- Milyen okostelefont vegyek?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taci
addikt
válasz
OCTAMD #10876 üzenetére
Nem tudom. Az osztrák körül jobban le van vágva a fű? Hadd ne találgassak...
A dobozon lévő matricán található információkból szerintem nem "rakható össze", úgy emlékszem (bár nincs előttem a doboz).
A szériaszám + IMEI kettőssel már talán lehetne mit kezdeni, de szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy a dobozon lévő matricán csak az egyik információ van rajta.De bátran javíts ki, ha tévedek.
-
Taci
addikt
válasz
OCTAMD #10845 üzenetére
Ez igaz lehet, mert a debreceni SES-ban amikor egy tabletet garanciáztattam, a szervizes srác mondta, hogy vittek már neki oda olyan Media Marktból vásárolt Samsung telefont is (S7 talán), ami országon kívüli volt (sőt, ha jól emlékszem, afrikait mondott, de erre most nem esküszöm meg).
Saját tapasztalatom nincs (szerencsére) ez ügyben.
-
barca222
tag
válasz
OCTAMD #10831 üzenetére
Szia.
Épp ezért kérdezem és érdeklődöm mivel ebben a csoportban új vagyok hogy hol érdemes venni ha mondjuk nem mindenki szeretné megvenni a telefont hivatalos márkakereskedésbe vagy 300 körüli árakon ha más boltban is meg lehet venni ugyanazt és kevesebbért,most a 48 000 ft pedig nem kevés.
4 év után most nem sajnálom rá a pénzt szeretem is a Note-ot,de ha meg tudom venni olcsobban akkor úgy még jobban megéri.
Épp ezek a buktatók hogy az ember venne valamit,de ne kelljen megvenni mindent hivatalos márkakereskedésbe húzós áron,mikor más tapasztalatai alapján is lehet venni.De épp ezért olvasok el minden segítséget,tapasztalatot. -
-
tucsok.
senior tag
-
mjani1172
addikt
válasz
OCTAMD #10441 üzenetére
Állandóan ezt a “nagyker" - t emlegeted kicsit misztikusan, már nagyon régóta.
Van a "nagyker" - nek valami konkrét elérhetősége?
Csak kiváncsi lennék mi a hivatalos álláspontjuk.
Azzal amit ott leírnak, véget lehetne venni ennek a sok vitának, látják az emberek mi a kinti hivatalos eljárás. -
james008bond
őstag
válasz
OCTAMD #10451 üzenetére
Ki vállal egy eladott termékre garanciát? Az eladó vagy a szervíz? Vásárláskor kivel kötsz szerződést? Az eladóval vagy a szervízzel? Egy hibás vagy meghibásodott terméket a szervíznek kell kicserélnie vagy az eladónak?
Egyszer leírtam egy Nokia bt füles vs Telekom közötti vitámat. Márkaszervíz ( Nokia központi ) papírt adott cserére ( javíthatatlan ) aztán ezt nem fogadta el az üzlet, én meg kértem az üzletvezetőt, hogy azt meg én nem fogadom el, hogy a saját ( Telekom "sufni" szervízébe vigyék bevizsgálni, mert nem gondolom, hogy a termék gyártói központi szervízénél az övéké autentikusabb lenne ). Aztán meg rám akartak sózni egy olcsóbb, régebbi töltő nélküli fülest, amit persze negáltam, akkor meg át akartak küldeni Pest másik végében levő üzletükbe, hogy ott van olyan füles, mint az enyém. Akkor jött az, hogy jogomban áll megtagadni a cserét és visszakapni a pénzemet. Ehhez mondjuk elő kellett vennem a jótállási szerződésüket és felolvasni belőle a megfelelő sorokat. Mindjárt megkértek fáradjak a kasszához ahol leszámolták a teljes vételárat.
Nos. Ha a Telekom ilyen f@szarági volt anno ( és gondolom most is ilyen lehet kb a hozzáállásuk ) akkor egy "sufni" gsm milyen lehet? -
-
Teal'C
veterán
-
-
válasz
OCTAMD #10446 üzenetére
Na igen csak akkor miért fogadja be szervízre? Akkor nem is szabadna vele foglalkozniuk,ha nem tőlük van...nem?
Viszont így már értem,miért ne vigye az ember ilyen esetben oda. A gsm boltnak biztos volt tapasztalata,mert egyből rávágta,hogy ne vigyem oda,ha jót akarok magamnak(iPhone-on kívül,mindent vissza kell vinni az adott gsm-be,hogy Ők intézzék a garit.)
Nem kóser. -
válasz
OCTAMD #10441 üzenetére
Olvasd el még egyszer az előző hozzászólásomat, mert nem érted...
A Samsung szerződéses szervize, de a GSM üzlet is ott javíttat, oda küldi a készülékeket, ezt reklámozzák is, ott lett kiállítva a csereutalvány!
Hidd el, vágom, ezzel foglalkoztam évekig, itt a fórumon is segítettem néhány embernek a jótállási ügyek jogi részében.#10447: Ha ezzel foglalkozol, akkor értened kellene a fentieket és a hozzá kapcsolódó jogmenetet.
Nem én nem értem, hanem a GSM üzlet rosszul kezelte a helyzetet, de végül csak adtak új készüléket az ügyfélnek, bár ahhoz két tárgyalás kellett.
Azóta más néven üzemelnek, bár annak biztos volt/van más/több oka is. -
válasz
OCTAMD #10443 üzenetére
Mivel eu-s a termék és a bolt ad áfás számlát,így a hivatalos itthoni szervíz befogadja a telefont szervízre,ha kell. A számla és a eu-s származás a feltétel.
De...
Ha cserélné az LG a telefont,mert nem tudja javítani,akkor a csereutalványt már a gsm bolt nem fogadná el,pedig tőlük vettem. A bolt azt mondta,ne vigyem az LG-hez szervízbe,mert akkor ilyen esetben a bolt leszarja a pofám. Ez szerinted így rendben van? Na ne már.Offba rakom,mert LG. De csak érdekességként írtam.
-
válasz
OCTAMD #10439 üzenetére
Ember,nem érted?
A gsm bolt mondta,hogy ad a szervíz csereutalványt,ha netán arra kerül a sor,de a bolt nem ad új telefont...tehát ne vigyem oda,ha baja van,mert ha véletlen nem javítják,hanem csere,akkor az utalvánnyal kitörölhetem a seggem,mert a bolt nem ad rá semmit.
Te valamit nagyon nem értelmezel rendesen.
Olvasd el pontosan az írást. -
válasz
OCTAMD #10437 üzenetére
Rossz irányból nézel valamit....
Ami a szerviz szerint nem javítható, azzal a GSM üzlet mit tud csinálni? Megjavítja? Mert ha nem, akkor cserélniük kell, hiszen ők értékesítették, a vásárló velük áll szerződésben és elállás lesz, ha nem megfelelően intézik a kijavítást vagy kicserélést.
Nem a Samsung állította ki amúgy, hiszen szerződéses szervize van, de a GSM üzlet is ott javíttat - a kötelező jótállás 12 hónapja alatt -, ezt hangoztatni is szokták büszkén, de az üzletben elsumákolták aztán az ott kiállított csereutalványt (javíthatatlan volt a készülék), utólag lett kiderítve, hogy az lett a vége, mert a GSM üzlet eltitkolta azt, csak húzta az időt, hogy javítás alatt, hamarosan elkészül, alkatrészre várnak...stb., aztán amikor kiderült a csereutalványos dolog, hallani sem akartak arról, hogy új készüléket adjanak az alapján, jogi útra kellett terelni az ügyet.
Aki nem esik ilyen és hasonló csapdákba, azok egy része talán nézi vásárláskor az árkülönbözetet és az olcsóbbat veszi, még ha nem is lesz rá rendes jótállása és kockáztat, de sokan másként látják, jobb esetben nem saját kárukon tanulva.
Ennyi, jobban nem ragozom a dolgot, hiszen mindenki a saját pénzével, idejével és energiájával gazdálkodik. -
válasz
OCTAMD #10433 üzenetére
Számomra az a Samsung garancia, amikor 12 + 12 hónapot adnak a hivatalos viszonteladóknál vásárolt készülékekre, nem pedig a 12 hónapos kötelező jótállás.
A statisztikákat hagyjuk, túl sok ügyben segédkeztem éveken át, amikor például a GSM üzlet hallani sem akart arról, hogy új készüléket adjon a szerviz által kiadott csereutalvány alapján...stb.
Ettől persze még bárki veheti bárhol, de ha egyszer belecsúszik egy ilyen problémás és hosszadalmas ügybe, utána jobban meggondolja, hogy végül ne kerüljön többe a leves, mint a hús...
Hivatalos viszonteladóknál nem kellett jogi útra terelni ilyen ügyeket, ment minden a maga útján. -
válasz
OCTAMD #10161 üzenetére
Enyem is xeh es nem jelzi ugy hogy van benne valami amit mondasz.
Erre nincs 5 leted??
Az a gondom hogy ha valaki hiv 3x kicsorog a hivo felnel es utana megszakad es ugy tunik a hivonak mint ha en nyomnam ki a hivast es foglaltat jelez. Pedig en nem csinalok semmi ilyesmit.
Hivasatiranyitas, hangposta inaktiv -
d.sophie
csendes tag
Temészetesen nem WIFI nélkül próbálok csatlakozni, ennyire nem vagyok szőke
SES-es független telefon,Telekomos simkártyával használom.
bwin.party : igen, eltaláltad! Kicsit kockább lány vagyok az átlagnál, nekem ez teljesen normális fogalmazás
Ákkk és BeastMode: köszönöm nektek is a választ.
Már írtam annak akinél vettem, szerencsére ismerős, szóval ma vagy holnap munka után lehet visszaviszem.
A legnagyobb teljesítményen majdnem szépen fut, de ne már, hogy azért van benne energiatakarékosság, hogy azok a módok meg röcögjenek...Lehet ma újrateszem az egészet biztos ami tuti, és ha utána is tapasztalom, akkor visszaviszem.
Annyit segítsetek kérlek, hogy mik azok amik egy gyári visszaállítás után fontos lépések lehetnek, esetleg alkalmazások amik nyugodtan törölhetők. Van egy ilyen leírás valahol? -
Ákkk
addikt
Minden technikai eszköz bukó főleg ha divatból veszi a felhasználó ettől független normál áron is el lehet adni ...... a sufni gsm meg adjon érte annak annyit akit le tud húzni.
A másik a felhasználó nem vesz használati tárgyat kereskedelem céljából.Neked egy boltos topikban kéne ezeket hangoztatni nem itt....
Más az s9 + visszalépés a note 8-hoz képest.
A kamera minősége annyival nem jobb a teszteken az pár pont nem jelent semmit kivéve ha pro fotós vagy és van türelmed órákig játszani a telefonnal míg éppen az automatika eltalálja mit is szeretnél mert manual módban se tudsz állítani bizonyos dolgokon, egy régi használt apsc érzékelős dlsr is jobb fotóban mint az elkövetkező 10 évben készülő telefonok fotóképessége lesz.
Aki telefont vesz kimondottan fotózásra annak úgy kell kiad annyi pénzt amin pár év alatt akár a legjobb céleszközöket és optikákat is megvehette volna belőle.
És más,hogy az emberek többségének fogalma sincs a fotózásról és nem is tud mert pont a fotózás az ami nem minden esetben
a technikán múlik hanem az azt kezelő ember tudásán és látásmódján leginkább...
Fény nélkűl, kevés fényben fotózni meg egy ekkora optikával és szenzorral jó minőséget elérni lehetetlen......
Más a note 8 oreó meg fogja kapni az s9 összes új szoftveres funkcióját és ez miatt van visszatartva sajna....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Tekintsd át a téma Összefoglalót!
Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz bátran!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverapró
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hobby elektronika
- Autós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Opel topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Bomba ár! Dell Precision M6800 - i7-MQ I 16GB I 256SSD I 17,3" FHD I K3100M 4GB I Cam I W10 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest