- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Netfone
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Visszatér a Pebble
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovsol
titán
annyi a gond a zerggel, hogy igazából ha hagyod az ellenfeledet szabadon fejlődni nagyon hátrányba kerülsz, ezért kell ráállni a folyamatos baszogatásra, és azért az vicces, hogy a Drone és a támadó egységek is ugyan abból a lárvából készülnek így a játék első felében igen nagy hátrányt jelent ez
én most kb ott tartok, hogy kialakult egy belső órám is és már érzem mikor kell kiváltani queenekreigazából a lényeg:
-zerg: offenzív massolás
-terran: defenzív massolás
-protoss: nagyobb drágább unitok amikre jobban kell vigyázni
nagyon leegyszerűsítve a képlet ennyi, természetesen mindegyikkel lehet agresszív taktikát folytatni és folyamatosan az ellenfelet baszogatniviszont kezdi elveszteni a varázsát a játék, nem tudom már azon gondolkozom, hogy még ha lesz is pénzem megjelenéskor kell-e nekem ez azonnal, mert pl egyjátékos rész nagyon nem érdekel és legalább hagyok kis időt a ligáknak hogy letisztuljanak és mindenki beálljon a skill szintjének megfelelő helyre, és még channelek sincsenek
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest