók: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5314
Tavaszi program: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5245 -
wolf033
senior tag
válasz
neilszab #6729 üzenetére
Majd kiderül mi lesz ebből. Konzolon nem sok autós szimulátor van és lehet azért mert nincs is rá igény. Nekem is volt régebben konzolom és nem vágytam a szimulátorra. A konzolosok nagy részének szerintem nincs is kormánya a conrollerrrel meg nem lehet szimezni.
Na mindegy. Ha elb@sszák az AC-t akkor majd megveszem az rf2-t.
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6700 üzenetére
Vasárnap este: DTM '93 - Imola!!
Folytatódik a nyílt tesztkupánk a régi DTM-es gépekkel, amihez bármikor lehet csatlakozni, aki egy jó kis kiadós kergetőzésre vágyik komoly versenykörülmények között, 30-40 fős mezőnyben, felkészült és korrekt ellenfelekkel!
Futaminfók: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5300
Tavaszi program: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5245 -
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6633 üzenetére
Kedd esti FunRace: Shelby Cobra - Imola!!
Most kedden az Assetto Corsa egyik legádázabb fenevadját, az 500 lóerős 427-es "big block"-kal felvértezett Shelby Cobra-t fogjuk jó alaposan meghajtani Imola-ban! A hangsúly azonban nem az utolsó tizedek kipréselésén, hanem a kötetlen szórakozáson lesz, a részvétel NYÍLT, jöjjön aki mer!
Futaminfók: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5300
Tavaszi program: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5245 -
vlevi
nagyúr
válasz
neilszab #6642 üzenetére
"Az már kérdés, hogy nekem már benne van a boogie a lábamban és mindig tolok neki gázfröcsöt. "
Szoktam nézni a WTCC belsőkamerás videókat, és Tom Coronel is így csinálja, rendszeresen gázfröccsöt ad visszaváltáskor. Pedig a chevy elsőkerekes, meg szekvenciális váltós, szóval semmi nem indokolná, de mégis.
És nem csak ő, láttam másoktól is, talán még GT3 autóban is.
Mint ahogy Pechito Lopez is. [link] -
.LnB
titán
válasz
neilszab #6642 üzenetére
"Egy keményebb féktávon ezzel stabilizálni is lehet a kocsi seggét, ha ficánkolni akarna."
Pont ezért kérdeztem meg, mert igen, nekem táncol a fara visszaváltásokkor. Ezért érdekelt, hogy ha ezt megtanulom akkor segít e visszaváltáskor ezen a problémán. Köszönöm. Akkor megpróbálom majd gyakorolni.
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6628 üzenetére
Kedd esti FunRace: BMW 235i Racing - Nordschleife!!
Most kedden a Dream Pack egyik legszórakoztatóbb és legkezesebb autóját, a BMW M235i Racing-et fogjuk jó alaposan meghajtani a pokol bugyraiban! A hangsúly azonban nem az utolsó tizedek kipréselésén, hanem a kötetlen szórakozáson lesz, a részvétel NYÍLT, infók itt, gyertek!
Futaminfók: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5282
Tavaszi program: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5245 -
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6628 üzenetére
Vasárnap este: DTM '93 - Nordschleife!!
Most hétvégén a híres zöld pokolban mérkőzik meg egymással az DTM '93 bajnokság mezőnye, több mint 140 kanyar, közel 400 lőerős oldschool gépek, kihagyhatatlan élmény! A részvétel NYÍLT, de előzetes nevezés szükséges... gyertek!
Futamkiírás: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5228
Program: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5245 -
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6601 üzenetére
Kedd esti FunRace: Alfa Romeo GTA - Nordschleife!!
A következő időszakban a DTM és a GT bajnoki futamok között minden kedden kötetlen Fun futamokat rendezünk a bajnokságok aktuális pályáján. Most kedden egy igazi hőskori legenda, a maga idejében világverőnek számító Alfa Romeo GTA volánja mögött veselkedünk neki a zöld pokolnak! A hangsúly azonban nem az utolsó tizedek kipréselésén, hanem a kötetlen szórakozáson lesz, a részvétel NYÍLT, infók itt, gyertek!
Futaminfók: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5281
Tavaszi program: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5245 -
válasz
neilszab #6609 üzenetére
Az alapcsomagban rengeteg olyan tartalom van ami egyáltalán nem elérhető AC-ban, pl Laguna Seca, Oval pályák, Nascar autó, stb. Én is alapvetően AC-val tolom és nem olvasok napi szinten más szimulátorok topikjában, azonban ha adódik egy lehetőség, akkor szívesen kipróbálom hol tartanak más élvonalbeli szimulátorok, hiszen mind-mind másban jó egy kicsit.
-
Adebayor
aktív tag
válasz
neilszab #6600 üzenetére
végülis semmi. mármár jol vezethetö.
viszont uj problémába ütköztem ami nagyon felhuzott... gondoltam megnézem a karriert... na jovan. de az első autóval az Abath-al mozdulni nem tudok.. váltani nem lehet....
nehogymá akkora szimulátor hogy amelyik autón nincs váltófül, az nem is müködik.... nem veszem most egy g25-öt vagy g27-et már bocsiformaautóval tudok menni utcai kocsik meg se mozdulnak..... vicc..
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6481 üzenetére
DTM '93 Bajnokság: 3. forduló - Monza - 05.17
Most vasárnap kerül megrendezésre a DTM bajnokság 3. futama a legendás Monzán!
A 6 fordulós sorozat végértékelésébe a 4 legjobb eredmény számít bele, így még mindenkinek van esélye harcba szállni a bajnoki helyezésekért és az izgalmas fődíjért! Az bajnokságban eddig több mint 60-an vettek részt, így a nagy mezőnyben mindenki találhat magához méltó ellenfeleket, a részvétel NYÍLT, gyertek!
Futamkiírás: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5267
Prekvalifikáció: http://www.gtr-masters.hu/prequal/AC2015_DTMA futam topikjában a Nordschlefién tegnap megrendezett ADAC Classic futamról is találtok képeket, ahol több régi DTM-es Merci és BMW is felbukkant a mezőnyben... 2 hét múlva mi is ellátogatunk a Nord-ra ezekkel a gépekkel!
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6345 üzenetére
Mercedes-Benz 190E Evo2 DTM - Spa: Hotlap & Setup!
Most vasárnap rajtol el az Assetto Corsa DTM '93 Bajnokság, első helyszínünk a legendás Spa-Francorchamps! A felkészülést segítve korábban megosztottuk már Michelisz Norbi gyorskörét és setup-ját az Alfa Romeo 155 Ti-vel, de hogy a Mercedes-es tábor se maradjon "mankó" nélkül, íme Sipos Attila (C!pur) gyorsköre, alig 2 századdal elmaradva az aktuális WR időtől!
Mercedes hotlap: Sipos Attila - Spa - 1:32:611 (videó)
Futaminfó & setup: AC DTM Tesztkupa - Spa
Friss hírek: GTR-Masters Facebook -
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6345 üzenetére
Ez a link nem lett jó, javítottam:
Futamkiírás: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5229
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6305 üzenetére
Michelisz Norbi hotlap & setup!
Most vasárnap indul az Assetto Corsa DTM '93 Bajnokság, amin Norbi egyéb elfoglaltságai miatt (WTCC futam) ugyan nem fog tudni rész venni, mégis nagy erőkkel kezdett bele a felkészülésébe és megosztotta velünk a setup-ját és a gyors körét a Alfa Romeo 155 V6 Ti-vel Spa-ban.
Ma este tartunk egy bemelegítő "Shakedown" futamot a teljes futamtávon, ahol reméljük Norbi felbukkan, a részvétel nyílt, örömmel látunk mindenkit a rajtrácson! További infók és a setup itt:
Futamkiírás: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5229
Shakedown: http://forum.gtr-masters.hu/forumdisplay.php?151
Norbi Hotlap: https://www.youtube.com/watch?v=fIW1tiFOH9Q -
MPowerPH
félisten
válasz
neilszab #6336 üzenetére
Nem, ez az Assetto hibaja... Mikor nagyon, extrem modon megcsuszik a hatulja(ergo kilincsel mesz elore, mint itt), akkor a kisebb kormanyforditassal mar menthetetlen a dolog. Es akkor bizony tekerni kell a kormanyt boszen.
Nem tudom, hogy eloben csinaltad e mar, avagy csak szimulator elott ulsz. Ellenben en telente eleg sokat korozok hatsokerekes autoval. Es ha kiugrik a segge, akkor bizony majd utkozesig kell csavarni a kormanyt, hogy megfogd, ahogy itt is, es lasd a videoban is.
Az, hogy neha kell igy korrigalni, pedig teljesen termeszetes.
-
MPowerPH
félisten
válasz
neilszab #6330 üzenetére
Egyszeru a keplet. Ha megindul az auto hatulja, akkor probalja az ember megfogni. Ilyenkor kicsit hatarozottabban kell tekerni a kormanyt, es nincs idom arra figyelni, hogy a jatekban mennyit enged virtualisan. Neha azon kapom magam, hogy tulforgatom, mig game alatt mar nem erzekeli. Ilyenkor mar nem tudok korrigalni. Ellenben ha a kormany is leblokkol, akkor sokkal kezelhetobb lesz a dolog, tudod, hol a hatar.
-
MPowerPH
félisten
válasz
neilszab #6318 üzenetére
Nekem nem blokkolja le, hanem siman tulforgatom, amit ugye mar a game nem erzekel. Ilyenkor van az, hogy nem tudom megfogni az autot. Ekkor magam beallitom, hogy mekkora legyen a szog(ami egyezik az aktualis autoeval) azutan mar rendben van, es fizikalisan sem engedi tulforgatni. rF2-ben pedig rendesen le is blokkol, tehat meg ha akarnam, akkor sem tudnam tulforgatni annal, mint amit az auto valojaban tud.
Nah, pont a kiegeszito mondatodra kerdeztem ra. Akkor az nem lehetseges itt, hogy blokkolja is a kormanyt az aktualis auto maximalis kormanyszogenel?!
-
-
Enton
addikt
válasz
neilszab #6236 üzenetére
Egyenlőre én gyári setuppal futkosok, majd ha úgy értékelhető az időm és már úgy érzem semmi nincs kihagva a pályából utána setupolok.
De még az elején vagyok nagyon. Épp most Nord GT-R GT3:Van még benne sok bizonytalan kanyar plusz nem ártana egy g25 a fixebb ívekért a kanyarokban, ez a formula force ex egy kicsit ingatag nehéz jó íven tartani.
-
JoinR
őstag
válasz
neilszab #6217 üzenetére
Meglátom majd, hogy lesz rá időm, azzal mindig hadilábon állok..
Egyébként nem igazán érzek limitet a Rift használatára, sokkal természetesebb a végtelen fókusz miatt, mint a monitor, talán egy fényerő állítási lehetőség az esti órákra jó lenne. 3-4 óránál többet még nem próbáltam egyhuzamban, de addig nem volt gond vele.
A legnagyobb kellemetlenség a nehéz fejhallgatóval együtt viselni, a fejpúpom néha megfájdul (hosszú hajúak előnyben), ekkor arrébb szoktam húzni a felső pántot pár centivel. Illetve izzadósoknak lehetnek párásodási gondjai, engem az nem érint szerencsére (persze a fűtést rendszeresen lehúzom, a gépem és én együtt szépen befűtünk egy nagy szobát).
-
JoinR
őstag
válasz
neilszab #6215 üzenetére
Mondjuk nem próbáltam ki a vágást, csak 1x a T1-T2-ben kiszélesítettem a kijáratot (aminél a kvalin már "cut detected" volt, de akkor jó)
Természetesen nem a Rift a színvonal feltétele, csak az élmény a más - ami mondjuk nálam a legfontosabb, hiszen ezért csinálom. Illetve (nekem) 3D-ben könnyebb felmérni a távolságokat, sokkal közelebb tudok menni az előttem lévőhöz para nélkül, stb.
Igen a Helicorsa az, amit láttam. Lehet, hogy butító, de a biztonságot növeli. Ilyen elven lehet még a TC, ABS, pályarajz, realtime gumihőmérséklet és tapadásmérő app is készségbutító(mondjuk a szememben azok is, de az más kérdés). A gyerekcipős Rift-támogatás előnye, hogy egyáltalán nincs HUD
(#6214) .LnB: volt gumifüst bőven, de ez benne van.
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6069 üzenetére
Michelisz futam eredmények: Nordschleife - 2015.04.06
Qual győztes: Szabó Gábor (többszörös szimulátoros bajnok)
Race1 győztes: Kiss Norbert (kamionos Európa bajnok +sok más bajnoki cím..)
Race2 győztes: Kiss Attila (amatőr gokart bajnok, többszörös szimulátoros bajnok) -
neilszab
őstag
válasz
neilszab #6069 üzenetére
Holnap este lesz a futam a Nordschleifén Michelisz Norbival, még mindig van lehetősége bárkinek nevezni és részt venni a futamon!
Futam infók: Nordschleife - Michelisz Futam
-
MPowerPH
félisten
válasz
neilszab #5938 üzenetére
Szerintem a szimulatorozas alapbol ugy kezdodik, hogy minden segitseg off, ABS pedig factory. Szoval e teren nem tudom, kell e kulonbseget tenni.
Szeron csataztam egy sraccal, persze tok elvezetes volt, bar arrol szolt, hogy o fel kor alatt megelozott, majd visszaengedett, majd ismet megelozott, 2 koron keresztul. A vegen azert csak elarulta, hogy pillango+TC+ABS on. Jah....
Mar bocs, de eleg kedv rombolo hatasu, ha egy korben ketszer is megeloznek. Kozben meg realis korulmenyek kozott lehet korbe sem erne ertekelheto idovel...
En csak ezert nem indulok ilyeneken. Szeretem a kotott szabalyokat, mert megiscsak van kis tetje a dolognak. Funnolni ott vannak a szabad szerverek, ahol lehet bohockodni. -
barcalaci84
őstag
válasz
neilszab #5948 üzenetére
konkrétan mutatja szerverre lépéskor h valaki a menüben Hváltót állított a menüben vagy csak a pillangóra rakta...a pályán már ezt nem tudod átállítani, így aki Hval lép be az H-zni fog...
ilyen egyszerű...szóval szerintem ez 100%gombra mondjuk teheti , de úgy szerintem még nehezebb
+7 gomb ami teljesen életidegen wtf?
a segítségek ellnőrzése az más tészta ...azzal a segítségeket lehet ellőrizni h h van beállítva adott felhasználóknak... -
barcalaci84
őstag
válasz
neilszab #5945 üzenetére
az ellenőrizhető h valaki H-shifter használ vagy pillangózik...
illetve az is h ki van e kapcsolva a kuplung segítség...
ha valaki H-váltót használ és pro módban , akkor muszáj használni a kuplungot mert nem tudsz váltani...vagy esetleg a megfelelő fordulatszám elatálásakor éppen be is veheti az adott fokozatot (ahogy a valóságban is)...de kuplunolás nélkül azért lassabb is meg ugye veszélyesebb is...tempót nem lehet így menni mert hamar kinyírod a váltót az autóban... -
MPowerPH
félisten
válasz
neilszab #5934 üzenetére
Csak azert, mert jelen helyzetben aki alapbol H valtos autot hasznal pillangoval, az elonybe kerul. Ellenben ha szerver oldalrol a throttle blipp is tiltva lenne, mar nehezebb dolguk lenne, de meg mindig elonyben lennenek a gyorsabb felvaltasok miatt. Engem konkretan egyenesben mindig romma utnek...
Es szerintem eleg sok ember kuldi H valtoval, legalabbis a szerveren sokan voltunk.
Csak azert fogalmazodott meg bennem a dolog, mert igy egy bajnoksag eleg komolytalannak tunik. Mert a H valtosok egy gyarilag H valtos autoval eselytelenkent indulnak a futamokon a pillangosokhoz kepest.
-
neilszab
őstag
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #5659 üzenetére
Pokoljárás az Alfa Romeo GTA-val egész nap!
A szerdán megjelent Dream Pack autó közül a mai napon az 1966-os Alfa Romeo GTA-é lesz a főszerep, ami a maga idejében rendre nyerte a különböző nemzetközi megmérettetéseket. Kezelése némileg más hozzáállást igényel, a kis méregzsák szereti elemelgetni a kerekeit és folyamatosan játszani kell a súlypontjával, nem adja könnyen magát! A szerver egész nap megy és néhány meglepetés vendég is felsorakozik a rajtrácson, gyertek!
Infók: AC Dream Pack - FunDays
Illetve holnap este kerül megrendezésre a GT3 Tesztkupa Suzuka-i fordulja, ahol - ha a résztvevők is úgy döntenetek - bevetésre kerül az új Nissan GTR GT3 és a Corvette C7.R GTE is...
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #5659 üzenetére
Kezdünk betelni...
Indítottam egy másik szervert GTR-Masters.hu #Fun2 néven... -
neilszab
őstag
válasz
neilszab #5581 üzenetére
Pokoljárás a McLaren F1 GTR-rel ma este!
Szerda este megjelent régóta várt Dream Pack, aminek örömére egész hetes FunRace sorozatot rendezünk, hogy alaposan próbára tegyük az új verdákat a Nordschleifé-n! Ma este az 600 lóerós McLaren F1 lesz soros, de kap méltó ellenfelet is, gyertek!
Infók: AC Dream Pack - FunDays
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #5390 üzenetére
Mennek a szerverek - lehet jönni közösen ismerkedni az új tartalmakkal
GTR-Masters szerver adatai: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5203
SRS szerver adatai: http://simraceseries.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=16Az "All cars" napokon a szervereken az összes új autó beállításra kerül, melyek súly/lóerő arány szerint két csoportra kerülnek bontásra. Ezeken a napokon nem a versenyzésen lesz a fő szerep, hanem pálya megismerésén, a különböző autók kipróbálásán és a vezetés puszta élvezetén. Ezeken a napokon a Nordschleife Trackday-eken is használt szabályok lesznek érvényben:
- Fékezz korán és a kigyorsításokra koncentrálj!
- Folyamatosan figyeld a tükröt és mindig jobbra húzódj elengedéshez!
- Mindig balról előzz!
- Kerüld az 1-es és 2-es fokozatok használatát!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 12 64GB - fehér Garanciális 2026.01.07
- szinte új HP E24m G4 full HD 1920x1080 IPS monitor- rejtett Webkamera - nagy hangszóró - USB-C
- NEC MultiSync EA275WMi 27" képátló/ AH-IPS panel/2560x1440 (WQHD)/ A- kategória nagyon apró hibával!
- új aktiválatlan iPhone 16 128GB black fekete független 1 év Apple garancia
- szinte új iPhone 16 Pro 256GB black titanium fekete titán független Apple 3 év garancia adapter
- Honor Pad X8a 64GB Wifi,1 év Garancia
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN S3 TG CM 700W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest