- Telekom mobilszolgáltatások
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Google Pixel topik
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Lehetetlenül vékony és hihetetlenül kemény (fotó)
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- One mobilszolgáltatások
Aktív témák
-
mzx
senior tag
Vladi, köszi szépen!
Hónapokkal ezelott volt utoljara ubi iránti erdeklodesem, akkortájt is te voltal az egyik aktív segitőm,
ez úton is még egyszer köszike
... a stílusodat meg csipázom
De azert nem úszod meg az újabb ... na nem sok, de 1-2 lámer kérdésemet...
Lehet, h túl ovatos vagyok, és csak neki kellene vágnom már az ubuntu installálásnak, de hajlamos vagyok valamilyen szinten elméletben is előkésziteni a dolgokat, foleg, ha laikus vagyok adott témában1)
Azert vetettem fel a masik hdd fizikai lecsatolását, amire XP van telepítve, mert aggódom, nehogy beleírjon az ubi telepitő, azonban a hardverhez se értek nagyon, bár a napokban életemben először magamtól benyomtam a gépházba egy vinyót, jumpereltem, BIOS-ba állítgattam, XP-ben felismertettem az új hdd-t... minden simán ment.. számomra ez is valami, tekintve ,hogy először csináltam ilyet
Csak hogy addig mág oké nekem, hogy SLAVE kábel volt szabad és primary slave hdd lett az újabból, de ha lecsatolom a kábelről a primary mastert (az XP-s vinyót), akkor
nem lesz gubanc a masik vinyóra történő ubi intallálás során? Mi fog történi? Primary master lesz az új, "üres" vinyómból, amire ubi tervezek? Ha visszadugom ubi installálás után az XP-s vinyót, akkor megint az lesz a primary master?
...Szoval nekem mint lámernek ezek bizonytalanságok ám...
Egyébként ha semmit nem módositok, nem csatolok le stb. a gépházban ,
akkor sincs min aggódnom, hogy beleír esetleg az XP-s vinyóba az ubi telepítő?2)
Volt egy "KIEG" hozzászólásom is tegnap, légyszike, adj javaslatot arra is: