- Poco F7 – bajnokesélyes
- Mobil flották
- Vivo X200 FE – fenséges méret
- Google Pixel topik
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Kínai tech-túra összefoglaló
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- 
			  Mobilarena Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat. 
 Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  janinitez45 tag válasz  galaktikus
							
							
								#23794
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#23794
							
							üzenetéreÉn még nem segíts kérlek ?    
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  janinitez45
							
							
								#23791
							
							üzenetére janinitez45
							
							
								#23791
							
							üzenetéreMiért küldött Logopédushoz? A földalatti járatokról érdeklődni? Itt kicsit fura a mod. Ha a párhuzamos sztorikat még nem csináltad meg (Az elveszett összekötő esete és Szidor legfontosabb feladata mindenképp kellhet, asszem az utóbbi a lényeges), akkor előbb ezeket kellene befejezni, mert amikor Borland küld Logopédushoz és ezek már megvannak, be tudsz neki szólni, ami miatt kissé megorrol és kifele jövet lesz egy kis meglepi. Onnan megy tovább a sztori... 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  borovi
							
							
								#23789
							
							üzenetére borovi
							
							
								#23789
							
							üzenetéreSPOILER 
 Elfutsz a hangár felé az úton, majd a hangárral szemben lévő szemétdomb mellett balra. Lesz egy kis "tábor" és egy konténer félig a szemétdombba süllyesztve. Azon le az alagútba, nem foglalkozol a bányás holttestével, hanem tovább kell futni lefelé és lesz egy hátizsák (vagy egy láda), abban az ellenszer. Az óra ekkor megáll, de vigyázni kell, mert amikor kiérsz a felszínre tovább pörög és a maradék idődből kell visszaérni Borlandhoz, így nagyon felcuccolni nem érdemes.Ha jól emlékszem van jelölő a lejáraton. 
- 
			
			  #66403328 törölt tag Ha kivittem a modot, lehet megpróbálom a hardcoret.  Biztos jó lesz mindig meghalni. Biztos jó lesz mindig meghalni. 
- 
			
			  ericdrawen74 senior tag Nagyon Király a spectrum project!    
- 
			
			  galaktikus aktív tag válasz  galaktikus
							
							
								#23793
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#23793
							
							üzenetéremegvan.. közben rájöttem... 
- 
			
			  galaktikus aktív tag Kis problémába ütköztem a spectrum project mod telepítésekor.. Ráklikkelek a setup.exe-re és ezt a hibaüzenetet dobja: "A fájlnév, a könyvtárnév vagy a kötetcímke szintaxisa nem megfelelő"... ilyenkor mi van??  segítsetek.. segítsetek.. 
- 
			
			  Dhampir félisten borovi és SaGa59  Majd újrakezdem a játékot, mert egyébként is nehéz volt harcolnom a beszaggatások miatt. Még lejjebb kell csavarnom valamit a beállításokban. Más: Ti hogyan tudtok futni 50 kg körül? Alig bírom az iramot.  
- 
			
			  borovi aktív tag Tudna valaki segíteni abban, hogy hol találom a fekete bányász hátizsákját a gyógyszerrel a szeméttelepen? Már 4x futok neki a feladatnak, de a 2 perces időlimit miatt mindig kicsúszom az időből, és nem találom. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  borovi
							
							
								#23785
							
							üzenetére borovi
							
							
								#23785
							
							üzenetéreAkkor mázlid volt, mert Gollamot neked kell elkapni normál esetben. Ahogy kitör a hirig, soványmalac vágtában megindul a banditák tábora felé. Érdemes a zsoldosokkal váltott csevej végén rögtön az út felé futni és megvárni, míg Gollam kirohan. Nem lehet eltéveszteni, ő az egyetlen menekülő. 
- 
			
			  borovi aktív tag válasz  Dhampir
							
							
								#23782
							
							üzenetére Dhampir
							
							
								#23782
							
							üzenetéreJa, és: el. Szido világosan megmondja, hogy senki se haljon meg. Én is elkezdtem lövöldözni, de amikor Szido lebarnított, visszatöltöttem a mentést, és a bandítával való csevegés után inkább elszaladtam. Ez volt a jó, mert Szido később zsoldosokat bérelt, azoknak kellett elvinnem a fizetségüket, aztán azok elintézték Gollam bandáját, én meg a halottak közt turkálva megtaláltam a rejtekhely kulcsát, ahonnan vissza tudtam vinni Szidonak a pénzt, amiért Gollamot kereste. 10.000 rubelt kaptam, ha jól emlékszem. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  Dhampir
							
							
								#23782
							
							üzenetére Dhampir
							
							
								#23782
							
							üzenetéreSPOILER 
 Igen, el kellett volna futni. Szidor jó le is barmolt érte. Elméletileg, ha beállsz a banditák közé, még van esély visszaszerezni Szidor pénzét, de ezt nem próbáltam ki, így nem 100%. Ha harcoltál, akkor felszívódott. Ha a "jó utat" követed és elfutsz, akkor később is össze lehet (kell) csapni velük, ahol Gollamot vagy elkapod, vagy bemenekül bandita táborba. Azt hiszem a bandita vonalat követve ezt az utóbbi helyzetet lehet megoldani, a másikat nem biztos. Igaz, ezt sem 100%, valakinek ki kellene próbálnia.Ha leadtad a pda-t Koljazinnak, kapsz egy másik feladatot, amire nincs jel. SPOILER 
 Menj el Farkashoz, majd Fertőhöz, beszélj mind a kettővel, aztán irány a bandita tábor, Logopédus.
- 
			
			  borovi aktív tag 
- 
			
			  Dhampir félisten SPOILER: Amikor Szidorovics elküldött Gollam (?) felkutatására, aki megváltoztatta a nevét, akkor a Szeméttelep felé vezető ellenőrző pontnál el kellett volna kerülnöm a harcot? (Szidorovics nem fizetett emiatt.) Más: A katonaság parancsnoka küldiket adott, már a PDA is megvan, de még mindig nem engedte el a foglyot és nem jelzi semmi, hogy mit kellene még csinálni.  
- 
			
			  Dhampir félisten válasz  ericdrawen74
							
							
								#23778
							
							üzenetére ericdrawen74
							
							
								#23778
							
							üzenetére
- 
			
			  ericdrawen74 senior tag Üdv Stalkerek ! 2x telepítettem a Spectrum Project 1.07-et a Call of Pripyat-ra, de elindításnál leáll. Help? 
- 
			
			  rétisün veterán válasz  Antonius1978
							
							
								#23776
							
							üzenetére Antonius1978
							
							
								#23776
							
							üzenetéreigen, egész jó volt. egy magyarítás jó lett volna hozzá, mert így csak átunatkoztam az átvezető videókat, nem sokat értettem belőle  
 nem kizárt, hogy előbb is nekiállok még egyszer, az elején eléggé átrohantam, lehet azért se értettem annyira, ki kivel van.meg hát a 'mellékvágámyok' még visszavannak  (dlc) (dlc)
- 
			
			  rétisün veterán nos, elmetróztam a végállomásig  leszámítva a cső-fps megvalósítást, tetszett a last light....még körülnézek a mellékvágányokon  aztán visszatérek a zónába aztán visszatérek a zónába 
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  hubai1979
							
							
								#23771
							
							üzenetére hubai1979
							
							
								#23771
							
							üzenetéreMi ez az utolsó kép? Egy satu felszerelve 'nézőkével'? 
 Múltkor kipróbáltad a német verziót, arról mi a véleményed?
 Én is letöltöttem, a német verziót is csak fel kell pakolni őket. A Diverzáns és a Gladiátor 2 már fent vannak csak végre neki kellene állni. A Gladiátor 2 után már SaGa59 is érdeklődött, hátha neki áll lefordítani.Alienhun79 "Fú, az aréna zaja engem is nagyon bosszantott, folyamatos monoton tutulás, de hát ez van..." 
 Ha megtalálom az aréna hang fájlját és az ezer évvel ezelőtt használt audió programot, akkor lehalkítom. Ha esetleg sikerülne még a folyamatos zsivajt szünetekkel vagy halkabb részekkel megszakítani, az lenne a csúcs.Telda mindent felraktál a sima SGM2.2-höz? A topik elején az Összefoglaló-t érdemes átnézni. 
- 
			
			  hubai1979 őstag válasz  Alienhun79
							
							
								#23766
							
							üzenetére Alienhun79
							
							
								#23766
							
							üzenetéreA történet ugyan az,a grafika szerintem szebb mint az eredeti,és nem annyira bugos .Fegyverek ugyan azok maradtak,A szovjet fegyvereket lehet fejleszteni,az amerikai fegyvereket viszont nem,          A szerelők bármilyen tönkrement fegyvert páncélt javítanak nem kell el dobni.Egyéb ként nekem hiányoznak az ujj mutánsok kicsit kopasz nélkülük a zóna. A szerelők bármilyen tönkrement fegyvert páncélt javítanak nem kell el dobni.Egyéb ként nekem hiányoznak az ujj mutánsok kicsit kopasz nélkülük a zóna.
- 
			
			  xFreex aktív tag válasz  hubai1979
							
							
								#23764
							
							üzenetére hubai1979
							
							
								#23764
							
							üzenetéreMost én kérdezek.  Sikerült? Azért kérdem, mert lehet hogy nem w_addons.ltx hanem w_scopes.ltx vagy valami hasonló. Bocs ha az elöbb félrevezettelek, de ez csak most ugrott be. [weapon_addon_scope_pk_a] vagy [weapon_addon_scope_pk-a] bekezdés alatt keresd a scope_zoom_factor-t. 
- 
			
			  hubai1979 őstag válasz  Alienhun79
							
							
								#23761
							
							üzenetére Alienhun79
							
							
								#23761
							
							üzenetére[link] 
 Drága barátaim ezt a történetet nyögöm.Egyetlen hiba ami volt benne,a cordonban a faluban az első flesdrive feltörése,mihelyt használod azonnal lekapcsol,de a többi flesdrivel nem volt gond.Nem foglalkoztam vele,nem használtam,így azóta nem volt gond.
- 
			
			  xFreex aktív tag válasz  hubai1979
							
							
								#23760
							
							üzenetére hubai1979
							
							
								#23760
							
							üzenetéreZoom: gamedata/configs/weapons mappában van valahol egy w_addons.ltx. Ott rákeresel a pk_a vagy pk-a kifejezésre. Nem tudom melyiket használja a fegyver, mert kettö van. Alatta közvetlen kell lennie egy ilyen sornak: scope_zoom_factor= Minél kisebb a szám utána annál jobban nagyít. Ha jól tudom akkor az SVD értéke 20 a PK-A értéke meg 70- körül van. Gránátvetöt ha támogatja a modell akkor a w_fegyverneve.ltx-ben keresd a grenade_launcher_status= sort és a 0 értéket írd át 2 -re. Remélem a löszer, meg a gránátvetö neve be van neki állítva.  
- 
			
			  xFreex aktív tag válasz  hubai1979
							
							
								#23757
							
							üzenetére hubai1979
							
							
								#23757
							
							üzenetéreMivel sgm alapu mod ezért nem tudom melyik fájban van. Vagy a w_fegyverneve.ltx-ben vagy a w_sections.ltx-ben kell keresni a fire_dispersion_base= sort a pontossághoz és az utána található értéket írd át kisebbre, ha pontosabbat akarsz. A tüzgyorsasághoz pedig az rpm= kezdetü sort kell módosítani. Minél nagyobb az érték annál gyorsabb. 
- 
			
			  xFreex aktív tag válasz  hubai1979
							
							
								#23755
							
							üzenetére hubai1979
							
							
								#23755
							
							üzenetéreAz irányzék engedélyezése egy dolog, de szerintem nincs hozzá modell a fegyveren. Tehát külsöre ígyis úgyis PKA irányzékot fogsz rajta látni. Hátizsákban az ikon már megoldható. Esetleg lehet hozzá rendelni olyan célzóképet, ami hasonlít a kobrára, de a modell mindenképpen PK-A lesz. 
- 
			
			  xFreex aktív tag 
- 
			
			  #66403328 törölt tag válasz  SaGa59
							
							
								#23746
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#23746
							
							üzenetéreHa a modban van dobtáras AK, akkor arra pakolsz távcsövet, gránátvetőt, felturbózod (de úgy, hogy ne legyen negatív visszarúgása), pakolsz egy rakat lőszert és kész.  Sörét nem kell, beleengeded a fél tárat valamibe akkor biztos megdöglik. Sörét nem kell, beleengeded a fél tárat valamibe akkor biztos megdöglik. Elég messzire is lehet vele lövöldözni, de akkor nem sorozatban. Mét asszem hangtompító is rámegy, akkor meg aztán nézhetnek honnan jött az 50 golyó. Elég messzire is lehet vele lövöldözni, de akkor nem sorozatban. Mét asszem hangtompító is rámegy, akkor meg aztán nézhetnek honnan jött az 50 golyó. 
- 
			
			  Telda addikt Hali! Ezzel mit tudok kezdeni? Sima SGM 2.2. FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code 
 [error]Function : raii_guard::~raii_guard
 [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
 [error]Line : 748
 [error]Description : ....l.k.e.r. - sgm 2.2\gamedata\scripts\xr_logic.script:610: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  shield
							
							
								#23734
							
							üzenetére shield
							
							
								#23734
							
							üzenetéreNem különösebben. Nem vagyok a lerohanós Rambó stílus kedvelője, inkább beosztom a lőszert meg az erőt és ha kell, futok két fedezék között. Távcső és hangtompító kell, hogy messziről felfedezzem és ha tudom kilőjem az ellent, de ha kell, 2-es 3-as rövid sorozatokkal is operálok, közelebbre, kikukkantva a fedezékből. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  #66403328
							
							
								#23743
							
							üzenetére #66403328
							
							
								#23743
							
							üzenetéreA Vintarnak (eredetileg VSS Vintorez) az a lényege, hogy szubszónikus lövedéke van, a hangtompítás miatt (gyors lövedékkel nem lehet jól hangtompítani, mert amint elhagyja a csőtorkolatot, létrejön a hangrobbanási kúp) és még nehéz is. Ez utóbbi miatt a stophatása elég jó, de igencsak érezhető a ballisztikus pálya. A csőhossz növelése ezen nem sokat segítene, emiatt inkább egy könnyebben elcsomagolható, viszonylag közeli (100-200m) célokra használható csendes cuccot csináltak, amivel rövid sorozatokat is lehet lőni, ha felfedezik a lövészt. Nagy távokra ott az SVD (Dragunov), vagy a hazai párja a Gepárd(?). Nagy puska, nagy lőtávval, gyors lőszerrel, kis eséssel. Igaz hangos, de elég messziről használható ahhoz, hogy annyira ne legyen könnyű felfedezni a snipert. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  #66403328
							
							
								#23741
							
							üzenetére #66403328
							
							
								#23741
							
							üzenetéreA Vintarral az a gond, hogy nagyon nehéz hozzá a lőszer. Én általában betartom az eredeti súlykorlátot, így mindig át kell gondolni, milyen fegyvert viszek. A sörétesekkel is ez a probléma. 
 Általában az elején egy AK-val szoktam nyomulni, amint sikerül szerezni, rá egy távcső, hangtompító és gránátvető, később meg valamelyik 5.56-ost tüzelő cuccal, ugyanígy felszerelve.
 Ha van a pályákon lehetőség mesterlövészkedni, akkor kiváló a Vintar, mert nagyon erős a lövése, és csendes, de a röppálya miatt nagyon jól kell felmérni a távot.
- 
			
			  xFreex aktív tag 
- 
			
			
- 
			
			  kislaki92 senior tag mi a pálya errefelé srácok?  apropó: nem tudjátok,hogy valaki megcsinálta e azt a piciny kis modot,hogy a láb meg a felsőtest látszódjon ha lenézek a karakteremre?  
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  SaGa59
							
							
								#23623
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#23623
							
							üzenetéreÚjra kezdtem Bártól. Már meg is csináltam a poloskás küldetést. Hanyagolom a felesleges fejlesztéseket és beruházok gránátvetőre is, mert lent a bári alagútban az a csúszó-mászó mutánst könnyebb lesz kinyírni. Elfelejtettem kipróbálni, hogy visszafele lehet-e jönni Bárba, mert ha nem, akkor teljesen meg kell csinálni a fejlesztéseket. Még jó, hogy nem töröltem a mentéseket csak átmásoltam. Nálam nagyon gyorsan amortizálódnak a fegyverek. Úgyhogy többet is viszek majd magammal. 
 Te melyik fegyverekkel vágtál neki a második labornak? Kiérve az 'elveszett város'-hoz, lesz alkalom mesterlövész puskát használni?
 Nem tudom mást zavar-e az aréna irdatlan lármája, szerintem valamit módosítani kellene rajta, mert egész Bár területén hallható szüntelenülhubai1979 ezek a képek az "SGM 2.2 - StalkerMods Edition"-ből vannak? 
 Ha arról az oldalról kell letöltési link vagy torrent fájl, nyugodtan szólj!
- 
			
			
- 
			
			
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  #66403328
							
							
								#23718
							
							üzenetére #66403328
							
							
								#23718
							
							üzenetéreKorábban valaki már kért 4:3-as screenshotot, mert nála is elcsúszott a sugárzás jelzése a helyéről, így valószínűleg mod hiba. Az ui vezérléséhez vannak ui_valami.ltx (vagy xml) és ui_valami_16.ltx (vagy xml) fájlok. A "simákban" vannak a 4:3-as képhez tartozó pozíció definíciók, míg a "16"-osokban a széles képernyőkhöz valók. Gyanítom, hogy valamelyik "sima" pont ugyanazt az adatot tartalmazza, amit a "16'-os, mert széles képernyőn a helyén van a jel. 
 A fordítás során ugyan némely ilyen fájlba is bele kellett nyúlni, de a pozíciókat nem piszkáltam, csak a kiírandó szövegeket fordítottam ahol kellett...
 Megnéztem, de a fordításban érintett fájlok között nincs ott az, ami a "fő kijelzőt" szabályozza.
- 
			
			  Dhampir félisten válasz  #66403328
							
							
								#23713
							
							üzenetére #66403328
							
							
								#23713
							
							üzenetéreLogopédusét is elvállaltad, mi?  Nem tudom, én először csak egy küldit kaptam; Tökfejét. Utána Logopédusét, amit etikailag nem vállaltam el. Harmadjára már kinyílt Szidorovics ajtaja, kábé este 21 órakor értem vissza, tehát már eltelt egy nap és nekem csak 5000 rubelem volt. Közben még el is költöttem kábé 1500 rubelt a rajtam lévő köpeny "atléta" fejlesztésére, de még azzal sem tudok hosszan futni, mert marha alacsony a súlyhatár. Muszáj lesz kidobálni a felcsipegetett cuccokat. 
- 
			
			  Dhampir félisten válasz  #66403328
							
							
								#23704
							
							üzenetére #66403328
							
							
								#23704
							
							üzenetéreHogyan szedted össze? Nekem első nap 21 óráig csak 5000 jött össze a Tökfejes küldi után. Azzal ment el az időm, hogy a zöldfülüek falujában ki kellett várnom a Kitörést (amelyet érdekes módon a pincében nem lehetett túl élni, csak a fenti két ház valamelyikében, ahol a sztalkerek meghúzódtak és amikor ők már kimentek a szabadba, akkor nekem még nem volt tanácsos, mert rögtön sugárszennyezett lettem, ki kellett várni a vihar teljes elültét). A telepatikus figurától eléggé beszarrintottam, amikor a Kitörés alatt odabent nekem támadt. Átnéztem pár rejtekhelyet is, ahol kafa fegyvereket találtam és mindez baromira elszipkázta az időt. Sámán is annyit dumált, hogy legalább félóra elment, amíg végigolvastam a mondókáját és még így sem bírtam nyugodtan az idő szorítása miatt. Az én játékstílusommal nehéz pénzt keresni. Kicsit ki szeretném élvezni a Zónát, ehelyett a hülye mihamarabbi pénzszerzésre kell koncentrálnom. (#23711) SaGa59 a pénz összeszedését kellene alaposan megnehezíteni Nehogy már még jobban megnehezítsék nekem még így sem megy.  
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  #66403328
							
							
								#23704
							
							üzenetére #66403328
							
							
								#23704
							
							üzenetéreVan pár meglepően jól fizető meló, különösen annak tükrében, hogy később Szidor a legfontosabb melójáért mennyit fizet. Ha valaki jó HardCore verziót akarna csinálni ebből a modból, a pénz összeszedését kellene alaposan megnehezíteni, de ahhoz be kellene tenni sok kis apró, szerezz ezt-azt melócskát is, hogy tényleg legyen kockázata annak a két napos határidőnek. SPOILER 
 Fegyvert és ruhát ne vegyél. A Kordonban elég amit találsz, a későbbi komolyabb pofozkodások előtt meg kapsz.
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  shield
							
							
								#23702
							
							üzenetére shield
							
							
								#23702
							
							üzenetéreA Kordonon nekem a szerelő a SEVA-hoz egyetlen 3. szintű módosítást nem csinált meg, de azt is csak azért, mert elfogyott a pénzem. Az exo-val már nem mentem vissza hozzá, mert Azót feltunningolta, így azt, hogy az exo-val mit tudna kezdeni a Kordonban üldögélő techserviceman, nem tudom... Az X-18(?) laborból nem is próbáltam visszamenni, de ha úgy csinálták meg, mint az X-5-öst, akkor nincs visszaút. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  hubai1979
							
							
								#23705
							
							üzenetére hubai1979
							
							
								#23705
							
							üzenetéreHa nem kellene kenyérkereső munkával is fogalakozni, akkor sem biztos, hogy minden jól megcsinált orosz modot lenne időm lefordítani, köszi. Azért alkalom adtán majd rákukkantok... Egyelőre még a Secret Trails kétharmada körül járok, amíg azt be nem fejezem, nem akarok újba belevágni. Már háromszor elkezdtem, egyszer legalább be is kéne fejezni. Annak is jó a sztorija, bár néha már kicsit túl hosszúnak érzem és némely "fordulatnál" van egy olyan kellemetlen érzésem, hogy ezt már csak azért nyomták bele, hogy legyen miért egy fél órát gyalogolni és a mutánsokat (ezek tömegével spawnolnak mindig, mindenhova) ritkítani. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  rétisün
							
							
								#23696
							
							üzenetére rétisün
							
							
								#23696
							
							üzenetéreKöszönöm az észrevételeket, már javítom is... Ha találsz még, szólj. Sajnos az ember a saját szövegét olvasva nagyon könnyen átugrik az elütéseken, egy megfogalmazásbeli hibát már hamarabb észreveszek, de azt sem mindig. Már megy is fel a két javított fájl. A HC-hez a 4-es, a "simához" a 9-es verzió kell. A hunfiles-ekben benne van a "c4" hiba javítása és az Olvass-el.txt-ben a módja is... 
- 
			
			  Dhampir félisten Kicsit belementem a Kordon életébe és azt kell mondanom, hogy nagyon jó ez a Spectrum Project, a WiP óta még nem volt ilyen kidolgozott mod. Ilyen szép grafikával megjelenő Kordont még eleddig nem láttam. A "filléres időkorlát" két napja azonban feszélyezett, nem tudtam minden zeg-zugot alaposan megvizsgálni. Logopédus kegyetlen ajánlatát elvetettem, így attól a summától elestem. SaGa59 munkája egy külön magyar honlapot megérdemelne ezzel a fordítással. Amiatt szomorkodom csak, hogy a gépem nehezen futtatja a Spectrum Projectet, jobb teljesítményt vártam az nVidia NVS 5400M-től.  "Lecsavarva" is beszaggat, pedig ugyanezen a ThinkPad konfiguráción az AMK simán futott, annak ellenére, hogy nem játékra van kitalálva, ennél a modnál meg nem bírja annyira a gyűrődést. Korábban a WiP-et egy AMD APU-s Lenovo Z585 laptopon, Radeon 7670M-el futtattam és teljesen folyékonyan vitte a másik COP-ra épülő modot. 
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  SaGa59
							
							
								#23677
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#23677
							
							üzenetéreNaa..akkor sz@r van a palacsintában. Kordonon a szerelő sem csinálja meg a 3. szintű fejlesztéseket, így akkor egy nagyot vissza léphetek. Bárban lementem a laborba próbaképp, innét még vissza lehet menni vagy csak előre? Ezt már nem tudtam kipróbálni, mert melóba kellett mennem. Reggel haza megyek, gyorsan alszok egyet és irány Bár. 
 A tuningolt AK-m hamar leromlott pedig csak azt a csúszó-mászó mutánst, 4 -5 zombit és 4 sprectumost lőttem ki. Spóroltam az AR-15-öt. Ja és az Exo-m még nincs is fejlesztve. Talán szükség lesz a mesterlövész puskára is, azt is fejleszteni kellene. Most hiányozik a sok kis mellék küldetések amivel pénzt lehet keresni. Vissza járogatni Kordonra 1-2 katonát és banditát kinyírni, nem sokat hoz a konyhára, párszor el kell akkor játszani. Amint elnézem egy gránátvető is jól jönne.
 Ha újra fogom játszani, akkor másként fogom beosztani a dogokat. Remélem még fejlesztik is egy kicsit, hogy biztos újra játsszuk. Hiányoznak a flash drive-os rejtekhelyek.
- 
			
			
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gumi és felni topik
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Elemlámpa, zseblámpa
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Óra topik
- OLED monitor topic
- A világűrbe repíti az AI-t az NVIDIA és a Starcloud
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Bontatlan
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE X570 AORUS ELITE X570 alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

 
						 
								 
							 
  
							 
								 
							 
							 
								 Biztos jó lesz mindig meghalni.
 Biztos jó lesz mindig meghalni.  
								
 
								 segítsetek..
 segítsetek..  
							 
								 
								 )
 )
 
								 
							 Saga magyarítása, meg övön felüli
 Saga magyarítása, meg övön felüli  
							 
								 
							
 (dlc)
 (dlc) 
								 
							
 aztán visszatérek a zónába
 aztán visszatérek a zónába 
 
								 
								 
							
 
								
 
							 
							 
  
								
 
							




 
							 
								 De snipernek tényleg elég rövid a csöve. Közepes és hosszú távra jó.
 De snipernek tényleg elég rövid a csöve. Közepes és hosszú távra jó. ![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
 
							 
								






