- Magyarországra is megérkezett a Honor X9c
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Mi várható 2025-ben a mobilpiacon?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 4G
- Magisk
- Dőlnek az S25 Slim és Ultra infók
-
Mobilarena
Samsung Galaxy Note 4 Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz leslien #25049 üzenetére
Valószínűleg az itthoniban nem lehet, de ennek utána kell járni. Természetesen a Samsung hivatalos szervizeiben lehet ezt intézni, erre gondoltam, bele is írtam.
Ha lehet, akkor max. majd kibővítem, hogy nemzetközi hálózatok esetében oda-vissza él a garanciális ügyintézés.
No akkor megbővítve:
Garancia
A Magyarországon hivatalos Samsung viszonteladótól/partnertől (a szolgáltatók is ide tartoznak) vásárolt készülékekre 2 év teljes körű garancia van. Ebbe beletartoznak a prémium szolgáltatások is.
Viszont ezek köre megváltozott, 2015.09.30. után regisztrált készülékekre már nem él a „Helyszíni javítás”, viszont a „Szervizfutár” szolgáltatás továbbra is elérhető. Ezen kívül lehetőség van még „Kiterjesztett jótállás” vásárlása is, ami újabb 12 hónap.
Korábban a 2 év garanciához „Termékregisztráció” után plusz 2 hónapot adtak hozzá, ez a szolgáltatás is megszűnt.
A 2 év garancia a szolgáltatóknál vásárolt készülékeknél nem regisztrációhoz kötött így a vásárlás pillanatától él. Míg függetlenül, valamilyen hivatalos üzletben vásárolva alap esetben 1év jár, a következő 1 év pedig regisztráció után érhető el, amit a my Samsung weboldalon tudunk véghez vinni.
Az garanciális idő első évében elég szokott lenni a garanciajegy vagy csak a számla bemutatása, természetesen kitöltve, lepecsételve.
A második évben viszont az esetek nagy részében elszokta kérni a szerviz mindkét papírt (garanciajegy + számla), valamint független készülékek esetében a kinyomtatott „Garancia hosszabbítást igazoló lap”-ot is kérhetik.EU tagállamokban vásárolt készülékek esetében itthon 1 év garancia érvényesíthető valamennyi Samsung Electronics Magyar Zrt. márkaszervizben. Természetesen ha a külföldi üzlet ahol a vásárlás történt hosszabb garanciaidőt vállalt, az 1 év letelte után náluk lehet érvényesíteni.
EU tagállamokon kívüli készülékeknél itthon nem lehet a garanciát érvényesíteni, csak is a vásárlás helyén.
Itthoni nem hivatalos viszonteladóknál vásárolt készülék esetén szintén nem érvényesíthetjük garanciális igényeinket a Samsung Electronics Magyar Zrt.-vel szemben. Itt általában az adott bolt vállal rá garanciát, ami sok esetben nem valós garanciális szolgáltatás.
mod.: közben berakom az összefoglalóba, hogy ne itt szórjam tele a topikot, majd ott még módosítgatom.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
leslien
nagyúr
EU tagállamokban vásárolt készülékek esetében itthon 1 év garancia érvényesíthető. Természetesen ha a külföldi üzlet, ahol a vásárlás történt hosszabb garanciaidőt vállalt az 1 év letelte után náluk lehet érvényesíteni
tehát aki vesz most sógoréknál MM-ban akkor második évben itthoni MM-ban is lehet vinni ha jól értem?...
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
apaszka
veterán
válasz nggabi #25046 üzenetére
+1
A feleségem Note3 ját most az utolsó napon javíttattam.
26 hónap utolsó napján.
Kérték, hogy nyomtassam ki a +2 hónap igazoló papírt, és rakjam az áfás számla mellé, mit a rendesen kitöltött gari füzet mellé illik rakni.Így kapott egy zsír kijelzőt.
A javítási doksiban kertiekén, hogy a tartozékokra cakk egy év a garancia, így a usb kábelt cserélem ki magamnak...De a tmx szépen, és tökéletesen küldte vissza futárral. Semmi rossz dolgot nem mondhatok rájuk.
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
nggabi
félisten
-
mycso
veterán
Srácok annyiszor felvetődik ez a garanciális dolog, hogy megpróbáltam összeszedni és beraknám a téma összefoglalóba, de először ide linkelném, hogy nézzétek már ár mit módosítsak rajta, esetleg mi az ami még kimaradt vagy esetleg nem így van.
Garancia
A Magyarországon hivatalos Samsung viszonteladótól/partnertől (a szolgáltatók is ide tartoznak) vásárolt készülékekre 2 év teljes körű garancia van. Ebbe beletartoznak a prémium szolgáltatások is.
Viszont ezek köre megváltozott, 2015.09.30. után regisztrált készülékekre már nem él a „Helyszíni javítás”, viszont a „Szervizfutár” szolgáltatás továbbra is elérhető. Ezen kívül lehetőség van még „Kiterjesztett jótállás” vásárlása is, ami újabb 12 hónap.
Korábban a 2 év garanciához „Termékregisztráció” után plusz 2 hónapot adtak hozzá, ez a szolgáltatás is megszűnt és a 2 év garancia sem regisztrációhoz kötött már (régebben 1+1 év volt), hanem automatikusan jár.EU tagállamokban vásárolt készülékek esetében itthon 1 év garancia érvényesíthető. Természetesen ha a külföldi üzlet, ahol a vásárlás történt hosszabb garanciaidőt vállalt az 1 év letelte után náluk lehet érvényesíteni.
EU tagállamokon kívüli készülékeknél itthon nem lehet a garanciát érvényesíteni, csak is a vásárlás helyén.
Itthoni nem hivatalos viszonteladóknál vásárolt készülék esetén szintén nem érvényesíthetjük garanciális igényeinket a Samsung Electronics Magyar Zrt.-vel szemben. Itt általában az adott bolt vállal rá garanciát, ami sok esetben nem valós garanciális szolgáltatás.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Brekecs
senior tag
Sziasztok !
Ez a házhoz jövös javítás hogyan vagy mikor működik ? vettem egy Note 4-t használtan a volt tulaj törölte a Samsungnál, beregisztráltam de csak a Prémium Assistance szolgáltatást adta be ! a házhoz jövöst nem ! pedig év eleji a telefon és akkor belett regisztrálva a samuhoz, szóval nem most lett véve újonnan csak tulaj csere történt !Üdv
Windows 11 Pro x64 :-) Malwarebytes' Anti-Malware (Lifetime) + AdGuard (lifetime) ! + Wise Care 365 (lifetime) :-)
-
őstag
válasz leslien #25039 üzenetére
európai unióban vásárolt samsung telefonra csak az első év garancia érvényesíthető a vásárlástól eltérő országban (pl magyarorszgágon) a második év minden esetben a vásárlás helyén érvényesíthető. csak megemlítem, mert én is németországban akartam vásárolni még note 3 at de akkor erre figyelmeztetett a samsung. hasonló hibaüzenetet fogsz kapni:
személy szerint a házhozjövésben is kételkednék
Samsung Galaxy S25 + Apple iPhone 17
-
Fernet
senior tag
válasz leslien #25036 üzenetére
Jó ár, ha korábban kezdődik az akció, lehet itt veszem. Mindegy.
Házhozjövős már nálunk sincs októbertől ha jól tudom.
Szerk:
"Ezúton is értesítjük Önöket, hogy 2015.09.30. után regisztrált termékeinkhez igényelhető szolgáltatásaink köre megváltozik. A Házhozmegyünk szolgáltatás a jelzett dátum után regisztrált mobiltelefon- és táblagép termékeinkre megszűnik. Természetesen a fenti dátum előtt regisztrált készülékekre az eddig is érvényes szolgáltatások elérhetőek maradnak, amennyiben a készülékek regisztrációja 2015.09.30. éjfél előtt megtörténik."
[ Szerkesztve ]
-
leslien
nagyúr
Ausztria MM 444.-eur ez jó ár? ua. a garancia 2 év csak asszem a házhoz jövök nincs benne...
[ Szerkesztve ]
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
d@minator
addikt
válasz S e t h #25021 üzenetére
&(#25018) apaszka: Köszönöm a tapasztalatokat! Majd vissza is olvasok.
Megbízhatóság alatt azt értettem, hogy amire használni szeretném vagy inkább amire tervezték az működik rajta. Nem fagy a kamera, mindig ébreszt, tudok vele telefonálni, nem indul újra amikor használni szeretném stb. -
b.bela1
őstag
Újabb téma, régi kérdés.
Nézegettem vírusirtókat.
Még mindig nem divat?
Nekem nincs.Aki bárhol, és bármikor tud nevetni az élet dolgain, az megéri a súlyát aranyban. Notesz5 C csodálatos blekzafír gyöngyszem
-
S e t h
nagyúr
válasz d@minator #25017 üzenetére
Napok óta erről ment itt a polémia, sőt még ma délelőtt Wizard is írt róla, érdemes elolvasni az általa linkelt oldalt és a kommenteket, sajnos sokan átvették ezt a hírt innen hungarisztánból.
Másik kérdésedre a válasz, hogy ki mit ért megbízhatóság alatt, törés, stabilitás, fotózás, készenlét, stb, stb.
Jelenleg nem nagyon tudnál rosszat olvasni róla itt a témában, a jelenlegi rendszerrel legtöbben megelégedéssel használjuk.
szerk:
Ha már elhangzott a Nova esetében, hogy akciós(must have kategória ennyi pénzért), akkor érdemes megnézni ezt is, van free verziója is.
C Locker Pro (Widget Locker)[ Szerkesztve ]
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Parallaxis
addikt
válasz apaszka #25018 üzenetére
Nálam mondjuk pont tegnap bolondult meg
Kivettem a tokból és szinte tűzforró volt, nem volt semmi térerő, oda/vissza akartam kapcsolni repülő módba, mondván, hogy attól helyreáll a kapcsolat, de csak belépni tudott a módba, vissza már nem (szürke menüpont).
Újraindítás után a GSM kapcsolat rendbejött, de akkor meg közölte, hogy az ujjlenyomat olvasó nem válaszol, lépjek be kóddal (restart.. ugyanaz).... Aksi ki/be... azóta lekopogom nincs baja (pedig már a kijövős szerviz számát is elkezdtem keresgélni). -
apaszka
veterán
válasz d@minator #25017 üzenetére
Nincs ezekkel gond.
Az új ROM nagyon jó, és nem igazán várom/várjuk a 6ot. Ez így jó ahogyan van.Nekem nem fagyott le, és nem indulgat újra.
Megjegyzem másnaponként, vagy három naponként én indítom újra.https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
d@minator
addikt
válasz S e t h #25016 üzenetére
Nem igazán. Most kezdtem nézegetni csak a Note4-et mivel láttam élőben is és megtetszett. Azért kérdezem a fentit, mert láttam egy ütemtervet amiben február van. Írásodból ítélve ez csak fake vagy valami tesztkészülék lehet. Amúgy mennyire megbízható ez a telefon? Újraindulás, fagyás stb. tekintetében?
-
d@minator
addikt
Ezt szerintetek, hogy kell értelmezni?
"Samsung's Galaxy Note 4 is set to be the first device to receive the Marshmallow update. It's coming out in Hungary at the moment and we expect it to launch in the coming weeks for other models."[link] -
_ak_
addikt
Illetve nem tudom, nincs azzal tapasztalatotok, hogy ha van egy hosszabb hajszálkarc a kijelzőn azzal lehet valamit kezdeni? Teszem azt, ha fólia vagy üveg kerül rá, akkor nem lehet, hogy "eltakarja"?
Let's begin, de gozaimasu!
-
lehevi
csendes tag
Sziasztok,
Gyors segítségre lenne szükségem: tegnap sikeresen átköltöztem a régi Note 2-ből az új Note 4-be
Egy alkalmazás nagyon, hiányzik, ami a régi Note-ban benne volt : naptár 3X2 Nélküle nem tudok létezni..Köszi a segítséget!
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Még egy kicsit érdeklődnék.
Normál használat közben mennyire tapasztalható melegedés az F-es esetében?
Lehet, hogy egy ideje állt csak feltöltve a telefon, amikor bekapcsolta 99%-on volt, kb. 1 órás nyomkodás után tartok 66%-nál, de melegedet némileg a hátulja, pedig tényleg csak a rendszerben mászkáltam.
Let's begin, de gozaimasu!
-
F_Gergely
őstag
válasz Anulu79 #25005 üzenetére
Nem áll ki a ceruza, nekem inkább az volt furcsa hogy kicsit (szorul) nehezebben jön ki mint azt én gondoltam. De megszokható, lehet ez csak nekem furcsa vagy csak nálam ilyen.
Kerete nagyon jó, mert nem csúszik, és fogása is kellemes, nem vágnak az élek. Nekem nagyon bejött.
-
F_Gergely
őstag
válasz Anulu79 #25003 üzenetére
szerintem majdnem teljesen ugyan akkora
de itt meg tudod nézni -
Anulu79
addikt
Néztem összehasonlító videókat a Note 3 vs Note 4 témában és jól láttam, hogy a 4-nek nagyobb a cerkája?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest