Új hozzászólás Aktív témák
-
zsomboor
tag
válasz
KaraDani #4579 üzenetére
Hát ja, ott tényleg váltani kellett volna
.........csak ot monzában még annyira nem jött ki, főleg hogy akkor még csak egy napos volt a kormányom.......de azután oschersleben, valencia , és most ezen is sokkal jobb a kormány, mert látod mentem össz. 5 kört eddig itt, és 5.-re már mentem egy jó időt.......
aminek részben örülök, részben meg nem, mert jó hogy a kormánnyal majd ilyen időket tudok menni, viszont az meg nem jó hogy ti ennyivel gyorsabbak vagytok a kormánnyal......
Jé télleg.......nekem kéne akkor előrébb lenni
-
Ventur@
senior tag
válasz
KaraDani #4526 üzenetére
Akkor meg Korn. Köss már bele légyszi
. Ezért 50 bajnoki pont levonás, mert jártattad a szád egy VB ellen és szerintem ebbe mindenki belemegy a kategóriádban
.
De mindegy, mert látom hogy amúgy sem találtam el, szóval mivel beleszóltál az istentisztelebe ezért még 25 pont levonás
.
-
JJános
addikt
válasz
KaraDani #4514 üzenetére
Az fel sem merült bennem, hogy az élmezőnnyel csatázzak. Kizárt.
Én ennél jobb már akkor sem leszek, ha segítségeket kikapcsolom.
Meg hiányozna a visszaváltás hangja. Mert tudom, hogy na most a harmadikat is visszaváltotta, és lehet gázt adni. Majdnem mindig a váltó hangját használom, hogy meddig fékezzek. Valljuk be férfiasan öreg vagyok.A középmezőnyben jól elvagyok, és az már öröm, ha pontot szerzek., vagy ha valakivel elcsatázok. De általában az jellemző rám, hogy egyedül hajtok.
Gyorsabbak előre, lassabbak hátra, és kész. Majd meglátjuk ez hova elég. -
válasz
KaraDani #4514 üzenetére
A lökéses részben osztom a véleményt, a lökdösődés belefér addig, amíg nem kilökésről meg egyéb durvulásokról van szó. Azért ezek a kocsik nem hímestojások, nem történik semmi, ha leverjük a festést.
Az meg hozzátartozik a vezetéshez, hogy ilyeneket lekezel az ember. Nem csak annyi, hogy körözök oszt' jóvan. Legalábbis a WTCC tudtommal így működik. -
JJános
addikt
válasz
KaraDani #4507 üzenetére
Egyszerűen a fék low nélkül nem tudok menni. sajnálom, de ez így igaz.
Akkor most verjetek meg. Nyomom a féket, a váltó nem vált vissza, felbúg a motor, aztán ahol nem kéne kicsúszok a kanyarokban, és ilyen dolgokat csinál fék low nélkül.
Fék low, ha van fékezéskor szépen visszavált a váltó, és ha vége a kanyarnak nyomom a gázt, és gyorsít. Megy ahogy kell, csak lassan, mert ott is fékel, ahol nem kéne.Most akkor verjetek meg.
-
smisa
őstag
válasz
KaraDani #4504 üzenetére
nagyon szép jó király .... a Video
Más: azért a két újonc nem kicsit használja a kaszni kaszni elleni küzdelmet
. Az látszik hogy Ők vér profik
én már rég elengedtem volna őket
ennyi "koccnál noszogatásnál" és valaki meg is tette de azért szerintem sokkan (én legalábbis) nem tudjuk lekezelni a csúszásokat vagy a kissebb lőkések
következményeit ezért kérem Őket fogják magukat visszább ha lehet
- ez az én kérésem - ilyenek nélkül is veritek a mezőny nagy részét szvsz. Köszönöm előre is
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4501 üzenetére
tyűű most én a Merga-t hajtottam offline versenyeken a Bömösök ellen
Csináltam kategóriát a két autónak hogy választhatóak legyenek aztán huss...királyAzon gondolkodom hogy gyors megírom ez alá a mod alá is aztán letölti aki akarja bepottyantja és lehet rá csinálni játékot...már csak template-t kellene hozzá, de az szerintem nem lesz, elég sokáig kellett vadászni magát a modellt is, template az ziher hogy csak a sajátja van....az meg szöszölős, és részletes festést nem lehet rá tenni..
inkább csak színeket.
-
JJános
addikt
válasz
KaraDani #4502 üzenetére
Amit te, és még itt egynéhány ember csinál, az egyszerűen demoralizáló, kiábrándító, kiakólbolintó......
Egyszerűen nem értem.
Egyik nap megyek egy 2.14.999-es kört, másnap ugyanazzal a beállítással 1 mp-el lassabbat.
Ha feszülök, akkor se megy jobban, pedig a pályaismeret már megvan.
Nem az van, hogy hol találhatnák egy tizedet, hanem stabilan a 16-os körök mennek csak.
Bár én nemtom ti melyik pályán mentek.
Hátsó harmadra jó leszek. Talán.Mások meg írják milyen jó köröket mennek cruze-val.
Gumigyilkos, és dolgos pálya ez. A billesek pályája.
Gridben mindig is ez volt a hazai pályám, itt meg elvérezni látszok. -
Ventur@
senior tag
válasz
KaraDani #4492 üzenetére
Bamme dani, hova sietsz ennyire
? Lassan ott tartunk, hogy tolatva jobb időt fogsz menni, mint én előrehaladva. Szóval lassíts, mert nem akarok hétvégén 1 kör hátránnyal futamot befejezni
.
([lelki_terror]Bár ha van Isten, akkor rajt után valaki szépen az elől lévőkbe rongyol és kiestek a fenébe...végre
.[/lelki_terror])
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4493 üzenetére
szép...így is kell menni ezen a pályán...bár sztem egy helyen még mehetne jobban is az FWD...és még egy helyen látok még benne időt.
Szvsz a íves döngetőre nyitó szakasz neked elférne visszaváltás nélkül is, ott én is korrigálásból váltottam vissza a gyors körön, és aztán a sikán elbírna egy nagyobb belépő sebességet.
De ezt is inkább csak érzem a körön, nem biztos hogy így van, jó kör volt, grat!
Majd ha kialszom rápróbálok...bár én már így is túlteljesítettem a tervet
-
JJános
addikt
válasz
KaraDani #4428 üzenetére
Gyakorlatilag ugyanezt csinálom, de nem állok neki setupolni, mert nekem ez nem megy.
Inkább arra törekszem, hogy megleljek minden lehetséges centit a pályán.Bárkinek a setupjával eddig tudtam menni. b-type bmw-hez, Neuro bamboo-hoz, de sorolhatnám. Még Ted megosztott setupjával is jót mentem.
Ezt fejtse meg valaki.Remélem az új autók közül olyant tudok választani, akik pilótái között lesz olyan, aki tud setupolni. Mert sajnos annyira nem értem, hogy sanyi.
A TDI nekem nagyon bejönne, azt már most megmondom. De mentem minden autóval, és a többi is tetszett. A cruze-t azért választottam, mert a nézete kényelmesebb volt.
Most már tudom a nézeteket simán lehet állítgatni minden autón.Célkitűzéseim gyakorlatilag megvalósultak. Versenyenként reálisan 1 pontot szerettem volna. Hát ez megvan. Innentől a pontszerzés a cél.
Maximáisan bele vagyok ölégedve a PHWTCC-be. Még mindig szerelmetes vagyok beléjje.
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4403 üzenetére
csodálkszó?
egész éjjel dolgoztam....ez már mindig így lesz???!
Nem kértem én soha sokat, egy darab másfél milliárdos lottónyeremény átmenetileg elégedettséggel töltene el.....itt vagyok már mittomén mennyi éves aztán még egy Ferrari-m se volt, komolyan keresek egy nagyobb tömegű követ és belevetem magam legközelebbi folyóvízbe lett légyen az akár milyen sekély én belefúlok mert minden csak elhatározás kérdése szokta mondani a művelt körtetestű semmittevő...
pfff...és ki megy ma éjjel megint dolgozni..naszabadagazda ki más mint én a társadalom pillére....hogy roh@&#..még jó hogy bele nem léptem pföjszerk: na ez inkább menjen offba..
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4335 üzenetére
attól függetlenül adok szívesen,majd, Roli-t nézd meg, ott az igazság.
Viszont az is igaz hogy ha másképpen vezetünk akkor nem sokat ér a küldött beáll...amennyire tudom Roli-nak sem jön be az én setup-m.
Na örülök hogy nem jött le gázosan amit mondtam, tényleg így gondolom. -
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4332 üzenetére
Na most kellemetlen helyzetbe hozom magam, de megmondom kerek perec, mert szokásom az ilyen..
Szal majd ha Bömössel versenyzel, és márkatársak leszünk akkor minden további nélkül....amíg az FWD csapatát erősíted addig ez nem lehetséges
szívesen dolgozok ki beállítást más autóra, de itten mostan elvekről beszélünk
A Bmw...vagy a hátsóhajtás nem lehet eredményesség kérdése, oda születni kell. -
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4283 üzenetére
Itt egy videó, Ingy és JuanG munkájáról, ketten is mennek rajta...láttam életben is ahogy kenik..
-Drift Revolution
Ezt meg Juan-tól, akire mindig emlékezni fogok
[link]..mondom ha gondolod, írok Ingy-nek, és akkor dumáltok...ahogy írtam, az életben is driftel (asszem Sierra-val), a játékban meg a videó önmagáért beszél (pedig nem könnyű az a mod)
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
KaraDani #4253 üzenetére
Nem gond, én is hol így, hol úgy próbálgattam ezt a kanyart, csak eszembe jutott, hogy nekünk ezt bírálni is kell adott esetben, és jó lenne, ha már előre egyértelművé tennénk a félreértések elkerülése végett magunknak is , és mindenkinek is. (bár a szabályban most is benn van)
b-type #4250
Ha valaki bentről(boxból) jön, számolhat azzal, hogy fél autó hivatalosan belóghat a vonalon.
De azzal nem tud számolni, hogy "a rosseb tudja mennyire jön át". -
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4244 üzenetére
bszki nem a szint a lényeg
...ha nem élvezed akkor minek ez a lényeg, pusztán a köridő lófüty. ..nekem már az is nehéz ha nagy néha F1-s moddal megyek, hogy átálljak pillangóváltóra.
Na végre Satan is teker, már nagyon kijárt neki...nem gondoltam volna hogy billel lehet ilyen gyorsan menni, mint amiket a pályára tett időket....rá is kellett néznem a kerekére az egyik gyakorláson hogy tényleg billezik?! ...és tényleg
Nord'...pfff nagy kedvenc, bár már régen mentem ott bármivel is, iszonyat hosszú pálya, és ott összerakni egy olyan kört amivel elégedett is vagy..sssz. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4232 üzenetére
Mondtam én hogy FWD pálya...na, míg az ember bulizik, addig elverik
...jaj, nem is írok többet mert tiszta részeg vagyok..csk linkelem a videót mert az tegnap elmaradt...:
kis Brno-i vigyorgás a Vimeo-n -
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4214 üzenetére
nem tartok még azoknál sajna, de a helyedben kipróbálnám az elsőkerekes moddokat,
pl. Octavia Cup, ..vagy akár még az S2000-s Peugeot-t is...nem mindegyik jó...de szinte mindegyik jobb mint a játék alap FFB-je.
Első kerekesnél is más...nekem az alap Leo's FFb is jó volt amikor a WTCC Opel-t néztem..de őszintén megmondva, unalmas-nak tartom az FWD-ket, egy jól megírt mod...mint mondjuk az Octavia az bizonyos pályákon jó tud lenni...sőt az alap rFactor FWD-k is, de ahhoz igazán jó pálya kell, mint mondjuk Knockhill, vagy Knutstorp, ezek minden autóval vigyorgós pályák. De igazán én AWD vagy RWD párti vagyok, másképp kell menni velük mint az előlhajtásos autókkal, és az pont nekem való
Szal bármit ajánlok, ami nem az alap FFB..legyen az a Leo vagy a Real Feel FFB, mind jobb mint az alap....sőt ha én ligát indítanék (de nem) akkor a Grinding Tranny Mod-dal és H váltózva indítanám ..mondjuk a Historix moddal
...mert az igazi élmény.
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4195 üzenetére
Látod, nekem pl. 27 a játékban.
Elfordulok vele bárhol, csak persze szokni kell, meg nagyon nem mindegy...régebben még a Momo-val 18-n használtam...az is jó volt, csak beleszaladtam a pedálhibájába
Az mekkora gáz volt, nyomtam neki mindenhol, és másodperceket buktam amiért fogott a fék végig...ssszzz nem kicsit voltam kiakadva -
YakQzA
tag
válasz
KaraDani #4096 üzenetére
Ennek én is nagyon örülnék!
Eddig úgy gyakoroltam, hogy két kerék az aszfalt csíkon maradjon. A PB-t is így mentem.
Ma viszont csak pislogtam amikor megláttam, hogy az AI is lazán átvágja a kanyart a kék részen.
Néztem videókat a pályáról és az életben nem létezik kék része a pályának! A hülye gumifalakról már nem is beszélve. Már most látom, hogy a gumifalak néhányunk vesztét fogják okozni. -
zodo
nagyúr
válasz
KaraDani #4038 üzenetére
Teszteltem, én már a következő WB-re gyúrok, mint Shumi.
(#4039) 00roli00
Így jobban tapadt.
(#4040) N€T0X|N
Hát hegymenetnek tényleg, de láttad volna a lejtős részen.
Csak úgy süvített a törött kaszni.(#4041) Ted-Mosby
Tudom Ted.
Ezért lett volna jó ha a többiek, mind kiállnak tankolni.(#4043) zsomboor
"A tömegbalesetet megnéztem több szemszögből is, hát onnan Zodo, Roli, m4dm3n környékéről elég félelmetes volt."
Nekem mondod. Vissza se mertem nézni.
Amúgy tényleg valósághűre sikeredet.
Próbáltam korrigálni, de mire odaértem a szlalomba hogy már-már megúszhattam volna, pont elém csapódott vissza Smisa a palánkról.Ma túl vagyok az első edzésen, hétvégére teli tankolóm a verdát úgyhogy reszkessetek!
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #3939 üzenetére
Ez nagyon függ attól is ki hogy vezet...általában én eléggé használom a hátsó gumikat, mert különben leesik az ideális hőfok alsó értékére..vagy még alá.
hátsó kerékre meg hiába teszek összetartás, annak a pozitív hatása szinte a nullával egyenlő...viszont a negatív kapásból jelentkezik.
Szal inkább ahol lehet csúsztatgatom a hátsóját hogy melegedjen.
erről jut eszembe:JJ tegnap az volt a gond hogy a gyors kanyar után íven lassultál meg a felvezető körben...egyszerűen ott már nincs mit csinálni...ha lassan fordulsz, akkor inkább belül, mert aki meg tempóra számít az óhatatlanul belédküldi a festékét
Nem tud mit csinálni...pl. én sem villogásból megyek így-úgy a felvezkörben, hanem hogy a gumi hőjét felhozzam...pláne a hátsót.
Nem tudom én vertelek-e csomagtartón,...de ha nem én akkor akár én is lehettem volna.
...mindenképpen bocsi persze, csak nem számítottam rá hogy ott meglassulsz (ha én voltam).
kb. mint az üres körforgalomba való behajtásnál blokkol előtted valaki...fullra nem számítasz rá, és persze te vagy a hibás...de azért gondolsz magadba szépeket...meg nem is jó érzés eltolni valakit.
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #3936 üzenetére
Lenne időm bepróbálnám...de ebédre leszek elcsalva (két helyre is 'sszus
)
Az a gáz, mármint beállításilag, hogy a Bmw-nél full fel kell venni a hátsó merevítést, hogy viszonylag jól forduljon a gyors nagy sebességű kanyarokban...ennek több oka is van,..alapból azért ilyen mert nagy a gázos diffi zárása, ezért alulkkormányzott...de ha nyitok rajta akkor instabil a huplikon a kigyors és többet vesztek vele mintha gázelvéttel bebólintom a gyors kanyarban aztán overpower-l szűkíteni próbálok
Szal alulkormányzott a gyors kanyarban, ezért fel kell venni az anti roll-t hátul, ...és azt kell felvenni, mert ha a rugóval játszok rosszabb, ha lengéscsillapítókkal keménykedem megint rosszabb...az elejét meg nem nagyon érdemes puhítani, mert akkor bebólogat mindenhova és pláne csak a baj van a huplikon kigyorson.
Szal merevítem a hátulját...még ez adja a legsemlegesebb segítséget, és így el lehet fordulni az első kanyarban gázon, csak jól el kell találni az ívet...ami nekem nem sikerült a gyors körben
akkor kb. 234km/h-val fordul...ha elvezem a gázt akkor 222-224km/h, ha odaverem akkor kb szintén...attól függ mennyire verem oldalba.
Ehhez próbálgattam tegnap a kormányszöget...de nem találtam jó megoldást még.
Nem is nagyon erőltetem, mert ez nem Bmw pálya, tisztán látszik rajta...a csiki-csukit meg lehet játszani úgy hogy a hátulját kormányzom gázzal, de vannak olyan pályaszakaszok ahol nagyon lassan oldja meg a feladatot...és ha türelmetlenkedem akkor ziher óriási kormánytekergetés lesz belőleA váltó is gond, konkrétan egy olyan hely van ahol muszáj magasabb fokozatban fordulni...még ha lomha is mint karosszék, mert ha visszaváltók olyat torpan mintha dizel lenne...onnan már kitolja magát és jó...és nem jelent sokat, talán két tizedet a két megoldása a pályarésznek különbségben, de olyan érzése van az embernek mintha Skoda 120-l fordulna...
szerk:Mindegy szeretjük a Bmw-t, nem bántjuk nyelünk nagyokat és előre a végtelenbe (...és tovább)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vicces képek
- Medence topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- További aktív témák...
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged