- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
GLOCK34 #25211 üzenetére
az asztalra kell néha csapni - persze csak virtuálisan!
nekem is volt már régebben egy problémás samsung garis ügyintézésem a telemax kapcsán is - bár amilyen sok ügyet intéztem/intézek a különböző gyártók szervizeiben, eddig minden más gyártói/szerződéses szervizben több volt számszerűen és arányábvan is -, trehány módon javítottak egy samsung mobiltelefont, úgy érkezett vissza, hogy xeh helyett xeu lett a product code, pici kis karcot is nyomtak a kijelzőre, de ami a legdurvább, hogy az egyik csavart túlhúzták valahogy az összeszereléskor, mert megrepedt alatta a műanyag!
végül korrekt módon megoldódott a dolog, de tenni kellett érte!
ezért jobb a prémiumos keretek között (házhoz) kihívott szervizes, akkor legalább látja az ember, hogy miként szedik szét és rakják össze a készüléket.hdekakas; az enyémre pontosat dob;
Made in: Vietnam
Year: 2013
Month: May
Age: 7 monthsimei vagy serial alapján nézted?
-
b.bela1
őstag
válasz
GLOCK34 #19936 üzenetére
Pár hete elkezdtünk itt egy jópofának tűnő játékot. "Telóöregségi", és "töltőöregségi" versenynek lett kikiáltva. Önkéntes alapon elkezdtem adminisztrálni a gyártási időket. El is jutottunk valameddig, csak valamiért öncélúnak lett elkönyvelve a dolog, majdnem kizártak a fórumról. Most akkor megkérdezném, öncélú volt-e? Milyen jól jönne egy ilyen kis lista... Kizárólag azoknak, akik már beszoptak, vagy vásárlás előtt állnak. Ügyesen be lehetett volna lőni, van-e összefüggés adott paraméterek, ill. meghibásodások között. Az enyém speciel pörög, nem merül, nincs eltörve. namostmármindegynemizgat
-
b.bela1
őstag
válasz
GLOCK34 #19404 üzenetére
Ne gondold, hogy csak Te vagy így. Tok szerintem sarkalatos kérdés. Beleteszed, tökmindegy milyen f@sza telefon, akkor is azt nézegeted. Nekem komplett ki tok gyüjteményem van, S széria összesből. Az egyetlen, amire azt mondom ok. , az S2 gyár lefelényílós tokja volt. Oldalt gumis, de nem a gagyi, hátul nyitott. Pontosan a hűtés miatt, ahogy Te is kifundáltad. A flip pedig bőr, és nem ragad bele a kosz, ami utána összekarcolja még a gg-t is. Az előbbi exkluzív darab elég jól közelíti, bár a hátulja lehetne nyitott. De az legalább használható. Bármit is választassz, ha nyitós lesz, ne dobd ki a pénzedet olyanra, ami oldalra nyílik. Konkrétan kiesik az ember kezéből, mikor egykézzel bénázik a kinyitással.
-
b.bela1
őstag
válasz
GLOCK34 #19399 üzenetére
Ez egy nagyon patent tok. Én is néztem. Annyi a gond vele, hogy szerintem ugyanúgy használhatatlan, mint a gyári. Ez az oldalra kinyitogatás batomi macerás. Nekem gyári flippes van... Valahol a szekrény alján. Ha eddig nem dobtad le, majd ebben sikerü. Persze szubjektív. Csak a tapasztalatomat osztottam meg veled.
-
-
válasz
GLOCK34 #19338 üzenetére
volt már rá példa, nem viccből írtam, hogy valakinek javították, másnak meg nem.
bevizsgálják, mondanak rá valamit, lehet, hogy simán cserélik a kijelzőt, de az is előfordulhat, hogy azt mondják, ütés/feszülés határása keletkezett a sérülés, ezért nem javítják gariban, vagy amit korábban is linkeltem példát, felajánlják az egyszeri méltányossági díjmentes javítást, de akár el utasíthatják a díjmentes javítás minden formáját.
utóbbi esetben is van még olyan lehetőséged, hogy független szakértővel bevizsgáltatod, de ez saját költség, és csak akkor térül meg, ha ha végül a javadra döntenek az eljárás végén.
a prémium garancia korrekt dolog, más gyártó nem csinál ilyet, hogy házhoz is kimegy a szervizes, de azért ez sem terjed ki mindenre, és mivel sokan nem csak élnek, hanem visszaélnek a lehetőséggel, ezért fenntartásokkal kezeli a samsung is a dolgot, valahol ez is megérthető.
nehogy félreérts, nem vádaskodni akarok, de előfordulhatott esetedben is, hogy bár nem szándékosan, de odakoppant valahová a telefon abban zsebben, és bár nem vetted észre, de csak külső behatás miatt keletkezett a sérülés. ellenben az sem kizárt, hogy eleve úgy rakták össze, hogy feszült a kijelző, és csak a pillanatra várt, hogy elrepedhessen, különösebb külső behatás sem kellett neki, így hiába vigyáztál rá, hiába nem kapott még apróbb külső behatást sem, mondhatni magától elrepedt a kijelző.
50 - 50% és ugye a szerviz illetékese dönt ebben, alapesetben pont annyira ráfoghatja külső behatásra, mint te mondod azt, hogy nem kapott ütést vagy feszülést.gatto_; ott sincs nagyon sok "sértett", ráadásul ott is van olyan, akinek díjmentesen javították a repedt/sérült kijelzőt.
-
-
válasz
GLOCK34 #19317 üzenetére
amennyiben nincs külső sérülés, úgy próbáld be gariban javíttatni, legfeljebb bevizsgálják, hogy mi a helyzet, hátha kapott ütést vagy feszítést, többet is javítottak már így gariban, mert nem volt külső sérülés...stb - pedig konkrétan olyan is volt, ahol bevallotta a srác, hogy bár a dszekije zsebében volt, de odakoppantotta a fémből készült bejárati ajtóhoz, és megrepedt a kijelző, de ezt gondolom csak nekünk mondta, a szervizesnek nem.
a szolgáltatóval nem foglalkozz, közvetlenül a gyártói szervizzel kezdj. -
-
-
falijja
őstag
Ha egy sgs3 képes volt rá akkor ez a megnövelt felbotással és fényerővel valszeg még jobb lett... az meg hogy Strengar kolegának mi tetszik hidegen hagy szvsz nekem tuti jobb az amoled ennyi vita lezárva ( van aki a fakót szereti van aki meg a telt színeket amit bármikor fakóvá lehet varázsolni
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- Samsung Galaxy A52S 5G Dual 8/256
- Samsung Galaxy A33 5G / 128GB / 6GB RAM / Üzleti széria / Független / 49.990 Ft / Sopron
- Új, Apple iPhone 16 Pro, 128GB, sivatagi titán, 3 év garancia
- Samsung S23 Ultra 15 hónap garanciával, enyhén sérült kijelzővel
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3007, 91% Akksi
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
- Lenovo T14 Thinkpad G2 FHD IPS i5-1145G7 vPro 4.4Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest