Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz GLOCK34 #19338 üzenetére

    volt már rá példa, nem viccből írtam, hogy valakinek javították, másnak meg nem.
    bevizsgálják, mondanak rá valamit, lehet, hogy simán cserélik a kijelzőt, de az is előfordulhat, hogy azt mondják, ütés/feszülés határása keletkezett a sérülés, ezért nem javítják gariban, vagy amit korábban is linkeltem példát, felajánlják az egyszeri méltányossági díjmentes javítást, de akár el utasíthatják a díjmentes javítás minden formáját.
    utóbbi esetben is van még olyan lehetőséged, hogy független szakértővel bevizsgáltatod, de ez saját költség, és csak akkor térül meg, ha ha végül a javadra döntenek az eljárás végén.
    a prémium garancia korrekt dolog, más gyártó nem csinál ilyet, hogy házhoz is kimegy a szervizes, de azért ez sem terjed ki mindenre, és mivel sokan nem csak élnek, hanem visszaélnek a lehetőséggel, ezért fenntartásokkal kezeli a samsung is a dolgot, valahol ez is megérthető.
    nehogy félreérts, nem vádaskodni akarok, de előfordulhatott esetedben is, hogy bár nem szándékosan, de odakoppant valahová a telefon abban zsebben, és bár nem vetted észre, de csak külső behatás miatt keletkezett a sérülés. ellenben az sem kizárt, hogy eleve úgy rakták össze, hogy feszült a kijelző, és csak a pillanatra várt, hogy elrepedhessen, különösebb külső behatás sem kellett neki, így hiába vigyáztál rá, hiába nem kapott még apróbb külső behatást sem, mondhatni magától elrepedt a kijelző.
    50 - 50% és ugye a szerviz illetékese dönt ebben, alapesetben pont annyira ráfoghatja külső behatásra, mint te mondod azt, hogy nem kapott ütést vagy feszülést.

    gatto_; ott sincs nagyon sok "sértett", ráadásul ott is van olyan, akinek díjmentesen javították a repedt/sérült kijelzőt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák