Hirdetés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Íme az új Android Auto!
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
Aktív témák
- 

mzx senior tag Vladi, köszi szépen!  Hónapokkal ezelott volt utoljara ubi iránti erdeklodesem, akkortájt is te voltal az egyik aktív segitőm, Hónapokkal ezelott volt utoljara ubi iránti erdeklodesem, akkortájt is te voltal az egyik aktív segitőm,
 ez úton is még egyszer köszike 
 ... a stílusodat meg csipázom 
 De azert nem úszod meg az újabb ... na nem sok, de 1-2 lámer kérdésemet ... ...
 Lehet, h túl ovatos vagyok, és csak neki kellene vágnom már az ubuntu installálásnak, de hajlamos vagyok valamilyen szinten elméletben is előkésziteni a dolgokat, foleg, ha laikus vagyok adott témában 1) 
 Azert vetettem fel a masik hdd fizikai lecsatolását, amire XP van telepítve, mert aggódom, nehogy beleírjon az ubi telepitő, azonban a hardverhez se értek nagyon, bár a napokban életemben először magamtól benyomtam a gépházba egy vinyót, jumpereltem, BIOS-ba állítgattam, XP-ben felismertettem az új hdd-t... minden simán ment .. számomra ez is valami, tekintve ,hogy először csináltam ilyet .. számomra ez is valami, tekintve ,hogy először csináltam ilyet Csak hogy addig mág oké nekem, hogy SLAVE kábel volt szabad és primary slave hdd lett az újabból, de ha lecsatolom a kábelről a primary mastert (az XP-s vinyót), akkor Csak hogy addig mág oké nekem, hogy SLAVE kábel volt szabad és primary slave hdd lett az újabból, de ha lecsatolom a kábelről a primary mastert (az XP-s vinyót), akkor